Ensimmäistä kertaa kylpylään 2v:n kanssa,mitä matkaan?

Taas apuja kaipailen =)
Eli kylpyläreissu tulossa, miten te olette olleet kylpylässä about tuon ikäisen kanssa? Onko uimavaippa + uikkarit, vai pelkät uikkarit? Vantaan Flamingoon ollaan menossa eikä mitään kokemusta kylpylöistä :whistle:
Entä iltapuurot sun muut, mihin kannattaa varautua ja miten?
Kiitoksia taasen asiallisista vastauksista =)
 
cukkis
jos syö valmispuuroa ilman lämmitystä niin sellasen pakkaisin mukaan, mutat jso ei niin sitten vaikka niitä tetra jugortteja mitä vauva osastolla, riisipirakkaa/banaania...helppoja juttuja.
 
juu
pelkissä uikkareissa ja ainakin meillä tuo 2v meinaa helposti kaatua märällä kaakelilla, joten uimahallissa pistän poitsulle aina jarrusukat jalkaan, pysyy pystyssäkin.Meillä on reissussa syöty niitä kaupan tetrapuuroja.
 
Hieman isomman kanssa oli
... olin 2,5 vuotiaan kanssa treen kylpylässä viikon.
Lapselle uimapuku (tai kaksi) , ei vaippoja tarvittu meillä...
Kylpytakki lapselle.
Rantaleluja näemmä yleensä tällaisissa kylpylöissä on jo lasten altaalla (niitä oli varuiksi pari mukana).
Kellukkeet ?
Treella meillä oli huoneisto, jossa oli ihan oikea keittiö.
Normihotellihuoneisa voi olla vedenkeitin - jolla saa pussiipuuroista aterian.
Treella oli myös mainio 1e per ikävuosi tarjous hotellin ravintolassa , ja suht kiva noutopöytä lapsille - hedelmiä, vihanneksia, muusia ja jätskiäkin. Eli 2 e 2 -vuotiaalle ...
 
Hieman isomman kanssa ...
Tosiaan vielä muovisandaalit tai crocsit , auttaa myös pystyssä pysymistä kaakeleilla.
Ja se kylpytakki helpottaa siirtymisiä huoneesta kylpylään - ja sitten pukukaapilta suihkuun ja huoneeseen yms. Aina ei ole hotelissa lasten kokoisa vissiin valmiina.
 
Hei nuo kylpytakit ja sandaalit oiva idea! Meillä on suihkussakin jarrusukat kun on niin pirun liukas lattia mut nyt en ajatellut sitäkään :ashamed: (viimeisiä lomapäiviä viedään, aivot narikassa..) Kiitoksii vinkeistä. Taidan tuon uimavaipan jättää, kun ajattelin et onhan se muutenkin ihan tosi kömpelö ja ärsyttävä, enkä kyl ymmärrä sen pointtiakaan kovin hyvin. Pissiihän ne vanhuksetkin altaaseen B)
 
joo
Oltiin 1½veen kans turun caribiassa,kylpytakki ja muovikengät oli kätevä siirtymiseen.Uimavaippoja piti käyttää.Valmispuuron lämmitin käsienpesualtaassa kuumassa vedessä,omat lusikat ja nokkis oli mukana,voi tiskata käsisaippualla pesualtaassa syönnin jälkeen.
 
anni
ihan ehdottomasti kyllä laittaisin uimavaipan ja uikkarin, kylpytakki ja jarrusukat myös käteviä. uimavaippoja on useammanlaisia eikä meidän neiti ainakaan kummastele vaipan käyttöä, järvessä itse pyytää vaipan kun tuntuu mukavammalle ettei pimppaa palele :)
 
vieras
Mun kokemus kylpylöistä ( Ikaalinen ja Naantali) ovat kyllä tosi kaukana "kylpylästä" nimeltä Flamingo.
Flamingo kun sijaitsee samassa rakennusrykelmässä kuin Jumbon kauppakeskus niin sen majoitus on kyllä täysin hotellimainen ja jos et kylpylässä koskaan ole ollut niin käyntinä tuo on lähes sama kuin uimahalli.

Toki siis altaat ovat erilaiset ja liukumäkiä on yms. Mutta jos 2 v kanssa olet liikkeellä niin kyse on enemmän uimahallissa olemisesta ja hotellissa yöpymisestä kuin kylpylästä.

Esim. Ikaalisissa on uimarantaa jota taas Flamingon asfaltoidusta ympäristöstä on ihan turha hakea.

Mä suosittelen soittamaan tuonne Flamingon hotelliin, minä kun olen aina kylpylöissä tottunut siihen että on pienkeittiöt yms. jota tuolta ei varmaankaan löydy.


Uimavaippa ehdottomasti kylpylään lapselle joka ei vielä osaa ilmaista hätäänsä! Altaissa on usein sellaista väriainetta jos pissa tulee, voi olla noloa kun ympärille tulee värikäs läikkä ja teidät käsketään altaasta ylös....

Flamingon kylpylä on kiva paikka, mutta ei siellä 2 vuotiaalle ole mitään pientä lastenallasta kummempaa.
 

Yhteistyössä