Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Voi itku,tuli mieleen tuosta saunasta.Että meillä ois ollu sauna vuoro tunti sit :kieh: ärrgh.. Mullakin on nokka tukossa ollu joka aamu ja iltaa kohti menee tukkoon. Ja päivällä ei ole tukossa. Mitähä lie :|
 
Heips kaikille!
Eilen kävin sit lääkärissä.. Laitto labrakokeisiin ja sit lähete gynelle tutkimuksiin, nyt sit vaan odotellaan.. :/ Totes se lääkärikin että melko hankalaa raskautua jos ei menkatkaan tuu ku sillontällöinmitensattuu..

Niin ja onnea haamuilijoille :heart: ! Ja myöskin vielä tervetuloa uusille :D !
 
kukkaiskeiju Niinpä :| Ja sit just ku nukkumaan yrittää,nii ei mitkään konstit tehoa.Ei vaikka yritäs teha vauvakikan ja päätä vähän ylemmäs :LOL: No yks yö huomasin ku heräsin ja nousin että pystyyn nouseminen helpotti heti ja sit ku takas makuullee,nii jo tuhnutettiin. :snotty:
 
iltaa leidit!

Siis ihan kamala olo ollu nyt loppupäivän. :snotty: mahassa kiertää ja päätä särkee... :headwall: Huomenna aamulla olis työhaastattelu ja toivottavasti ei oo aamulla tällanen olo. :kieh: En osaa sanoa mistä johtuu... selkääkin särkee kyllä mut taitaa ennakoida menkkoja. Olishan se kiva aatella et nää viittais johonkin ihanempaan mut en taida uskoa... :ashamed:

sannyalle , markalle ja kukkaiskeijullekin paranemisia. Paljon vaan c-vitamiinia ja hunajaa ja nenäliinoja. :)
 
Täällä taas!

Sun Rise, tee niin kuin minä: pissaat purkkiin ja laitat sen siksi aikaa jää kaappiin että testit tulee postissa, ei tarvi olla ku*ipakossa :D

Tännehän on iskeny oikea flunssa-aalto! Paranemispuhuri tästä teille ~~~~~~ :whistle:
 
huoh..

nyt ois se paras aika puuhastella ja siitä on juteltu ja sovittu miehen kanssa. kattelin tossa rimakauhua&rakkautta niitä päätösjaksoja ku en muistanu enää miten se loppui. kävin siinä mainostauolla kysäsee, että haittaako ku katon ekaks sen-->ei kuulemma haittaa.
Heti kun se loppui, niin kipittelin sänkyyn jossa mies vaan valittaa väsymystään

joo, se on kyllä erittäin ymmärrettävä syy mutta harmittaa niin vietävästi kun viides yrityskerta ja nyt ekaa kertaa on varmasti ovis bongattu. on kieltämättä loukkaantunut olo :( :ashamed:

anteeksi purkaus :ashamed:
 







22.8.2008

Minnie-....................kp 60/30-33.......................(tjottailee)





Kia-85....................kp 44/??............................yk 2
Terhi82...................kp 38/28...........................yk 3(km jälkeen)
Hemuli1981............kp 37/28-38......................yk 3
Duffy.......................kp 36/34...........................yk 4
kossuvishy..............kp 33/26...........................yk 7
katie80...................kp 33/30............................yk 4
salmiakkitassu........kp 32/28...........................yk 1
Lumikeiju................kp 31/28- ..........................yk 4
Santtuli...................kp 31/27-57.......................yk 4
Sun Rise..................kp 31/29............................yk 2
TinyAngel................kp 30/29-30.......................yk 5



Kauris-82................kp 29/30............................yk 5
Sompio...................kp 29/31.............................yk 2
kukkaiskeiju............kp 27/34-39.......................yk 2
Markka84....... ........kp 27/28.............................yk 1
johanna83..............kp 26/32-40........................yk 5
Marshmallow...........kp 24/23-26.......................yk 2
Miss Mindy...............kp 24/33-35........................yk 2
Sannya....................kp 24/27?...........................yk 2



Emiliana...................kp 18/28-33.......................yk 5
Heksu76..................kp 18/26..............................yk 1
Siniviuhka...............kp 17/26-29..........................yk 7
Piglet......................kp 17/27-..............................(taustailee)
Kuumeilija...............kp 15/26-41..........................yk 7
kiharapää...............kp 13/32-35..........................yk 12
Minttuli82...............kp 12/23................................yk 2
katalin....................kp 12/28................................yk 1
yöperhonen-..........kp 11/29.................................yk 7
nibbler....................kp 10/28................................yk 15
HaLPe.....................kp 10/24-27...........................yk 7
Humu82..................kp 10/27-33...........................yk 2(yht. yk5)



DeviLiah.................kp 9/35.................................yk 3
toivova-84..............kp 9/28-29...........................yk 2
kaz.........................kp 8/26?...............................yk 2
Louvre....................kp 6/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 5/33-??...........................yk 6
Nera-85..................kp 4/28-35..........................yk 5
JenPen....................kp 3/28...............................yk 2
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?




HAAMUJENGI:
Laala......................kp 38/??............................yk 2
Noomi-....................kp 28/24............................yk 2



TAUSTAILEE:
Veena.....................Toisen ketjun mukana..kp 15/24-28.........yk 16
Alisa84....................tjottailee
Emppa....................Odotamme pikaista paluuta
Simppu82...............Palstatauolla, tjoittailee
Citilda.....................Taustailee... kp ?/27-28.........yk 5
Daadeli...................Tjottailee
Sun Rise.................Tjottailee................................yk 2
Dooris85.................Jättää ehkäisyn piakkoin
revera.....................Kuumeilee, pillerit vielä käytössä
Diodium
apsu
Valma
Henuliini
papaijaa8
teddybear82
Mansikkatee
Nanniina
tyty86
ElinaMaria
Rouva B..................Haaveilee esikoisesta toisen ketjun mukana
mulmul
baby butterfly



PLUSSANNEET:



Marimint81.................yk 1
mouku80....................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina........................yk 5
Sydänkäpynen...........yk 3
ronja78......................yk 3
EAK ...........................yk 2
salamanteri85 ...........yk 1
syksyinen haave .......yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii.............................yk n 1v.
koiramamma...............yk 1
Nauruprinsessa..........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina......................yk 7
Novelle78...................yk 14
siniapila .....................yk 3
sanni30......................yk 4
memmy......................yk 3
LEP.............................yk 3
DaylightDancer...........yk 2............kp 35/27
vauvahaaveita............yk 5...........kp 28/27-30
jive-.............................yk ?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6...........kp 44/38
toiveilija82..................yk 9............kp 36/34-42
Sirpula........................yk 9............kp 32/34-71
Haidi84.......................yk 7............kp 34/28-29
Charmophis................yk 2............kp 39/35-38
Niiskunena-78........... yk 2.............kp 30/28
tiger75.......................yk 11...........kp 30/27-29
Kat.............................yk 1.............kp 31/35
Veiled87.....................yk 4.............kp 32/28-29
nimiko........................yk 6..............kp 42/26-28
mimmukka81.............yk 9
xAnnax......................yk 7..............kp 35/28-31
Zoe-F.........................yk 1..............kp 27/??
EllaMaaria..................yk 1..............kp ?/??
melisha......................yk 1 .............kp 28/30
Linna..........................yk ?
Suunnistaja................yk 4..............kp 32/26-28
outsa5........................yk 5..............kp 34/33
JJ-t..............................yk ?
miracle........................yk 4 (yk 7)....kp 30/26 (2.8.2008)
Kadak..........................yk 4...........kp 32/26-29 (8.8.2008)
Jouskari-82..................yk 11..........kp 31/29-30 (12.8.2008)
Talvis...........................yk 4............kp 29/30(-43)18.8.2008

keskiarvo 4,39[/quote]






 
johanna83 Voi kuule,purkaudu niin paljon kuin haluat :heart: Tukena olemme. Todella kinkkinen tilanne.Ja se on kyllä totta tuo väsymys juttu,että eihän sitä välttämättä jaksa.Mutta onhan se outoa,kun eka sanotaan että juu ei haittaa... :| Tai siis minnuu ottas pattii ainakin
Nyt hyvää yötä sisaret :heart:
 
Hei taas! Oltiin remonttia paossa viikko ja eilen illalla kotiuduttiin. Täytys saada taas huonekalut ja muut paikoilleen. Rakennuttajan kanssa ollut näitten remonttien kanssa ongelmia ja nyt ei ole edes siivooja käynyt. Eli ilta alkoi mukavasti siivoamisella...

Onnea plussanneille, tervetuloa uusille ja haleja sitä kaipaaville. Luin kyllä äsken melkein kaikki teidän viestit, mutta reilun kymmenen sivun aikana ehti unohtaa mitä kenellekin oli tapahtunut.

Saa nähdä mikä kierron pituus on tällä kertaa. Mutta tätiä odotellaan. En oikein usko plussanneeni, kun en ovistakaan bongannut ja jotenkin tää remontti ja sitä ennen sen odotus latisti kaikenkaikkiaan. Ei tullut heiluteltua peittoa kovin ahkerasti.

Mutta remontti on nyt ohi rakennuttajan osalta. Päätettiin miehen kanssa eilen, että ei niitä enään tänne asuntoon päästetä. Tehdään loput itse, niin pääsee vähemmällä murheella.
 
KP 30/28

edelleenkin menkkoja odotellaan... toisaalta asennoidun niin, että ne tulee, mutta toisaalta olen NIIN VARMA , että olen raskaana :D
Mulla on ollut varmaan kaksi viikkoa sellasta paineentunnetta oik.puolella alavatsalla. Välillä nipistelyjä, múttei sellasta kuin ennen menkkoja normaalisti..
jospa sitä huomenna uskaltaisi testata,jos tänään ei tapahdu mitään.
(olen siis nim.Kolmistaan takana, menin sit kai muuttamaan ton nimimerkin tonne vahongossa .. (blondi..) :LOL:
 
sompio voi harmi että tuli ongelmia :( mutta hyvä päätös tehä loput itse niin harmilta tosiaan säästyy jos remonttireiska ei osaa hommiansa, ja varmasti säästyy muutama hassu lanttikin :)
ja se voi olla hyvä vaan että vähän saa paussia tästä esikonteostakin. ainakin mä toivon että mulla olis vähän jotain muutaki tekemistä.
 
Huomenta!

Hämärää..tein sen Pregentin testin ja viivanpaikka/toooosi himmeä haamu siihen tuli. Mutta nyt se testin perkele katos!! |O Siis tulin sen kans tähän koneelle ja nousin aukasemaan vähnä verhoja niin sitä ei näy missään! Mihin hittoon se on menny tosta paperilta?! Ei oo lattialla, kaikki paikat penkonu...Hmm täällä tapahtuu kummia :/

Muoks. no nyt se löyty! Oli lentäny tietokonepöydä taakse...Ei tuota toista viivaa kyllä nää muut ku minä :D negaksi kyllä melkein ite luokittelisin tuon. Katotaas nyt jos sitä tätiä ei ala näkymään niin sit uus tesaus.
 
Huomenta!

Duffy, toivotaan et se viiva vahvistuu siitä, uskon kyllä vakaasti (varovaiset onnittelut siis, peukut täällä sojottaa pystyssä :heart: )

Itse sairastelen tämän päivän kotona ja odottelenkin sitä postia... taitaa olla aika aikasta testailla kyl... Pissaa en ole joutunut pidättelemään, kun join vissiinkin ihan liian vähän eilen :D

Varovaisesti kerroin miehellekin tänään, että kuukautiset pari päivää myöhässä... ei reagoinut mitenkään, ainakaan ulkoisesti. On jopa pelottava ajatus olla näin pian raskaana, koska olin kuvitellut siihen menevän muutamia kuukausia kuitenkin...

Kohtahan se selviää...
 
SunRise mulla peukut pystyssä sinne päin :D toivotaan että saat plussan. Mulla oli kyllä eilen menkkamaisia tuntemuksia mahassa ja olin ihan varma että yöllä alkaa, mut ei alkanukkaan. Nyt sitten mietin että tänään aamulla alkaa jne...

Ensitoiveellakin jännät paikat!
Voi ku satais kaikki se plussa nyt. Omalla kohdalla jotenki toivo alkaa hiipumaan :/
 
Huomenta Sisaret :heart:

ensitoive kuullostaa kyllä lupaavalle,nyt toivotaan parasta :heart:
Mie heräsin äsken,ku soittivat sieltä työpaikasta,en saanut paikkaa.Olo on jokseenkin helpottunut,koska työ olisi ollut rankkaakin.
Hmm,eilen mies kysyi että onko minulla tunne että olisiko tärpännyt.Sanoin suoraan että ei ole :ashamed: On vaan jotenkin sellainen olo,ettei ole tärpännyt.Tai sit se johtuu siitä,ku en ajattele asiaa. Ihan sillä kysyi,että otanko kuppia tänään,mutta en kyllä ota ku ei maistu eikä kiinnosta.
Niin ja tänään on tulossa miehen serkku kylään.Se on sellainen blondi ruskea silmäinen mies.ja mie joudun pitää sille illan seuraa,ku mies töissä.
Tästä siis Galluppi :p
G Ovatko miehesi ystävät/sukulaiset mielestäsi paremman näköisiä,kun itse miehesi?
-No miun vastaus on se,että tuo miehen serkku,on kivan näköoinen nappi silmä.Mutta sitä en tarkoita että siinä mielessä tarkoitan :LOL: Mutta kyllä on hyvän näköinen,oma mieheni on kuitenkin ihana,huolehtiva ja kuitenkin komea vaikkei toisten mielestä olekkaan :D :heart:

Anteeksi tälläiset kysymykset,mutta pakko saada tietää toisten mielipide :p
 
Kiitos Sannya... nyt mieli parempi, kun itsekin nukuin muutaman tunnin ja kun heräsin aamuyöstä, niin sainpa myös miehen hereille ;) :D :D :D
Mitä ne muuten tarkoittaa ne solumuutokset Sannya? Kuulostaa niin vakavalle.. Kovasti tsemppiä ja se on hyvä, että pääset hoitamaan sen :hug:

Duffy se siellä jännäilee!!! Kyllä siel varmasti jotain on :heart:

Kerrohan SunRise heti kun saat testin tehtyä!!
 
johanna Mie olen sen käsityksen saanut,että solumuutokset ovat erilaisia sairauksia tai tulehduksia.Yritin netistä lukea,mutta kaikki selittaa jostain syövästä.Ja syöpää se ei ole kait. Eli tuo minun solumuutos ei ole pahanlaatuista mutta se on levunnyt laajalti,eli haluavat hoitaa sen jottei leviä enenmpää ja lähde pahenemaan seuraavalle tasolle.Niin mie luulisin. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sannya:
johanna Mie olen sen käsityksen saanut,että solumuutokset ovat erilaisia sairauksia tai tulehduksia.Yritin netistä lukea,mutta kaikki selittaa jostain syövästä.Ja syöpää se ei ole kait. Eli tuo minun solumuutos ei ole pahanlaatuista mutta se on levunnyt laajalti,eli haluavat hoitaa sen jottei leviä enenmpää ja lähde pahenemaan seuraavalle tasolle.Niin mie luulisin. :)

Papanicolaun luokitus

* Luokka I

+ Normaali löydös

* Luokka II

+ Hyvänlaatuinen, tavallisesti tulehduksen, virusinfektion, regeneraation tai metaplastisen prosessin pohjalta kehittynyt soluatypia. Myös lievät HPV-infektiot ja lievät lieriösoluatypiat.

* Luokka III

+ Näyte on syövän suhteen epäselvä tai lievästi suspekti. Varhaiset premalignit epiteeliatypiat eli ns. lievät ja keskivaikeat dysplasiat sijoittuvat tavallisesti luokkaan III.

* Luokka IV

+ Sisältää soluja, jotka ovat syövän suhteen erittäin epäilyttäviä tai viittaavat vakavaan dysplasiaan tai carcinoma in situun.

* Luokka V

+ Kysymyksessä on todennäköisesti syöpä.

Eli tossa luokitus muutosten mukaan; pahin vaihtoehto on solumuutoksilla syöpä tai sen esiasteet, mutta seuloinnoilla ne pyritään löytämään ajoissa ja muutokset hoitamaan. Lisäksi tolla loop-hoidolla voidaan estää muutosten ns.muuntuminen pahempaan suuntaan.
(jos nyt mitään selvää sait)

 

Yhteistyössä