Ensimmäinen IVF 2016

Tähti87 sivusta tuun sulle kertoo, mulla samat päivät ku sulla punktio sekä siirto. Tasan viikon näky mulla Ovitrelle testissä eli nyt sunnuntaina ei enään näkynyt ku viikko sit lauantaina pistin. Sunnuntaista eteen päin testit täysin negaa. Ja mä oon niin hullu testaa et uittanut jatkuvasti jonkinmoista testiä :whistle: Kohtahan vois mahdollinen raskaus alkaa näkymään. Tsemppiä(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Emmiina85
Jep, mullakin jotain tuntemuksia mut vaikea sanoo mitkä menee noiden lääkkeiden piikkiin Pää on ollut kipeä ja eilen tunsin jotain kummallista kohdun seudulla, pistelyä tms. Mä päätin että testaan viikonloppuna. En vaan kestä tätä jännitystä :D Oon lukenu muista keskusteluista et pp10 vois saada jo jonkun tuloksen.. minkä ikäinen alkio sulle siirrettiin?
 
Ilmeisesti siirrettiin kahden päivän ikäinen? Tiistaina oli punktio ja torstaina oli alkion siirto... oon ollut niin häkellyksissäni tästä hoidosta että multa on mennyt toi tieto ohi (n). Mulla olis kaapissa yks apteekin oma testi haluaisin tehdä sen mut en oikein tiedä milloin kun en haluis ostella niitä kasapäin :LOL:.
 
Heipsan kaikki. Tervetuloa myös Emmiina85 ja tähti87. Kovasti tsemppiä teille myös. Tekin ootte minua jo edellä, mutta jännitetään yhdessä. (y):D
Tänään oli ensimmäinen ultra ja kaikki oli kuulemma niinkuin pitääkin, lepotilassa siis. Pistosharjoitus tehtiin ja ensimmäisen kerran pistän tänään illalla menopuria. Suprecur suihkeen määrä puolitettiin myös. Ensi vkon tiistaina seuraava ultra ja silloin taas viisaampi. :love:

Eden84 Mahtavaa lukea että ovat hedelmöityneet ja saitte vielä pakkaseenkin. (y) Mulla lääkäri jo alustavasti varoitteli, että ei saa kuulemma tehdä kärrynpyöriä, kuperkeikkoja tai harrastaa tankotanssia.:LOL: Juoksua kuulemma on hyvä välttää myös. Nämä hän sanoi sen vuoksi, kun tykkään lenkkeilä ja tehdä salitreenejä. :ROFLMAO: Hiihtää ja lenkkeillä muuten kuulemma saa.(y)
Emmiina85 Minulla hoidot Oulun huudeilla ja julkisella siis.
 
Heippa! Kp 27/26-30 ja Pp2 täällä menossa. Ei oikeestaan mitään oireita mihinkään suuntaan, ei edes noista Lugesteroneista. Se ruskehtava vuotokin on loppunut. Luin just jostain keskustelusta, että joitakin kuvottaa kahvit jos tässä vaiheessa yms. No, ihan normaalia varmaan on, ettei oireita ole vielä tässä vaiheessa, vaikka olisikin tarrannut kiinni. JOs nyt oikeen kuulostelee, niin aavistus menkkamaista juilintaa välillä. Ois kyllä hauska testailla, mutta en halua nähdä väärää plussaa... :mad: Ymmärrän todella, että teillä joilla on se Pregnyl ollut käytössä, tekisi mieli jo mennä testailemaan!!:LOL:
Hieno juttu Teza, että suihkeet oli toimineet, ja homma pääsee taas etenemään!! Ja kyllä sen huomaa omasta olosta muutaman päivän päästä, ettei kärrynpyörät tai edes hölkkääminen tule mieleenkään! :eek: Nyt viikko punktion jälkeen alkaa olla vähän sellainen olo, että voisi kokeilla jotain pientä jumppatuokiota. :D
Tsemppiä kaikille ja kuulostellaan taas!! :LOL: Mitä jos muuten laitettais kommentin loppuun mikä piinailupäivä on menossa (jos on piinailija) niin vähän muistaa keskustelukumppanit paremmin?

:rolleyes:Pp2
 
Viimeksi muokattu:
Oho, nyt luin tarkemmin Darni73:n viestin, ja tajusin, että mullahan on myös tuo Ovitrelle ollut irroituspiikkinä!! Ei jos viikon näkyi, niin mullakin on jo kohta 9 päivää sen pistosta.... Pitäisiköhän mennä apteekkiin...!! :eek::LOL: Moniko päiväinen alkio Darni73 sulle siirrettiin?

:rolleyes:pp2
 
tähti87 meillä on käytännössä varmaan sitten saman ikäiset meneillään, mullakin oli punktio tiistaina mutta siirto perjantaina :)

Miten sujui teza ekat piikitykset? Mua jännitti ne ihan kauheesti mutta hirveän nopeesti niihinkin tottui.

Eden84 mä oon samaa mieltä että ei näin alussa välttämättä ole mitään oireita. Yritän koko ajan ajatella että "normaali" nainen ei edes tietäisi vielä olevansa raskaana :D

Mulla on vieläkin pelottavan normaali olo. Rinnat ihan vähän kipeät, välillä kuuma ja välillä kylmä. Meinasin testata huomenna ekan kerran ja ehkä maanantaina uudelleen :D

Mä niiiin toivon että saatais kaikki plussat heti näissä ekoissa hoidoissa :3

Pp6
 
tähti87 meillä on käytännössä varmaan sitten saman ikäiset meneillään, mullakin oli punktio tiistaina mutta siirto perjantaina :)

Miten sujui teza ekat piikitykset? Mua jännitti ne ihan kauheesti mutta hirveän nopeesti niihinkin tottui.

Eden84 mä oon samaa mieltä että ei näin alussa välttämättä ole mitään oireita. Yritän koko ajan ajatella että "normaali" nainen ei edes tietäisi vielä olevansa raskaana :D

Mulla on vieläkin pelottavan normaali olo. Rinnat ihan vähän kipeät, välillä kuuma ja välillä kylmä. Meinasin testata huomenna ekan kerran ja ehkä maanantaina uudelleen :D

Mä niiiin toivon että saatais kaikki plussat heti näissä ekoissa hoidoissa :3

Pp6
Piikitys meni tosi hyvin. Yllätyin miten helppoa se loppujen lopuksi olikin.
Nyt nauttimaan pääsiäisestä aurinkoisesta säästä. Mukavaa ja rentouttavaa pääsiäistä kaikille!
 
Hyppäänpä mukaan tähänkin ketjuun. Tuolla toisessa ivf-ketjussa olen muutaman viestin kirjoitellut. Meillä hoito starttaa n. kahden viikon päästä, joten voi olla että tää ketju on tyhjä jo siinä vaiheessa kun me alotellaan. ;) Tsemppiä teille jo pidemmälle ehtineille piinailuun!
 
Tervetuloa Jenifer :) Minkälainen sun tausta on?

Mä varmaan piinailen sun kanssa sen seuraavan kierron. Mulla on nyt Pp8 ja oon ihan toivoni jo menettänyt, miehellekkin jo puhuin että pakkastyyppejen siirto vois olla heti huhtikuussa tai viimeistään toukokuussa.
 
Kiitos tervetulotoivotuksista. :)

Minä vm.82, taustalla hieman yli vuoden yritys. Yksityisellä ollaan. Selittämätön/toinen tuuba lukee "diagnoosissa".

Teillä onkin jännät päivät nytte käsillä Emmiina ja Eden. Toivottavasti tulee tärppi. Millainen lääkemix teillä oli ekassa hoidossa? Me startataan Puregon 200:lla, orgalutran, pregnyl, lugesteron, gonapeptyl.
 
tähti87 voi ei, miten sulla jatkui? Eihän tuo välttämättä tarkoita mitään! Millon sulla oli testipäivä?

Jenifer
Mulla oli Menopur, orgalutran, pregnyl ja lutinus. Minkälainen tuo gonapeptyl on? Mulle sano lääkäri että seuraavaan siirtoon otetaan se mukaan, muuten mennään samoilla.

Eden84 Miten sujuu? Meinaatko testailla ennen virallista päivää?

Itsellä nyt Pp9 ja ei edes haamua. Toivo on heitetty nurkkaan ja katseet seuraavassa siirrossa. Ajattelin että aloitan nyt superterveellisen elämän jos siitä jotain hyötyä on :D

Pp9
 
Tähti87: Ootko testannut vielä?

Emmiina85: Gonapeptyl ilmeisesti edesauttaa kiinnittymistä. Mä luulen että nää voi olla vähän lääkäristä ja klinikastakin riippuvia asioita, mitä suosivat.
Harmi jos tuli negaa. :(

Ootteko muut julkisella vai yksityisellä?

Miten noi pp:t lasketaan? Monesko päivä on siirtopäivä ja vaikuttaako alkion ikä siihen, miten lasketaan?
 
Okei. Kuulostaa hyvältä toi ylimääräinen lääke minkä saan seuraavaan siirtoon. Me ollaan yksityisellä. Mulla on kans munanjohtimissa jotain häikkää koska ollut monta kohdunulkoista.

Pp1 on eka päivä alkion siirron jälkeen, eli alkion siitopäivä on Pp0 :) Toinen mitä näkee on dpo eli se tarkottaa päivää ovulaatiosta, meillä se lasketaan punktiopäivästä eli mulla on nyt dpo 12.
 
Huomenta kaikille! :sleep:

Emmiina85, sähän kirjoitit aiemmin, että olit lukenut jostain, että vasta pp10 voisi saada jonkun tuloksen? Eli onkohan vielä kuitenkin liian aikaista heittää kirvestä kaivoon!!? Jotkut tietysti sanoo, että kyllä sen itse tietää onko tärpännyt, mutta tuntuu, että tässä on ainakin itse niin pessimistinen, että aina pelkää pahinta! ;) Vielä on toivoa!

Tähti87, oliko vuoto kirkasta vai "vanhaa verta"? Oletko testannut??:eek:

Oletteko löytäneet jostain tietoa, minä päivinä kiinnittyminen yleensä varhaisemmissa siirroissa tapahtuu? Näissä blastokystisiirroissa, mikä mulle tehtiin, tapahtuu kiinnittyminen (jos on tapahtuakseen) jo kuulemma pp1-2. Mutta silloinhan alkio onjo 6-7pvän ikäinen. Mun kaikki "oireet" on kyllä niin olemattomia... Aina silloin tällöin pistää vähän sieltä sun täältä, mutta vain hetkellisesti. Eilen päiväunien jälkeen oli hetkisen kestävä päänsärky ja kuvotus, mutta sekin meni heti ohi. Ja kun kaikki oireet voi kuitenkin johtua Lugesteroneista. En oo testannut, enkä ostanut testejä!! Yritän kestää verikokeeseen saakka... On se kyllä vaan niin pyllystä, jos tulee nega, tuntuu etten henkisesti ole oikeasti siihen varautunut.:unsure:

Jenifer, käy lukasemassa
?! ** + - Hoidon ja piinapäivien oireet ja tulos - seuranta - + ** !?
viestiketjua, siellä on ainakin mun ja Emmiina85 lääkitys-, oire- yms seuranta! Päivitän sinne muutaman päivän välein.
Piinapäivät lasketaan siis siirrosta alkaen, siirtopäivä on pp0.

:rolleyes:pp5
 
Jaahas, mullakin alkoi vuoto jo pp9 :( Tosi outoa että näin ajoissa, menkkojen pitäis alkaa vasta keskiviikkona. Mennään siis Tähti87 ihan samoissa :( Jäikö teillä pakkaseen? Kuinkahan nopeasti saa uuden siirron..

Olin jotenkin jo valmistautunut tähän mutta kyllä se silti kirpaisee. Mies oli vielä töissä joten vollotin koko päivän kotona :(

Eden84 Luin jostain jenkkisivuilta että alkion kiinnittyminen tapahtuu dpo 6-10, eli hyvinkin sulla on voinut tapahtua jo päivä siirron jälkeen :) Oot kyllä sissi jos jaksat veritestiin asti odottaa :D Toivottavasti kaikki loput plussaa ja me reppanat tähden kanssa seuraavaksi :D
 
Onpas tosi ikäviä uutisia sekä Tähti87, että Emmiina85. (n) Toivottavasti löydätte taas pian intoa ja tsemppiä uuteen kierrokseen!! Olisi hieno juttu jos pääsisitte pian PASsiin, ettei tarvitse koko hommaa aloittaa alusta!! Mullakin kaikki oireet puuttuu edelleen, joten usko onnistumiseen horjuu myös täällä...

:rolleyes:pp6
 
Emmiina85 oon tosi pahoillani... tiedän tasan tarkkaan mitä tunnet nyt...

En tiedä saatiiko pakkaseen mitään selvii to sillä 2 jäi viljelyyn alkion siirtopäivänä ja niistä saan soiton to kun saan kuulla verikokeen tuloksen joka ei jää epäselväksi... menkat nää on mut tosi ajoissa kierto jäi 25 päivän pituiseksi.
 
Täälläpä oli kurjia uutisia. :( Voimia. <3 Kyllä sitä niin soisi sen plussan etenkin tähän vaiheeseen päätyneille. Toivottavasti pakkasessa vielä "huuruneniä" ja uuteen siirtoon pääsisitte jo nyt tulevassa kierrossa.

Mua kieltämättä jännittää tuleva hoito. Ehkä eniten tässä vaiheessa juuri se, että hedelmöittyykö ja jakautuuko solut jne. Ihan on jo vatsa mutkalla, vaikka ensi viikolla alkaa pistelyt vasta. Tässä on monta jännitettävää vaihetta tulossa... Ja tottakai sitä plussaa toivoo enemmän kuin mitään muuta. <3
 

Yhteistyössä