Ensimmäinen Nutrifast-"ateria" menossa...

MyyMuikkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Viime viikolla tein aloituksen jossa kyselin kaveria samaan hommaan! :attn:
Nostelinkin sitä mut ei halukkaita löytynyt.

Oon pitkään jo laihduttanut ja välillä tiputan ateriankorvikkeilla. Mulla eka viikko takana ja -3,9kg. Syön nutrilettia. Oon kokeillut muitakin mutta musta siinä on ehdottomasti paras maku. Eniten tykkään suklaan makuisesta.

Tsemppiä ap!
Kiva kuulla, että sullakin on sama sinnittely menossa. ;)
Laitetaan vaikka kaikki vähän väliaikatietoja pitkin viikkoa, niin jospa niistä sais potkua jatkaa, kun kaveritkin onnistuu!
 
hoh
Mm. Suosittelen tuota vertaistukea. Koska jos tekee mieli vaikka syödä jotain tosi "törkystä", niin vio mennä johonkin vertaistuen piiriin purkamaan aihetta. MIelitekohan on muuten siitä jännä juttu, että 10-30min päästä se on ohi. Yleensä. Joten sille ajalle vaan pitäis keksiä tekemistä ;) Ja jos ei halua mihinkään laihdutuspalstoihin osallistua, niin niitä voi selata vaikka huvikseen (vaikka ei ois samaa mieltä). Mutta yksinkertaisesti se, että ontekemistä sen mielihalun ajalle, niin se menee ohi. Toinen vaihtis on lähteä lenkille tai siivota tms, mut jos sellainen tuntuu vaikealta juuri silloin niin muut konstit käy.

Muistathan juoda vettä. Mulla saattaa joskus olla nälkä. Sitten huomaan, etten ole vettä muistanut juoda, niin "nälkä" lähteekin vesilasin tai pari juotua =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu68:
Täytyykin loppuviikosta käydä Life-luontaistuote kaupassa. Ensi maanantaina alkaa taas seuraava 2 viikon "kuuri".
Nyt kun olen viikon ollut ilman nutrilettiä on paino pudonnut 2kg.
Hienosti lähtee! :flower:
Itiksen kaupassa, olivat ottaneet jo tarjouskyltin pois viikko sitten mutta silti jos osti 2 pakettia sai 35 euroon (Nutriletit siis).
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja normipainoinen:
Huh, etkös ollutkin hyvinkin hoikan näköinen vasta jossakin kuvassa? Vai sekotanko johonkin mutta jos niin, niin hieno suoritus.
No en nyt sentään hoikka vielä, mutta aikalailla normaali kai alan olla! =)
 

Yhteistyössä