Ensin kiinnostusta, mutta sitten...

N85
Onko teillä millaisia kokemuksia miehistä, jotka ovat ensin vaikuttaneet ihan mukavilta jne. ja teistä kiinnostuneilta, mutta sitten on paljastunut/tapahtunut jotain, joka on lopettanut teidän kiinnostuksenne kyseistä miestä kohtaan? Eli lähinnä kiinnostaa se, että MIKÄ on lopettanut teidän kiinnostuksenne mieheen.
 
Noo, tällee lyhyesti:

Oltiin minun äitini luona ekaa kertaa, äiti ei onneksi kotona kun minä hänen eläimiään kävin ruokkimassa. Ensin valittaa että on nälkä, sitten ihan oma-aloitteisesti tonkii kaikki kaapit läpi löytää safkaa, sitten onkin jano, etsii juotavaa ja valittaa että ei ole mitään hyvää juotavaa.

Piereskelee ja heittää töllön päälle jumiutuu sen eteen, ja ei kuuntele mitä puhun kun niin lumoutuneesti katselee telkkaria. Itse päätän että en jaksa aamulla sittenkään tulla heti ruokkimaan elukoita, vaan taidetaankin tytön kanssa jäädä yöksi. No hän tahtoo myös jäädä, sanon että ei käy, ei ole tilaa se on jo ihan tarpeeksi että minä ja tyttö nukutaan yhden hengen sängyssä. No kello tulee kaksitoista edelleen on siellä, ja taas tonkii kaapit etsii syötävää jne eikä ota lähteäkseen. No lopputulos hän nukkuu sängyssä korvatulppien kera minä ja tyttö sohvalla (ei edes vuodesohva). Nukkuu puoleen päivään kiitos korvatulppien, sitten heti herättyään alkaa kyselemään miksi en ole ruokaa tehnyt.

Sanon että koska olen odottanut että herra saa itsensä ylös että päästään täältä pois! No juu tämä jumiutuu taas telkkarin eteen, itse olen tytön kanssa ulos lähdössä ja sanon hällekkin että kamat kasaan ja joko mukaan tai sitten jonnekkin ihan sama minne mutta tänne ei jää!

No tämä lähtee kaverille, ja kuinkas ollakkaan kaikki tavaransa jättää äitini luokse laitan perään viestiä että kamat jäi. Niin hän toteaa että ei haittaa kun hänhän tulee kuitenkin taas yöksi.

Voin kertoa, ei tullut! Kamansa kyllä haki, reilu 2vk tunnettu ja siinä ajassa selvisi että käytöstavat ihan hukassa, sekä todella omistushaluinen ja erittäin laiska! :whistle: |O :headwall: Tässä siis vain osa siitä.
 
Aikoinaan... Mies oli ihan normaali suomalainen mies, normaalin näköinen ja ihan kiva! Kun oli ekat treffit niin minua rupesi häiritsemään hänen naurunsa!!! Se oli aivan naurettavan kuulosta :LOL: No sitten minun olisi pitänyt ekojen treffien jälkeen suostua seurustelemaan hänen kanssaan...vaikka sanoin etten voi heti sellaisia asioita päättää! No miehelle tämä ei käynyt, kun hänellä on tarpeeksi kavereita! Annoin hänen suosiolla mennä :D
 

Yhteistyössä