Ensimmäinen ajatus, kun näet siivoojan työssään?

  • Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Itsekin olen sitä työtä tehnyt ja jos vain voin, yritän esim. välttää roskakasoihin astumista tai muuten heidän työnsä vaikeuttamista. Saatan tervehtiä, jos saan katsekontaktin.
 
minä
Ajattelen, ettei musta olisi niin rankaan työhön..ja samaan syssyyn mietin, miksi heille maksetaan ihan liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiian vähän palkkaa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Itsekin olen sitä työtä tehnyt ja jos vain voin, yritän esim. välttää roskakasoihin astumista tai muuten heidän työnsä vaikeuttamista. Saatan tervehtiä, jos saan katsekontaktin.
jep sama täällä,tosin esim omalla työpaikalla tai vastaavassa paikassa nään niin yervehdin ihan ilman katsekontaktiakin =)
 
Miä
Taas miä häiriköin tuota siivoojaa :D Ja sanonkin sen yleensä sille. Näen siivoojan joka aamu koulussa ja aina miä olen sotkemassa siellä missä se on siivoamassa :snotty: :D
 
Jos on aamu, sanon huomenta ja mietin onkohan tiistai. Toimistoissa tyhjennetään roskikset vain kerran viikossa- mun kipponi tiistaisin. Jos on, koitan myös vilkaista, ettei innokas täti ole tyhjännyt tietosuojapaperijätettäni tavallisen paperijätteen sekaan. Näin kävi kerran, huomasin sen toki heti ja olen siitä pitäen pitänyt "roskani" paremmassa järjestyksessä.
 

Yhteistyössä