Eronneet - millainen oli eka kerta uuden kumppanin kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "Kukkuluuruu"
  • Ensimmäinen viesti
"Kukkuluuruu"
Niin, miten sujui ja miltä tuntui olla ekan kerran eron jälkeen sängyssä jonkun uuden kanssa?

Itseä pelottaa, että kaikki tulee tuntumaan ihan väärältä, kun on tottunut tietynlaiseen vartaloon ja tekemään asiat tietyllä tavalla...
 
Mun mielestä ainakin oli mahtavaa olla uuden ihmisen kanssa, varsinkin kun se uus on todella hyvä siinä hommassa ja vielä kun vertaa siihen edelliseen lahnaan jolta ei seksiä saanu kun ehkä kerran kolmessa kuukaudessa niin oli kyllä todella hieno kokemus! Peesaan tuossa että ei siinä mitään vanhoja asentoja mietitä, fiilispohjalta vaan ja jos tää uus on muutakin kuin yhden illan juttu niin äkkiä siihen suhteeseen tulee ne omat kuvionsa ja se edellinen ei oo kohta muuta kuin paha muisto!
 
Rva Aloittaja
Ehkä ei kannata mennä kenenkään kanssa sänkyyn jos ei ajatus siitä tunnu luontevalta??? Jonkinlaisella kokemuspohjalla sanoisin et ei siinä mitään vanhoja asentoja mietitä:cool:
Kyllä se tavallaan ihan luontevalta tuntuu... Mutta edellisestä kerrasta ylipäänsä on niin paljon aikaa, että vähän hirvittää.
Pelottaa, etten enää osaa mitään :D
 
"vieras"
Muistan ton tunteen aikoinani, kun aloin seurustella ja olin ollut taukoa suhteissa. Jotenkin luuli, ettei osaisi, mutta senkin asian luonto on hoitanut, vähän kuin pyörällä ajo.
 
Ei oikein hyvin mee jos edellistä miettii seksin aikana. :D No ei, vaan usko pois, hyvin se menee kun vaan fiilistelet menemään, siinähän sitä näkee. Uuden kumppanin kanssa saattaakin tykätä ihan eri asioista. Ja osaat varmasti homman, ei se uusikaan varmaan samoja asioita halua kuin entinen, kertoo sitten mitä haluaa ja miten :) Mulla ei ainakaan ollut seksin suhteen mitään ongelmaa eron jälkeen. :D
 

Yhteistyössä