Epämääräinen pallo lääkkeellisessä tyhjennyksessä, auttakaa??

Minulla eilen oli keskeytyneen keskenmenon lääkkeelinen tyhjennys.. Illalla alkoi vuoto.. tuli hyytymiä vaikka kuinka ja sikiö tuli ulos yöllä .. aamulla verinen vuoto oli enää kk:sten kaltaista..

Nyt hetki sitten tuli kovat kivut ja pönttöön tipahti "pallo.. Sellainen ihan pyöreän näköinen pallo.. Tuo "pallo" oli halkaisijaltaan n.3-4cm. Se oli ikäänkuin verinen pallo, jossa näkyi verisuoniakin ja jtn valkoista ikäänkuin nauhaa.. sellaista 0,5cm paksua.. Voisiko tuo olla ruskuaispussi? Mutta olisiko se niin iso?? Netissä luki kyllä että se on juuri tuolloin suurimmillaan ja siinä on havaittavissa verisuonia.. Mutta voiko se olla tuollainen pyöreä pallo? Eikä semmoinen vähän litteämpi pussi? Nyt kun keskeytynyt keskenmeno havaittiin niin olisi pitänyt olla viikko 11+2 mutta sikiö jäänyt rv 9+4..

Auttakaa jos joku tietää.. Hieman pelottaa että mikä se oli.. Kai se kuuluu tähän keskenmenoon kuitenkin? Mitä muuta se voisi olla...
 
Veikkaisin myös, että voisi olla istukka. Itselläni tehtiin lääkkeellinen tyhjennys vuosi sitten lokakuussa; yhden illan vuotoa tuli lorisemalla, seuraavana aamuna jo niukemmin ja aamulla supistelujen jälkeen pönttöön tipahti tuollainen kuvailemasi pallo. Minulla alkion kasvu oli pysähtynyt jo 6.-7. raskausviikolla, joten itse alkio olisi ollut kooltaan vain 5 mm.

Voimia toipumiseen! Elämä jatkuu, meilläkin tuolla vaunuissa tuhisee nyt 3 kk poika... :heart:
 

Yhteistyössä