*Esikoisesta Haaveilevat*

mä en pysty enää olee täällä...
anteeks. on tottakai ihanaa, et kaikki plussailee, mut se tekee kipeetä omassa sydämessä, kun ei pysty ymmärtämään, mitä pahaa minä oon tehnyt, ettei meille lasta suoda...
ihan oikeasti on upeeta, että täällä on näin moni plussannut. mutta kidutan vain itteäni, jos täällä notkun katselemassa kuinka muut saa plussia...
tsemppiä kaikille odottajille ja kuumeilijoille... :heart:
 
Sunrise joo kyllä mä sen CLearbluen viel testasin... Kyllä mua alkoi jo naurattaa kun ennen kun se ehti ees kontrolli ikkunaan se pissa imeytyä niin oli taivaan sininen pystyviivakin siinä sitte! :D Huusin vaan miehelle että "voi perkele johan se viiva tuli"...

Mieskin tänään katteli mun ihmetyksekseni Bolan äitiyskoruja. Ja vertaili hintoja <3 nyt häippäilen Ouskan kanssa tonne odotuspuolelle ja palailen tänne kyllä kurkkimaan teitä ja tuuttehan pian perässä! <3

-Baby Butterfly ja TOUKKA 5+3
 
Hyvää huomenta!

minä nousin jo kuuden aikaan, kun täytyy töihin painella, mutta oli pakko tulla tietty lukemaan kaikki jutut.. =) Olen addiktoitunut.

Mies sanoi eilen ihan yhtäkkiä, että pitäiskö meidän mennä lääkäriin, kun ei olla vieläkään raskaana.... Minä nauroin, että kuule muru, tässä on nyt vasta pari kuukautta yritetty, eikä olla edes "hardcore" yritetty, joten jos ei nyt vielä huolestuisi. Sitten se sanoi, että miten niin pari kk, kun ollaan jo 7kk oltu ilman ehkäisyä... Tajusin siinä sitten, että tosiaan, eihän meillä ole ollut mitään ehkäisyä seitsämään kuukauteen, vaikka vasta se pari kiertoa onkin yritetty ajoittaa oikein. Höh.

No, silti... Kyllä se tästä, on tuo vaan niin sulonen kun se miettii näitä juttuja, ja sitten kun sitä vähiten osaa odottaa, se laukoo noita ajatuksiaan.. :LOL:

Eilen hän myöskin latas kunnon tietopaketin meidän häistä, ei olla puhuttu mitään viikkoihin, ja nyt sitten paljastui, että hän on kerännyt kavereiltaan kamalan paljon tietoa erilaisista hääpaikoista Roomassa, Villat, ym. on jo listattu, ja menutkin tilattu, ja kuulema heti vuoden alusta meidän täytyy mennä kotiin Roomaan kiertämään niitä Villoja, ja testaamassa menuja, että tiedetään sitten missä ne häät juhlitaan. :D
Ihana :heart:
 
Huomenta,

testailin aamulla ja negaa näytti. Vähän näin ajattelinki ku vasta on yritys aloitettu ja pillereiden lopettamisestakaan ei oo kovin kauaa. Kp 30/30 menossa ja menkkoja siis odotellaan. Luulenpa, että odotellaan ne luomut ja sitten alkaa yritys oikein tosissaan. Harjoitellahan pitää tietysti välissä. Sillä as you know, harjoitus tekee mestarin! :LOL:
 
Anskulle :hug: neagasta!

Sharona voi ku sulonen mies sulla :heart: meillä on "vähän" vaiheessa noi hääsuunnitelmat..paikka ja kirkko on päätetty, mut päivämäärän kanssa on ollu vähän kiistaa, et millo..noh..eipä tässä mikään kiire oo:)
 
Onnittelut Ouskalle. :flower:

Pudonneille :hug:

Mitä pidemmälle oma kierto taas ehtii, niin sitä enemmän alkaa taas itse kuvitella "raskausoireita". Niin kun niitä nyt tässä vaiheessa vielä edes olis. On mukamas vilu ja mahakin mukamas turvoksissa(niin kun siihen ei vaikuttais ne kaikki epäterveelliset herkut mitä illalla veti kaksin käsin suuhunsa), nälkäkin vaivaa koko ajan(niin ku nyt se olis mitään uutta mulle). :LOL:
 
sunnuntaita.! :)

Ouska, suuren suuret onnittelut sinulle ja miehellesi.!! :hug: :flower: vauvaliimaa ja tarrasukkia lähettelen paljon matkaan :)

:hug: :hug: kaikille negan saaneille. toivoa on niin kauan kun täti ei kurvaa paikalle.!!

ON: eilen siis testasin ja odotetustihan sieltä nega tuli. ja vaikka tulos oli tiedossa, niin kyllä se taas kirpaisi.! :'( itkua riitti lähes koko päivän.... ihmetyttää vaan että mistä johtuu tämä naaman kukkiminen, kun on aina ollut niin hyvä iho eikä ole ollut mitään näppyjä..? :eek: mieskin eilen sanoi suihkussa että "ihan varmasti oot raskaana ku sun naama kukkii noin ja välillä oon vihanen ku perseelle ammuttu karhu ja välillä se ihana oma ittes" mä en voi oikeesti hiffaa että mistä nyt on kysymys... ehkä mä vaan toivon niin kovasti olevani raskaana, että kroppa ja mieli tekee temput :ashamed:
KAAMEE KAPULA :LOL:
 

7.12.2008


MyPoodels....................kp 52/28-58................yk 6
Minttuli82......................kp 43/32-38................yk4
HappyFeet....................kp 41/32-34................yk3
Sharona........................kp 37/28-40................yk2
Vivid..............................kp 32/28-71................yk1
Nasuli08........................kp 30/28-30................yk4
Ansku-82.......................kp 30/30.....................yk1

JenPen..........................kp 28/28.....................yk5
HannA-..........................kp 27/28.....................yk1
Empuuu.........................kp 27/30-36................yk2
iitu-................................kp 27/32-34................yk2
anu84............................kp 24/28-29................yk14
Kia-85............................kp 23..........................yk4
DsariaL..........................kp 23/28.....................yk1
hippopotamus80...........kp 21/28-32................yk3
Kiharapää......................kp 20/32-35................yk15

HaLPe............................kp 19/23-27................yk11
tch.................................kp 17/30.....................yk3
Hemuli1981...................kp 14/28-34................yk7
delfis.............................kp 11/30-36................yk4
Siniviuhka......................kp 11/26-30................yk11

Teddybear82.................kp 9/28-......................yk3
Minnie............................kp 7............................TJOT
Louvre...........................kp 7/32-40..................yk9
Yöperhonen...................kp 6/29.......................yk11
Asty...............................kp 5/28-42..................yk 20
kaz................................kp 3/28........................yk6
Sun Rise........................kp 2/35........................yk1(4)

Nanakuu...........................................................yk2

Kuumeilija..........................................................yk11

[/quote]

 
Vivid
Tänään ahkeroitiin toden teolla miehen kanssa ja saatiin lähes kaikki joululahjat ostettua :xmas:

ON: Kroppa temppuilee ja kiusaa mun mieltä. Mulla on lähes joka kierrossa vihlonut alavatsasta juuri vuodon alkamishetkellä. No, tänään sitten shoppailun lomassa tuli juuri sellaset kivut ja sanoin miehelle, että nyt tais menkat alkaa. Mutta EI!! Ei merkkiäkään vuodosta. Todella outoo :| Rinnat ja nännit on ollut jo muutaman päivän arat. Jännitys siis jatkuu. Ens viikolla kyllä testaan, koska on nyt ollut niin selviä menkkaoireita, että niiden ois pitänyt alkaa...
 
onnea talvicci tuliko yllätyksenä?
).(
varoitus ällö tekstiä
täällä taas ihan omituista.. perjantaina pyyhkiessä jäi paperiin kahden peukalonpään kokoinen ihan kirkas limaklöntti ja lauantaina tuli taas tuhrua ja tänää taas limaa tosin ei klöntti muodossa. ikinä ei oo tullu mitää klönttejä saati sitten tuhruilua... ja sitten välillä kivistää alavatsaa mut ihan erilainen kipu kuin menkka kipu..

ihanaa vihdoin mies jää lomalle! sillä koko ens viikko lomaa! (toivottavasti, loma on meinaan säävarauksella)
 
Eikä vieläkään mitään!! Soittelin jo neuvolaan, että josko gynelle pääsis, mutta aikoja oli vasta joulun jälkeen. Pissatestiin laittoi labraan lähetteen, mutta eipä se paljoa lämmitä, kun kotitestitkin näyttää negaa. Tänään viimeksi tein. RFSU.n testiin tuli pelkkä viivanpaikka, ei punaista väriä edes kuviteltavissa.
 
Äh, mä kyllä kirjoittelen tähän ketjuun niin vähän, että melkein hävettää. Tunnen tuon KM:n jälkeen kuumeilevat-ketjun enemmän omakseni. :)

Ohoh, joku mennyt kihloihin! Paljon onnea, Talvicci. :flower: Jospa sitä joskus itsekin... :whistle:

Pahoittelut kaikille, jotka täti yllätti tai joilla pärähti tikkuun nega. :hug:

Oma napa Välillä nipistelee masua, muutaman kerran tissejäkin tainnut nippaista. Rinnat ovat hieman tavallista raskaammat, ja väsymys vaivaa. Nyt mulla siis kp28, pitäis malttaa pari päivää ja sitten kenties testata. :)
 
heipähei ja hyvää alkanutta viikkoa.! :)

ON: täällä naama kukkii (mitä se ei tee tosiaan koskaan), niin suututtaa.!! ja tissiton ihan tajuttoman kipeät, eilen suihkussa siipan kanssa hän vahingossa hipaisi toista ja meinas ihan itku tulla ku teki nii kipeetä.. mistä kummasta voi johtua :eek: hohhoijaa, ja väsymys vaivaa....

++++++++ :whistle: kaikille.!!
 

Yhteistyössä