entäs jos se toinen ei tulekaan?

Olisiko kellään kokemuksia siitä,
että ensimmäinen tuli helposti,
mutta toinen ei . . . .

(toisin sanoen uskallanko luottaa että kyllä se sieltä tulee,
koska ensimmäinenkin tuli,
vai voiko tilanne nyt 5 vuottta myöhemmin olla ihan toinen?)
 
"sipuli"
Olisiko kellään kokemuksia siitä,
että ensimmäinen tuli helposti,
mutta toinen ei . . . .

(toisin sanoen uskallanko luottaa että kyllä se sieltä tulee,
koska ensimmäinenkin tuli,
vai voiko tilanne nyt 5 vuottta myöhemmin olla ihan toinen?)
Valitettavasti tilanne voi olla nyt erilainen.. Meillä meni toisin päin, esikoista yritettiin vuoden verran ja kakkonen tulikin sit ihan yrittämättä! Mut monelle voi käydä niinkin että toista lasta ei vaan kuulu ollenkaan. Mut toivottavasti teillä onnistuu! Ettehän vielä kovin pitkää ole yrittäneet..
 
"Mini"
Meillä ekan kerran tärppäs ekasta kierrosta. No se meni kesken :(. Pidettiin pari kk taukoa yrittämisestä ja kun alettiin yrittää, niin yritettiin 9kk, ennen kuin esikoinen tärppäs. Esikoisen ollessa n8kk alettiin yrittää kakkosta. Saikin yrittää 2 vuotta. Ehdittiin aloittaa hoidotkin ja ivf:llä yritettiin useamman kerran. Joulu lähestyi ja päätettiin pitää taukoa hoidoista vuodenvaihteen yli. Meidät laitettin kyllä jo koeputkijonoonkin. No tärppäsi sitten ekasta kierrosta, missä ei käytetty mitään hormoneja tms. Eli tuosta taukokierrosta. Toki voi olla, että ne hormonit edelleen vaikuttivat, mutta silti. Nyt La ens viikon pe. Jännää aikaa :))).
 
"Mini"
Niin ja onnea yritykselle! Toivottavasti tärppää helpommin kuin meillä.
Omalta kohdaltani luulen, että se rentoutuminen oli iso osa tätä viimeistä tärppiä. Unohdin koko vauva-asian ja järkkäilin mm innokkaasti työpaikan pikkujouluja. No en sit niissä päässy rentoutumaan ajattelemallani tavalla, koska huomasin olevani raskaana viikkoa-kahta ennen, kuin ne pippalot olis ollu :D. Olin sit limsa-linjalla.
Jos vain pystyt, niin suuntaa energiasi ihan jonnekin muualle. Tiedän, helpommin sanottu, kuin tehty!
 
...
Oon tän jo moneen ketjuun kirjottanukkin, mut laitanpa taas että meillä eka sai alkunsa ensimmäisestä kierrosta ja toista tekemällä tehtiin pari vuotta. Löin jo hanskat tiskiin ja sitten yllätys tärppi tulikin :)
 
"mhm"
Pitää kertoa tälläinen harmittavampikin tapaus. Mulla todettiin esikoisen ollessa 1,5 vuotias kohdussa kysta, ei niissä muuten mitään mutta tämä oli iso ja kohdun seinämässä sillä tavalla kiinni että kohtu tuli poistaa.. Joten meille ei ole mahdollista tulla toista lasta.. Adoptio on sen verran iso projekti ettemme siihen lähde, olemme onnellisia tästä yhdestä
 

Yhteistyössä