Ensimmäinen plussa kahden vuoden odottelun jälkeen..silti tuleva ahdistaa

Hei.
Tein raskaustestin ja sain plussan :) Olemme nyt kahden vuoden ajan yrittäneet saada lasta ja nyt onnistui. En vaan uskalla olla onnellinen. :( Pelottaa kamalasti keskenmeno, tuulimunaraskaus ja kaikki mahdollinen. Minulla on myös kysta. Muita oireita ei ole ollut kuin rintojen aristus ja väsymys. Minulla on myös migreeni ja pelkään, että saan taas migreenikohtauksia. Olen jopa miettinyt aiheuttavatko migreenilääkkeet lapselle mitään. Olen lukenut mm. tuulimunasta ja sen oireista, jotka ovat samat kuin normaalissa raskaudessakin, näin ainakin käsitin. Vastauksen tähän saan tietää rv 12, ultrassa, onko kaikki mahassa kunnossa. Onko kohtalotovereita?
 
Hyrsky Myrskynen
Meillä tärppäsi loppuvuodesta neljännestä inssistä, joulun alla käytiin varhaisultrassa (rv 7) ja se kyllä toi mielenrauhaa hetkeksi. Mielenrauhaa sain myös vahvoista raskausoireista pahoinvointeineen kaikkineen, mutta annas olla kun ne pahimmat oireet loppuivat tuossa rv 10-11 tienoilla... Tänään oli vihdoin ultra (rv 13+) ja nyt vasta uskallan ruveta harkitsemaan vauvatarvikehankintoja jne.

Mun kokemuksella se alku on siis kyllä jännäilyä ja jos vähänkään on seuraillut esim. hoidoissa käyvien blogeja niin tietää että on ihan fiksuakin pitää jalat maassa alkuvaiheessa. Muutaman tunnin kokemuksella voin kuitenkin kertoa että kyllä se sitten iloksi muuttuu, jos ultra antaa siihen sitten aihetta :)
 

Yhteistyössä