Epäilyttävän halpa iphone 4s

  • Viestiketjun aloittaja uskallankohan ostaa
  • Ensimmäinen viesti
uskallankohan ostaa
Etsin tuossa uutta puhelinta, ja osuipa silmiini eräs kallis puhelin joka oli normaalia halvemmalla myynnissä.
Myynti ilmossa luki että on itsekin ostanut kyseisen luurin kyllä käytettynä mutta mutta,
nyt tuo luuri (iphone 4s) on halventunut 10€ per päivä :O
Jotenkin mieleeni hiipii onkohan tuo pöllitty
(eikös niissä jossakin ole se semmoinen jolla pystyy sen luurin sijainnin selvittämään?)
tai vaikka lasit ehjänä niin olisikohan muuten rikki?
Tokihan siinä lukee nouto mutta kun koskaan ei ole ollut tuota suosittua iphonea niin osaanko tarkistaa että kaikki ok kun hiukan epäilyttää että lähtöhinta oli 100€ ja nyt joka päivä on alentanut sitä sen 10€ ja nyt tosiaan myy sitä vaan 60€

Harmittaisi vaan laittaa se 60€ kiinni tuohon luuriin kun nyt on tosi tiukkaa ja tuon verran olisi juuri ja juuri varaa maksaa kännykästä.
 
"joopatijoo"
tuo on poistuva malli jota ei saa pian mistään,ei niitä ainakaan lisää valmisteta,tai onko pitkään aikaan valmistettukkaan.
Et sitten voinut laittaa linkkiä puhelimesta :)
 
"---"
En silti ymmärrä miksi ostaa käytetyn joltain tuntemattomalta?
Ite tilaan aina puhelimen netistä uutena, a. maksan osarilla b. on takuuta jäljellä c. toimii
Varmaan on rikkikin, onhan tuo nyt aika halpa :D
 
facekirppuilija
meidän facekirppiksellä porukka ostaa tuota iphone 4s jopa lasi rikkoinaisena 100e joten todellakin vaikka onkin jo ns vanha puhelin on hyvin epäilyttävää jos hinta laskee kokoajan
 
uskallankohan ostaa
Minkä ihmeen takia köyhyysrajalla elävä kyttää käytettyä rojua? Itse käyttäisin tuon rahan uuteen puhelimeen, jossa a) on TAKUU ja b) se on UUSI
No ehkä siksi kun nyt on tiukkaa ja puhelin hajosi ja toisekseen se puhelin tulee lapselle joten en todellakaan ala ostamaan osamaksulla kallista luuria.Tuo 60€ on aika kipuraja jonka maksan lapsen puhelimesta.
 
Huoh.
No huoh. Jos lapsen puhelin menee rikki eikä sulla oo varaa ostaa kallista uutta, niin sitten ostat halvan uuden jos ei kotoota mitään vanhaa löydy. Jumalauta. Peruskännyköitä löytyy 20-40€ vaikka kuinka monia. Etä shoppailemaan vaan. Ei lapsi kuole vaikkei saa mitään vitun iPhonea. Vai alkaako se "rikkinäinen" puhelin sittenkin kuulostamaan taas ihan OK:lta jos vaihtoehtona on 20€ perusluuri..?
 
Huoh.
[QUOTE="nörtti";30604319]Iphone paska puhelin, ei moniajoa kalliit appsit jne.

Osta joku uusi luuri saat tosiaan takuun. Jolla on htvä kotimainen.[/QUOTE]

Sä kans aina jaksat mussuttaa samaa paskaa. Et vaan osaa käyttää jos moniajo tuottaa sulle ongelmia. Ja eiköhän appsit oo ihan saman hintasia mitä muissakin. Oot naurettava. Hirveet katkeruudet sulla iPhonea kohtaan, naurettava pelle.
 
Iphone on kestävä puhelin, kyllä niitä kannattaa käytettyinä ostaa.
60€ uusi, kosketusnäytöllinen puhelin ei ole mikään pitkäikäinen ratkaisu, ne eivät vaan ole hyviä. Itse olen käyttänyt sen hintaluokan luuria työpuhelimena enkä huolisi omaksi.
Kannattaa vaan tsekata mikä nelonen se on että siihen mahtuu muutama ohjelmakin.
 
.vieras.
Iphone on kestävä puhelin, kyllä niitä kannattaa käytettyinä ostaa.
60€ uusi, kosketusnäytöllinen puhelin ei ole mikään pitkäikäinen ratkaisu, ne eivät vaan ole hyviä. Itse olen käyttänyt sen hintaluokan luuria työpuhelimena enkä huolisi omaksi.
Kannattaa vaan tsekata mikä nelonen se on että siihen mahtuu muutama ohjelmakin.
Kyllä oli taas niin jonninjoutavaa sontaa, ettei paremmasta väliä. Ensinnäkin: puhelin menee lapselle eikä kenenkään työpuhelimeksi. Toiseksi: uudessa puhelimessa on parin vuoden takuu. Kolmanneksi: tuon hintainen on se halvin ja pienimuistisin, joten sitä ei saa edes päivitettyä.
 
"nörtti"
Sä kans aina jaksat mussuttaa samaa paskaa. Et vaan osaa käyttää jos moniajo tuottaa sulle ongelmia. Ja eiköhän appsit oo ihan saman hintasia mitä muissakin. Oot naurettava. Hirveet katkeruudet sulla iPhonea kohtaan, naurettava pelle.
Ei se ole ongelma kun ei osta applea, sports trackerit, spotifyt, navigaattorit, netit yms pitää pyöriä yhtä aikaa.
 
"minää"
Mä en ostais 4s:ää enää, ei se ainakaa kauan toimi vaikka oliski ehjä. Mulla lojuu kaks iphone 4:sta laatikon pohjilla. Toinen mun oma mistä meni yks nappi rikki ja toinen mun veljen jonka sain siltä kun se osti uuden. Nyt mulla on itellä iphone 6 ja noi kaks "ehjää" tarpeettomana (ehjä tässä taoauksessa= käynnistyy ja kaikki sovellukset toimii). Että jos mä niitä nyt myisin ni en kehtais pyytää 50 enempää. Toisaalta en kehtaa kenellekkään myydä kun toisesta tosiaan virtanappi rikki ja toinen muuten vaan ihan hidas. Ei niin vanhaa mallia kannata ostaa kun ne ei enää toimi kunnolla....
 
.vieras. Väittäisin että lapsen pelit jne vaativat huomattavasti enemmän tehoa kuin mitä esim minä tarvitsen työpuhelimelta joka on lähinnä puheluita varten.
Niin, halpaa kannattaa ostaa uutena koska takuu, niitä halpoja voi sitten takuun aikana hankkia monta, hitot kestävästä kulutuksesta...
 

Yhteistyössä