Ensimmäisen odottajia pk-seudulta

Löytyisköhän täältä ketään esikoisen odottajaa Helsingin, Espoon tai Vantaan suunnalta. Itse asun Helsingissä ja muutaman viikon päästä olisi la. Kavereilla ei ole ihan pieniä lapsia tai lapsia lainkaan, joten heistä ei tahdo tällä hetkellä päivisin seuraa saada.
 
Kertokaapas muuten ihan huvikseen kuinka moni täällä on vielä parisuhteessa/naimisissa tmstms lapsen tulevan/nykyisen isän kanssa? Kun nykyään tuntuu että niin hirveän moni eroaa :/ Eikä täälläkään tosin kaukana ole viime aikoina ollut... :s
 
Minä ainakin olen parisuhteessa lapseni isän kanssa :) Ja se on totta, että moni pari nykyään kyllä eroaa lapsen synnyttyä, iästä riippumatta.. voisikohan jotenkin johtua siitä, kun tilanne muuttuu niin erilaiseksi kun lapsi on syntynyt? Ehkä siihen ei ole osattu varautua. Asiasta minun mielestäni kannattaa miehen kanssa keskustella, yrittää löytää ratkaisuja tilanteeseen. Ensimmäisenä vuotenahan parisuhde on kuulemma koetuksella, sen jälkeen pitäisi helpottaa.. :eek:
 
Täällä testaillaan huomenna ja kovasti toivon plussaa... Oireita on, mutta niitä on ollut ennenkin, joten tiedä mitä nyt käy... :s

Espoossa asun ja -93 :) Huomenna oon vähän viisaampi, jännittää niin perhanasti...
 

Yhteistyössä