*Esikoisesta Haaveilevat*

vilma Onnea hirmuisesti!!! :flower: :flower:

Ja tervetuloa Hanna =)

Täällä kukkii naama ja eilen alkoi juilimaan siihen tahtiin, että täti tulee viimeistään huomenna.
No, ainakin pari päivää lyhyempi kierto kun viimeksi :kieh:

Olipa yö, taas.... Heräilin ihan koko ajan, ja nousin ylöskin joskus yhden aikaan, kun luulin, että oon nukkunu pommiin! Mikähän nämä uniongelmat aiheuttaa..
Joku mainitsi puhuvansa unissaan, mä teen samaa, onneksi puhun suomea enkä englantia, niin tuo mies ei ymmärrä sanaakaan! :LOL:
 
Kiitos :heart: :heart: Tää on kyllä ihan hassua. Kaikki kävi niin äkkiä, että hieman mietityttää voiko tämä olla edes totta. Kyllä tuo ihan plussalle kuitenkin näyttää vaikka ajattelis mitä. Toivottavasti kaikki saisi myös päättyä hyvin, eikä testit huijaisi.
 
Vilmav Onnittelut plussasta. :flower: :heart:

Happyfeet Mun laskujen mukaan kp:t olis tänään 28/28-30. Mitään oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. En kyl usko raskauteen, jäi pupuilut sen verran vähälle. Viime kierroissa on jo tähän aikaan tullut pientä tuhrua. Nyt ei vielä mitään. Mut kai menkat sieltä parin päivän sisällä alkaa, vaikka ei vielä ole mitään kipuja.
 
vilmav, minulta haleja ja pusuja vielä lisää, vaikka oon toivottavanut jo monta kertaa puhelimiste! =) :heart: :heart: nyt eletään jännää aikaa munkin kohdalla, mahaa juilii ja huono olo jatkuu vaan ja huimailee, saa nähdä mistä johtuu, mutta toivoen että pienestä masu asukin alusta.. jää nähtäväksi, tänään testejä shoppailee ja ensi viikkoon jos malttaisi ja sit testailisi. huiii! =)
 
Kiitos :heart: :heart: Onko tuo oikeasti kunnon plussa? *hakee vahvistusta omalle näkemykselle* Nyt vaan yritän nauttua, mutta en uskalla odotuspuolelle kuin korkeintaan kurkistamaan vielä aikoihin. Toivottavasti tämä ei ole mikään kemiallinen juttu.. Tulisiko silloin noin vahva plussa?
 
tch
vilmav :hug: :heart: hirmusti onnea ja tarrasukkia ja liimatuubeja ja ja ja ihan kaikkea!!! ihana uutinen!!!

ON: tällä hetkellä pitäis olla ovis, on siis kp16/30 ja digitaalinentesti näyttää edelleen negaa... enkä tiiä mitä teen!!! ottaa niin päähän. ovis löyty edellisellä yrityskerralla(josta jäi muistoksi yksi km)joka ikinen kuukausi,nyt ei...miten se voi vaan kadota???
 
hui miten paljon saatte tekstiä aikaseks ihan lyhyessä ajassa :) hyvä vain toki.!

vilma, huimasti onnea.!! :flower: :hug: :)

ja tervetuloa HannA

ON: huomenna teen eemusta oman mielenrauhan saamiseksi r-testin, joka todennäköisesti on negatiivinen, mutta jäi tuo viime tädin vierailu kaivamaan mieltä...
 
vilma hurjan paljon onnea :) ja tervetuloa hanna

).(
mä oon nyt ihan sekaisin. yöllä tuli vähän jotain ihme tuhrua(mulla ei ikinä oo tullu tuhrua) ja nyt mä oon alkanu kuvittelee kaikenlaisia raskausoireita. mut vaiks mä oisinkin raskaana niin enhän mä vielä vois mitenkään tuntea mitään oireita? koska se olis vasta saanu alkunsa tasan viikko sitten..
ja sit taas pelottaa sekin että jos johtuu siitä että kohtuun olis jääny jotain ja se aiheuttaa nää oireet ja selviäis et joutuisin viel kaavintaan.. mä en enää tiiä mitä pitäs ajatella..
 

5.12.2008


MyPoodels....................kp 50/28-58................yk 6
Minttuli82......................kp 41/32-38................yk4
HappyFeet....................kp 39/32-34................yk3
Sharona........................kp 36/28-40................yk2
Vivid..............................kp 30/28-71................yk1

kaz................................kp 29/26-29................yk5
Nasuli08........................kp 28/28-30................yk4
Ansku-82.......................kp 28/30.....................yk1
JenPen..........................kp 26/28.....................yk5
HannA-..........................kp 25/28.....................yk1
Empuuu.........................kp 25/30-36................yk2
iitu-................................kp 25/32-34................yk2
anu84............................kp 22/28-29................yk14
Kia-85............................kp 21..........................yk4
DsariaL..........................kp 21/28.....................yk1

hippopotamus80...........kp 19/28-32................yk3
Kiharapää......................kp 18/32-35................yk15
HaLPe............................kp 17/23-27................yk11
tch.................................kp 16/30.....................yk3
Hemuli1981...................kp 12/28-34................yk7

delfis.............................kp 9/30-36..................yk4
Siniviuhka......................kp 9/26-30..................yk11
Teddybear82.................kp 7/28-......................yk3
Minnie............................kp 5............................TJOT
Louvre...........................kp 5/32-40..................yk9
Yöperhonen...................kp 4/29.......................yk11
Asty...............................kp 3/28-42..................yk 20

Baby Butterfly................kp /28-31..................yk5
Nanakuu...........................................................yk2

Kuumeilija..........................................................yk11
Sun Rise
 
vilmav2, plussalta näyttää :heart: Onnea tosi paljon ja vauvalle tarrasukkia :flower: :hug: :heart:
Sit vaan tonne meidän möhisten puolelle, niinku nibbler jo toivottelikin :D :flower:

toivis & :heart: 34+1 ( nvla 34+6, huomenna poks :D )

Ja muille hiiiirmuseeesti plussatuulia +++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
Vilmav2 Onnittelut :hug:

yöperhonen Mäki ajattelin negata huomenna :D

Mulla on jotenki epätodellinen olo. En jaksa enää ees oottaa et menkat alkas, mut silti pakko pitää suojaa koko ajan jos kuiteki alkaa kohta. Nyt ei olis väliä alkaisko menkat vai tulisko plussa, kunhan sais selvyyttä tähän kiertoon.
Mieli teettää koko ajan oireita raskautta ajatellen, mut ei oikeesti oo mitää oikeita oireita. Tissejä pitää joka ilta verrata et onko nää isommat ku enne ja pienetki suoliston murinat herättää taas toiveita. Välillä on tullu verta nenästä tai suussa tuntuu raudan makua ja valkkaria tuli vähän aika sitte hirveesti ja vieläki tulee mut vähemmän. Nivusissa tuntuu välillä kipua ja alamahassa lieviä menkkakipuja. Nii ja tissejä pistelee välillä.

Hirveesti ois siis oireita mut mä luulen et ne on vaa mielikuvituksen tuottamia. En millää uskois et pääsisin näin helpoilla oireilla alkuraskaudesta (nyt ois menkoista laskettuna jo 5+3)

Aaarrgh!
 
kiitoksia uudesta listästä HF. Miekii pääsin jo sarakkeen ylemmä! JIPPII!!

Miulla alkaa ilmetä ensimmäisiä "raskausoireita" (LUE: kuukautisoireita). Tissit on turvoksissa ja kosketusarat. Alavatsa iltaisin kipeä ja TURVOKSISSA (kuten aina viikkoa ennen kuukautisia)! Koko aika jano ->täytyy juosta vessassa (nestehukkaa...). Ja aamukahvi maistu pahalle (jep, tuli keitettyä vain harvinaisen pahaa kahvia).

On tää mielenkiintoinen tää naisen elämä. Nytkin vauvahaaveilun aikana oon oppinu monia uusia puolia itestäni. Viime kuussakin löysin uuden "raskausoireen" itsestäni; päesänrakennusvietin. Sisustin meidän kämppää uudelleen yksi ilta... Mies just eilen valitteli, kun oon jo monta asiaa "päättäny" vauvan suhteen: on nimet, vaunut, pinnasängyt, vauvan sukupuolikin päätetty :D Ja kaikkee muuta... Mies ei voi kuin vikistä vierestä... :LOL:

Ootteko koskaan miettineet mistä teidän vauvakuume on alkanut? Onko lähtenyt vain "biologinen kello" raksuttamaan? Vauvoja tulee kavereille, serkuille, tutuille ja puolitutuille, joten miksei teillekin? Onko takana rankkoja kokemuksia? Elämäntilanne? Siis ootteko miettineet syytä omaan vauvakuumeeseenne, vai onko se aina ollut mielessä: "että sitten kun minä olen ** vuotta niin teen ensimmäisen lapseni"?

Ainiin, ja VILMAV2 hurjasti onnea plussasta! Myö muut tullaan täältä perästä. Tarrasukkia, vauvaliimaa, jeesusteippiä, hyvää onnea ja kaikkea muuta sinne pikkuiselle, että pysyy mukana loppuun asti...
 
DsariaL galluppiisi vastaus:

Mä oon kuumeillu jo jostain 18 vuotiaasta..välissä vaihtui mies ja nykyinen siis ihan sellanen mistä oon aina haaveillu :heart: , ku katto sen lapsuuden kuvia olin ihan, et mä haluun tollasen kopion kiitos! :D kesällä -07 kävin parit festarit ja baari-illat kokeilemassa ja tajusin, et se aika on jo eletty ja nyt pitäs sit siirtyy seuraavalle tasolle.. :p ainut paha oli, et poltin tupakkaa ja yritys alotettas sit, ku siitä on päästy eroon..lopetin tupakan ja pillerit helmikuussa ja maaliskuussa ekojen luomujen jälkeen alotettiin yritys :heart: nyt sormet ja varpaat ristissä josko tulis maailman paras joululahja :heart:
 
kaz
Minä pääsin taas ykköseksi eli siis täällä kp1/28 Yk 6 :'( :'(

DsariaL G: Olen ollut sitä mieltä, että lapsia ei saa tulla, jos ei ole naimisissa ja kouluja käytynä. Eli vuosi sitten olen valmistunut ja viime kesänä tanssittiin häitä, jonka jälkeen pillereiden syönti loppui. Toisaalta olen vannonut että ensimmäisen lapsen on tultava alla 25-vuotiaana eli mulla on vajaa kaksi vuotta aikaa... Jospa se onnistaisi... Nyt ainakin masentaa ja suututtaa :kieh: :ashamed:
 
kaz :hug: tädistä!

mul on ollu kans, et pitää olla suhde todella vakaalla pohjalla, et uskaltaa yrittää..ollaan kihloissa, mut hääpvmäärää ei olla viel päätetty..mul oli iän puolesta, et 23v pitää olla jo ainaki yks laps..ei onnistu enää..ja toinen, et enneku mies täyttää 30, mut siihekkin alkaa olla kiire :eek: :p
 
halauksia tippuneille ja muuten vain tarvitseville! :hug: :hug: :hug:

olette puhunu tosta lapsenteko-iästä. itse olen aina haaveillut, että saisin esikoisen alle 20v. eipä onnistunut sekään haave. todennäköisesti kerkeän täyttää reilustikin 21v. ennen esikoista. ihme tapahtuisi, jos en..
 
DsariaL kyseli vauvakuumeen alkamisesta. Mä oon aina tykännyt lapsista ja tiennyt, että haluan itsekin pari, kolme. Varsinaisesti olen kuumeillut vasta keskenmenon jälkeen, josta on tänään tasan 3 kuukautta. =) Miehen kanssa ollaan asuttu yhdessä tuo sama 3kk, ekan kerran tavattiin vuosi sitten. Tieto raskaudesta kieltämättä vauhditti yhteenmuuttoa, silti päivääkään en ole katunut yhteiseloamme, vaikka vauvaa ei vielä tullutkaan. =) Ei olla juurikaan puhuttu kihloista saatika avioliitosta, ehtiihän sitä vielä. Molemmilla on halu olla yhdessä loppuun asti. :heart: Nuorena haluan lapseni tehdä. Täytän ensi toukokuussa 23 vuotta, toivottavasti viimeistään silloin olen pieniin päin. ;)
 

Yhteistyössä