Ensimmäinen kouluviikko koululaisilla takana ja läkysjen tekoa joka illalle

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
M32
meillä kyllä pojat saavat hyviä numeroita, myös aineist ajotka ei heitä kiinnosta. edelleenkin ihmettelen vaan sitä etä kun läksyt väheni ja aikaa jäi muuhunkin kuin läksyihin numerot paranivat. miten sen selität?
Ilmeisesti heillä on sen verran koululahjakkuutta, että asiat tuntuvat helpoilta. Se, että lapsesi eivät tarvitse lisäharjoituista läksyistä, ei kuitenkaan tarkoita, etteivätkö useimmat niistä hyötyisi. Kannattaisi pyytää opettajalta haastavampia tehtäviä. Sinänsä olen samaa mieltä siitä, että vapaa-aikaakin pitää olla.
 
Rollolainen
Miksi sinä et ymmärrä, että läksyissä on kyse muustakin kuin oppimisesta. Ainakin itse miellän läksyt suuren kokonaisuuden osana. Tulevaisuudessa, opiskelussa ja työelämässä, VAADITAAN KYKYÄ ITSENÄISEEN TYÖSKENTELYYN, ylipäätään kykyä tehdä työtä, ottaa ja kantaa vastuuta omista tekemisistään, aktiivisuutta. Ilman tällaista kykyä ei yksinkertaisesti pärjää elämässä ja tällaisten asioiden harjoittelu alkaa jo ekaluokalta.
vänkää sinä vain, mutta minä ainakin olen iloinen että vuosi sitten muutettiin ja pojat pääsi hyvään kouluun ei kiusaamsita, ei opettajien mollamista ja Sivukaupalla läksyä. Noistä läksyistä tuolle edelliseeä koulussa tuli muioltakin vanhemmilet asanomista, opettaja etivät muka ehtineet opettaman nitä asioita, jotne tulivat kotiin. Paskat. eivät halunneet. kun pojat vaihtoivat kouklua läksyät uli vähmmän kun opet ehti paremmin opettaman , vaika aikaa oli smata 45 minuutia., Nyt tunnit ovat 60 minutin pituisia ja hiotaammatkin opilat ehtivät tekemään niin ettei läksyä tule, niille nopeammille keksitään sit jotkain järkeväää tekemistä tunnin ajaksi.
joskus van on jiin että ope ei oiki osaa tehtäväänsä. Oppiminne ja vastu on paljonmjuutkien kuin läksyt. se että sinä tulet ajois akoulkuun on vatiun ottmaista. opmatoimisuutta ja itsenäsitä työskentelyä kuuluu opetella myäs myös muuten kuin läksyjen muodossa.
 

Yhteistyössä