Erikoisimmat syyt miksi olet antanut pakit?

  • Viestiketjun aloittaja Hewletin Paccardi
  • Ensimmäinen viesti
Hewletin Paccardi
Hävettää sanoa, mutta mä "lemppasin" kerran miehen, koska hänellä oli tosi nolo nimi :/
Vaan jos olisi ollut oikea tyyppi, niin tuskinpa se nimikään siinä olisi esteenä.
 
mä jouduin lähtemään kerran tanssilattialta ku vastapuolen neule oli pesty omolla ja mun silmistä alko valumaan vedet ja kädet alko kutisemaan :LOL:

ja oikeesti vielä ihan totta, ei keksitty miehen hätistämiseksi :ashamed: :xmas:
 
Turkilmas
Kaverilla oli "tanssikengät" jalassa :D

Niin ja toinen tapaus on jo niin härski etten kehtaa kertoa koko tapausta. Mutta siis laivalla yhdellä kaverilla oli karhukoplakalsarit...pitkät sellaiset :eek: . Kun ne ilmaantui esille niin kaveri löysi itsensä hyttikäytävältä. Siellä se raukka aika kauan koputteli ovea...tuloksetta :snotty:
 
syklis edelleen harmaa
Mä olin kerran syömässä yhden miehen kanssa, koko ruokailun ajan puhe oli väkinäistä ja tyyppi jotenkin outo. Asian ratkaisi se, kun mentiin jäätelölle ja hän otti pienen pallon vaniljaa :D Se oli siinä tilanteessa viimeinen niitti mulle, ei tullut toisia treffejä :LOL:
 
Hewletin Paccardi
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Eräs mies söi ärsyttävällä tavalla ja toisella oli liian ohuet ranteet
Joo, mua kans yritti joskus yks tyyppi jolla oli tosi ohuet jalat, ihan rimppakintut ja vitivalkoiset vielä :/
Kyllä miehellä tarvii olla vähän lihasta tai mieluummin edes vähän läskiä kuin pelkkää luuta ja nahkaa, yöks :/
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Eräs mies söi ärsyttävällä tavalla ja toisella oli liian ohuet ranteet
Joo, mua kans yritti joskus yks tyyppi jolla oli tosi ohuet jalat, ihan rimppakintut ja vitivalkoiset vielä :/
Kyllä miehellä tarvii olla vähän lihasta tai mieluummin edes vähän läskiä kuin pelkkää luuta ja nahkaa, yöks :/
KYLLÄ!
 
Elvis
Eräs 25v mies oli jo sairaseläkkeellä, en halunnut aloittaa mitään eläkeläisen kanssa.. (kyllä, olen itsekäs ja julma jos tahdon että mies pystyy elättämään perheensä) Muuten tyyppi oli ihan täys 10!

Liian pienet kädet on myös hyvä syy pakeille..
 
Baarissa juttelin yhden miehen kanssa ja vaikutti ihan kivalta ja söpökin oli. Mutta sitten satuin vilkaisemaan sen kenkiä; isot, valkoiset Puuman juoksulenkkarit :eek: Farkkujen ja kauluspaidan kanssa.... Joku raja :D Lähin sit "vessaan".... :whistle:

Sit deittailin yhden miehen kanssa, joka asui Helsingissä, sovittiin sit et mä meen kesälomalla hänen luokseen lomailemaan. Viikon reissuksi tarkoitettu loma jäi kaksi päiväiseksi, koska kundi kuvitteli voivansa sanella minulle sääntöjä. Esim. baarissa ilmoitti että voin juoda neljä paukkua ja sitten lähdetään. Ja tuohon aikaan neljä paukkua oli mulle kuin olisin yhden ykkösen juonut.... Lähdin hyvin äkkiä helvettiin sieltä kun alkoi ahdistaa.

Yksi potentiaalinen mies sai jäädä unholaan, kun oli laittanut minulle yhden yhdessä vietetyn viikonlopun jälkeen 39 tekstiviestiä päivän aikana, jokaisessa oli jonkinlaista rakkauden tunnustusta.... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Kaverilla oli "tanssikengät" jalassa :D

Niin ja toinen tapaus on jo niin härski etten kehtaa kertoa koko tapausta. Mutta siis laivalla yhdellä kaverilla oli karhukoplakalsarit...pitkät sellaiset :eek: . Kun ne ilmaantui esille niin kaveri löysi itsensä hyttikäytävältä. Siellä se raukka aika kauan koputteli ovea...tuloksetta :snotty:
Tsekkaa kaverin kengät, oli meilläkin sinkkuaikoina motto :D
 
mää
tyyppi oli älyttömän itserakas, katottii leffaa mun luona nii kävi vähä väliä peilin edessä tarkistamassa että kuinka hyvältä näyttää!! ja peilas itteensä joka näyteikkunasta yms.. oikeesti ihan sairaaaaan ärsyttävää!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja syklis edelleen harmaa:
Mä olin kerran syömässä yhden miehen kanssa, koko ruokailun ajan puhe oli väkinäistä ja tyyppi jotenkin outo. Asian ratkaisi se, kun mentiin jäätelölle ja hän otti pienen pallon vaniljaa :D Se oli siinä tilanteessa viimeinen niitti mulle, ei tullut toisia treffejä :LOL:
Tuo on just semmonen tilanne, että se on ollut käsittämättömän karmaiseva vaikka pienestä kiinni onkin :D
 
hihhii
Nää on musta niin hauskoja, kertokaa lisää! Mulla ei jotenkin tuu mieleen mitään, jos oon pakit antanut niin se on kyllä ollut aika kokonaisvaltaista aina, ei jotenkin tuu mieleen mitään kenkiä eikä kukaan ole lähettänyt 39:ää tekstiviestiä (!siis oikeesti????) päivässä.

Paitsi se mun pitää sanoa, et mä just tykkään noista kapearanteisista miehistä. Muhun vetoo se tietty feminiinisyys niissä. ;)
 
No en tiiä onko erikoinen, mut ensinnäkin deodorantti oli tuntematon käsite URHEILUA harrastavalle, mut suurin syy kyllä varmaan oli (kun tuohonhan olis voinu "kouluttaa" ;) ) ett pisti valitsemaan kaverit tai hän - siinäpä jäi rannalle ruikuttamaan.
 
tollo mikä tollo
ammattikouluaikainen tuttavuus sai lähdöt hyvin nopeesti, oltii kaks päivää tapailtu,niin osti mulle sellaisen hienon kaulakorun ja vei mut tapaamaan äitiään!! oikeesti kaks päivää! en ees tuntenu sitä jätkää juuri mitenkää! sillo mulla kiehahti
 

Yhteistyössä