Esikoiseni ei ole mieheni biologinen lapsi.

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Meidänkään yksi lapsi ei ole mieheni biologinen. Minä tosin toimin toisin ja kerroin miehelleni syrjähypystä ja siitä, että tulin raskaaksi. Mies hyväksyi asian ja kasvattaa poikaa nyt omanaan. Ehkä sinunkin miehesi olisi hyväksynyt, jos olisit heti kertonut. Mun mielestä tosirakkaus kestää tällaisetkin jutut jos vaan on rehellinen. Erehdyksiä sattuu ja niistä oppii
Ihan älytön teksti. Miten voit puhua tosirakkaudesta, jos pystyt hyppäämääm vieraaseen sänkyyn ja vielä synnytät syrjähypylle lapsen? Ja sekö on tosirakkautta kun mies antaa anteeksi?
|O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Onneksi olkoon vaan sulle! Ihanan terveellä pohjalla on sun ja miehesi suhde! Rehellistä ja suoraselkäistä menoa!! :whistle:
No on se nykyään rehellistä ja suoraselkäistä. Kyllä mieheni tietää että mulla oli syrjähyppy.
Juu, ja ihan rehellisyyden nimissä olet jättänyt kertomatta semmoisen pikkuseikan kuin lapsen isyys... onnea vaan teille! Mahtava suhde!!
Kiitos. Suhteemme on hyvä :)
No ei suhde kovin hyvä voi olla, kun noin iso asia salattavana. Miten voit olla varma, ettei miehesi ole isä, jos vain 2 viikosta kyse? Et voi olla varma, muutakuin isyystestein.
Mä kysyin sulta tuolla aiemmin, että tietääkö lapsesi biologinen isä että lapsi on hänen?
joo, tietää
Entä appivanhempasi?
:snotty:
Eli ei? En minä pahalla,kunhan olen utelias.:):D
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Meidänkään yksi lapsi ei ole mieheni biologinen. Minä tosin toimin toisin ja kerroin miehelleni syrjähypystä ja siitä, että tulin raskaaksi. Mies hyväksyi asian ja kasvattaa poikaa nyt omanaan. Ehkä sinunkin miehesi olisi hyväksynyt, jos olisit heti kertonut. Mun mielestä tosirakkaus kestää tällaisetkin jutut jos vaan on rehellinen. Erehdyksiä sattuu ja niistä oppii
Ihan älytön teksti. Miten voit puhua tosirakkaudesta, jos pystyt hyppäämääm vieraaseen sänkyyn ja vielä synnytät syrjähypylle lapsen? Ja sekö on tosirakkautta kun mies antaa anteeksi?
|O
Niin mitä??
 
että sikäli
Alkuperäinen kirjoittaja olen järkyttynyt;27818012:
Ei perkele mitä roistoja suurin osa naisista näyttää tämän(kin) ketjun perusteella olevan! Kyseessä on kuitenkin täysin anteeksiantamaton petos. En mitenkään voi edes keksiä suurempaa petosta.
No ehkä suurin osa naisista on lorttoja joiden mielestä on ok kiksautella vieraan kanssa ja tehdä niille lapsia. Jos ovat vielä sattuneet saamaan niin tohvelisankarin miehen, että antaa moisen lorttoilun anteeksi niin sehän pyhittää kaiken. Mieheltä eivät kyllä varmasti ikinä moista syrjähyppyä hyväksyisi.
 
"näinpä"
Alkuperäinen kirjoittaja että sikäli;27818074:
No ehkä suurin osa naisista on lorttoja joiden mielestä on ok kiksautella vieraan kanssa ja tehdä niille lapsia. Jos ovat vielä sattuneet saamaan niin tohvelisankarin miehen, että antaa moisen lorttoilun anteeksi niin sehän pyhittää kaiken. Mieheltä eivät kyllä varmasti ikinä moista syrjähyppyä hyväksyisi.
Evoluution kannalta organismille nimeltä nainen on järkevintä hankkia munasolunsa siittäjäksi mahdollisimman itsekkäitä ja hallitsevia geenejä ja sitten elättää se nössön luuserikoti-isän kanssa.

Suomessa kun isällä ei ole edes oikeutta tietää, onko hän biologinen isä vai ei.
 
Tällaisen isän lapsi
Minulle kävi ilmi sama asia noin kymmenen vuotta sitten, että isäni ei ollut biologisesti minun. Olin tuolloin jo aikuinen. Sen jälkeen en ole pitänyt mitään yhteyttä äitiini, enkä pidä. Pilasi elämäni. Haen vertaistukea muilta samassa tilanteessa olevilta ja muut toimineet enemmän tai vähemmän samoin. Tuollainen valhe synnyttää vihaa, jota ei voi antaa anteeksi.
 
Vanha ketju, mutta alkoi naurattaa kun alkoi miettimään lasten tulevia biologian tunteja. :D Meillä ainakin aikoinaan otettiin tunnilla pieni verikoe, tunnistettiin oma veriryhmä ja sitten verrattiin vanhempien veriryhmiin. Vanhempien veriryhmäthän vaikuttavat lasten veriryhmiin ja voi olla, että noilla tulevilla bilsantunneilla voi olla hyvin hämmentyneitä lapsia.
 

Yhteistyössä