♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Onnea @VernaMaria plussasta! :barefoot:

Täällä tehty tänään kp 27/28-29 negatesti. En jaksanut uskoakkaan, että heti ekalla tärppäisi, mutta tietysti sitä vähän toivoi salaa plussaa. Luulen, että kiertokin on sekaisin e-pillereiden jäljiltä, koska tänään olisi normaalisti jo pientä tuhrua jos menkat alkaisi perjantaina. Toivottavasti ei kovin pitkäksi kuitenkaan tämä eka kierto venyisi (n)
 
99% musta tietää että se testi näyttää negaa, mutta se pieni 1% ottaa musta silti vallan tästä ajatusleikistä entä jos kuitenkin..!? :ROFLMAO: Mutta testaan aamulla ja kerron miten kävi!

Ps. Ihania noi kauppojen itsepalvelukassat, saa ihan rauhassa hamstrata joka kuukaus ovis ja raskaustestejä eikä tule sellasta tunnetta että taasko mä ostan niitä ja että ihan salee toi myyjä luulee että oon ihan vinksahtanut :LOL::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: VernaMaria
N93
@kiuski eihän sitä koskaan tiiä miten käy!!:)

Täällä kp 27/28-30. Testi polttelis kaapissa mut sama kai se on säästellä. Menkkapolttoja ollu maanantaista asti pieniä hetkiä ja sit menny ohi, se on sinällään epätavallista. Luultavasti kuitenkin vaa enteilee menkkoja. Tissit oli miehenkin mielestä jättisuuret eilen, mut ei enää kipeät niin ku pari pv sitten.
 
@kiuski jännään sun puolesta huomista! Toivottavasti plussaat:love:

@Innih myös kutkuttava tilanne, toivottavasti oireet enteilee hyvää(y)

@N93 sinun mekkomokan takia ajauduin tänään katselemaan äitiysvaatteita, hyvä etten tilannut jo vaikkei yritys ole vielä edes alkanut:D

Tosi kiva kun täällä on niin aktiivista keskustelua :) itse palasin tällä viikolla joululomalta töihin ja pikaisesti olen vain käynyt lueskeleen teidän muiden kuulumisia. Ei uskoisi että loman jälkeen voi olla näin väsynyt:ROFLMAO: mulla on kyllä kilpparivaivoja mitä epäilen osasyylliseksi.

Tänään miehen kanssa pikapikaa työvuorojen välissä keskustelimme tästä vauvahaaveesta ja hän oli kovin innoissaan. Jotenkin alkaa kuumeilu viedä voiton peloista ja aika kutitteleva odotus on alkanut. Uskaltaisikohan sitä jo seuraavasta oviksesta aloitella:rolleyes: tosi ärsyttävää olla omien ajatusten ristitulessa, kun niin kova kaipuu olisi jo omalle pyllerölle mutta jotkin ihmeen pelot ilman mitään järkisyytä estelevät..

En ehkä uskalla vielä tietojani haluta listalle, mutta luulen että tästä tämä lähtee:eek:
 
@Innih kyllä kun viivalasit pistää päälle niin ihan kuin siinä joku olisi! :geek:

Täällä sen sijaan testattiin nähtävästi vaan viivapaikkoja! Ei mitään uutta tähän paskaan :poop: kai se on hyväksyttävä että musta tulee vanha ja katkera akka ilman lapsia :poop: :ROFLMAO:IMG_9576.JPG
 
@Innih Kyllä tuossa ilman siristelyäkin haalea viiva näkyy. Apteekin oman hcg-raja on 25 ja mitä itse asiaa googlettelin, niin sen ei pitäisi antaa turhia viivoja/viivanpaikkoja. Eli hyvältä näyttää! Ylihuomenna vaan uutta testiä kehiin. :)

@kiuski En ole niin kokenut viivojen tulkitsija ja en tiedä onko mulla ne viivalasit liian syvällä päässä kun näen tuossa sunkin testissä haalean viivan? Vai tuollainenko tulkitaan vain viivanpaikaksi? Toivotaan parasta!

Tsemppiä niille joilla ei tässä kierrossa tärpännyt. Ja mä täällä jännäilen piinapäiväilijöiden puolesta myös. Ja samalla mietin itse, että pitäisikö vielä tehdä ainakin yksi raskaustesti, jotta näkisi että viivat vahvistuu... 2vkoa ar-ultraan tuntuu niiiin pitkältä ajalta!
 
  • Tykkää
Reactions: Innih
@VernaMaria joo ikävä kyllä se on pelkkä viivanpaikka :( Pregcheck tekee aika usein ton loven tohon alareunaan ja kun sopivassa kulmassa katsoo niin tulee varjo joka näyttää mukamas jotain väriä :poop: Näin kaks tuntia myöhemmin kun katson tota tikkua niin on vielä selkeämpi.

Eikai täs auta kun odottaa niitä menkkoja :poop:
 
N93
Voi vitsi jos tässä tulee vielä viikonlopuksi kipeäksi. 36,9 oli äsken ku mittasin (mulle korkee) ja niin "nuhjuinen" olo ku olla ja voi.. ärsyttää kaikki! kauhea pms-vtutus tähän päälle..
 
Mä en oo ikinä tehny yhtää testiä ja vissiin hyvä niin, ku musta ne on kaikki aina positiivisia, ku kuvia kattelen:ROFLMAO: Vuoden tulkitsijan palkinto ei ole tulossa tänne.:D

@N93 pistä hanttiin flunssalle, ikävä jos just viikonlopuksi tuut kipeeksi:unsure: Mutta karkkipussi kuulostaa just hyvältä(y)

Miten nää päivät menee näi hitaasti?! Kp15 vasta:( Toisaalta oon hirveen iloinen, että ainakaan vielä iho ei ole mennyt huonoksi. Aina, kun oon vaihtanu ehkäisyä on tullu joku näppyräjähdys. Toistaiseksi ei mitään havaittuja muutoksia ehkäisyn lopettamisesta. :)
 
Jee ihanaa, ettei toi haamu ole vain mun silmissä! Toivottavasti lähtee vahvistumaan. :love:

@kiuski Tosi kurjaa tommoset viivanpaikat! :cry: tsempit sinne!

@N93 Toivottavasti et tule kipeeksi! Lepää nyt ja ota rennosti. (y) Meillä jyllää töissä kamala vatsatauti-epidemia, yli puolet lapsista ja työntekijöistä sairaana jo. Tässä vaan odottelen koska iskee mulle. :sick:
 
Moikka taas tauon jälkeen..

ON: Täällä nyt kp21/28-30, ovista en oikeen löytänyt (RFSU:lla en ollenkaan, OneStepillä ihan hailuraa), mutta läpi hailuroiden ja negojen kyllä bongasin mielestäni ovislimat, -kivut ja -vuodot ja niiden suhteen hyvällä hetkellä touhuiltiinkin miehen kanssa.
Että nyt sitten piinaillaan kuinka on käynyt. Myös terot käytössä tässä kierron lopussa, niinkun ennenkin. Alotin syömisen (mielestäni) vasta (mahdollisen) oviksen jälkeen, niin ei pitäisi häiritä sitä puolta. Nyt kun ite kattoo, niin melkosen monta kysymysmerkkiä tässä meidän yrittämisessä :ROFLMAO:
 
@Innih viiva näkyvissä! Vahvistumisia :love:

Täällä kans yks pms-kiukuissaan/itkuissaan.. nyt dpo jtn 12-13. Dpo 9 alkaen mulla oli todella epäilyttäviä oireita, rintojen pistelyä ja kasvojen kuumotusta, samaa mitä elokuussa keskenmenneessä raskaudessa. Myös kaikkia erikoisia nippailuja, joita en ennen ollut mahassa tuntenut. Olin monta päivää varma raskaudesta, kunnes tänä aamuna.. kaikki oireet kadonneet ja tunne raskaudesta tipotiessään! Tein sitten päivällä ovistestin kun tuli pakottava tarve jotenkin yrittää tilannetta selvittää, kyllähän siihen ihan suht vahva viiva tuli, muistutti aika paljon tuota @kiuski sun ovistestiä. Mutta koska ovistestien viivojen pitäis olla tasavahvat raskautta testattaessa, en kyllä enää usko raskauteen tippaakaan. Huomenna ehkä teen raskaustestin mut en kyllä ihmettä odota.

Kyllä tää käy mielen päälle.. :cry: Pakko kai tälläkin kaikella yrittämisellä on joku tarkoitus olla, ehkä vielä ei oo oikea aika vauvalle.. Tosi rankka syksy takana, nytkin stressaa miehen työkuviot että joudutaanko muuttaa toiselle paikkakunnalle jne.. tällä hetkellä masentaa kyllä ihan kaikki, tulispa jo kevät niin mielikin vähän pirityis.
 
Mulla taitaa olla maailman surkeimmat viivalasit. @Innih , sun testissä näen ehkä jonkun viivanpaikan, @kiuski n testissä en sitäkään :notworthy: Mutta oonkin huono tulkkaamaan noita viivoja, ite uskoisin tikkua vasta sitten kun näen molemmat viivat ilman siristelyä ja kääntelyä :cautious: Tosin en ole koskaan kyllä kauhean varhaisilla päivillä testaillutkaan ja mun testit on olleet aina täysin niin negoja kuin vain olla voi :ninja:

@pehmis26 toivotaan ylläripylläriplussaa huomisaamulle (y)

ON: Kp 14/27, dpo 1. Aavistelen että eilen oli ovis, koska silloin viimeinen "liukkaan kelin" päivä ja illalla jomotteli inhottavasti alavatsalta, tänä aamuna kohdunnapukka tuntui kovalta ja pieneltä verrattuna edellisiin päiviin. Täällä alkais siis taas kerran jännäily, vaikka tuskin tässä enää mitään jännää on, kun tietää jo lopputuloksen :( Pieni toivon kipinä on kyllä sen suhteen, että oviksen limatilanne oli greippimehun ansiosta huomattavasti parempi kuin aiemmin. Voi kunpa se toisikin meille sen kaivatun plussan :love:
 
@pehmis26 mä kans ymmärtänyt että jos ovistestillä testaa niin viivat pitäis olla todella vahvoja... Mutta sitten kun alkaa just miettii että on vasta joku dpo11-13 että onko se silloin jo yhtä vahva vai vahvistuuko se vasta vai ei :LOL::ROFLMAO: Ei nyt pitää kyllä tehdä itselleni lupaus etten ennen menkkoja testaa ovistesteillä mitään! Mutta tsempit testaukseen! Pidän pekkkuja :)

@Villisilmä varmaan johtuu aina koneen (tai puhelimen) näytöstä että miten kelläkin näkyy noi. Mun puolesta noita viivanpaikkoja ei tarvis edes näkyä paljaalla silmällä kun ovat täysin turhia :cautious: joskus ekan kerran kun näky niin innoistuin, mutta nyt sen osaa onneks jo nähdä negana eikä edes elättele mitään toiveita.
 
@kiuski No aika hävyttömiä viivanpaikkoja kyllä...

@N93 Kyllä näen! Ja jos tuo on Apteekin oma niin sen ei pitäisi antaa mitään viivanpaikkoja. Varovaiset onnittelut. :love: Toivotaan, että viiva vielä vahvistuu.
Mäkin tärisin viikko sitten ihan kamalasti, hyvä että pysy testitikku kädessä. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: N93
@N93 Tuohan on minusta ihan punainen viiva! Varovaiset onnittelut.. :love:

Mää jänistin testin teosta.. oli yöllä niin kovat menkkajuilinnat että päätin olla kuluttamatta kalliita testejä kun menkat selvästi tekee tuloaan :unsure: huomenna sitten jos vielä tarve on..
 

Yhteistyössä