Epäonnistunut SSG


Huometa kaikille

Onko kellään kokemusta siitä ettei ssg.tä ei voitu tehdä??
Mulla on kohtu kääntynyt taaksepäin joten suolaliuosta ei saatu virtaamaan kunnolla, kun katetri pulpahti aina pois.
Maanantaina menen uudelleen, jossa saan kipupiikin ja kohtu käännetään oikeaan asentoon että testi onnistuu.

Olin eilen ihan ihmeissäni, että en tajuunnut lääkäriltä kysyä mitä tämä tarkoittaa, onko sillä vaikutusta jatkossa mihinkään???
Maanantaina se selviää, mutta mielenkiinnosat olisi kiva kuulla onko kellään vastaavia kokemuksia.
 
Mulla myös taaksepäin kaartuva kohtu. aukiolotutkimus oli erittäin kivulias ja toisen puolen aukiolo jäi hiukan epäselväksi, mutta toimenpide katsottiin onnistuneeksi kuitenkin. Ja päätelmä oli, että molemmat tuubit olisivat auki.

Olen saanut kohdun asennosta pari kertaa kommenttia, mutta kaikki ovat myös sanoneet, että se on kuitenkin normaalia. En tiedä liittyykö tähän anatomiaan, että inssi sattui myös hiukan liikaa sietokyvyllyni.

 
katjuusa
Mulla myös taaksepäin kallistunut kohtu, mutta ssg onnistui silti hienosti ja kivuttomasti. Mitään isoja vaivoja mulle kohdustani ei juuri ole. Yhdyntä sattuu joskus, kun ilmeisesti herkkä kohdunsuu 'törröttää' jotenkin. Samoin sisäkautta ultratessa gyne joskus joutuu vääntämään sitä anturia ikävästi klitorista kohden. :whistle:

Mutta taaksepäin kallistunut kohtu on tosiaan normaali. Ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen tms.
 

Yhteistyössä