ero?

Meillä tuli mun mieheni kanssa riita ja heitin hänet pihalle. Sanoin etten halua olla enää yhdessä, mutta luulen ettei ottanu tosissaan koska oon ennen tehny samoin ja pian on jo sitten riita taas sovittu. Nyt kun olen ajatellut asioita niin musta tuntuu että haluan tällä kertaa erota ihan tosissani. Mä en jaksa enää tätä paskaa suhdetta. Lapsen takia olen yrittänyt jaksaa mutta nyt alkaa olla mitta täys. Mieheni on juoppo, sairaan mustasukkainen, joudun yksin huolehtimaan lapsesta eikä mulla sais olla omaa elämää eikä ystäviä...ja paljon paljon muuta!!! Voi kun tää nyt onnistuis ja mä pääsisin irti tästä helvetistä... Mä haaveilen siitä vapaudesta kun sais olla oma itsensä, eikä tartteis tanssia jonkun hullun pillin mukaan!!!
 
Voimia vaan viedä päätös loppuun! Kyllähän se on lapsellekin parempi jos vanhemmat eroaa ku elää väkinäisessä onnettomassa parisuhteessa. Tietäähän ne ku asiat ei ole hyvin.. Saatikka sitten itse. Kaikilla on oikeus onneen!
 
Miksi jatkaisit miehesi kanssa enää yhteiseloa?Se miten kuvasit häntä kuulostaa ainakin minusta siltä etten kelpuuttaisi miestä lasteni isäksi.Antaako tämä juoppo,mustasukkainen jne mies sinulle jotain niin paljon parempaa kuin kukaan muu pystyisi antamaan ettet halua häntä sen takia jättää?Paljon parempaa on tarjolla,usko pois!Et voi perustella hänen takaisinottamistaan ainakaan lapsen takia,koska taatusti lapselle on parempi ettei ko isä asu kanssanne eikä se silti poissulje isää lapselta kokonaan.

Voimia paremman elämän etsimiseen! :hug:
 
tuttua
Huh huh! Kylläpä oli tuo aloitus tuttua.

Olen nimittäin itse käynyt lähes samanlaisen elämäntilanteen joskus läpi. Mekin yritimme ja yritimme: EI onnostunut. Eron aikanaan miehelleni sitten selväksi tein. Voi että se helpotti kun sai sen mitä oli pitkään "hautonut".
Vaaan eihän ne ongelmat siihen loppuneet. Niitä tuli sitten tilalle uusia ja varmasti vielä tulee lisää. :( esim. Lasten asuminen, tapaamiset jne.
Vaan nyt on sellainen "tasainen" vaihe meneillään. Minulla on uusi perhe ympärilläni ja uudet asiat. Joten voisinkin sanoa jotta olen lähes tyytyväinen/onnellinen näin. (On joitain asioita joihin en ole tyytyväinen). :ashamed:

Ei muuta kuin voimia ja jaksamista, saattaa loppuun se mitä todella itse haluat.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2005 klo 13:13 vieras kirjoitti:
Meillä tuli mun mieheni kanssa riita ja heitin hänet pihalle. Sanoin etten halua olla enää yhdessä, mutta luulen ettei ottanu tosissaan koska oon ennen tehny samoin ja pian on jo sitten riita taas sovittu. Nyt kun olen ajatellut asioita niin musta tuntuu että haluan tällä kertaa erota ihan tosissani. Mä en jaksa enää tätä paskaa suhdetta. Lapsen takia olen yrittänyt jaksaa mutta nyt alkaa olla mitta täys. Mieheni on juoppo, sairaan mustasukkainen, joudun yksin huolehtimaan lapsesta eikä mulla sais olla omaa elämää eikä ystäviä...ja paljon paljon muuta!!! Voi kun tää nyt onnistuis ja mä pääsisin irti tästä helvetistä... Mä haaveilen siitä vapaudesta kun sais olla oma itsensä, eikä tartteis tanssia jonkun hullun pillin mukaan!!!
meillä ihan ihan sama tilanne meilaile anskubansku@jippii.fi ois kiva vaihtaa ajatuksia;) :eek:
 
meillä saman tapaista. Eilen mies sitten tuli lopulta kans päätökseen että pieni aikalisä olis paikallaan. Katsotaan sen jälkeen jatketaanko yhdessä vai erotaanko lopullisesti. Minäkin olen riitelyä ym yrittänyt lasten takia jaksaa mutta nyt on kiintiö jo täynnä.
 
yksinäinen
Miehet elämän välttämätön pahe, kuten suklaa. Mutta liika on liikaa... Kalja ja viina siinä on monen perheen helvetti. Ja nyt kun terassit aukeaa niin helvetti on valloillaan. Parisuhteet kaatuu, yh:t lisääntyy ja taudit rehoittaa. Taas meni yksi yö taistellen miehen viinanhimon kanssa. Lupasin jo itselleni että maanantaina vihdoin vien eropaperit eteenpäin. Sitten mies tulee ja kiittää minua kun olin niin jääräpää ja en antanut sen mennä juomaan enempää kuin ne kotona jo otetut 6-8 kaljaa. KIITTI!!! Voi taivas! Alan olla jo liian väsynyt ja vanha tähän.
 

Yhteistyössä