Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Joo sitä plussaa kanssa toivon ja rukoilen!
Omissa häissä tuli ainakin koko ajan eteen sellasta kaikkee pientä muistettavaa ja huomioitavaa. Päätin, että en jätä kauheesti mitään vikalle viikolle, mutta lähes kaikki tunnit hereillä ollessa sai painaa menemään. Ja vieläkin tuntuu, että stressaa vaikka nyt pitäis vaan olla ja nauttia rouvana olosta!
 
ja taas mä kuulin, että yks muakin nuorempi tytskä oottaa lasta..voi saatana!
anteeks kun mä täällä lietson nuita kirosanoja taas, mutta mua vtuttaa NIIN paljon. :kieh: :kieh: oikeasti minkä ihmeen takia ne lisääntyy, jotka ensin huutaa naama punasena, että vihaa lapsia ja ettei ikinä tahdo lasta jne.... :kieh: :kieh:
 
Haidi, ONNEA ONNEA ONNEA!!! Loistava uutinen! Nyt vaan asukille niskatyynyä poikittain jotta on hyvä kellotella :heart: :heart:

Lumikeiju, tervetuloa :flower: Itsekin vielä melko tuore täällä olen...

Talvimamma, koitin vielä kommentoida tätä oikeesti-piisiä, kun palsta tiletti sitten... hauska et sama kappale saa niin erilaiset fiilikset! Mutta ollaanhan me niin kohtuullisia aina noita eksiä kohtaan, että että :LOL:

Ei kyllä tosissaan uskois, että täällä on ollut palsta jumissa, tekstiä oli kyllä syntynynnä ihan kunnolla... Stressistä puheen ollen, oli kyllä taas niin vi**umainen työpäivä että huhhuh! Pitää kyllä jotain keksiä, että saa nää stressit purettua varsinkin kun menee tällein iltavuorosta aamuvuoroon... Oon muuten miettinyt sitäkin, et kuinka tuolla edes selvii raskaana kun nyt jo tuntuu ettei aina ihan pelitä...no ehkä se on sen ajan murhe, asiat pitää vaan laittaa tärkeysjärjestykseen... :heart:

Miracle, onko isotkin häät tulossa? Perinteistä vai... joko puku valittuna? VOIH kun kohta koittais sekin aika...

Mut unia kaikille, vauvanhuuruisia sellaisia! :D
 
Sellaista vielä... kun taas tyhmyys olen :ashamed: eli miksiköhän en saa kerhon puolella kuvaa näkymään vaikka oon kaksi laittanut? Ja kyllä, sen jälkeen on mielestäni pariin otteeseen päivitetty noita tietoloita... tekniikka ja minä= :headwall:
 
EllaMaaria voisko johtua siitä, että niitä ei oo vielä kerhon ylläpitäjä hyväksynyt, ne kuvat kun käy läpi ton "sensuurin" jos on tarvis.. :) :) ihan varppina sekin sun kuva tulee sinne.. :)

mies oli äsken ihana kun itkua suunnilleen väänsin kun ottaa päähän noi pissikset jotka saa lapsia, niin sanoi, että "kyllähän se on niin, että meillekin se vauva tulee ja oot varmasti sata kertaa parempi äiti kun ne muut!" :) hih...
 

moikka kaikille ja huomenta...tulin pikaiseen käymään näin ennen töihin menoa...töihin pitäis olla jo matkalla, muttei huvita ollenkaaan...olen todella surullinen...

täti siis tuli eilen ja samoin itku...

tämä on niin turhauttavaa ja masentavaa...miksen tule raskaaksi...


mulla ilmeisesti kp kierto aika vaihteleva..on tullut syötyä pillereitä jo 6-7 vuotta niin en muista ollenkaan aikaa ennen pillereitä...mulle vois kuitenkin korjata sen kierron eli se taitaa olla
kp 1/29-30
 
Onnea haidi:heart: ja lämpimästi tervetuloa lumikeiju :)

voi Tinyangel :( Tuttu tunne. kyllä sinäkin vielä joku päivä hehkuttelet raskautumistas sano mun sanoneen. :hug: itke vain jos siltä tuntuu *lainaa olkapäätä*
 
Haidi Tosi mahtava ja ihana juttu, ONNEA! :heart: :flower:

Tervetuloa Lumikeiju :flower: =)

Pahoittelut tädistä TinyAngel :hug: Uuteen kiertoon vaan =)

Asty Ooh, olipa melkoinen ennustaja nimikone :eek: Miten pysty osumaan noin naulankantaan.. :D

Siniviuhka Mulla on kp 44/32-33. Rustaisitko sinne päälistalle =)

ON: Tätiä ei näy ei kuulu.. Kyllä on piinaavaa odotella mitä tuleman pitää :snotty:
Tyty kyselit aiemmin, et oonko testannut sen myöhäisen "oviksen" jälkeen, niin joo testasin ja.. viivan paikka pärähti :| Ei väristä tietoakaan, blaah |O
 
EllaMaaria, noin 50 vierasta ois tulossa :) eli just semmoset sopivan kokoset häät mulle :) Pitäs koht alkaa väsätä kutsujakin :) :heart:

TinyAngel, voih :'( no mut ens kierrossa sit jos se plussa tulisikin! :heart:

Tääl ei mittään tuntoja mut en usko raskauteen ku ei semmostakaa tunnetta ennee oo :) ens kierrossa sit jos tärppäis :)
 
huh, tänne tulee tätä tekstiä sellaista vauhtia, ettei perässä pysy ;) Onnittelut kaikille valmistuneille ja plussanneille!!! Itsekin jätin tällä viikolla lopputyöni tarkastukseen.. nyt jännityksellä odottelen tuloksia.. juhannukseen mennessä pitäis viimestään tulla joko paperit tai hylsy :whistle:
Vauvan teon suhteen ei mitään uutta.. ei kertakaikkiaan mitään oireita, jotka viittaisivat raskauteen :( Mitä nyt rinnat alkavat pikkuhiljaa kipeytymään, mikä on merkki ensi viikolla koittavista hillopäivistä. Toivottavasti alkavat ennen kuun viimeistä päivää, niin voin sitten juhlia kaverin saunaillassa oikein kunnolla (kyllä v***ttas, jos alkaisivat vasta 1.6, ni sit joutuisin varmuuden vuoksi olemaan saunaillan selvinpäin...)
Muutoin talosuunnitelmat edistyvät.. nyt on sitten virallisesti tontti omistuksessa ja voi alkaa suunnittelemaan talomallia ja miettimään urakoitsijaa jnejne...
Mutta, nyt pitää suunnata taas töihin...
 
Onneks kesäkuussa on tulossa kaikkee kivaa ni ei niin oo kokoaja ajattelee tätä vauva juttuu..ja jotekii helpompi jatkaa yrittämistä ku tietää et asuu miehen luon ens kierron ja sit voi pupuilla aina ku haluttaa =) ei tartte perkelee kalenterista laskee ja toivoo töistä vapaaks tärppi päivät :D jes kesällä on bon jovin keikka..2.6 tulee omat syndet..sit 7.6 bilettää yhteet apahtuman ja JUHANNUS
 
Halaukset kaikille negan testanneille ja tädin riivaamille :hug:
Onnittelut plussanneilla ja valmistuneille :heart: :flower:

Täältä on tätsy häipynny =) ja meikäläisen fiilis on jotain todella positiivista. Kaikki tää ilma ja muu saa hymyn naamalle B) Mieskin tuli maanantaiseltä työrupeamalt kotiin,voipi olla että tänää vähän hempeillään :heart: ;)

Mulla on sama fiilis myös kuin tytyllä, onneksi tulee kesä ja kärpäset, niin ei ole raskautumisesta hetkeen ressiä :D Tänä vkl on häät tiedossa, seuraavana vkl on Yo juhlat, sitten on metalli festit, seuraavalla vkl on saunailta, sitten Juhannus... ja kaverit alkaa vanhenemaan kesällä ja 30v. juhlia on muutama tiedossa. Kesä on siis yhtä JUHLAA :LOL:
 
Nanniina mä kusisin sen muijan aamukahviin ja hammastahnatuubiin jos tilaisuus annettaisiin... niin paljon etoo se ämmä :D miehen kaverien naikkosetki kerran yksis illanistujaisis kysy että onko siitä eksästä ollu harmia... mä ihmettelin miten ne osas kysyä, mut sanoivat että se on kuulemma just sellane "haluu sit vast ku ei voi saada", hirvee känniääliödorka ja mä oon kuulemma paljon mukavampi ja enempi miehen tyylinen nainen :heart: heh miehel en oo näistä keskusteluista kertonu

sama täällä, kesällä ollaan menossa ja ei voi jumittaa kotona nöröömässä täälä palstoilla.. on mun synttärit + monen muunki vanhenemisjuhlat, juhannukset, mökkimatkat, yhdet häätkin.. =) muutenki enempi ulkona ihmisten ilmoilla, mä jotenki aina herään eloon kesän tullessa, kesän lapsi kun kerran olen :)
 
Hyvää päivää!

Eilen sitten täti tuli ja ihan väärään aikaan. Vuodan ihan järkkypaljon! :eek: Kokoajan saa olla vaihtamassa suojia jos jonkin moista. Sen verran omituiset ja kivuliaatkin on ettei sitten ole tullut varhainen km.. :'( Hitsi, että ottaa päähän. Ei tämä muutenkaan ole meillä helppoa, kun mulla todettiin huhtikuussa PCO. Mutta, mutta...

Eli mulle voi laittaa listaan tänään kp 2/20-30. No, ei auta muu kuin odotella näitä loppuvaksi vaan pian ja uutta yritystä taas kehiin, jos vaan keho sallii. Ihana auringonpaiste tuolla ulkona! Kyllä se kesä on tulossa viimeinkin. B) Harmi, että olen flunssassa(kin), joten täytyy ihailla ja nauttia etänä täältä sisältä tällä kertaa... :)

Onnea minunkin puolestani kaikille valmistuneille ja plussanneille !!! :flower:
 
Täällä kans oireet loppuneet seinään.. ei sitten siis mitään. Johtuen ehkä siitä, et oon ollut kipeenä, niin ei ole jaksanut edes ajatella mitään valtakunnan oireita. ensiviikolle odotellaan tädin saapumista....

Oikein paljon onnea valmistuneille ja Plussanneille :hug:
 
hei vaan!
en valitettavasti jouda tänään tuohon listaan keskittymään..kannattaa ehkä jonkun muun päivittää, koko päivä taas hirmu hulinaa :)

parhaillaan mun sylissä istuu puoli vuotias kaverin tyttö :) voi ihanaa, minä oon ihan mielissäni ja ukkokin puuhaa tämän lapsukaisen kanssa niinkuin tulevat iskät konsanaan :) voih..
heh,hassua kun tää napero yrittää painella näitä näppäimistön nappuloita :D :D
 
miracle: Juuh, niin sen täytyy olla, kiitos! :) Mikä hieman kyllä ihmetyttää on se, että meikäläiselle ei menkkoja tulisi ilman Teroja ja niidenkin kanssa kaks ekaa vuotoo meni just "ohjekirjan" mukaan. Seuraava kerta olis ollu vasta ens viikon to-pe, joten ihmetyttääpi tuo.. Nooh, eiköhän se tästä & plussatuulahduksia: Puuh Puuh!!! +++++ :whistle:
 

Yhteistyössä