Esiintyminen tulossa, tekoripset ja muu laittautuminen epäilyttää, APUJA kiitos!

  • Viestiketjun aloittaja pupu pöksyssä
  • Ensimmäinen viesti
pupu pöksyssä
Nykyisin käyn harvoin missään. Nyt kuitenkin ilmoittauduin erääseen kilpailuun jossa pitäisi esiintyä. Olen jo katsellut vaatteita mutta en tiedä vielä mitkä niistä valitsen päälle. Jotain kivaa kuitenkin olisi tarkoitus laittaa.

Mietin tuota meikkaamis ja tukkapuolta. Haluaisin tynkäripsiini koittaa ensimmäistä kertaa tekoripsiä. Käytän kuitenkin piilolinssejä, haittako se? Miten saan ne ripset oikein paikoilleen kunnolla, kannattaako hommata alaripset myös? Entä minkälaiset kun noita näyttäis olevan monenlaisia. Ja miten meikkaus sujuu sen jälkeen, laitetaanko ripsiväriä kuitenkin tavalliseen tapaan?

Ääh, olen niin käsi tässä kun on taidot ruosteessa ja meikkaankin varmaan vanhanaikaisesti :( Plääh, kertokaa miten saan itsestäni hemaisevan ja hyvännäköisen???

Kaikki vinkit tervetulleita!
 
"vieras"
mä oon joskus näytöksissä käyttänyt sellaisia yksitellen laitettavia tupsuja ripsiin. Jos ne on sittenkin tuntuneet vielä liian laimeilta, olen vielä kerran laittanut varovasti ripsiväriä, mut sillon pitää olla väri, joka ei paakkua, koska ei kukaan halua olla kökkösilmä.

Sellaiset tupsuina laitettavat ripset ei tunnu ollenkaan silmässä, niinkuin tekoripset tuntuu.
 
"minävain"
Ei kannata ostaa alaripsiä. Liimaa laitat pikkuisen irtoripsiin, siihen suoraan alaosaan, jonka painat mahdollisiman lähelle omien ripsiesi tyveä. ja painat niitä hetken, kyllä pitäisi pysyä ellei ole huono liima. En suosittele ripsiväriä laittamaan tekoripsien päälle.

laita aurinkopuuteria poskille, ja jotain heleän vaaleanpunaista punaa sipaiset poskipäille :)
 
Jos tuntuu noin epävarmalta eikä ole ikinä ripsiä laittanut niin en alkais niiden kanssa värkkäämään. Tai sit harjottelet niiden laittoa etukäteen. Ja tupsut on helpommat kuin kokoripset.
 
Mun mielestä ne tupsut on vaikeampi laittaa siististi. Suosittelen ostamaan vaikka parit erilaiset ripset ja testaamaan aikaisemmin laittoa. Jotkut joutuvat lyhentämään ripsiä, etteivät tule silmäkulmasta yli. Äläkä alaripsiin laita muuta kuin väriä :) Ripsiväriä ei kannata tekoripsiin laittaa, mä laitan omiin ripsiin ennen tekoripsiä vähän, kun ovat niin vaaleat, että erottuu helposti muuten.
 
eräs tavis
[QUOTE="vieras";26585815]KÄY KAMPAAJALLA JA KOSMETOLOGILLA, ja vero modassa vaatekaupassa pyydät myyjän apua valitsemaan asukokonaisuuden.[/QUOTE]

Näin minäkin tekisin ja ottaisin sen hemmotelun kannalta. Olen nääs ihan käsi hiustenlaiton ja juhlameikkamisen kanssa. En vain voi onnistua itse kun minua ei oikeasti edes kiinnosta. Ammattilaisen tekemä ehostus ja kampaus myös kestää paremmin kuin itse väkerretty kun ne tekevät pohjustuksia myöten kaiken taidolla.
 
ap.
Kiitos vinkeistä! Olen tässä selaillut netistä vaihtoehtoja. On tosiaan tarkoitus harjoitella ensin ja virkistää meikkaustaitoja. Aurinkopuuteria en ole koskaan käyttänyt, mietin vain että mikähän sävy olisi hyvä koska olen aika vaalea. Huh nyt tuntuu ettei mun meikkivarastossa taidakaan olla mitään järkevää.

Ainiin, tekoripsistä vielä. Osaatteko suositella jotain tiettyä merkkiä, jossa olisi myös hyvä liima? Itseasiassa mulla on käyttämättömät tekoripset vuosien takaa tallessa, mutta liimahan on jo pilaantunut.. Jos tietäis jonkun hyvän liimamerkin jota saisi erikseen ostettua/tilattua niin voisihan sitä vaikka noillakin harjoitella.

Ihan hauskaa, ja tykkään kyllä meikkaamisesta kunhan saan sen tehdä rauhassa ilman kiirettä. Lasten saannin jälkeen on meikkaaminen jäänyt tosi vähiin :/
 

Yhteistyössä