eräs ystäväni menetti pidätyskyvyn...

  • Viestiketjun aloittaja hilla
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Hmm.. milläs se lekuri testasi sen löystymisen? Laittaa isompaa ja isompaa tavaraa sisään, ja totesi pesäpallomailan jälkeen "Joo, löystynyt on"?
Niin se varmasti tapahtuu.

Tuskin siihen diagnoosiin ainakaan se vaikuttaa, että potilas kertoo päivä toisensa jälkeen kulkevansa kakat pöksyissä.
 
amma
Alkuperäinen kirjoittaja liibalaaba:
Alkuperäinen kirjoittaja amma:
Alkuperäinen kirjoittaja Viekku:
Homot käyvätkin korjauttamassa sitä rööriään. Eihän se perse kestä vuosien lykkimistä kun sitä ei ole siihen hommaan tarkoitettukaan.
Sinäkö päätät mihin on tarkoitettu tungettavaksi jotakin? Kyllä anaaliseksi on ihan seksiä, eikä edes laitonta mitenkään että ihan on normaalia kyllä.. joskin suht harvinaista verrattuna emätinyhdyntään.

Eikä niitä röörejä noin vain "käydä korjauttamassa", eikä "homot" niitä ravaa korjaamassa.
mistäs tiedät käyvätkö homot korjauttamassa,oletko itse homo?
juu homo jolla on pimppa. tunnen homoja, paljon, puhun perseseksistä heidän kanssaan.

mistäs tiedät sinä, oletko itse "kaikki homot"??
 
Alkuperäinen kirjoittaja amma:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja assa:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Eikä ole mitenkään harvinaista edes. Ei sinne perserööriin ole tarkoitus tunkea mitään, se on ulostamista varten.
Niin että homous on sitten epänormaalia ja homojen harrastama seksimuoto eli anaaliseksi?
Osaatko sä lukea?
En mielestäni sanonut homouden olevan epänormaalia.

Siinä vaan voi käydä noin, koska harva sitä tietää, onko se oma persaukko ja sulkijalihas missä kunnossa entuudestaan jne. Tai ehkä jotkut käyvät arvioituttamassa sen röörin sitten lekurilla ennen pepputouhuja - kuka ties.
HUOM!

JOS PERSEEN RATKEAMINEN/PASKAN TULEMINEN HOUSUUN OLISI JOTENKIN YLEISTÄ TAI YLEISESTI MAHDOLLISTA NIIN KYLLÄ SIITÄ KERROTTAISIIN ANAALISEKSISTÄ PUHUTTAESSA!

Edelleen "tavallinen tervehenkinen" anaaliseksi ei aiheuta persevaurioita. Ja usko pois; kyllä sen huomaa jos perse on ratki, että sen reiän kunnosta ei juurikaan voi erehtyä.


:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja amma:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja assa:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Eikä ole mitenkään harvinaista edes. Ei sinne perserööriin ole tarkoitus tunkea mitään, se on ulostamista varten.
Niin että homous on sitten epänormaalia ja homojen harrastama seksimuoto eli anaaliseksi?
Osaatko sä lukea?
En mielestäni sanonut homouden olevan epänormaalia.

Siinä vaan voi käydä noin, koska harva sitä tietää, onko se oma persaukko ja sulkijalihas missä kunnossa entuudestaan jne. Tai ehkä jotkut käyvät arvioituttamassa sen röörin sitten lekurilla ennen pepputouhuja - kuka ties.
HUOM!

JOS PERSEEN RATKEAMINEN/PASKAN TULEMINEN HOUSUUN OLISI JOTENKIN YLEISTÄ TAI YLEISESTI MAHDOLLISTA NIIN KYLLÄ SIITÄ KERROTTAISIIN ANAALISEKSISTÄ PUHUTTAESSA!

Edelleen "tavallinen tervehenkinen" anaaliseksi ei aiheuta persevaurioita. Ja usko pois; kyllä sen huomaa jos perse on ratki, että sen reiän kunnosta ei juurikaan voi erehtyä.
Kuules nyt, persepanoexpertti - ei tarvitse kiihtyä
:xmas: vaikka aihe kuumottaiskin.

Se on jännä homma, ettei siitä varoitella (tai anneta edes mitään liukkariohjeita ja muita vinkkejä) seksivalistuksen yhteydessä. Mulla on kaveri, joka kauppisikäisenä kulki kuravellit housussa harvase kerta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Hmm.. milläs se lekuri testasi sen löystymisen? Laittaa isompaa ja isompaa tavaraa sisään, ja totesi pesäpallomailan jälkeen "Joo, löystynyt on"?
Näin mä ajattelin :xmas:
varmaankin siitä,ette pysty pidättelemään ulostetta.En sitä tuon tarkemmin kysellyt.
 
Mulla ei ole ns ´vuoritietoa´asiasta, mutta en ihan heti jaksa uskoa, että peppuseksin harrastajilla sulkijalihas tuhoutuu niin totaalisesti että sen takia satunnainen peppuseksi pitäisi lopettaa!
Ehkäpä tämä on aihe, jolla mahdollisia seurauksia peppuseksiä kammoavat mielellään pelottelevat.
Jopa synnytys vahingoittaa useammin sulkijalihasta meillä naisilla kun perjantain peppuseksi.
 
amma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja amma:
Alkuperäinen kirjoittaja omega:
miks naiset suostuu peppuseksiin?Sehän sattuu aivan s**tanasti vaikka liukastetta olis litratolkulla!
Kaikkia se ei satu, eikä peppuseksi aina tarkoita sitä, että 25cm pitkä penis tungetaan syvälle anaaliin ja rynkytetään kunnolla. Lasken peppuseksiksi myös anaalin stimuloinnin sormin; kokeile joskus.
Jos sä sellaista stimulointia tarvit niin sitten kai se on sun pakko. Meillä onneksi maittaa ihan muutenkin.
Minä tarvin mitä? En minä tarvitse yhtään mitään. Stimulaatio kerran puolessa vuodessa perseeseen on silti ok, vaikken sitä "tarvi", eikä mun todellakaan ole "pakko".

Teillä maittaa muutenkin.. ai että kaikkien pitäisi nyt sitten teistä onnekkaista ottaa mallia, kun ei pyllyyn tarvi koskea :LOL:
anna toisten tykätä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja amma:
Alkuperäinen kirjoittaja liibalaaba:
Alkuperäinen kirjoittaja amma:
Alkuperäinen kirjoittaja Viekku:
Homot käyvätkin korjauttamassa sitä rööriään. Eihän se perse kestä vuosien lykkimistä kun sitä ei ole siihen hommaan tarkoitettukaan.
Sinäkö päätät mihin on tarkoitettu tungettavaksi jotakin? Kyllä anaaliseksi on ihan seksiä, eikä edes laitonta mitenkään että ihan on normaalia kyllä.. joskin suht harvinaista verrattuna emätinyhdyntään.

Eikä niitä röörejä noin vain "käydä korjauttamassa", eikä "homot" niitä ravaa korjaamassa.
mistäs tiedät käyvätkö homot korjauttamassa,oletko itse homo?
juu homo jolla on pimppa. tunnen homoja, paljon, puhun perseseksistä heidän kanssaan.

mistäs tiedät sinä, oletko itse "kaikki homot"??
:LOL:
 
vaikea
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja amma:
Alkuperäinen kirjoittaja omega:
miks naiset suostuu peppuseksiin?Sehän sattuu aivan s**tanasti vaikka liukastetta olis litratolkulla!
Kaikkia se ei satu, eikä peppuseksi aina tarkoita sitä, että 25cm pitkä penis tungetaan syvälle anaaliin ja rynkytetään kunnolla. Lasken peppuseksiksi myös anaalin stimuloinnin sormin; kokeile joskus.
Ei varmaan satukaan, jos on löysä p.
Tai pieni se toinen.
Ei varmaan satukaan.
Joo perse varmaan onkin tosi löysä syntyessään jo. Ja munatkin kaikilla kovin pieniä, ihan sentin paksuisia.
ei se perseseksi satu kaikkia vaikka olisi kiree perse ja iso muna, onko niin vaikea tajuta??!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Se paska harvoin menee siihen suuntaan, mihin penis - vai meneekö sulla? :eek:
Mä oon harrastanut peppuseksiä yhden ainoa kerran (ensimmäisen ja viimeisen), ja kyllä meillä meni penis ihan ees sun taas.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vaikea:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja amma:
Alkuperäinen kirjoittaja omega:
miks naiset suostuu peppuseksiin?Sehän sattuu aivan s**tanasti vaikka liukastetta olis litratolkulla!
Kaikkia se ei satu, eikä peppuseksi aina tarkoita sitä, että 25cm pitkä penis tungetaan syvälle anaaliin ja rynkytetään kunnolla. Lasken peppuseksiksi myös anaalin stimuloinnin sormin; kokeile joskus.
Ei varmaan satukaan, jos on löysä p.
Tai pieni se toinen.
Ei varmaan satukaan.
Joo perse varmaan onkin tosi löysä syntyessään jo. Ja munatkin kaikilla kovin pieniä, ihan sentin paksuisia.
ei se perseseksi satu kaikkia vaikka olisi kiree perse ja iso muna, onko niin vaikea tajuta??!!
Miksi sinulla on niin kova tarve todistella tätä asiaa? Miksi pitää niin kovin suuttua tällaisesta asiasta, onko se sinulle niin kamalan tärkeä, jos jonkun muun peffa on tuosta syystä levinnyt? Että eikö siitä saisi puhua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaikea:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja amma:
Alkuperäinen kirjoittaja omega:
miks naiset suostuu peppuseksiin?Sehän sattuu aivan s**tanasti vaikka liukastetta olis litratolkulla!
Kaikkia se ei satu, eikä peppuseksi aina tarkoita sitä, että 25cm pitkä penis tungetaan syvälle anaaliin ja rynkytetään kunnolla. Lasken peppuseksiksi myös anaalin stimuloinnin sormin; kokeile joskus.
Ei varmaan satukaan, jos on löysä p.
Tai pieni se toinen.
Ei varmaan satukaan.
Joo perse varmaan onkin tosi löysä syntyessään jo. Ja munatkin kaikilla kovin pieniä, ihan sentin paksuisia.
ei se perseseksi satu kaikkia vaikka olisi kiree perse ja iso muna, onko niin vaikea tajuta??!!
No anteeksi, jos loukkasin tunteitasi... Ei sun perse varmaan oikeasti löysä ole :saint:
 
ritu
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi älä jätä:
Kyllä minulta tulee suurempaa paskaakin kuin monet penikset. odotettavissa siis pidätyskyvyttömyyttä piakkoin.
Se paska harvoin menee siihen suuntaan, mihin penis - vai meneekö sulla? :eek:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
mun miehen muna on kova kuin kanki kun menee sisään...toisin kuin paska.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Se paska harvoin menee siihen suuntaan, mihin penis - vai meneekö sulla? :eek:
Mä oon harrastanut peppuseksiä yhden ainoa kerran (ensimmäisen ja viimeisen), ja kyllä meillä meni penis ihan ees sun taas.
Mä meinasin nyt sitä paskaa. Meneekö sulla paskakin ees sun taas? Ei sitä oo tarkoitus takasin imasta, anna pudota pönttöön vaan :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Se paska harvoin menee siihen suuntaan, mihin penis - vai meneekö sulla? :eek:
Mä oon harrastanut peppuseksiä yhden ainoa kerran (ensimmäisen ja viimeisen), ja kyllä meillä meni penis ihan ees sun taas.
Mä meinasin nyt sitä paskaa. Meneekö sulla paskakin ees sun taas? Ei sitä oo tarkoitus takasin imasta, anna pudota pönttöön vaan :xmas:
Ei mene, mutta samaan suuntaan menee kuin peniskin puolet ajasta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Se paska harvoin menee siihen suuntaan, mihin penis - vai meneekö sulla? :eek:
Mä oon harrastanut peppuseksiä yhden ainoa kerran (ensimmäisen ja viimeisen), ja kyllä meillä meni penis ihan ees sun taas.
Mä meinasin nyt sitä paskaa. Meneekö sulla paskakin ees sun taas? Ei sitä oo tarkoitus takasin imasta, anna pudota pönttöön vaan :xmas:
Ei mene, mutta samaan suuntaan menee kuin peniskin puolet ajasta.
Loistavasti hiffattu! Pojot sulle!
 
vieras
Kyllä tämä on tärkeä asia, josta pitäisi saada puhua vapautuneesti. Ei ole leikin asia, jos alkaa falskata. Sitten pitää jättää liikuntaharrastuksia, muitakin harrastuksia, käyttää suojuksia, silti voi haista ja haiseekin pahalle. Äkkiä on huonossa kunnossa vanhainkodissa vaipoissa, kerran päivässä vaihtavat. Että kannattaisi etukäteen miettiä nämä asiat, ettei tarvi sitten keski-iässä katua.
 

Yhteistyössä