ensimmäistä odottavat pinoon...

Meillä yritystä oli takana neljä kuukautta ennenkuin "tärppäsi". Jotenkin vaan tiesin, että nyt se onnistuu enkä hermoillut lainkaan. Nyt rv 33+5 ja pikkuista jo kovasti odotamme.

Maiju ja pikkuinen




 
Onneksi olkoon, Hennuli! =)

Meillä tärppäsi 2 kk jälkeen ja kylläpä oli ihme kun oltiin asennoiduttu ettei mulla tuo lasten alullesaaminen onnistu..semmosta joskus lääkärit vihjailleet mutta täältäpä tuo on tulossa =)
Nyt rv 35+5.
 
meillä tärppäsi 3 kk kuluttua yrittämisen aloittamisesta, tai kolmannella kierrolla tuli plussa. eli melko nopeasti vaikka silloin aika tuntui ikuisuudelta =)

nyt rv 35 menossa eikä jaksaisi enää odottaa että maha-asukista tulee pikku nyytti kainaloon! mutta kai sen on paras vielä muutama viikko pysyä yksiössään mutta sitten saakin jo tulla =)

kauanko teillä kuumeiltiin ennen kun päätös vauvasta tehtiin? mä ehdin kuumeilla n. 2-3 vuotta, viimeinen vuosi kuume oli toooosi paha, mutta koska opinnot oli mulla kesken niin oli pakko /halusin odottaa.

mindi + maha-asukki rv 34+2
 
Täällä odotellaan ensimmäistä ja tärppäsi lähes heti kun jätin pillerit pois,yhdet kuukautiset ehti tulemaan..nyt on viikkoja 8+5 ja tänään pitäisi varat aika ensimmäiseen ultraan mikä jännittää kovasti.. :D
 
Huomenta!

Meillä tällänen tarina, ollaan oltu yhdessä 6 ja puol vuotta ja siitä ajasta 5 vuotta ilman mitään ehkäisyä. Päätettiin että saa tulla jos tulee. Kun aikaa oli kulunut jo niin kauan niin aloin stressaamaan siitä jos en saakkaan ollenkaan lapsia mutta lopulta en ajatellut asiaa enään ollenkaan. Nyt sitä sitten odotellaan esikoista ja rv on kasassa 26+2 :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 19:35 mindi83 kirjoitti:
kauanko teillä kuumeiltiin ennen kun päätös vauvasta tehtiin? mä ehdin kuumeilla n. 2-3 vuotta, viimeinen vuosi kuume oli toooosi paha, mutta koska opinnot oli mulla kesken niin oli pakko /halusin odottaa.
Itselläni kuumeilua oli suurin piirtein saman verran ja samasta syystä piti odotella. Eli opinnot oli niin pahasti kesken, että oli tyydyttävä kavereiden lapsia hoitamaan. Ja luulen että miehelle teki hyvää saada kypsyä ajatukseen.

Maiju ja pikkuinen rv 34+0
 
Me yritettiin lasta reilut puoltoista vuotta. Jotenkin ehti masentua moneen kertaan kun ei sitä pikkuista kuulunut. Mutta sitten jokin ihme sattui. Menimme naimisiin viime joulukuussa ja samalla jo odotinkin lasta. Nyt olis 14rv. Olo on ihana.
Jokainen päivä tuntuu yhtä ihmeelliseltä kun miettii tätä pikkuista omassa massussa. Ja ensimmäinen ultra oli viikko sitten. Aivan mahtava kokemus. Siellä pomppi ja näytti peukkuakin, että kaikki on hyvin =)
 
pimpelipom
Täälä tärppäs niin, ettei edes suunniteltu...
Yllätys oli suuri ku menkat jäikin pois :D
Mutta mies pisti pakin silmään ja häippäs... :ashamed:
Et yksinään odottelen...
 
:)

Me jätettiin elokuussa 2005 ehkäisy pois ja vimpat kuukautiset tuli 22.9 lokakuussa tein testin.Nyt raskausviikkoja menossa 26+1
Synnytysvalmennukseen ollaan miehen kanssa menossa ensiviikolla.laskettuaika on siis 29.6.2006

Mukavaa ja aurinkoista kevätmieltä kaikille odottajille!
 
Joulukuu
Eilen tein ekan plussa testin, tänään toisen. Ei edes varsinaisesti yritetty lasta, mutta napsahti kuiteskin. Olo on vielä aika sekava. Päällimmäisenä kuitenkin onnellisuus. Neuvolan juuri varasin.
 
Vauvakuumeessa ehdin olla kolme vuotta ennenkuin päätös pillereiden lopettamisesta tehtiin. Ja olikin kauhea järkytys kun kaikilla tutuilla oli juuri 2-3kk:n tärppejä ja itse saatiin odotella 7kk ennenkuin jäi kuukautiset tulematta. Tärppi kävi vasta kun sai ajatukset joksikin aikaa muualle..
 
Hei vaan kaikille! Meillä yritystä takana noin 7 kuukautta ja nyt pari viikkoa sitten sain plussan! =)

Viikot menossa kai suunnilleen 6+6. Ja eka neuvola aika vasta 26.4 ja ultra toukokuun alussa. Mitään kummoisia raskausoireita ei ole ollut kuin väsymystä ja palelua. Ei mitään huonooloa yms. Ja ikävä kyllä tullut myös ruskehtavaa vuotoa ja yhtenä päivänä hiukan veristäkin, joten hiukan nyt pelottaa ja jännittää, että kuinkahan tässä mahtaa käydäkään...Tosin nyt taas ei mitään.

Kaikille vaan kovasti jaksamisia ja iloa esikoisen odotteluun ja joillakin laskettuaikakin alkaa jo lähestyä, tsemppiä! =)
 
heippa!! mäkin voisin liittyä tähän pinoon.. elikkäs esikkoa ootellaan, kihloissa ollaan oltu kolme vuotta, yhessä kuus vuotta.. molemmat 22vee, nyt menossa rv 32+2, laskettu aika siis 1.6.06 etelä-pohjanmaalla asustellaan..
ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!! :flower: :flower:
pau ja ruttu rv 32+2<br><br>
 
Moiks! Mä jätin ehkäisyn pois n. vuosi sitte, mutta vauvaa ei vaan alkanut kuulua. En sitä erityisemmin hermoillut, luotin vain siihen että kyllä se joskus tärppää.Opiskelutkin on vielä kesken, joten ei vauvan tulolla niin kiire ollutkaan. Mutta 3 viikkoa sitten tein raskaustestin, ja meinasin pyörtyä kun testi näyttikin positiivista! =) Olipa se niin riemastuttava yllätys. Olemme olleet mieheni kanssa naimisiss puolitoista vuotta, minä olen vm. 85 ja mieheni -84. Aika nuoria vielä, mutta biologisesti paras aika saada lapsia
 
Ensimmäistä odottelen...Maha-asukki päätti ilmoittaa itsestään melkein heti kun oli jätetty ehkäsy pois...Alussa oli hiukka hankaluuksia, mutta nyt kaikki on hyvin..Viikon päästä eka nauvola, ultrassa on käyty...Neuvolas saa tietää tarkat viikot mut jos oikein laskin ni nyt 8+6...Eipä tätä viel oikein usko et siel oikeesti joku elää... :hug:
 
Täälläkin ensimmäinen tulossa =)
yritystä kesti 2,5 v ja meinas mieheltä usko loppua.. Nyt kuitenkin menossa 30+3 ja kumpikin on onnesta soikeena vauvaa odotellessa!

Tuulis ja Pikkunen, laskettu aika 11.6.
 

Yhteistyössä