Ensimmäisen kerran mäki sorruin katsomaan toisten ostoksia... :O

Mä myönnän vaivihkaa seuraavani aina kaupassa mitä muut ostaa. :D En ihmettele ollenkaan että rahat ovat aina pari viikkoa ennen palkka / etuuspäiviä lopussa kun eivät osta mitään kunnollista oikeaa ruokaa.

Kukin toimii tavallaan mutta itse en halua tyttöä opettaa tuollaisille elämäntavoille.
 
"vieras"
Vanhoilla ihmisillä on muuten usein tosi niukat ja terveelliset ostokset. Tummaa leipää, kalaa ja salaattiruukku, pussi perunoita ja maitolitra.
On joo, siksi onkin mielenkiintoista katsoa et millaisista eväistä he pitävät (esim. näkyykö peruja vaikka 70-luvun ruokakulttuurista) ja et näkyykö ostoksissa jotain yllättävää. Onhan se toki varmaan epäkohteliasta seurata toisen ostoskäyttäytymistä mit se on jotenkin samaan aikaan niin kiehtovaa. Viimeksi tänään yksi papparainen osti pottuja, punaista maitoa, punaista viiliä, lauantaimakkaraa, kaurahiutaleita, omenoita.. jota muuta sellaista.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22715048]En ole onneksi sohvaperuna. :)[/QUOTE]

Mut hei aika monet laihat on ja sehän ei ketään huoleta ettei liikuta mihinkään, kunhan vaan ei kiloja kerry. Mielipuolista, kun kuitenkin se liikunnanpuute on suurempi terveysriski kuin ylipaino. Puhuttais mieluummin pirteän ja voimia antavan liikunnan puolesta, jookos? =)
 
"vieras"
Että aiot katsoa illalla nyyhkyleffoja koska olet sinkku? Ja olet karhuherra paddington fani?:D Haha no ei, älä mua tosissaan ota. :) Mua ei juurikaan kiinnosta mitä ihmiset ostelee (mitäpä se mulle kuuluu) mutta nyt ei voinu olla kattomasta. Ehkä ens kerralla taas osaan olla kattomasta... :whistle:
Hehehe, liian hyvä ollakseen niin... Kolme huonoruokasta nuhanenää.
 
nojaaa
Olis hyvin voineet olla meidän ostokset :D Lapsia 4 ja kun niiden kaverit tulee tänne istumaan iltaa telkkarin ääreen, niin jokseenkin tuo määrä mässyä menee - ja hyvinkin voisin vitsinä heittää, että "otinkin lisää karkkia, kun sitä ei oo vielä tarpeeks" :D
Mä teen useinkin ruokaostokset erikseen ja käyn mässykaupassa erikseen, on meinaan ruokaostoksia sen verran, ettei noi mässyt ees mahtuis samalla kertaa mukaan, kun ei oo autoa ja yksin kannan ostokset jos ei lapset pääse mukaan kauppaan.
 
No huh, onneks et nähny mun ostoksia ku kävin viimeks Nesteellä!! Mitää fiksua en ostanu, suklaapatukoita vaan, konvehteja, pari suklaalevyä, pari energiajuomaa.. ai niin ja tuoremehutölkin :saint: Ja mä oon sentää hoikka!! 40€ meni.. :snotty: :D

Mut kassalla kyl tuntu et mä en kestaa tulla tänne enää koskaa.. :snotty: :LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22715068]Mut hei aika monet laihat on ja sehän ei ketään huoleta ettei liikuta mihinkään, kunhan vaan ei kiloja kerry. Mielipuolista, kun kuitenkin se liikunnanpuute on suurempi terveysriski kuin ylipaino. Puhuttais mieluummin pirteän ja voimia antavan liikunnan puolesta, jookos? =)[/QUOTE]

Totta. :) Mutta on ruokavaliokin yhtä tärkeä kuin liikunta. :) Ei ap:n mainitsema ruoka ole terveellistä sen enempää laihoille kuin lihaville. ;)
 
"siis"
törkeetä. Ei läskeillä voi olla nälkä, kerta niillähä on vararavintoo jo omasta takaa. Hei oisko muute hyvä idea tehä kauppojen ovet sellasix tosi kapeix, ettei läskit pääsis kauppaa olleenkaa :vampire:
 
"vieras"
[QUOTE="siis";22715158]törkeetä. Ei läskeillä voi olla nälkä, kerta niillähä on vararavintoo jo omasta takaa. Hei oisko muute hyvä idea tehä kauppojen ovet sellasix tosi kapeix, ettei läskit pääsis kauppaa olleenkaa :vampire:[/QUOTE]

En mä niitä ainakaan nälkään syö vaan mielihalusta :D Mutta joo, kyllä mulle kapeet ovet kelpaa, kunhan seinäs olis luukku josta vois tilata edes ne peruselintarvikkeet.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22715139]Totta. :) Mutta on ruokavaliokin yhtä tärkeä kuin liikunta. :) Ei ap:n mainitsema ruoka ole terveellistä sen enempää laihoille kuin lihaville. ;)[/QUOTE]

Eipä ole ei, mutta miksi se unohtuu jokaisesta keskustelusta? ;)
 
[QUOTE="vieras";22715177]Eipä ole ei, mutta miksi se unohtuu jokaisesta keskustelusta? ;)[/QUOTE]

Se on kiinni asenteista, näin mä oon huomannu. On yleisesti hyväksyttyä että hoikka herkuttelee mielin määrin. Samahan tuo on kun ei kerran paino nouse. Ja eihän se terveellistä olekaan.

Mut näinhän se menee et ylipainoinen jos ostaa hirveet määrät herkkuja kaupassa ni johan puol kauppaa tuijottaa että "Kyllä huomaa millä tuokin on ittensä turvottanu" mut jos hoikka tekee saman niin kukaan ei noteeraa ja jos noteeraa niin korkeintaan hieman huvittuneesti.
 
"Kyylä"
Harvemmin tulee seurattua muiden ostoksia, mutta joskus ihan huomaamattaan alkaa kytätä ja sit siitä ei tuu loppua.

Itiksessä näin useamman kerran saman herran ostavan (kyllä, laskin, koska näin USEAMMAN kerran) 5pkt hk:n sinistä, 12 mikrohampurilaista, 5 hotdogia, kokkikartanon broileripasta-rasia, pussi kartanon perunalastuja, olut, punanen maito, porkkana (wohoo, nyt niitä kasviksia) ja voi kyllä, terveysjuomaa * Gefilus-mehu *.
 
"Kisu"
Eli lihavan puoleinen tätsä oli mun edessä kaupassa ja oli lapannut tavaransa hihnalle. Se sisälsi 4pss sipsejä (vissiin kaikki oli mega) 3prk kermaviiliä ja siihen kylkeen 3pss erilaisia dippejä. Kaksi jäätelöä (suklaa ja joku muu) siis litran pakettia.
Majoneesia ja makkaraa. Kolme karkki pussia ja kaksi sellasta 2x kokispulloa. :ashamed: Ja oli siellä siis muutakin mutta kasviksia en nähnyt kun yhden pienen kurkun. :O
Siis eikä tässä mitään mutta joutui vaihtamaan salaattipaketin (sellasen majomössö) ja tuli takas vielä kahden karkkipussin kanssa ja huikkasi miehelleen että otin vielä näitä jos meille tulee illalla nälkä :confused::O
TOivottavasti heillä oli jotkut juhlat :ashamed: :ashamed:

Ja nyt mää avaan sateenvarjon kaiken varalta :D
No se osti tietenkin pikkujouluihin vähän naposteltavaa... :D
 
"vieras"
Se on kiinni asenteista, näin mä oon huomannu. On yleisesti hyväksyttyä että hoikka herkuttelee mielin määrin. Samahan tuo on kun ei kerran paino nouse. Ja eihän se terveellistä olekaan.

Mut näinhän se menee et ylipainoinen jos ostaa hirveet määrät herkkuja kaupassa ni johan puol kauppaa tuijottaa että "Kyllä huomaa millä tuokin on ittensä turvottanu" mut jos hoikka tekee saman niin kukaan ei noteeraa ja jos noteeraa niin korkeintaan hieman huvittuneesti.
Joo ja sit taas toisaalta, jos läski ostaa kauheasti kaiken maailman vihanneksia ja kasviksia, heti aletaan naureskella, että mitähän tuokin onneton yrittää, luuleeko se laihtuvansa :LOL: Mullekin yksi hoikka työkaveri kommentoi ilkeästi, kun kerroin, että nyt loppui herkkujen puputus, ja otin lasten välipalalla vain porkkanaa. (tarjolla oli siis pannukakkua, hilloa ja kermavaahtoa) Sanoi, että MITÄ SÄ YRITÄT SEN PORKKANAS KANSSA SIINÄ. Ja paskaset naurut päälle :D
 
outoo
Se on kiinni asenteista, näin mä oon huomannu. On yleisesti hyväksyttyä että hoikka herkuttelee mielin määrin. Samahan tuo on kun ei kerran paino nouse. Ja eihän se terveellistä olekaan.

Mut näinhän se menee et ylipainoinen jos ostaa hirveet määrät herkkuja kaupassa ni johan puol kauppaa tuijottaa että "Kyllä huomaa millä tuokin on ittensä turvottanu" mut jos hoikka tekee saman niin kukaan ei noteeraa ja jos noteeraa niin korkeintaan hieman huvittuneesti.
kun mä olin hoikka, normaalipainoinen niin mulle suorastaan tyrkytettiin roskaruokaa "syö kun oot niin laiha/alipainoinen"...
 
[QUOTE="vieras";22715241]Joo ja sit taas toisaalta, jos läski ostaa kauheasti kaiken maailman vihanneksia ja kasviksia, heti aletaan naureskella, että mitähän tuokin onneton yrittää, luuleeko se laihtuvansa :LOL: Mullekin yksi hoikka työkaveri kommentoi ilkeästi, kun kerroin, että nyt loppui herkkujen puputus, ja otin lasten välipalalla vain porkkanaa. (tarjolla oli siis pannukakkua, hilloa ja kermavaahtoa) Sanoi, että MITÄ SÄ YRITÄT SEN PORKKANAS KANSSA SIINÄ. Ja paskaset naurut päälle :D[/QUOTE]

No voi elämä mitä meininkiä.. :kieh: Mut tollasia jurpojaki löytyy, valitettavasti..

Mä oon ollu alipainonen, en syömishäiriön vuoksi :D vaan lapsi vei mun kilot :D Ja yritin sitten itteeni lihottaa mutta hyvin äkkiä huomasin että se onkin täys tabu! Jos on tosi hoikka niin ittensä lihottaminen on täysin kielletty puheenaihe! Jos on täys luuviulu ni täytyy olla vaan onnellinen.

My ass sanon mä.. Mä oon paljo tyytyväisempi nyt, 10 kg painavampana ja normaalipainosena :)
 
kassa
Näin entisen kassaneitin näkökulmasta voin kyllä sanoa, että ostokset kertovat monestikin yllättävän paljon ihmisestä..! Vanhoilla ihmisillä todellakin on tosi niukat ja terveelliset ostokset, siis näin yleistettynä.
 
Eli lihavan puoleinen tätsä oli mun edessä kaupassa ja oli lapannut tavaransa hihnalle. Se sisälsi 4pss sipsejä (vissiin kaikki oli mega) 3prk kermaviiliä ja siihen kylkeen 3pss erilaisia dippejä. Kaksi jäätelöä (suklaa ja joku muu) siis litran pakettia.
Majoneesia ja makkaraa. Kolme karkki pussia ja kaksi sellasta 2x kokispulloa. :ashamed: Ja oli siellä siis muutakin mutta kasviksia en nähnyt kun yhden pienen kurkun. :O
Siis eikä tässä mitään mutta joutui vaihtamaan salaattipaketin (sellasen majomössö) ja tuli takas vielä kahden karkkipussin kanssa ja huikkasi miehelleen että otin vielä näitä jos meille tulee illalla nälkä :confused::O
TOivottavasti heillä oli jotkut juhlat :ashamed: :ashamed:

Ja nyt mää avaan sateenvarjon kaiken varalta :D
:LOL:

Mulle yksi janoinen täti huokasi kassalla, että saat olla iloinen suurperheestäsi : Saat juoda enemmän kuin muut, eikä kukaan pidä sua alkkiksena.
Kummankin kärryssä oli yhtä monta olutta, mutta hänen eväänsä kieltämättä olivat alkoholipainotteisia, kun taas meidän 6 budia ja 6 heinekenia "hukkuivat" täpötäyden kärryn muihin ostoksiin.
 
outoo
Juu ja toinen mitä kuuli ihan kyllästymiseen asti et "Syöhän nyt ku oot niin laiha!!" Ihan ku se laihuus aina jostai hemmetin syömättömyydestä johtuis! Ne kommentit loppu kyllä siihen aina ku porukka näki mun syövän..:whistle:
mä söin myös tosi paljon mutta en vaan lihonut, mutta raskausaikana sit lihoin ja ne kilot jäi... muutama kilo ylipainoa mut ei oikeestaan haittaa kun nyt saan olla rauhassa ihmettelyiltä...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22715177]Eipä ole ei, mutta miksi se unohtuu jokaisesta keskustelusta? ;)[/QUOTE]

Ei roskaruoka ole terveellistä laihoillekaan, mutta laiha ei syö sitä siinä määrin, että se tuottaisi terveysriskejä. Ylipainoisilla näitä terveysriskejä sitten on...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22715366]Ei roskaruoka ole terveellistä laihoillekaan, mutta laiha ei syö sitä siinä määrin, että se tuottaisi terveysriskejä. Ylipainoisilla näitä terveysriskejä sitten on...[/QUOTE]

Ihan täyttä hevonpaskaa.
 

Yhteistyössä