Epäilen että musta ei ehkä tulisi hyvää mummoa

  • Viestiketjun aloittaja kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti
kysyy hän
Musta tuntuu ihan hirveälle jo pelkästää katsoa noita "hauskoja" kotivideoita mukuloista potta päässä ja kiisselit päässä ja noita muita temppuja. Ei vaan naurata yhtään, ennemmin itkettää. Eikä näytä lapset yhtään suloisilta, rumilta ennemmin muiden taaperot, minusta lapset alkaa näyttää nätiltä jossain 6-7 vee iässä, ja silloinkin vaan tytöt. (tietysti joitakin tuttuja lapsia lukuun ottamatta, jotka osaa käyttäytyä, niistä välitän vähän samalla tapaa kuin omistani eli näyttävät kauniilta vaikka eivät olisikaan klassisia kaunottaria) .

onnellinen oon että omat jo isoja.

siis tuli mieleen kun täällä usein haukutaan lasten isovanhempia, niin mistä te oikeasti tiedätte että kun omanne kasvavat, niin edelleen jaksaa kiinnostaa lapset?
 
eeaew
Toivottavasti ymmärrät isovanhemmuuden olevan lahja.
Omat vanhempani ei kahdeksan vuoden aikana ottanut KERTAAKAAN lasta edes päiväkylään, puhumattakaan siitä että olisivat tehneet hänen kanssaan jotain vaikka äitini on ollut pois työelämästä jo useamman vuoden. Noh, niin makaa kuin petaa, mulle (heidän ainoa tytär) on turha soitella kun kaipaavat apua.

Onneksi saatiin meille kirkon kautta aivan upea varamummo <3
 
eeaew
meidän omat isovanhemmat asuu kilometrin päässä meistä, olen ainoa lapsi, minun lapset ovat ainoita lapsenlapsia vanhemmilleni.

Vanhempani eivät juo eikä polta, muutenkin ovat nuhteettomia. Pihejä kuin mitkä ja katkeria kuin haaskalinnut.
Aion katkaista välit heihin tämän asian takia. Muita kyllä ovat aina arvostelemassa mutta he itse.. lapsi on 8v, eivät KOSKAAN ole ollut apuna eikä kiinnostuneita lapsenlapsestaan.

Toivon heille helvettiin menoa kuollessaan.
 
Heh kuulostaa ihan mun anopille joka ilmoitti raskausuutisen kuullessaan, että hänestä ei ole hyväksy mummoksi yms... Hassua sinäänsä kun ei olla sanottu tai asetettu mitään toiveita millainen on hyvä mummo.. :) Riittää kun haluaa nähdä lapsenlapsiaan ja rakastaisi näitä, ei tarvitse olla rahaa,lahjoja tai hoitoapua tuputtamassa jos ei itse tahdo.
 
W.S
En ymmärtänyt, mitä yhteistä on hauskoilla kotivideoilla ja isovanhemmuudella? Hauskat kotivideot ovat retrohenkisiä otoksia 20 - 30 vuoden takaa, jolloin videointi pamahti kaikkien tietoisuuteen ja niiden kanssa huseerattiin joka käänteessä. Jenkkilässä on isompi popula ja jos olet yhtään sen maan elokuvatarjontaa seurannut, niin siellä menestyy vitsit ruuan sotkemisesta ja piereskelystä. Niinpä kansa tuottaa itsekin sitä, mikä heidän mielestään on hauskaa.

Mun mielestä ruuan kanssa pelleily ei ole söpöä. Kommelluksia sattuu, mutta harvoin on videokamera ollut ruokapöydässä odottamassa käyttöä- jos vaikka joku olisi sattunut vetämään lusikan korvaansa. Joten miksi sunkaan tarttisi tykätä sellaisesta, jota et pidä hauskana? Ei sillä sun tulevaa suhdettasi lapsenlapsiin mitenkään mitata.

Ikinä ei kannata miettiä, mitä tekee vuosien kuluttua. Kaikki muuttuu, sinäkin, joten et voi juuri nyt vaikuttaa yhtään siihen, miten tulet pitämään tulevista lapsenlapsistasi. Päivä kerrallaan vaan!
 
"a p"
Heh kuulostaa ihan mun anopille joka ilmoitti raskausuutisen kuullessaan, että hänestä ei ole hyväksy mummoksi yms... Hassua sinäänsä kun ei olla sanottu tai asetettu mitään toiveita millainen on hyvä mummo.. :) Riittää kun haluaa nähdä lapsenlapsiaan ja rakastaisi näitä, ei tarvitse olla rahaa,lahjoja tai hoitoapua tuputtamassa jos ei itse tahdo.
no kyllähän tässä on kohtuulliset toiveet, tämän verran jaksaa jos terveenä pysyy. siis nähdä ja jutella lasten ja lastenlasten kanssa.
 
fffff
[QUOTE="a p";28067559]no kyllähän tässä on kohtuulliset toiveet, tämän verran jaksaa jos terveenä pysyy. siis nähdä ja jutella lasten ja lastenlasten kanssa.[/QUOTE]

Sanoppa muuta!
Meillä isovanhemmat asuu kilsan päässä, näkee max 5 kertaa vuodessa..
 

Yhteistyössä