Epäreilua, ärsyttävää - ja turhaa....

Mies lähti työmatkalle paikkakunnalle, jossa on kylpylä, joten tottakai yöpyvät siellä. Ja entäs mä - kotona sairastupaa pitämässä 24/7! ARGH! En ole ns. kotiäiti-tyyppiä ni tää touhu todella tökkii. Joo joo, ite oon lapseni tehny jne jne, mut tää tilanne nyt vaan ärsyttää. Nii! :headwall:


Tietenkin kaikki muut äiti-ihmiset rakastaa olla kotona, varsinkin kipeetä lasta hoitamassa.... :| Vai?? Kukaan mun kannalla?
 
"Ella"
Mä oon ollu 4v kotona ja nyt kk ollu työelämässä. No tänä aamuna piti jäädä kotiin hoitamaan kolmea sairastavaa lasta ja voin sanoa et mieluummin oisin töissä :( Nyt ku pääs just työn makuun ni masentavaa jäädä kotiin! Vaikkakin yhdeksi päiväksi. (ja kyllä, rakastan lapsiani ja tärkeintä et he kunnossa mut kuitenkin!)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmi-Kana
Sydämellinen kiitos "synninpäästöstä" kanssapalstailijat! Kyllähän minä tiedän, että äitinä oleminen on elämäni tärkein tehtävä, mut silti vaa se ei aina huvita...

Saas nähdä irtoisko mulle vähä omaa aikaa ku mies palaa. Luultavasti on sillonkin työkiireitä hänellä, mutta mutta, nähtäväksi jää! :)
 
"viivi"
sama täällä, viikon verran oltiin koko porukka kipeänä niin tuntui kyllä kivalta päästä töihin/jumppii.. parempi äiti olen kun saa välillä huilata kuin olla 24/7, pienenä tietty eriasia, nyt isompia ni pärjäävät <3
 
  • Tykkää
Reactions: Helmi-Kana

Yhteistyössä