Erittäin komean miehen hiirulaisvaimo

  • Viestiketjun aloittaja "Vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"-p-"
Ihan kuin minä ja mieheni. Meillä on jokin "elämää suurempi" yhteys. Oli heti siltä sekunnilta, kun aloimme toistemme kanssa jutella. Sopii ihmetellä, mutta kaikki ei aina ole ulkonäöstä kiinni.
 
Pin
No sillä komealla miehellähän ei ole mitään näyttämisen tarvetta kun kaikki komeuden tajuavat kuitenkin joten miksi ei ottaisi vaikka ihan vain luonteen mukaan (enemmän valinnanvaraa ja isompi todennäköisuus löytää todella ihana kumppani itselleen eli hyvä juttu) jos ei häiritse se seikka, ettei vaimo ole mikään superkaunis. (sun mielestä ainakaan)
Kuka sanoi että luonne on huono? Vaikea uskoa että omalla kohdalla toimisi paska ruma mies yhtään sen vähempää kun paska komea mies. Jos on huono niin on huono, ei sitä komeus pelasta.
 
Viimeksi muokattu:
Ihmeellistä ihmettelyä
Rakkaudella ja ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Ihan oikeasti parisuhteessa ulkonäkö on se vähiten merkitsevin seikka. Ja rakkaus on siitä ihmeellinen asia, että hän jota rakastat, näyttää myös kauniilta/komealta silmissäsi.
 
Miettii
..että mikä se hiirulainen on, ulkonäkökö vain? Ehkä se hiirulainen on ainoa jonka kanssa komistus pysyy keskustelemaan teoreettisesta fysiikasta? Ehkä heillä on sama harrastus ja yhteiset mielenkiinnon kohteet? Oikeasti, parisuhteessa siihen toisen ulkonäköön tottuu, oli se upea tai vähemmän. Se, mihin ei totu, on että toinen on vaikka pöljä.
 
"joopas"
Kaksi asiaa: Ensinnäkin meissä kaikissa on vikoja, emmekä ole täydellisiä. Joku voi olla ulkoisesti hyvin kaunis, mutta sitten hänessä on jotain muuta vikaa. Oman kokemukseni mukaan; mitä kauniimpi nainen on ollut, sitä isompia muita vikoja hänessä on ilmennyt.

Toiseksi jotkut ottavat kumppanin huomattavasti omaa tasoaan alempaa, koska voivat sitten tuntea olevansa kauniimpi, kokea ylemmyyttä, alistaa kumppaniaan ja olla itsekkäitä.
 
Kauneus on katoavaa. Luonne taas usein korostuu iän myötä. Itse olen huomannut, että luonne ja se ihmisen oikea sisin on se tärkein. Kun aika ei näät yleensä kulu, vaan se kuluttaa. Ulkonäköä varsinniin.

Että ei se komea ja vähemmän komea/kaunis yhdessä ole lopulta mikään ihmetyksen aihe. Ja mikä sit lopulta on niin komeeta? Tai mikä "riittävä" syy olla yhdessä? Oli sen kumppanin naamavärkki sit mikä hyvänsä.
 
Varmaan se sama, mitä moni muukin ajattelee, että heijän välillä on ollu sanoin kuvaamaton tunne, mikä jokaisella muullakin, kun löytää sen oikean. Mä en lähe arvostelemaan kenenkään rakkauden kohdetta ihan siitä syystä, että he tuntevat sen tunteen, mitä minä ja mieheni toisiamme kohtaan ja se on ihmeellinen tunne :heart:.
 
"wieras"
Niin tai sinun mielestäsi nainen ei ole niin hehkeä, mutta miehet voivat olla eri mieltä. Itse en joskus ole pitänyt jotakin naista kauniina mutta monet miehet ovat olleet eri mieltä.
 
Sutinaa
Olin nuorena nätti ja hyväkroppainen ja luonnollisesti sain hyvännäköisen sporttisen miehen. Aika vaan on tehnyt minun ulkonäölleni huonoa, eli en ole enää kaunis enkä hoikka. Mieheni on komea ja hyvässä kunnossa.
 
syitä riittää....
Toivoisin että kyse on aidosta rakkaudesta, mutta jos ei oo, niin ehkä se mies hyötyy siitä vaimosta jotenkin. Kenties se vaimo on jostain upporikkaasta suvusta tai ehkäpä sillä on vaikka joku erityinen lahja jota mies ihailee ja jonka toivoo oppivansa tai haluaa hyödyntää omassa työssään jne.
 
"ehkä"
siinäpä sitä on sulle miettimistä :) itse ajattelisin niin että kenties vaimo on nuorena ollut jumalaisen kaunis ja mies siinä rinnalla ei ehkä niin edustava vaimoonsa verrattuna, ja jos luonteet passaavat yhteen niin eihän ulkonäöllä ole mitään tekemistä minkään kanssa.
 
Hiippari
Ne kemiat.. henkinen ja erityisesti fyysinen yhteensopivuus. Jotkut naiset nyt ei tunnu älyävän ettei kaikki miehet katso ns.samoilla silmillä kuin naiset toisia naisia? Mun naamani ei ollut aikoinaan samalla tasolla ukon kanssa mutta perään se kuulemma ensin ihastuikin ja sitten siihen mitä suusta ulos tuli.. ja tilipussikin on edelleen paljon pienempi ;)

On mullakin varmasti paska luonne monen muun naisen mielestä mutta miehelle oli aikoinaan tärkeintä kuinka kohtelen häntä ja myöhemmin yhteistä perhettämme. :D Enkä tuota itsekään jaksas hymyillä, hyvin käyttäytyä sellaisille naisille jotka kummastelee "kuinka mies on voinut minut ottaa vaimokseen".. ylläriylläri.
 
AP on säälittävä
"kun ei kuulemani mukaan naisen luonnekaan kovin kiva ole. "

Keltäs kuulit. Kannattaako kaikkea kuulemaansa uskoa. Jos et itse tunne naista niin kuka olet häntä tuomitsemaan tai arvostelemaan hänen ulkonäköään.

Kaikenlaiset kateelliset ja huonolla itsetunnolla varustetut levittelevät mielellään muista "kuulemiaan" juttuja. Mikset tutustu itse tähän naiseen ja katso miten asian laita oikeasti on. Vai nautitko vaan kun voit itseäsi nostaa toisten kustannuksella. Säälittävä olet.
 
..että mikä se hiirulainen on, ulkonäkökö vain? Ehkä se hiirulainen on ainoa jonka kanssa komistus pysyy keskustelemaan teoreettisesta fysiikasta? Ehkä heillä on sama harrastus ja yhteiset mielenkiinnon kohteet? Oikeasti, parisuhteessa siihen toisen ulkonäköön tottuu, oli se upea tai vähemmän. Se, mihin ei totu, on että toinen on vaikka pöljä.
Tätä en olisi osannut sen paremmin sanoa!
 

Yhteistyössä