Esikoinen vuodelle 2014

Hopess: Juu jonkinnäköisen haamun sain mut en uskalla pitää sitä vielä minään ku on lähes olematon ja tulinäkyviin aika myöhään... katotaan aamupissasta uudestaan :) sulla sen sijaan selkeä tapaus. ONNEA!!! Pidä peukkuja että mullakin viiva vahvistuis. Katsoin muuten just noi sun linkittämät kuvat eikä ne sun ekat näytä sen vahvemmilta ku toi mun haamu... iik! Mulla nyt illalla ollu kyllä koko ajan sellanen olo et menskut ois alkamassa. Ei oo alkanu, katsotaan aamulla mikä on meininki :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: hopess
Eipä taida täältä sittenkään ilouutisia kuulua :'(

Tein aamupissasta kaksi testiä, Pregcheck-liuskan ja One Step -liuskan. Eilisen "haamun" sain onestepillä ja siihen tuli taas vasta hetken ajan kuluttua haaleaakin haaleampi (eilistä haaleampi) juova ja pregcheckiin ei yhtään mitään, selkeä nega. OneStep on mulle ihan uus tuttavuus, se eilinen testi oli eka jonka oon tehny joten ehkä siihen tulee aina semmonen taustaa tummempi viivanpaikka. Tietty voi toivoa että ei vielä näy testeissä mut luulis et eilinen haamu ois vahvistunut jos siellä jotain olis.

Kyllä taas tipahdettiin korkealta... Olin eilen jo jotenkin varma siitä että nyt on vihdoin tärpännyt. Illalla alkoi alavatsaa juilimaan toispuoleisesti ja ajattelin jo että tuleeko se täti nyt kuitenkin. No ei oo tullu ja se juiliminen oli muutenkin jotenkin "uutta", erilaista ku menkka- tai ovisjomotukset. Toivottavasti ei oo kysta! Niitäkin mulla on ollu pari kertaa ja ne on myös tuntunu erilaiselta ku tää.
Oireitaki on ollu, mutta kuka tietää onko ne ihan oman pään kehittämiä. Ainaki nännit on tällä hetkellä tosi arat, valkovuoto on runsasta ja paksua, palelen ja väsyttää.

Mut missä ne h****tin kuukautiset sit viipyy ku viimeisen teron otin jo viikko sitten!! Aaargh tätä kiukuttelevaa kehoa!! :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla oli sillon lauantai iltana se kamala kipukohtaus jossa heitin toiveet nurkkaan. Sen jälkeen alavatsa mulju sillai kummasti kp29 tuli selvä plussa. Vaikka oli ihan varma et menkat tulee. Kärsivällisyyttä peliin. :) <3
 
Täällä on nyt tuntemuksia alavatsalla ja äsken tuli pyyhkiessä hieman punaista paperiin. Ehkä se täti sieltä nyt sit tulee, oudon myöhään vain... Ja saattaahaan olla että on joku kemiallinen tai vastaava, eli jotain ehtinyt jo tapahtuakkin siellä mutta ei sitten ole siitä pidemmälle päässyt. On tää vaan niin turhauttavaa.

Odottavan aika on pitkä...
 
Onnea hirveästi Hopess :) Olet plussasi ansainnut!

Onnea myös Ruumää :) Ihania uutisia!

Bumpylle malttia peliin ja toivotaan että iloksi muuttuu :)

Sori olen nyt ollut kovin poissa täältä... Mulla on nyt sellainen tilanne että mun vauvakuume on tiessään. Menkat tuli ja meni. Nyt musta tuntuu että mä en enää haluakaan vauvaa tähän hetkeen. Oon innostunut kuntoilusta nyt toden teolla ja haluaisin saada ensin 10-15kg pois. En ole käynyt 3 viikkoon puntarilla ja nyt jännittää :) viikon aion vielä kituutella. Vauvan kanssa ei sitten voi käydäkään joka päivä salilla :/ Työkuviotkin muuttuivat kuin kertaheitolla ja en voi/kehtaa nyt raskautua. Kyseessä ei ole pelkästään että esimiehen pettäisin, vaan mun yksi parhaimmista työkavereista joutuisi semmoiseen työrupeaman alle jos mä nyt pamahtaisin paksuksi. Mä en halua tehdä sitä hänelle ja nyt kun tää kuntoilukin innostutti mut nyt niin. Töissä meille tulee uusia koneita, jonka käyttöön mut koulutetaan ja jos lähden niin tuntuu huonolta jättää työkaveri yksin pulaan niiden kanssa. Tuntui tosi pahalta sanoa tää mun miehelle ja ei olla vielä mitään päätöstä tehty asiasta. 2kk ois musta sopiva aika odottaa, että töiden puolesta esim. kaikki ois vähän paremmin. Eikä noi työtkään nyt oo ainut syy. Mulla on hyvä mieli, mutta miehen puolesta tekee pahaa kun se on niin kovasti vauvaa toivonut. Mutta toisaalta minä se olen joka jää töistä pois huolehtimaan lapsesta. Mutta näillä keskusteluilla ollaan luultavasti menossa että ei yritetä lasta nyt kahteen kuukauteen, mutta ei oteta ehkäsyäkään käyttöön. Ehkä vältellään tuota ovulaatioaikaa jos ei muuta. Vetelen nyt teroja ja yritän saada välivuotoa pois. Eli jäisin ns. hiljaiseksi haaveilijaksi nyt listoille. Tähän hetkeen en nyt pysty päivittämään listaa, mutta katsotaan ehdinkö joku päivä sen tekemään :) Maicylle jää nyt vähän enemmän ehkä hommaa :/ Mä en tajua miksi ei voi tehdä lapsia samalla kun käy töissä?! :D Mä kun haluan nyt olla töissä ja määräaikasuuskin polttelee taustalla. Olishan se kiva jos ehtis tässä kohta vakkarinkin saada! Olisi turvaa johon palata äitiysloman jälkeen.

tsemppiä kaikille, toivottavasti saatte kaikki plussan ennen mua :) kyllä mä täällä silti lueskeken ja käyn kommentoimassa. Vähän vaan vähemmän stressiä mulla :)
 
Ikävää Lilja, että on hankala tilanne, toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin ja saat hyvinkin pikkupalleron vaikka vielä tänä vuonna!

Ihan mahtavan ihanaa ja upeaa että tuli plussia ja vielä useampi :heart: Olen mimmit tosi onnellinen teidän puolesta ja perästähän me kaikki tullaan tietysti.

Mulle kävikin nyt niin että kp 49(!!!) muuttui tänään kp 1. Mutta oikeesti hei, ei haittaa! Ihanaa kun tämä h*lvetin epätietoisuus ja odottelu loppui. Nyt on mieli tosi kevyt ja toiveet uudesta kierrosta varsin korkealla. Ja lisäksi on hyvä että menskut alkoi nyt, niin ei tarvi sitten sählätä suojusten kanssa etelänlomalla parin viikon päästä.

Plussaisia tuulahduksia kaikille!
 
ruumää ja hopess onnittelut teille!

Lilja ehkä tuo on ihan tervettä. Ja pieni tauko voi tehdä hyvää hermoille. Tuntuu että oot ollut välillä psyykkisesti kovilla tuon vauvakuumeilun kanssa, joten nyt on ehkä aika hengähtää ja keskittyä muihin juttuihin. Tsemppiä sulle!

Täällä on tänään DPO 0 eilen pärähti testiin nimittäin niin selkeä ovisplussa ja tänään on alamahaa nipistellyt välillä todella lujaa. Katsotaan jos saisi tänään houkuteltua miehen petipuuhiin, eilen väsymys vei voiton omalla kohdalla. Muutenkin on jotenkin rento meininki nyt tässä vauvaprojektissa, ei paineita ei murheita, antaa vaan tapahtua ajan kanssa. =) Hyvää loppu viikkoa kaikille tasapuolisesti!
 
Ainiin ja unsk sulle piti vastata että mä sain samaa lääkettä eri kauppanimella myös kolmeksi kuukaudeksi tasaamaan kierron ja kyllä se sen tasasi. Lääkityksellä kierto oli 28-30 päivää ja eka kierto ilman lääkettä venyi 35päivän mittaiseksi, nyt tuntuu että tämä kierto pysyy normaalina, sillä ovis on tänään kp13. Toivottavasti sullakin kierto nyt tasaantuu, mutta ota ihmeessä lääkäriin yhteyttä jos lääke ei anna luvattua vastetta! Tsemppiä! =)
 
Siis mä oon ihan onnellinen nyt tästä päätöksestä :) Ei oo sillain et haluun pitää taukoa kun pää hajoo :D Niinku viimeksi :D Nyt mulla on jotenkin tosi hyvä olla ja odotan innolla tulevaa :) Ehkä toi urheilu on saanu mut voimaan paremmin ja nyt ei oo niin kiire vauvalla. Nyt kun vauvan ei tartteis tulla heti niin tuntuu hyvältä, ei oo mitään paineita mistään. Eletään vaan elämää. Ajateltiin jopa lähteä käymään pankissa kyselemässä joko sitä omaa kotia voisi ostaa :) Pitäkää peukkuja!

Boch ihana et menkat alkoi kun niitä nyt oikein odottaa!
 
lilja ihana kuulla susta ja hyviä uutisia :) tsemppiä pankkireissulle! käyhän täällä meitä moikkaamassa ja kertomassa sun kuulumisia!

Mulla on ollut aika kamala ilta, tänään aamulla taas testasin negan first signal testillä!!! Voi että kun surettaa! 42/33, ja oireita on. Sain aikaisemmin päivällä kauhean itkukohtauksen ja mies oli ihan ymmällään kun tuli yhtäkkiä vaan hirveä huutoparku.. oon niin kamalan pettynyt itseeni, tuntuu että mitään en osaa en edes tätä..
 
evaparadise: sain huomiseksi soittoajan lääkärille ja toivottavasti pelkkä puhelu riittää.. pääsin siis työterveyden kautta erikoislääkärille ja hänen listahinnat ovat yli satasen käynniltä :/ otan kyllä puheeksi myös etten ole saanut ovista bongattua varmaksi kertaakaan, mutta pääasia että saisi kierrot normaaliksi! Pieni salainen toive on kuitenkin jos mahassa olisikin asukki mukana ja siksi ei menkkoja näy..
 
Heipä hei taas kaikille ja pahoittelu että en ole ollut täällä kommentoimassa ja päivittelemässä! Kun tulin reissusta takaisin niin olen ollut niin täysin poikki kaikesta kuin vaan ihminen voi olla. On niin rankkaa tällä hetkellä opintojen suhteen, että en vain yksinkertaisesti edes muistanut että täällä joskus olen käynyt.

Nyt kuitenkin olotila sellainen, että jospa se tästä lähtisi taas lutviutumaan ja jaksaa hieman paremmin!

Yritän päivitellä listaa heti kun vain ehdin. Työsarkaa on aika reilusti, joten menee hetki.

Kaikille plussanneille paljon paljon onnea ja tarrasukkia matkaan! Heille, joilla epäselvä tilanne niin tsemppihalit ja toivotaan parasta! Muille piinailijoille tai kierron alkuun aloittaneille tsempit nyt ja toivotaan että tästä kierrosta onnistuisi!

Lilja Nostan hattua päätöksellesi! On parempi tehdä niinkuin omat fiilikset sanoo! :) Toivotaan että työasiat sun muut järjestyy ja voitte sitten hetken päästä aloitella yrittämistä uudelleen. Uskon että miehesi ymmärtää asian! On kuitenkin nykypäivänä töiden suhteen aika heikot antimet.. Parempi kun on kunnolla jalkaa oven välissä kun raskaaksi tullee.. :)

ON: kp10/25-28. Yk8. Tänään tein ovistestin clearbluen digitaalisella ja negahan se oli. Eilenkin tein, vaan se meni lörinäksi ja ei onnistunut. Todennäköisesti nega kuitenkin. Ovis kalenterin mukaan ois vasta ensi viikon keskiviikkona. Testejä mulla vielä 8 jäljellä, joten joka päivä yksi ja riittäis 1.2 eli ensi viikon lauantaille asti. Toivon, että ovis tulisi tässä kierrossa mahdollisimman aikaisin niin ehtisi dpo:t kertyä! :) Sellaista positiivista asiaa minullekin että miehen kanssa nyt päätetty että tjottailu saa jäähä ja aloitetaan yrittämään lasta ihan kunnolla siis miehenkin puolesta! Aiemminhan se olen vain minä ollut, joka tikutellut ja pähkäillyt ja pohtinut keinoja että raskaaksi tulisin. Nyt mieskin siihen alkaa ja kerroin jo hänelle että se nyt tarkoittaa sitten sitä, että seksiä tässä talossa harrastetaan entistä enemmän :D Eipä tuo pahitteeksi laittanut. hah. ^^ Sellaista tällä kertaa! Jospa oma kierto olisi nyt palautunut kunnolla kun viimeksi hieman pidenty dpo:t, että pidetäänpä peukkuja!
 
Hopess onpas outoa... No sä voit rauhoitella mieltäs tekemällä kotona niitä testejä ja sit viikon päästä ku on selvä plussa ni katot sita naikkosta sillee et "duh..." ;)

Täällä testattu selkeä nega aamulla, mutta menkat ne ei vaan ala. Useamman päivän ajan tullut rusehtavaa pyyhkäisyvuotoa eikä muuta. Ihan hippasen sydämestä riipaisi ku faceen oli taas ilmestynyt yksi kuva vanhan koulukaverin vastasyntyneestä nyytistä : /

muokkaus: nyt on näköjhään tullu ihan suojaan asti eikä oo enää rusehtavaa vaan ihan kunnon ruskeaa vuotoa, eli eiköhän se täti sieltä tuu... Nyt en vaan tiedä et pitäiskö soittaa gynelle ku tero ei näköjään kiertoon oikein auttanut, että pitäiskö annostusta muuttaa vai kattoo vielä toinen kierto vai mitä.
 
Viimeksi muokattu:
Toisaalla jo hopessia onnittelin, mutta vielä kerran pojat eli onnea hurjasti. Toivotaan, että kaikki menee niin kuin pitääkin!


Muoks. Sitä piti kysymäni, että onko liuskatestiin tullut jo tasavahvat viivat? Vai vaihdoitko laatua just sen takia, kun ne ei näytä kunnolla plussaa?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä