Erilaiset halut

  • Viestiketjun aloittaja tyhmeliini
  • Ensimmäinen viesti
M69
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2005 klo 21:29 Parisuhteen arvot kirjoitti:
Tuskinpa aikuisten ihmisten parisuhde sentään pelkkään seksiin perustuu?
Ei sentään aivan jokainen parisuhde, toki sellaisistakin on kuultu (toimivat kuulemma keskimääräistä paremmin). Mutta tokipa aikuisten ihmisten parisuhteeseen kuuluu seksiä enemmän kuin kerran-kolmasti vuodessa. Joka ei tuota tilannetta ole kokenut ei voi ymmärtää kuinka vaikeaa tuollainen on kestää.

Tuo on aivan sama asia kuin kysyä, mille elämä perustuu, ilmalle, vedelle vai ruoalle. Yhden kun jätät pois, ihminen kuolee.
 
joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 10:35 M69 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2005 klo 21:29 Parisuhteen arvot kirjoitti:
Tuskinpa aikuisten ihmisten parisuhde sentään pelkkään seksiin perustuu?
Ei sentään aivan jokainen parisuhde, toki sellaisistakin on kuultu (toimivat kuulemma keskimääräistä paremmin). Mutta tokipa aikuisten ihmisten parisuhteeseen kuuluu seksiä enemmän kuin kerran-kolmasti vuodessa. Joka ei tuota tilannetta ole kokenut ei voi ymmärtää kuinka vaikeaa tuollainen on kestää.

Tuo on aivan sama asia kuin kysyä, mille elämä perustuu, ilmalle, vedelle vai ruoalle. Yhden kun jätät pois, ihminen kuolee.
Seksi on yksi ihmisen perustarpeista.Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että koko ajan pitäisi olla kuin kiimaiset kanit (mitä vastaan minulla ei olisi mitään,virn) mutta se että toinen kokonaan lopettaa seksuaalisen kanssakäymisen on toiselle osapuolelle kohtuuttoman julmaa.
Jos nainen kertoo olevansa halukkaampi osapuoli,hänet mielletään heti #&%£$!* nymfomaaniksi,kun kunnon äiti ei seksistä nauti saati sitä harrasta muuta kuin armosta peiton alla pimeässä kerran viikossa saunan jälkeen ja silloinkin vaan sen vuoksi että mahdollisesti tulisi raskaaksi.
Minä naisena ainakin saan seksistä valtavasti energiaa ja mielenpiristystä,tämä jatkuva puute tekee minusta v.ittumaisen ja ilkeän akan jota ei kiinnosta enää yhtään mikään. :/
 
juups
meilläkin se on mies, jolla sairaus rajoittaa seksuaalista kanssakäymistä-tai ei rajoittaisi jos itseään hoitaisi. Myös tuo alkoholismi nostaa päätään aina silloin tällöin miehelläni, meillä seksiä harrastetaan n 5kertaa vuodessa, minun aloitteestani. Nyt olen tullut torjutuksi niin monta kertaa etten kysy enää, en kestä enää niitä torjumisia. Muuten suhde ok, tai voiko se olla noiden ongelmien kanssa? Pienet lapset myös, alle koulikäiset.

Hankalaa ja olen myös miettinyt helpotuksen hakua muualta.... :kieh:
 
Mies
Puolin ja toisin "annetaan", vaikka toista ei nyt viimeisen päälle välttämättä just kiinnostaisi.

Ja ihan höpopuhetta, että 3 krt / v. riittäisi, oli arvot mitkä hyvänsä.
 
hmmm
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 13:56 Une Femme kirjoitti:
Silloin tällöin. Jos itselläni on pitempi aika ettei oikeasti haluta, niin saatan antaa miehelleni, että saa edes hieman purettua paineita. Mies taas ei oikein tätä ymmärrä, ei kuulema ole mitään järkeä jos minä en halua. Asia nyt vaan on meillä niin että mies haluaa enemmän kuin minä, mutta se ei tarkoita sitä ettei koskaan voisi toista miellyttääkseen antaa pikaisesti... ;)
Miten voi antaa jos ei haluta? Miten voi kuivaan pimpsaan panna, sitä lähinnä ihmettelen...
 
miees
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2005 klo 19:33 Aamuaurinko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 20:38 joo kirjoitti:
Meillä on erilaiset halut.Minä haluaisin munaa kolmesti päivässä mutta saan sitä kolmesti vuodessa kun mies ei ole kiinnostunut seksistä.
Asia on v.ittumaisen rasittava ja syö naista jatkuvasti.Päätin hommata itselleni rakastajan joka on samassa tilanteessa,ettei vaimo halua.
Suhde perustuu näin pelkkään panemiseen eikä jää roikkumaan perään.
Sulla on ihan ymmärrettävä syy rakastajan pitoon, ei mullekaan riittäisi kolmesti vuodessa. Ja mitä ei kotona saa, sitä haetaan muualta. Kaikille lässyttäjille tiedoksi: joo, kyllä soisin ihan saman miehelleni jos itse olisin se aina haluton. Seksi on niin tärkeä juttu, ettei sitä ilman kenenkään tarvi loputtomiin kärvistellä!
Nojaa. 4 vuotta lähes täysin ilman seksiä. Muutama rakastelu siellä ja täällä vain. Lasten tuloon lopahti into. Noh, EI OLE OLLUT MIELESSÄKÄÄN PETTÄÄ. Kyllä sitä nyt tässä jonkin aikaa seksittä kestää. Kyllä minä uskon että ne halut palaa siitä kunhan on taas itsensä kanssa sinut ja hormonitkin tasaantuneet. Sittenhän meillä on koko loppu elämä aikaa paneskella :D
 
juups
mies: entä kun huomaat kymmenen vuoden päästä että olet vaan odotellut ja että ne halut ei ole tulleet takaisin ja että samassa tilanteessa olet edelleen. Minä olen odottanut nyt vanhemman lapsen syntymästä, viisi vuotta, välissä yksi raskaus jonka aikana ei harrastettu yhtään seksiä. Ja tilanne ei ole muuttunut, korkeintaan huonommaksi. Mies ei puhu, ärähtelee vaan jos yritänkin asiasta hälle puhua.

Että näin meillä :headwall: :headwall: :headwall:
 
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 09:55 hmmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 13:56 Une Femme kirjoitti:
Silloin tällöin. Jos itselläni on pitempi aika ettei oikeasti haluta, niin saatan antaa miehelleni, että saa edes hieman purettua paineita. Mies taas ei oikein tätä ymmärrä, ei kuulema ole mitään järkeä jos minä en halua. Asia nyt vaan on meillä niin että mies haluaa enemmän kuin minä, mutta se ei tarkoita sitä ettei koskaan voisi toista miellyttääkseen antaa pikaisesti... ;)
Miten voi antaa jos ei haluta? Miten voi kuivaan pimpsaan panna, sitä lähinnä ihmettelen...
Eikähän se pikku lämmittlyllä sen verran kostu, vaikka ei halutakkaan.
 
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 10:01 miees kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2005 klo 19:33 Aamuaurinko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 20:38 joo kirjoitti:
Meillä on erilaiset halut.Minä haluaisin munaa kolmesti päivässä mutta saan sitä kolmesti vuodessa kun mies ei ole kiinnostunut seksistä.
Asia on v.ittumaisen rasittava ja syö naista jatkuvasti.Päätin hommata itselleni rakastajan joka on samassa tilanteessa,ettei vaimo halua.
Suhde perustuu näin pelkkään panemiseen eikä jää roikkumaan perään.
Sulla on ihan ymmärrettävä syy rakastajan pitoon, ei mullekaan riittäisi kolmesti vuodessa. Ja mitä ei kotona saa, sitä haetaan muualta. Kaikille lässyttäjille tiedoksi: joo, kyllä soisin ihan saman miehelleni jos itse olisin se aina haluton. Seksi on niin tärkeä juttu, ettei sitä ilman kenenkään tarvi loputtomiin kärvistellä!
Nojaa. 4 vuotta lähes täysin ilman seksiä. Muutama rakastelu siellä ja täällä vain. Lasten tuloon lopahti into. Noh, EI OLE OLLUT MIELESSÄKÄÄN PETTÄÄ. Kyllä sitä nyt tässä jonkin aikaa seksittä kestää. Kyllä minä uskon että ne halut palaa siitä kunhan on taas itsensä kanssa sinut ja hormonitkin tasaantuneet. Sittenhän meillä on koko loppu elämä aikaa paneskella :D
Olet kyllä hieno mies! En itskään pettäisi, mutta jättäisin varmaan jo puolen vuoden seksittömyyden jälkeen, vaikka kuinka ihana vaimo olisi muuten. Tosin en oikein usko, että muutkaan asiat ovat kunnossa, jos ei puoleen vuoteen ole seksiä.
 
hmmm
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 13:00 Mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 09:55 hmmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 13:56 Une Femme kirjoitti:
Silloin tällöin. Jos itselläni on pitempi aika ettei oikeasti haluta, niin saatan antaa miehelleni, että saa edes hieman purettua paineita. Mies taas ei oikein tätä ymmärrä, ei kuulema ole mitään järkeä jos minä en halua. Asia nyt vaan on meillä niin että mies haluaa enemmän kuin minä, mutta se ei tarkoita sitä ettei koskaan voisi toista miellyttääkseen antaa pikaisesti... ;)
Miten voi antaa jos ei haluta? Miten voi kuivaan pimpsaan panna, sitä lähinnä ihmettelen...
Eikähän se pikku lämmittlyllä sen verran kostu, vaikka ei halutakkaan.
Ei se kostu jos nainen ei halua, sehän siinä on just.
 
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 13:13 hmmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 13:00 Mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 09:55 hmmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 13:56 Une Femme kirjoitti:
Silloin tällöin. Jos itselläni on pitempi aika ettei oikeasti haluta, niin saatan antaa miehelleni, että saa edes hieman purettua paineita. Mies taas ei oikein tätä ymmärrä, ei kuulema ole mitään järkeä jos minä en halua. Asia nyt vaan on meillä niin että mies haluaa enemmän kuin minä, mutta se ei tarkoita sitä ettei koskaan voisi toista miellyttääkseen antaa pikaisesti... ;)
Miten voi antaa jos ei haluta? Miten voi kuivaan pimpsaan panna, sitä lähinnä ihmettelen...
Eikähän se pikku lämmittlyllä sen verran kostu, vaikka ei halutakkaan.
Ei se kostu jos nainen ei halua, sehän siinä on just.
Jeps. Ilmeisesti meillä on sitten käynyt niin, että aluksi ei ole halunnut, mutta mieli on muuttunut lämmittelyssä?

Ei ole ikään jäänyt hommat hoitamatta kuivuuden takia.
 
hmmm
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 13:21 Mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 13:13 hmmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 13:00 Mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 09:55 hmmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 13:56 Une Femme kirjoitti:
Silloin tällöin. Jos itselläni on pitempi aika ettei oikeasti haluta, niin saatan antaa miehelleni, että saa edes hieman purettua paineita. Mies taas ei oikein tätä ymmärrä, ei kuulema ole mitään järkeä jos minä en halua. Asia nyt vaan on meillä niin että mies haluaa enemmän kuin minä, mutta se ei tarkoita sitä ettei koskaan voisi toista miellyttääkseen antaa pikaisesti... ;)
Miten voi antaa jos ei haluta? Miten voi kuivaan pimpsaan panna, sitä lähinnä ihmettelen...
Eikähän se pikku lämmittlyllä sen verran kostu, vaikka ei halutakkaan.
Ei se kostu jos nainen ei halua, sehän siinä on just.
Jeps. Ilmeisesti meillä on sitten käynyt niin, että aluksi ei ole halunnut, mutta mieli on muuttunut lämmittelyssä?

Ei ole ikään jäänyt hommat hoitamatta kuivuuden takia.
näinpä teillä silloin :)
 
Jerkki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 14:56 Erkki kirjoitti:
Tuollaista kutsutaan sääli p**luksi. Ei tunnu ainakaan näin miehestä hyvältä jos nainen antaa pelkästä armosta/säälistä nauttimatta kuitenkaan itse. Enemmin puran paineet vaikka omin käsin kuin n**malla haukottelevaa naista. Tää nyt oli vaan mun mielipide. Ei pidä yleistää muihin.
Ite annan miehelle välillä,vaikka en ite haluaiskaan. Tosin enpä sitä miehelle kerro,on siinä uskossa,että myös mä haluan. Eikä se mua haittaa yhtään. meillä ainakin mies saa mut usein itkemään iltaisin,jos sanon etten halua. Suuttuu mulle jahaukkuu pihtariksi...Tollai satuttaa tosi kovasti mua...Minkäs teen jos en koko ajan halua! Ja vertaa myös aina,että muutkin antaa,kun mies haluaa...V.ittuako tietää kavereidensa seksielämästä mitään...Kaverithan(miehet)tunnetusti usein hieman liioittelee...Varmaan myös toi mun ukko.
 
Nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 13:43 Jerkki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 14:56 Erkki kirjoitti:
Tuollaista kutsutaan sääli p**luksi. Ei tunnu ainakaan näin miehestä hyvältä jos nainen antaa pelkästä armosta/säälistä nauttimatta kuitenkaan itse. Enemmin puran paineet vaikka omin käsin kuin n**malla haukottelevaa naista. Tää nyt oli vaan mun mielipide. Ei pidä yleistää muihin.
Ite annan miehelle välillä,vaikka en ite haluaiskaan. Tosin enpä sitä miehelle kerro,on siinä uskossa,että myös mä haluan. Eikä se mua haittaa yhtään. meillä ainakin mies saa mut usein itkemään iltaisin,jos sanon etten halua. Suuttuu mulle jahaukkuu pihtariksi...Tollai satuttaa tosi kovasti mua...Minkäs teen jos en koko ajan halua! Ja vertaa myös aina,että muutkin antaa,kun mies haluaa...V.ittuako tietää kavereidensa seksielämästä mitään...Kaverithan(miehet)tunnetusti usein hieman liioittelee...Varmaan myös toi mun ukko.
Säälittävä sana tuo säälipillu, kun yhdessä ollaan, niin vuoroin otetaan ja annetaan itselle ja toiselle. :/
 
SuuriRakastaja
Hyvä kysymys! Pitkästä aikaa jotain uutta. Eilen piti naisystävän kanssa rakastella - aamulla kumpaakin halutti vietävästi, mutta valitettavasti piti lähteä hommiin. Niinpä sitten sovimme, että otetaan päivällä uusiksi. Vaan eipä kukko käskien laula - olin aivan poikki enkä kertakaikkiaan jaksanut innostua. Siis haluttomuus on välillä toki molemminpuolista ja silloin on parempi jättää leikki sikseen kuin antaa mennä "rojut torttuun" -periaatteella.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 13:43 Jerkki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 14:56 Erkki kirjoitti:
Tuollaista kutsutaan sääli p**luksi. Ei tunnu ainakaan näin miehestä hyvältä jos nainen antaa pelkästä armosta/säälistä nauttimatta kuitenkaan itse. Enemmin puran paineet vaikka omin käsin kuin n**malla haukottelevaa naista. Tää nyt oli vaan mun mielipide. Ei pidä yleistää muihin.
Ite annan miehelle välillä,vaikka en ite haluaiskaan. Tosin enpä sitä miehelle kerro,on siinä uskossa,että myös mä haluan. Eikä se mua haittaa yhtään. meillä ainakin mies saa mut usein itkemään iltaisin,jos sanon etten halua. Suuttuu mulle jahaukkuu pihtariksi...Tollai satuttaa tosi kovasti mua...Minkäs teen jos en koko ajan halua! Ja vertaa myös aina,että muutkin antaa,kun mies haluaa...V.ittuako tietää kavereidensa seksielämästä mitään...Kaverithan(miehet)tunnetusti usein hieman liioittelee...Varmaan myös toi mun ukko.
Mä oon kyllä v.ttumainen akka mutta olen ihan täysin sitä mieltä että en anna jos ei haluta ja jos ei mies osaa mun haluja herättää niin se on sen vika ei mun.
OK: TÄÄ OLI KÄRJISTETTYÄ... Mutta ei se niinkään saa olla että "noh levitän nyt niin voit vetästä"
Mitä ihmettä se sun mies siitä saa jos sä et edes halua?
Siis että nauttiiko se siitä?
Luulis että nyrkkikyllikki olis kivempi?
Enkä siis syyllistä sua, vaan mietin että hmmm. Kummonen mies ei huomaa että vaimo ei nauti?
Meillä oli monta vuotta (4-5) silleen että mun ei oikeesti tehnyt mieli kun ehkä kerran kuussa. Mies ei suuttunut vaika en antanut, vonkas kyllä ja joskus kysy että "onko meillä enää koskaan?" Tai "sais viel joskus" mutta ei se kyllä olis tykänny jos olisin heittäny sängylle leviäks ja sanonu että paina sitten. Olis varmaan lähteny ovet paukkuen ...

Juu ja totuuden nimissä on kerrottava että mun halut herätti vieras mies jonka kanssa melkeen petin omaani. Hävettää mutta ei kaduta koska en nauttis seksistä tällähetkellä ilman tota juttua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2005 klo 14:16 joo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 22:22 Parisuhteen arvot kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 20:38 joo kirjoitti:
Meillä on erilaiset halut.Minä haluaisin munaa kolmesti päivässä mutta saan sitä kolmesti vuodessa kun mies ei ole kiinnostunut seksistä.
Asia on v.ittumaisen rasittava ja syö naista jatkuvasti.Päätin hommata itselleni rakastajan joka on samassa tilanteessa,ettei vaimo halua.
Suhde perustuu näin pelkkään panemiseen eikä jää roikkumaan perään.
Onkohan sulla varmasti kaikki ihan kunnossa?
Minusta pettäminen on parisuhteessa AINA VÄÄRIN:( . Ja on aivan se ja sama, johtuuko pettäminen puolíson haluttomuudesta vai jostakin ihan muusta. En hyväksy pettämistä, siitä ei parisuhteessa hyvää seuraa.

Jos oma mieheni hommaisi rakastajan minun haluttomuuteni takia, niin kenkää vaan persuksille semmoiselle miehelle =) !

Onko elämänne vaan pelkkää naimista? Ja onko Teillä parisuhteessa mitään muita arvoja kuin seksi ja naiminen? Ihmisten arvot ovat niin kummallisia nykyään :( !

Parisuhteessa on muitakin arvoja kuin seksi =) . Ja haluttomuuskin on tavallista ja kuuluu parisuhteeseen. Haluttomuus vaivaa yleensä naisia. Johtuuko tästä nykymedian seksikeskeisyydestä vai naisten kovista ulkonäköpaineista? Pitäisi olla hoikka ja kuitenkin muodokas, sekä pitäisi olla aina haluamassa seksiä ja valmiina suoraan sänkyyn.

Itse en ole sellainen nykymedian unelmanainen. Joskus ei haluta, ja en ole (enää) hoikka enkä oikeista kohdista muodokaskaan. Muotoja löytyy kyllä, mutta ihan vääristä paikoista! Rakastan miestäni silti, vaikka aina ei haluttaisikaan :flower: !
Sä olet kyllä harvinaisen tyhmä tai sitten et ymmärrä lukemaasi.
Kolme kertaa munaa vuodessa ei todellakaan ole sitä että parisuhde on pelkkää naimista.
Meillä on seksiä lukuunottamatta hyvä parisuhde,sen vuoksi ei kannata edes harkita eroa.Jos toinen kuitenkin kieltäytyy seksistä jatkuvasti silloin on oikeutettua hakea se seksi muualta,tämä on minun mielipiteeni eikä pitäisi hiertää sun parisuhdetta millään tavoin.
Sä et lähtisi pettämään vaan eläisit ilman seksiä sitten ilmeisesti.Mä en halua elää ilman seksiä joten hoidan asiat omalla tavallani.
Täysin samaa mieltä sun kanssa. Jos suhde toimii muuten, niin ei ole syytä erota. Mutta toisen ei myöskään tarvitse kärsiä jos toinen elää lähes tulkoon "selilbaatissa" . Parisuhteessa molempien on syytä ottaa toinen huomioon ja toisen tarpeet. Miehesi saa katsoa tässä asiassa peiliin, koska hän tekemisillään tai pikemminkin tekemättä jättämisillään ajaa sinut toisen miehen sänkyyn. NAUTI SEKSISTÄ!
 
exä
Joskus . Mutta sitten alkoi tuntua typerältä. No mies vaati sen jälkeen minua vetämään "kuivat" häneltä . Tein sen haukotellen tai tvtä katsellen
toivoen,että tulis jo-ei veivaamista kauaa jaksa. Liitto ei kestänyt.erosimme,koska en enää pystynyt antamaan,enkä haluamaan.
Pakkopulla ei toimi mulla.
 

Yhteistyössä