Erosta 5 vuotta...isä näkee lapsiaan 1-2 kertaa vuodessa

Ex ei ole innokas tapaamaan neljää lastaan...kerran kaksi yhteisissä juhlissa saatetaan tavata. Ei ole koskaan ottanut luokseen tms.
On alkoholisti...sanoo ettei enää..mutta uskallan epäillä.

Ehkä näin on hyvä...koetan itselleni sitä vakuutella.
ei isä ole ollut osallistuva isä koskaan...vaan oli se varsinkin pojalle kova paikka eron tullessa, kun isä ei ollut missään yhteyksissä..

aika parantaa....totta se on.Nyt ollaan voiton puolella...vaan olen edelleen katkera, ettei isä ole kiinnostunut lapsistaan....

Näillä eväillä on mentävä.....kyllä sitä itsekin on välillä aika lopussa...miettii,miksi pitää aina itse hoitaa kaikki lasten asiat...ja toinen vaan olla öllöttää(missä lie)....Meillä on yhteishuoltajuus...ei luovu siitä,.


Hesarissa oli joku aika hyvä juttu....joku lakinainen kirjoitti tapaamisoikeudesta..Se ei ole vanhempien oikeus tavata lapsiaan..vaan LASTEN oikeus tavata molempia vanhempiaan.

Harmittaa etten eron aikaan vaatinut tapaamisia..olin kai liian *jumissa*..

Mutta....valoisampaa syksyä toivottelen--meille kaikille..
Ja..ehkä..ehkä siellä jossain on vielä joku minuakin varten;)
 
bapu: Tosi ikävä tuo teidän lasten tilanne mut vaikka olisit vaatinut tapaamisia soppareita tehdessä ei kuitenkaan etää voi pakottaa tapaamaan lasta mikä on hyväkin jos ei kerran kiinnosta. Ei ole lapsen etu jos väkisin tyrkätään paikkaan johon häntä ei haluta tai ihmiselle joka ei halua häntä tavata. Musta on isän häpeä jos ei lapsiaan halua tavata vaikkakin lapselle tosi vaikea paikka tajuta :/ . Jos isä on alkoholisti on varmaan parempi ettei lapset ylipäätään edes olisi ainakaan yön yli isällään. Sulla on varmasti raskasta hoitaa kaikki asiat itse, oletko kysynyt voitko saada jotain kotiapua tai tukiperhettä jonne lapset voisi mennä silloin tällöin?
 

Yhteistyössä