***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Mie iha omankädenoikeudella pistin uuden pystyyn ko ei näkyny ennee sivut.. tai sit oon ainut jolla ei näkyny ja pidätte mua iha dorkana :D



Aktiivit



Minnie
Kia-85
Terhi82
Hemuli1981
katie80
salmiakkitassu
Santtuli
Sun Rise
Kauris-82
kukkaiskeiju

johanna83
Marshmallow
Miss Mindy
Heksu76
Siniviuhka
Piglet
Kuumeilija
asty
kiharapää
katalin

yöperhonen-
nibbler
HaLPe
Humu82
Henuliini
DeviLiah
toivova-84
kaz
Louvre
Ouska

Nera-85
Minttuli82
Sompio
Markka84
Happyfeet
Finu
vinka
haaveluja84
kolmistaan
Mikita

Apsu
Lumikeiju
Talvis
Baby Butterfly
Delfis
Nanakuu
Nasuli08


HAAMUJENGI:





TAUSTAILEE:
Veena.....................Toisen ketjun mukana
Alisa84....................tjottailee
Emppa....................Odotamme pikaista paluuta
Simppu82...............Palstatauolla, tjoittailee
Citilda.....................Taustailee
Daadeli...................Tjottailee
Dooris85.................Jättää ehkäisyn piakkoin
revera.....................Kuumeilee, pillerit vielä käytössä
Diodium
Valma
papaijaa8
teddybear82
Mansikkatee
Nanniina
tyty86
Rouva B..................Haaveilee esikoisesta toisen ketjun mukana
mulmul
haaveileva85
Duffy
JenPen
Jemppi.................... Yritys alkaa ensivuoden puolella


PLUSSANNEET:



Marimint81.................yk 1
mouku80....................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina........................yk 5
Sydänkäpynen...........yk 3
ronja78......................yk 3
EAK ...........................yk 2
salamanteri85 ...........yk 1
syksyinen haave .......yk 3

henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii.............................yk n 1v.
koiramamma...............yk 1
Nauruprinsessa..........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina......................yk 7
Novelle78...................yk 14
siniapila .....................yk 3

sanni30......................yk 4
memmy......................yk 3
LEP.............................yk 3
DaylightDancer...........yk 2............kp 35/27
vauvahaaveita............yk 5...........kp 28/27-30
jive-.............................yk ?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6...........kp 44/38
toiveilija82..................yk 9............kp 36/34-42
Sirpula........................yk 9............kp 32/34-71

Haidi84.......................yk 7............kp 34/28-29
Charmophis................yk 2............kp 39/35-38
Niiskunena-78........... yk 2.............kp 30/28
tiger75.......................yk 11...........kp 30/27-29
Kat.............................yk 1.............kp 31/35
Veiled87.....................yk 4.............kp 32/28-29
nimiko........................yk 6..............kp 42/26-28
mimmukka81.............yk 9
xAnnax......................yk 7..............kp 35/28-31
Zoe-F.........................yk 1..............kp 27/??

EllaMaaria..................yk 1..............kp ?/??
melisha......................yk 1 .............kp 28/30
Linna..........................yk ?
Suunnistaja................yk 4..............kp 32/26-28
outsa5........................yk 5..............kp 34/33
JJ-t..............................yk ?
miracle........................yk 4 (yk 7)....kp 30/26 (2.8.2008)
Kadak..........................yk 4...........kp 32/26-29 (8.8.2008)
Jouskari-82..................yk 11..........kp 31/29-30 (12.8.2008)
Noomi-.........................yk 2............kp 25/24

TinyAngel.....................yk 5
Sannya.........................yk 2
Laala............................yk?..............13.8.2008
ElinaMaria.....................yk 7.............4.9.2008
Emiliana......................yk 5....kp 35/28-33 5.9.2008





Syntyneet:
Tinii, tyttö..........rv 37+2..............15.8 (La 3.9) ....2900g ja 46,5cm

 
huh :LOL:

nibbe listaaaaaa :)

nyt laitan tähä mitä olin tuonne kirjoittamassa:
katalin :hug:
liunu varovaiset onnentoivotukset!
markka hyvinkin voi olla kiinnitysvuotoa, jänskät päivät odotellessa :)
siniviuhka kaikkiallahan ne sanoo että vuoden jälkeen tutkimuksiin :eek: outoa... oot muute halvalla päässy yksityisellä, täällä perus gyne käynti on 50-60e ja se mun gyne+ultraus oli tosiaan sen 106e :eek:
nibbe etkä menetä toivoa ennen ku on aihetta, alkuraskaudessa voi tulla vuotoa!!

nanakuu tervetuloa :heart:

omassa napavärkissä ei kummempaa, täti täällä edelleen... eilen vietettiin romanttista kynttiläiltaa :heart:
 
MM niin johtuisko tuo halpa hinta tosiaan siitä, että menin alunpitäen vaan valittelee yleislääkärille noita munasarjoja ja se sitte sano et katotaanpa paikat nii selvii parhaiten.. :p etse ei tainnu ottaa sitä gynen taksaa. .

mutta mitäpä tästä lystistä ei maksais, minä maksan vaikka oravan nahkoilla, kunhan selviää loppujen lopuksi asiat kuntoon :)
 
sini niinpä :) se voi olla..
onko tietoa muute kenelläkää että kun ultrataan noi munatorvet niin jos ne olis tukossa niin näkyiskö se ultrassa ja toiseks voiko sieltä siis tulla munis jos ne on tukossa? ku mulle tuo lääkäri sanoi että olet ovuloinut, ja sit se sano että pahimmassa tapauksessa klamydiasta voi mennä torvet tukkoon.. oon siis senkin joskus 16veenä sairastanut :ashamed:
 
Tervetuloa uudet kuumeilijat! Kiva, että porukka kasvaa ja saadaan uusia kokemuksia joukkoon :)

Mä en oikeen tykkää tosta, että nää keskustelut lakkaa tolleen toimimasta :( Mutta onneksi meillä on joukossa aktiivisia uusien pinojen perustajia niin saadaan jatkettua siitä mihin jäätiin.
 
MM ja Siniviuhka mä olen tottunut myös maksamaan tollasta 106? gynestä ja viimeksi meni kaikkien tutkimusten ja verikokeiden jälkeen 175?. Mutta onneksi on vakuutus, joka korvaa. Vaikka kai sitä itekkin maksais vaikka oravan nahoilla, että sais tolkun tähän tilanteeseen. Mä oon vielä ihan super-luulosairas, että kehittelen ittelleni vaikka mitä juttuja.
 
hmmph...mietin tossa, et pitäisköhän soittaa huomenna tonne perheneuvolaan ja kysyä siitä, että millon esim. sen spermatutkimuksen voi tehdä. mies olis kuitenkin mielellään sinne menossa ja itsekin siitä puhui, että haluais olla varma ettei suutareita lauo..

voih, mietin hetki sitten, kuinka helppoa oliskaan, jos monikin tuttava tietäisi tästä lapsenteko-hommasta. voisi keskustella heidän kanssaan esim. siitä kuinka kauan meni ennen kuin tärppäsi. lähinnä sisko tai äiti ois aika hyvä kyseltävä..
 
Mäkin haluisin kysellä äitiltä ja siskolta, mutta en oo halunnut paljastaa meidän suunnitelmaa. Kun jotenkin tästä "epäonnsitumisesta" tulee vielä todellisempaa jos kerron äitille.

Mutta onneksi te kaikki ootte olemassa :heart: :heart: :heart:
 
Heinu juuuuuu on se :D tai no en tiiä onko oikeestaan pelkokaan, vaan en oikein haluis silti, että toi työkaveri tietäis mitään asiasta.. se aina sanoo, ettei ite vois ikinä hommata lapsia kun ne on inhottavia jne.. se on mies siinä iässä, että kaikki tollanen ärsyttää ja varsinkin kun on sinkku...
 
Heinu oon samaa mieltä siinä, että jotenkin tästä asiasta tulee jotenkin "liian todellista" jos kertoo monelle. varsinkin äidille. itse en oo koskaan äidin kanssa jutellut näistä intiimiasioista, niin en aio nytkään..siinähän yllättyvät sitten JOS joskus ilmoitan plussanneeni :p :p ja siskosta luulen muutenkin, että se vetäis kokonaisen pussillisen herneitä nenäänsä jos tietäisi edes tästä meidän yrityksestä..
 
Uskaltaisinko jo tännekin kurkata? :wave:
Vielä ei olla yritystä aloitettu, mutta kuumeilu kova... Yrityksen aloitus siirtyy vuodenvaihteen jälkeen elämäntilanteen vuoksi... Sen jälkeen kuitenkin "hanat auki" :LOL:
 
Siniviuhka mulla oli kanssa tossa päivänä eräänä sellanen tilanne, että tää keskustelu oli auki tuolla alapalkissa (töissä kun olin) ja sitten pari työkaveria kävi kysymässä jotain silleen, että niiden piti tulla mun selän taakse. Ajattelin sitten jälkikäteen, että huomaskohan ne ton "esikoisesta haa.." palkin... Kun työpaikka on sellanen missä en haluis palajastua ollenkaan...Joutuisin kuitenkin johonkin hylättyjen joukkoon.

Niin ja siskolle en ainakaan halua kertoa, kun se on aina sellanen "että millonkas teille tulee vauvoja? Te voisittekin tehdä niitä silleen, että olisit kotona hoitamassa omaasi ja voisit samalla kattoo meidän lasta kun se tulee koulusta" Yeah right, kun niitä voikin tolleen vaan tilata sopivaan ajankohtaan...
 
Jemppi mukaan vaan! seuraat pinoa ja saat hyviä vinkkejä ja apua jo tulevaisuutta varten! :) tervistuloa! :)

Heinu vai että lapsenvahdiksi se sinua meinaa siskosi laittaa? aika aika reilua! mun sisko kyllä varmaan pyörtyy kunhan joskus kuulee, et meille tulee vauva.. luulen, ettei se ymmärrä meitä kun oon kuitenkin itse niin nuori ja loppuseltaan ei olla edes hirveän kauaa seurusteltu vielä. onneks täällä on muitakin, joilla on lähes samallalailla suhde yhtä "tuore"..
 

Yhteistyössä