erikoisimpia/tökeröimpiä/hullumpia kommentteja/neuvoja joita olette kuulleet vanhempien antavan lapsilleen??

  • Viestiketjun aloittaja huhhuh
  • Ensimmäinen viesti
huhhuh
Mun kaverin isä (nyt jo edesmennyt), neuvoi tyttäriään,että jos kylässä tarjotaan jotain syömistä,niin sitä syödään sitten niin paljon,ettei kotona sinä päivänä enää tartte syödä!!

Samainen isä myös kommentoi parikymppiselle tyttärelleen,joka harmitteli opiskelijan rahojen riittävyyttä,että "mitäs siinä ruikutat,kun rahapussin päällä istut"!!!

melkoisen törkeää ja asiatonta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti:
Lyö takaisin. Näin sanoi leikki-ikäisen äiti lapselleen joka tuli kotiin pihalta itkien kun naapurin lapsi löi.
No mäkin voisin sanoa näin, mutta kehoittaisin vielä lyömään niin lujaa että lyöjä lopettaa eikä enää tule kiusaamaan.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti:
Lyö takaisin. Näin sanoi leikki-ikäisen äiti lapselleen joka tuli kotiin pihalta itkien kun naapurin lapsi löi.
kyllä minäkin voisin sanoa. Kenenkään lyöntisäkkinä ei tarvii olla. Aloittaa ei saa koskaan, mutta puolensa saa pitää.
 
mun esikoisella oli kaks viikosena silmän sidekalvontulehdus ja mun yks "kaveri" oli sitä mieltä, että johtuu siitä että äidillä on joku sukupuolitauti :xmas:
saman "kaverin" mielestä myös mun väsyminen esikoisen vauva-aikana johtui siitä, että "teidän vauvahan ei ollut mitenkään suunniteltu tai toivottu" :xmas:
 
Joku kouluikäinen lapsi oli huolissaan ääneen järven rannalla kesällä järven sinilevätilanteesta. Lapsen mukana ollut nainen... oletettavasti äiti kommentoi asiaa lapselle näin:
Järvissä ei ole levää, ainoastaan meressä voi olla levää. (Tuli syvä hiljaisuus. )


:D
 
mun kaks lasta tappelivat keskenään ja ne kumpakin tuli vuorotellen valittamaan että toinen repii, lyö, nipistää yms. mä pienen hermoromahduksen partaalla erittäin tuskastuneena tokaisin että tätä riitaa mä en enää selvitä ja jos ette itse osaa lopettaa, hakatkaa vaan niin kauan että sattuu kunnolla. se tappelu tais loppua siihen ja ne sai sen keskenään sovittua.
 

Yhteistyössä