Eritäin tärkeää.

[QUOTE="vieras";26983366]Eihän sulla oo paniikkihäiriötä? Aina kun mulla on huonompi kausi niin kaikki kysyy paperit kun venkoilen ja kattelen pitkin seiniä tai näperrän jotain :D[/QUOTE]

Öö, itseasiassa on!!! :LOL: Ja tänään tooooodella vaikea päivä. Kädet tärisi ku vanhalla juopolla kassalla.

Mut ei ole kyse nyt vaan tästä päivästä. Oon ollut ihan normaalioloissa ja silti nyt ykskaks alettu kysymään papereita.
 
"vieras"
Öö, itseasiassa on!!! :LOL: Ja tänään tooooodella vaikea päivä. Kädet tärisi ku vanhalla juopolla kassalla.

Mut ei ole kyse nyt vaan tästä päivästä. Oon ollut ihan normaalioloissa ja silti nyt ykskaks alettu kysymään papereita.
Itse odottelen sitä päivää että vartijat roudaa mut takahuoneeseen kun pälyilen ja hiippailen pitkin kauppaa :D Voihan se olla että joku nyt sussa vaikuttaa nuoremmalta! :)
 
[QUOTE="vieras";26983398]Itse odottelen sitä päivää että vartijat roudaa mut takahuoneeseen kun pälyilen ja hiippailen pitkin kauppaa :D Voihan se olla että joku nyt sussa vaikuttaa nuoremmalta! :)[/QUOTE]

:D Sehän se olisi kivaa.... En mä mittään oo tehny, mul on vaan paniikki. Jeah right.


Tänään kassalla oli kyllä niin paha ettei mulla meinannu pysyä mikään käsissä. Niinkuin sanoin niin kädet tärisi kun vanhalla juopolla. Luoja mua hävetti. Perjantairuuhka vielä, ihmiset tuijotti siinnä takana.
 
"vieras"
:D Sehän se olisi kivaa.... En mä mittään oo tehny, mul on vaan paniikki. Jeah right.


Tänään kassalla oli kyllä niin paha ettei mulla meinannu pysyä mikään käsissä. Niinkuin sanoin niin kädet tärisi kun vanhalla juopolla. Luoja mua hävetti. Perjantairuuhka vielä, ihmiset tuijotti siinnä takana.
toi on niin kamalaa, tuntuu et oikeesti pitäis ottaa rohkaisuryyppyä ennen kuin menee kauppaan :D
 

Yhteistyössä