Entäs ESTRENA geeli!

  • Viestiketjun aloittaja Hyväkö.
  • Ensimmäinen viesti
reija
Mulla ollu käytössä keväästä saakka. Auttaa se ainakin noihin hikoiluihin. On tietysti yksilöllistä ja kiinni siitä, missä vaiheessa vaihtarit on menossa ja minkä verran oireita on ollut.
Itselläni oli mahdottomat hikoilut yöllä ja on vieläkin ajoittain. En tiedä pääseekö niistä koskaan.
Mutta ainakin tuo ”vanne” päänympäriltä on hävinnyt, eli oli sellainen puristava tunne päässä ja kasvot tulivat aivan punaiseksi...jne.
Eli aika tyytyväinen olen ollut.
Saattaa olla, että jollain toisenlaisella hoidolla (tabut) vaivat olisivat kokonaan hävinneet, mutta halusin geelin hoidoksi.

Kannattaa odotella ja kuulostella.
Haittavaikutuksia en ainakaan tiedosta...
 
minullakin
Onko estrena geeli estrogeenia? Sain gyneltä just femoston yhdistelmät pitäis aloittaa. Mulla on just kanssa tota ""vanne päässä"" oloa ja hikoilua,masennusta, tykytyksiä ja muutenkin kumman levotonta oloa mitä ei ollut ennen. Olen vasta 45v, ja fsh normaali, mutta toi estrogeenitaso oli matala eli nää on kai ennakoivia oireita. Onko kokemuksia?
 
Nina
Mulla on käytössä Estrena geeli,josta on ollut apua kuumiin aaltoihin ja ärtyneisyyteen. Ennen geelin käyttöä heräsin yöllä useaan otteeseen,hikoilin. Päivisin tuli kuumia aaltoja ja raivareita. Joskus oli pinna todella kireänä. Nyt on ollut huomattavasti helpompaa. Mielialan vaihtelua esiintyy vieläkin mutta olo on paljon helpompi...olen vasta 42v...vähän hirvittää paheneeko tilanne myöhemmin.
 
Käyttäjä
Olen 51v.
Olen kohta pari vuotta käyttänyt sitä yhdessä hormonikierukan kanssa ja suosittelen. Ilman en voisi olla, vaikka pärjäänkin yhdellä pumpunpainalluksella/päivä.
En hikoile, nukun loistavasti, raivoan ja kärttyilen kyllä edelleen, mutta vain puolet siitä mitä ennen Estrena geelin käyttöä.
 
aloittelija -57
Olen käyttänyt estrenageeliä kaksi painallusta päivässä yhdentoista päivän ajan ja nyt alkaa tehota. Ainakaan ei tule hikipuuskia puolen tunnin välein kuten ennen geelin aloitusta (saattaa muutaman kerran vielä hiki pintaan nousta), yötkin on menneet huomattavasti paremmin..ihan hyvät unet olen saanut nyt ja muutenkin on pirtsakampi olo ja toivottavasti on jatkossakin. Kohta on vuorossa Provera jakso, saa nähdä miten jatkossa pelittää.
 
estrena+provera
Olen 52 vuotias ja käyttänyt geeliä viisi vuotta, kaksi painallusta päivässä. Lisänä minulla on 10 päivää proveraa/kk , jolla saadaan puhdistusvuoto aikaiseksi. Kaikki toimii loistavasti. Ei ole ollut mitään valittamista.
 
Paras luontaistuote vaihdevuosiin - https://nuvialab.com Helpotti alkavia vaihdevuosi oireita,mm. kuumia aaltoja yöllä ja hikoilua päivisin. Vaikutti myös mielialaan myönteisesti. Lieneekö tuotteen ansiota että olen pysynyt terveenä koko talven vaikka lähipiirissä ollut flunssaa. Olen erittäin tyytyväinen! Suosittelen!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä