Entä missä imetätte kyläillessänne?

  • Viestiketjun aloittaja no entä
  • Ensimmäinen viesti
meak
Mä imetin (muksut jo koululaisia) kylässä sohvalla, nojatuolissa tai pöydän ääressä. Valitsin paikan sen mukaan että sain hyvän asennon ja pystyin olemaan mukana keskustelussa.
 
..
no riippuu minkälainen kyläpaikka. yleensä siellä missä muutkin istuvat, esim olohuoneessa. jos on esim vanhempaa miesväkeä paikalla tms niin olen sitten mennyt esim keittiöön emännän suostumuksella. omanikäiset miehet saavat luvan ymmärtää nykymaailman menosta sen verran että eivät häiriinny.
mutta jos ei halua imettää seurassa, voi aina kysyä että sopiiko, että menen johonkin rauhalliseen paikkaan. verukkeena voi aina käyttää sitä että 'lapsi häiriintyy jos on paljon ihmisiä ympärillä, eikä saa syötyä' niinkuin tietysti monet lapset häiriintyvätkin.
 
"reetu"
Minä pyrin menemään toiseen huoneeseen tai jos ei mahdollista niin johonki nurkkaan. En häveliäisyydestä vaan siksi että poikaa kiinnostaa vähän liikaa ympärillä tapahtuva ja syöminen meinaa mennä imen-enpäs kun huudan-eikun imen-huudan-imen - venkoiluksi.
 
Mä imetin ihan missä vaan. En mä osannut silloin ajatella, et joku vetäis herneen nokkaan, kun en ollut silloin (onneksi) vielä löytänyt näitä sivuja. Imetin vaikka kahvipöydässä, ei siitä tehty mitään isoa numeroa. Olen mä kaupassakin imettänyt samalla kävellen. Ei mulla ollut aikaa mennä aina johonkin piiloon lymyilemään.
 

Yhteistyössä