Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

iltaa!!
Santtuli no en oo ku ei se haluu puhua ku kaikesta muusta paisi täsät onkelmasta!! |O
Duffy no en mie oo semmoselle saanu aikaseksi mennä vaikka se vois olla kyllä kannattavaa. kavereita ja teitä oon rääkänny näillä mun onkelmilla sitäki enemmän. :ashamed:
 
ElinaMaria kitti halista!! tää onki kinkkinen juttu eikä taida ihan heti ratketa mut katotaan ny kuin käy...

huomenna pitäs soittaa kahesta kämpästä...toiv saan jomman kumman et pääsen täältä rellestävien opiskelijoiden joukosta pois... |O :kieh: hitto ku ei oo saanu taas koko viikolla nukkua kunnolla ku aina jollaki pileet... :kieh: :headwall:
 
perkele..täältä meni sähköt 7 asunnosta ja miks just meiltä :kieh: kiroilee ja valittaa sähkö ukoille" :LOL: Nyt taas toimii.Ja ihanan lämpimät ruoat jääkaapissa odottaa :kieh:
Joo tässä taas kuulumisia:mulla alko nippailee,ja sit yhes vaiheen kouras kettumaisesti,siis väänti/nipisti.Ja sit tuli öklö olo.Mutta en nyt tiiä,miten vois olla näin ajoissa oireita :ashamed: hmm,voiku pääsis jo testaa.Kaikille plussa tuulia ja haleja mulmul sinulle :hug: :heart:
 
Siis minähän unohin kertoa tärkeimmän jutun tältä päivältä!
Tässä meidän pihalla on pyöriny nyt muutaman päivän ajan kissa, joka maukuu koko ajan. Ensin ajateltiin, että onkohan sillä joku hätänä, no tänään kun tultiin kaupasta huomattiinkin, että sillähän on kaks pentua! Sellasia puolen vuoden ikäsiä, noin, se on visiin naukunu niiden perään. Juttelin naapurin kans, että kenenköhän kissoja ne on, niin eipä taida olla kenenkään!

Ei ne antanu tulla lähellekkään, ku yritin mennä silittään niitä. Musta tuntuu että ne pennut on villejä ja se emoki siis puolivilli. Soitin sit eläinsuojeluyhdistykselle ja sovittiin, että käyn hakemassa loukun sieltä huomenna ja yritetään kaverin kanssa saada ne kiinni ja sitten ilmeisesti löytöeläinkodilta tulevat hakemaan ne kisut. Musta on ihan hirveetä, miten joku voi paiskata pihalle emon ja pennut!! Vein niille sitten paistettua hanhenlihaa, kun ei oikein muuta ollu ja ne ahmi ne naamaansa, raukoilla oli selvästi nälkä.

Se voi olla, että ne pennut joudutaan lopettamaan, jos ovat täysin villejä, kun ei niitä kuulemma saa oikein sijoitettua mihinkään ja vissiin ovat haastavia kesyttää, mua vähän surettaa :'( Oon niin henkeen ja vereen kissaihminen, ottasin itelleni ne, jos ei oltas molemmat allergisia.

Kävin viemässä niille nyt kissanruokaa ku tulin töistä ja mä vaan mietin koko ajan, että missähän ne raukat on yötä ku tuolla ulkona sataakin.
 







20.8.2008

Minnie-....................kp 58/30-33.......................(tjottailee)





Terhi82...................kp 36/28...........................yk 3(km jälkeen)
Hemuli1981............kp 35/28-38......................yk 3
Duffy.......................kp 34/34...........................yk 4
kossuvishy..............kp 31/26...........................yk 7
katie80...................kp 31/30............................yk 4
salmiakkitassu........kp 30/28...........................yk 1




Lumikeiju................kp 29/28- ..........................yk 4
Santtuli...................kp 29/27-57.......................yk 4
Sun Rise..................kp 29/29............................yk 2
TinyAngel................kp 28/29-30.......................yk 5
Kauris-82................kp 27/30............................yk 5
Sompio...................kp 27/31.............................yk 2
kukkaiskeiju............kp 25/34-39.......................yk 2
Markka84....... ........kp 25/28.............................yk 1
johanna83..............kp 24/32-40........................yk 5
Marshmallow...........kp 22/23-26.......................yk 2
Miss Mindy...............kp 22/33-35........................yk 2
Sannya....................kp 22/27?...........................yk 2



Emiliana...................kp 16/28-33.......................yk 5
Heksu76..................kp 16/26..............................yk 1
Siniviuhka...............kp 15/26-29..........................yk 7
Piglet......................kp 15/27-..............................(taustailee)
Kuumeilija...............kp 13/26-41..........................yk 7
Veena.....................kp 13/24-28..........................yk 16
kiharapää...............kp 11/32-35..........................yk 12
Minttuli82...............kp 10/23................................yk 2
katalin....................kp 10/28................................yk 1




yöperhonen-..........kp 9/29.................................yk 7
nibbler....................kp 8/28................................yk 15
HaLPe.....................kp 8/24-27...........................yk 7
Humu82..................kp 8/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah.................kp 7/35.................................yk 3
toivova-84..............kp 7/28-29...........................yk 2
kaz.........................kp 6/26?...............................yk 2
Louvre....................kp 4/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 3/33-??...........................yk 6
Nera-85..................kp 2/28-35..........................yk 5
JenPen....................kp 1/28...............................yk 2
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?




HAAMUJENGI:
Laala......................kp 36/??............................yk 2
Talvis......................kp 31/30(-43)....................yk 4
Noomi-....................kp 26/24............................yk 2


TAUSTAILEE:
Alisa84....................tjottailee
Emppa....................Odotamme pikaista paluuta
Simppu82...............Palstatauolla, tjoittailee
Citilda.....................Taustailee... kp ?/27-28.........yk 5
Daadeli...................Tjottailee
Sun Rise.................Tjottailee................................yk 2
Dooris85.................Jättää ehkäisyn piakkoin
revera.....................Kuumeilee, pillerit vielä käytössä
Diodium
apsu
Valma
Henuliini
papaijaa8
teddybear82
Mansikkatee
Nanniina
tyty86
ElinaMaria
Rouva B..................Haaveilee esikoisesta toisen ketjun mukana
mulmul
baby butterfly


PLUSSANNEET:



Marimint81.................yk 1
mouku80....................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina........................yk 5
Sydänkäpynen...........yk 3
ronja78......................yk 3
EAK ...........................yk 2
salamanteri85 ...........yk 1
syksyinen haave .......yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii.............................yk n 1v.
koiramamma...............yk 1
Nauruprinsessa..........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina......................yk 7
Novelle78...................yk 14
siniapila .....................yk 3
sanni30......................yk 4
memmy......................yk 3
LEP.............................yk 3
DaylightDancer...........yk 2............kp 35/27
vauvahaaveita............yk 5...........kp 28/27-30
jive-.............................yk ?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6...........kp 44/38
toiveilija82..................yk 9............kp 36/34-42
Sirpula........................yk 9............kp 32/34-71
Haidi84.......................yk 7............kp 34/28-29
Charmophis................yk 2............kp 39/35-38
Niiskunena-78........... yk 2.............kp 30/28
tiger75.......................yk 11...........kp 30/27-29
Kat.............................yk 1.............kp 31/35
Veiled87.....................yk 4.............kp 32/28-29
nimiko........................yk 6..............kp 42/26-28
mimmukka81.............yk 9
xAnnax......................yk 7..............kp 35/28-31
Zoe-F.........................yk 1..............kp 27/??
EllaMaaria..................yk 1..............kp ?/??
melisha......................yk 1 .............kp 28/30
Linna..........................yk ?
Suunnistaja................yk 4..............kp 32/26-28
outsa5........................yk 5..............kp 34/33
JJ-t..............................yk ?
miracle........................yk 4 (yk 7)....kp 30/26 (2.8.2008)
Kadak..........................yk 4...........kp 32/26-29 (8.8.2008)
Jouskari-82..................yk 11..........kp 31/29-30 (12.8.2008)

keskiarvo 4,39[/quote]


 
Duffy Mie kans kissa ihminen.Meillä kolme kisua.Ja ovat olleet niin rakkaita.Voi että käy kyllä sääliksi toisia. :'( Ja vielä on ne pikkuiset,joista voisi tulla valtavan ihania kisuja joillekkin,jotka oikeasti välittää.Hitto tollaset jotka jättää heitteelle pitäs laittaa ladon taa ja lopettaa :kieh: Joops mie meen tästä kultsin viekkuun.Ku se tuli töistä ja mie haluan tehä yövuoron,nii tulis ees vähän sitä tuloa. :headwall:
 
Voi Duffy, ihanaa kuitenkin kun otit asian hoitaaksesi ennen pakkasia! Muuten ois käynyt surullisesti kolmikolle! :/

Toivon totisesti ettei kissoja lopetettaisi. Itse otin villikissan, vaikka varoittelivat kyllä asiasta (ei totu ihmisiin, ei ehkä tule sisäsiistiksi, ei luota...).
Noh, Unskin kanssa kävi päinvastoin. Se on nyt 8-vuotias ja ei muuta tekiskään kun rakastaisi ja kehräisi sylissä vaikka koko päivän. :heart:
Villipedosta tietoakaan, oikea nysvä se on!

Meidän ihmisten häpeäski eläimet antavat kyllä vielä toisen tilaisuuden. Jaksavat vielä rakastaa ja luottaa.
Unskiakin kun oli pikkupojat kiduttaneet vielä...

Unski sai 7kk sitten myös pikkuveljen Toivon, pian 9kk. Ihana kaksikko (kerhon puolella kuvia).

-Rva B.
 
Heipsan naiset. Täältä vähän väliaikatietoja. Testasin sekä eilen että tänään haamun. Nyt odottelen pari päivää ennen uutta testausta. Vielä en uskalla tätä kovin juhlia. Toivottavasti viiva tummenee. Peukkuja saa pitää =)

Duffy voi surkeus pikkukissoja :'( ihana, että huolehdit ja pääsevät nyt taivasalta pois
 
Noomi- onnea!! =) :flower:

Daadeli no kyllä mää allekirjotan ne sun oireet... kierron loppupuolella mulla alko lämmöt laskemaa sieltä 37,5 tuohon 37-37,1 tuntumille. Väsyttää niin maan perkeleesti, nukun joka yö 22/23-9 plus jonkinnäköiset päikkärit. Rinnat on turvonnu, ja nännit taas neljättä päivää arat, samal taval ku valitin alkukierrossa mun "tulessa" olevia nännejä jotka kutiaa sisältä. :D ömm mitäs muuta. siis onhan tässä ollu vaikka mitä. Eilenki illalla tuli syötyä tuhti iltapala puol ykstoista anoppilassa mut nyt on nälkä, inhottaa juoda pelkkää kahvia ilman ruokaa. En siis saa kuitenkaa mitää alas. Niin ne repäisykivut! Niitä oli esim kääntyes sängys, aivastaes, en pystyny yskii voimalla.. Maanantai-illasta niitä on ollu lähes koko ajan.. Yölläki herään ku repii ja vääntää. Niinku tosi kovat menkkakivut. Enkä uskalla särkylääkettä ottaa :(
 
aamuja!

ihana nukkua "kauan" tänään. en muista millon viimeks oon nukkunu yli yheksän.

mulla on jotenki harmooninen olo. mulle on tulossa kohta monta kivaa asiaa kuten melko hyvin palkkaa josta ei tartte maksaa kuin yhtiövastike. postikusti polkee mulle paketillisen uusia vaatteita, sen kauan haaveilemani kuukupin ja ison satsin lankoja (taustalla miehen mutinaa siitä miten paljon lankaa mulla jo on)

lisäks mä tein eilen kaks päätöstä.
1. mä en jatka mun työsopimusta tuossa paikassa.
2. mä koitan miehenkaa puhua sijaisvanhemuudesta.

mä eilen satuin taas sivuille jossa sijaisvanhemuudesta kerrottiin. tää ajatus on mulla ollu joskus aijemminkin että "sitten joskus kun..." mutta nyt mä ajattelin että sehän on myös yksi vaihtoehto nytkin. vaikka ne lapset ei omia olisikaan koskaan kokonaan, niin ne tarvii jonkun joka ei niitä hylkää, jonkun joka antaa niille rutiinit ja ennenkaikkea jonkun joka voi antaa lapsille oikean kodin. me voitais miehenkaa helposti olla niitä joitain.

Duffyhienosti toimittu kissojen kanssa! tuollaiset tapaukset saa mun vern kiehumaan!! miksi ihmiset luulee tekevänsä oikein heittämällä kissat oman onnensa nojaan noin vaan?!
onneks on maailmassa semmosia helmiä kuin sinä :) :hug:

Noomi Onnea! :flower: =)
 
Huomenta tytöt :flower:

Duffy, jokos testasit? Noomille ja muillekin haamujengiläisille peukut pystyssä!

Mikäs on JenPenin tilanne? kp:t aika pitkällä.

Kolmistaan, testasin Apteekin omalla testillä ja jollain toisella apteekista ostetulla (halvalla), kun oli menny pari päivää yli menkkojen alkamisen ja hyvin näkyi viivat (testiviiva oli jopa tummempi kuin kontrolli).

(.) ultraa tässä odotellaan pelonsekaisin tuntein, että onko siellä jotain vai ei, ainakin hormoneja on erittynyt, kun on niin paha olla koko ajan, ettei voi edes mennä töihin...tänään kävin ostamassa inkivääriä, jos auttaisi.
 
Noomi Laitanko sinut haamuileviin? :heart: Mie pidän tääl peukkuja pystyssä,toivotaan että viiva tummentuu ja paksuuntuu oikein kunnolla :hug:
kolmistaan Mie olen kotitesti.fi:stä tilannut aivan herkkiä ja sitten vanhasta apteekissa ainakin on 2.80? maksava herkkä testi mutta ei niin herkkä kun kotitesti.fi:n testit. Tuota vanhan apteekin testiä en ole viel käyttänyt vaan odotan sitä päivää kunnes kp on siinä 28-29 :p

Miulla oli yöllä nenä tukossa,oli hankala alkaa nukkumaan ja äsken heräsin.Ja nenä tukossa.Pitäisi varmaan lämpö mitata.Eilen lämmöt oli koholla tavallisesta.Ja oli outoja tunne tiloja.Ja ihme nipistyksiä mahassa.Nyt ne olivat erillaisia kuin muulloin. :| hmm.Niin ja limoja olen myös seuraillut,limaa tulee sellaista vetistä,eikä veny.Ja kohdun nipukka on auki. siitä nipukasta en kyllä vois sanoa mitään,ku se on toisilla auki ja toisilla kiinni oli kierto mikä hyvänsä.Tai raskautunut.
 
Huomenta!

Juu testasin aamulla aconilla ja viivanpaikan sain :( myöhemmin ku katoin niin just silmin nähtävä roskishaamu onpi tuossa, tiedä sitten mitä se tarkottaa, mulla on vähän sellanen tunne, etten oo ovuloinu tässä kierrossa ja kierto pitkittyy :/

Kisu-asiaa! :D ihana kun olitte tsempannu mua tästä asiasta =) Kävin eilen illalla viemässä kissanruokaa kisuille ja tänä aamuna kuppi oli tyhjä! Saatto tietenki olla, että harakat ollu asialla, mutta onpa saattanu kissatki syödä sen, niin ainaki toivon. Laitoin lisää ruokaa nyt aamulla, täytyy käysä katsomassa kohta ovatko syöneet.

RvB, me aateltiin sen mun kaverin kans ainaki soittaa Oulun paikallisradioon josko olisivat kiinnostneita tekemään jonkunlaisen jutun näistä kissoista tai ainakin ilmottaisivat että villejä kissanpentuja olis tarjolla. Sit täytyy tuolla Mitäs nyt-puolella käydä myöhemmin kyselemässä oisko halukkaita ottajia. Eläinkodilta sanottiin, että heillä nyt sellanen tilanne, että yksi pentue on just syntyny ja toinen on kohta syntymässä, niin siksi todennäkösesti ne villit kissanpennut sit piikitettäs :'(

Mä niin haluaisin ottaa yhden niistä ja niin haluais se mun kaveriki, mut ku ollaan molemmat allergisia :(

Noomille onnittelut haamusta! Toivotaan, että se vahvistuu =)

Nyt lähen kattoon postin ja käyn samalla kattoon onko ne kisut syöny sitä ruokaa. Pidän teidät ajantasalla tapahtumista. Iltapäivällä haetaan loukku.
Mä oon muuten miettiny sellasta, että pitäskö käydä eläinsuojeluvalvoja/neuvojakurssi...ne on kyl monesti aika karuja juttuja mitä siinä työssä näkee...
 
JenPen
I'm back. :wave:

ON: Mä olen kipeenä toista kertaa parin viikon sisällä.. Flunssassa, ja luulen et mulla on myös jokin hiivatulehdus tms. :( Et hyvin menee... Kaiken lisäksi meidän auto on rikki pahasti, korjaus kestää monta viikkoa. Meidän oli pakko OSTAA toinen auto että päästään töihin päivittäin, ku asutaan aika syrjässä ja työmatkaa 50 kilsaa. Tosin tää auto on 500 euron vanha kottero, mut silti... Ei saada keneltäkään moneksi viikoksi autoa lainaan, nyt ollaan ajeltu mun isän autolla pari päivää.
Kaiken lisäksi olen just lähdössä eläinlääkäriin ku koira on eilisillasta saakka kuolannut ihan järjettömiä määriä, lattialla on joka puolella lammikoita oikeen :eek: Kaiken kaikkiaan siis ihan loistava alkuviikko... |O
Hyviä uutisia: Mulle voi päivittää tänään KP1!!!! Vihdoinkin, pääsen paikallistamaan ovista menkkojen jälkeen.

No niin, mitäs täällä on muille sattunut viikonlopun aikana?
 
Kaikille Tiedoksi Eli jos vaan sopii,niin kaikki jotka ovat palanneet taustailemasta jne.Niin voisitteko vaikka laittaa tummennetulla tekstillä,jotta älyän päivittää listan.Olisi tosi kivaa jos vaikka ne Kp:tkin laittaa tummalla. Mie teen ihan mielelläni listaa,en sitten pahalla halunnut sanoa. :heart:
 
Sannya: Onpas kaunis! Meidän Unski aaina hengaa ihan samassa asennossa! Ihanaa kun ei ole ihan tyhjä syli näin lapsettomana, vaan voi halia edes omia misusia. :heart:
Niin, ja minuu ei tarttee ton enempää listata, kun käyn teitä vaan moikkaamassa. Miehän en enää kuulu tänne, vaan jo tonne lapsettomuuspuolelle kun on niin kauan tässä lasta jo toivottu. Ja lisäks kirjottelen tuolla Apuja Tarvitsevissa. Tänne tippu liikaa yk1 -plussia, jotka huomasin vähän masentavan itteeni. Sit kun on näitä parempia kausia, niin voin täälläkin käydä moikkaamassa ja kattelemassa mikä teidän tilanne on. :flower:

Duffy: Voi miten noita tommosen kurssin käyneitä tarvittaiskaan! Miun sydän ei kestäs sitä homma, ois liian särkyny kokoajan. Ihmisreppanoiden hoitaminen täällä on enempi miun homma. Jostain syystä pystyn työskentelemäänn kovien ihmiskohtaloiden keskessä, mutta en pystyis eläinkohtaloiden. :eek:
Outo toteamus muuten itsellenikin.

-Bee
 
Beetä peesaten, toki ihmistenkin kohtalot koskettaa, mut eläimet on niin viattomia ja ihmiset välillä julmia niitä kohtaan... heti alkaa poraus kun kuulee tuommoisesta heitteillejätöstä yms. :(

(.) ai miten ni hormonit hyrrää. yle raikaa tuol taustal ja siel tuli mainos helsingin kaupungilta tms et kierrättäminen kannattaa. musiikkina oli "maan korvessa kulkevi..." ja lapsi keräili teekkareiden jättämiä viinipulloja puistosta. täällä lensi kyyneleet :LOL:
 
Joo en minäkään oikein tiedä kestäsinkö sitä työtä, todennäkösesti en...Ei ollu kisut käyny syömässä sitä aamusta ruokaa, toivottavasi ne ei oo nyt häippässy tiehensä. Hmm mä mietin sellasta että voiskohan niin tehdä että ottasin toisen niistä pennuista vähän niin ku sijaiskotiin. Eli yrittäisin totuttaa sen ihmiseen ja sitten kun se ois kesyyntyny niin antasin sen pois. Vai kiintyykö se sitten minuun ja saa traumoja jos sen antaa pois? Hankalaa....en haluais että ne piikitetään :snotty:

Mittasin puoli tuntia sitten lämmöt, 37,3! Kainalosta mitattuna, whaaat?? Ei mulla oo ees kipeä olo, nyt mulla heräs taas toivo, dääm |O
 

Yhteistyössä