♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Apustaja Jospa se olisi ovis. (y) Erikoiselta kieltämättä kuulostaa, että yli viikko normaalia aikaisemmin tapahtuu, mutta harvemmin on tullut vastaan sitäkään, että ovulaatiotesti näyttäisi väärää plussaa. (n)

@kaikai Pahoittelut. :unsure: Ihan mielenkiinnosta, että minkä ikäisiä olette miehesi kanssa? Uskon kyllä, että yksipuolinen kuumeilu voi olla raskasta. :(Aika tavallista tuntuu olevan, että nainen kuumeilee ensin ja kuume tarttuu vasta ajan kanssa mieheen, että varmasti sullakin on kohtalontovereita.

Mulla ei eilisen seksin jälkeisen verenvuodon jälkeen ole tullut verta. Valkovuoto oli kyllä rusehtavaa ja edelleen uskon, että menkat on vielä tulossa. Pregcheckiin sain aamulla viivanpaikan/haamun, mutta rfsu:n herkkä testi näytti iltapäivällä ihan puhdasta negaa.
Aika hurjaa, jos PC näyttäis noin vahvaa viivanpaikkaa ilman raskautta. Mikä dpo sulla olikaan?
 
Oliko siinä märkänäkin väriä?

Toivotaan että sun kuukautiset eivät alkaisikaan! ❤ Jos alkaa, niin on siellä varmaan kiinnittymisyritystä ainakin ollut viivan perusteella.
 
@Töppönen Joo tosi outoa, että näin paljon aikaistuisi ovis. Mutta semmosiaki kokemuksia kyllä keskustelupalstalta löysin ainakin yhden. Tuntemukset viittais siihen että ovis ois tullut, mutta kyllä mulla välillä maha kipuilee ilman ovistakin. Ei tässä auta ku ootella että asia selviää.

Edit. Lisäsin kuvan testistä. Eihän tuo kirkuva plussa ollut, mutta on mulla joskus aiemminkin tollanen viiva plussaa tarkoittanut, harmi ku testit loppuivat niin en eilen voinut enää tikuttaa että oliko vahvistunut vai haalistunut. Ylin on kp 7, keskellä kp 9 ja alin kp 11.
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
@Apustaja Jospa se on tosiaan ollut aikainen ovis ja toivottavasti myös the ovis. (y)

Itsestä sen verran, että menkat alkoi eilen ja tänään on jo ihan hanat auki. Fiilis onkin ollut sen mukainen. Harmi, että hyvä laskettu aika meni sivu suun. Olis siis ollut 02.02.2020. ;) Tässä kierrossa taas uuteen nousuun. Hyvillä fiiliksillä eteenpäin!
 
Kp15 ja ovista odotan. Pitäisi olla parin päivän sisään, tänään ja eilen vähän ennakoivia tuntemuksia ollut :) Miehen spermatestin tulokset tuli tänään ja näytemäärä oli normaalia pienempi. Se ei yllättänyt miestä, hän sanoi aina miettineensä, että määrä on melko vähäinen. Siittiöitä oli tosi hyvä määrä määrä, mutta liikkuvuus alentunut hieman. Ei kuitenkaan niin paljoa, etteikö luomuplussa olis hyvinki mahdollinen siltä osin. Lisäks siinä luki, että siittiöt oli tosiinsa takertuvaisia tms.

Aluks suhtauduin tietysti, että voi hitto ja tästä ei tuu mitää jne mut hetken ku mietti, googlaili ja kävi lenkillä niin fiilis aivan eri ja tuo tulos ei masentavan huono ole vaikka onkin viitteiden alapuolella hieman :) Positiiviset fiilikset kuitenkin :) Elokuussa saadaan vasta lääkärin kommentti asiaan kun on lapsettomuuspolin ensikäynti.
 
  • Tykkää
Reactions: hej91
Täällä on meneillään kp 20 ja dpo 2. Talleteltiin dpo -1 ja dpo 0 kahesti, toivottavasti se olis riittäny. Vielä on ihan hyvä fiilis eikä oo isoja odotuksia raskautumisen suhteen, mutta itseni tuntien jo dpo 4 eteenpäin alkaa kunnon piinailu ja raskausoireiden kuvitteleminen. :D
 
@Töppönen. pahoittelut menkoista ja uuteen kiertoon joutumisesta.:(Kysyit mun ja mieheni ikää, niin mä olen 25 ja mies jo päälle 40 ja hänellä jo lapsia edellisestä liitosta, joten hänelle lapsen saaminen ei enää ole sama, kuin mitä se mulle on. Hän on jo kokenut asiat niin hyvässä kuin pahassakin. Me käytiinkin aikamoinen itkuinen keskustelu viime viikolla mun menkkojen alkamisen jälkeen, olin varmaan niin herkillä PMS-oireissani ja muutenkin tämän lapsen hankinta-asian kanssa... Yritystä ei vieläkään olla aloittamassa siis, en edes uskalla arvailla kuinka pitkään aikaan. Hän haluaa elää kanssani huoletonta, lapsi-vapaata aikaa.

Joten jatkan teidän muiden kiertojen ja testailuiden ja toivottavasti plussaamisten lukemista ja pidän peukkuja odottaen oman odotuksen alkamista (y)
 
Mies antoi "luvan" aloittaa lapsen yrittäminen, kun ymmärsi miten kovasti haluan jo lapsia. Ikää mulla tulee tänä vuonna 28.
Me mentiin vähän aikaa sitten kihloihin ja tarkoitus olis pitää suht perinteiset häät. Mietittiin vasta ensi kesää.
Mitä te tekisitte? Jaksaisitteko odottaa vielä vuoden vauvakuumeisena vai alkaisitteko jo yrittämään mun tilanteessa? Se tietty tarkoittaisi, että jos tulisi raskaaksi niin häitä joko siirrettäisiin tai menisin raskaana naimisiin (tai minulla olisi vastasyntynyt lapsi jos kaikki kävisi tosi nopeasti).
Tuntuu että jos menisin naimisiin vasta raskaaksi tulon jälkeen, ihmiset luulisivat, että lapsi olisi vahinko.
Yritin kyllä ehdottaa, jos pidettäisiin pienemmät häät paljon nopeammin, mutta mies ei siitä oikein innostunut, ei halua kiirehtiä häiden kanssa, mikä tietty on ihan fiksua.
 
https://aijaa.com/wzzRM7

https://aijaa.com/HrpHHl

Eilisen aamun testikuvia :) Ja viiva on vahvistunu:love::cry::love: Tänään en testannu ja koitan olla testaamattakin. Yks liuska jälkellä ja sen säästän hätävaraks :D Oireita ei vielä hirveästi ole, mutta jotain mm. Pissattaa jatkuvasti, valkovuotoo holahtelee välillä niin, että pelkään menkkojen alkaneen kun holahtaa jotain, väsyttää, väsymys tulee semmosina aaltoina, syke korkeampi, lievää kuvotusta aaltoina, tissit turvonneet ja arat (niin ne on aina oviksen ja menkkojen välissä), nyt siis dpo16 eli rv 4+3.
Palaan tähän ketjuun sitten jos tämäkäään raskaus ei onnistu.
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 18.6.2019


Yritys päällä:

Kumiankka1 28v (mies 28v)...............ya 5/17, yk 19, km 2/18, 5/18, 12/18, km-tutkimukset 5/19, hoidot alkaa 8/19
Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, yk 8
StellaMom 32v (mies 35v)..................ya 7/18, yk 7, varhainen km 10/18
Hipposka 25v (mies 30v)................ ya 8/18, tjot
MonaLisa33 33v (mies 34v)............ya 8/18, yk 4, varhainen km 11/18 ja 12/18
haaveilija92 26v (mies 26v)............ya 3/18
Myrd 27v (mies 31v).......................ya 12/18, yk 3
jempsuuu 22v (mies 22v)...............yk 2
Lyyraviikuna 27v............................ya 10/18
Nep3 23v (mies 26)........................ya 2/19, yk 1
Huldaliini 27v (mies 30v)...............ya 1/19, yk 3
Owlet 27v.......................................ya 3-4/17
Kassu93 25v (mies 27v)................ya 11/18, kkm 2/19, yk 2 kkm:n jälkeen
topis 26v (mies 26v)......................ya 12/18, kkm 2/19, yk 2 kkm jälkeen
Apustaja 28v (mies 43v)...............ya 6/18, kkm 2/19, yk 5 kkm jälkeen
Binky 27v (mies 33v)....................ya 2/19, yk 2
Töppönen. 25v (mies 25v)............ya 5/19, yk 1
KukkaSosuli 30v (mies 30v).........ya 9/18, yk 6



Plussanneet 2019:

tamariatara 29v (mies 29v), ya 1/19, yk 1, plussa 2/19
sucrine 31v (mies 33v), ya 12/17, km 8/18, plussa 2/19
Marjusk 28v (mies 28v), ya 7/18, km 11/18, plussa 3/19
Suspi 27v (mies 33), ya 9/18, yk5, plussa 3/19
Adalmina30 33v (mies 36), yk 8, plussa 4/19
peanut_butter 25v (mies 27v), ya 8/18, yk 8, plussa 4/19
Päppyrä 25v (mies 23v), ya 1/18, KU 4/18, yk 9 KU:n jälkeen, plussa 6/19




Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Marttin
19v, mies 23v, pillerit jätetty 12/2018, ehkäisynä kumi ja keskeytetty



Taustalla:




Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Päppyrä
Mulla on jo yk 5 kkm jälkeen :unsure: Yritän tämän kierron ottaa rennommin, olla tikuttamatta ovulaatiota ja tekemättä raskaustestejä liian aikaisin. Antaa asioiden mennä omalla painollaan. On niin paljon asioita meneillään nyt, muuttoa, erinäisiä lomasuunnitelmia yms. Yritän pitää ajatukset niissä ja jättää vauva-asiat taka-alalle. Oon ollut aika rikki keskenmenosta koko kevään ja kesän ja vauvan yrittäminen on tuonut mulle joka kierrossa ennemmin tai myöhemmin kovaa stressiä kun oon toivonut niin kovasti raskautuvani heti uudelleen. Kaks päivää sitten tuli vuosi täyteen yrittämistä. Jään kyllä listoille edelleen, mutta yritän loppukuun pysytellä pois täältä keskusteluista ja keskittyä muihin asioihin.

Mukavaa juhannusta kaikille, ja plussaonnea! :love:
 
Heippa! Uskallan ehkä siirtyä plussanneisiin pikkuhiljaa :love: positiivinen testi tuli ensimmäisen kerran pari päivää sitten ja digitestikin näytti raskaana 1-2 viikkoa :love: tämä kierto on ollut hyvin stressitön, vaikka ovista olen tikuttanut mutta jotenkin tosi rennosti olen osannut olla :) tällä hetkellä on menossa siis n. 5+5-6 viikko. Oireita ei muuta ole kuin nännit vähän kipeät ja alavatsalla välillä juilimista ja paineen tunnetta. Ei tätä osaa vielä käsittää yhtään:cry::barefoot: tsemppiä kaikille ja plussatuulia. Täällä se plussa tuli siis yk 9 (y)
 
Heippa! Uskallan ehkä siirtyä plussanneisiin pikkuhiljaa :love: positiivinen testi tuli ensimmäisen kerran pari päivää sitten ja digitestikin näytti raskaana 1-2 viikkoa :love: tämä kierto on ollut hyvin stressitön, vaikka ovista olen tikuttanut mutta jotenkin tosi rennosti olen osannut olla :) tällä hetkellä on menossa siis n. 5+5-6 viikko. Oireita ei muuta ole kuin nännit vähän kipeät ja alavatsalla välillä juilimista ja paineen tunnetta. Ei tätä osaa vielä käsittää yhtään:cry::barefoot: tsemppiä kaikille ja plussatuulia. Täällä se plussa tuli siis yk 9 (y)
Paljon onnea plussasta:love: Tervetuloa helmikuisiin :) Meillä on si LA ihan liki, mulla nyt rv5+6 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bambinen
Ensinnäkin hirmuisesti onnea @Bambinen ja @Päppyrä . :love: Aivan ihana juttu!

Täällä on ollut kovinkin kiireinen kesän alku ja kakkoskierto meni ihan huomaamatta. Olin koko kierron ajan varma, ettei ole tärpännyt ja tällä viikolla pyörähtikin käyntiin yk3. Otin greippimehun käyttöön, katsotaan onko siitä mitään taikaa. :)

@Mary91 Mitä mieltä miehesi on vauvayrityksestä jo nyt ennen häitä? En sinuna murehtisi sitä, että ihmiset luulevat vauvan olevan vahinko. Olette kuitenkin aikuisia ihmisiä ja monikin perustaa perheen jo ennen avioliittoa. :) Eräs tuttuni meni vastikään naimisiin raskaana, eikä käynyt mielessäkään, että vahinko olisi käynyt. Mietit vain omia fiiliksiä ja sitä, mikä sinulle ja miehelle on juuri nyt tärkeää. Minä ja mies emme ole naimisissa eikä sen suhteen ole kiirekään, vauva tuntuu nyt hyvältä ajatukselta meidän tarinaan.
 
Moikka! Liitynpäs tännekin fiilistelemään teidän kanssa :)
Mut voi lisätä listalle? Oon nainen 31v ja mies 43v. Yritys alkanut 3/19.

Periaatteessa tää taitaa olla vasta toinen kierto missä oikeesti on onnistuttu oviksen aikaan tallettelemaan, tuo kevät meni vähän silleen ettei kovin tosissaan yritetty kun oli vielä "neuvotteluja" meneillään =D

Itselläni siis esikoinen haaveissa, miehellä on poika 5v edellisestä suhteesta. Vähän reiluhko ikäero olisi luvassa, mutta eipä mahda mittään.

Tilanne juuri nyt; oletettavasti ovis oli sunnuntaina/maanantaina ja nyt sitten oottelen pari viikkoa että kuuluuko menkkoja vai ei. Mulla on jotenkin "sellainen olo" että olisi tärpännyt, toisin kuin viime kierrossa oli selkeästi sellainen olo että ei oo. Saas nähdä! Vielä sen verran alussa ollaan yrityksen kanssa ettei ole tarvinnut hätätestailla tai ressata muutenkaan. Elin muutenkin vuosia siinä kuvitelmassa etten halua lapsia (ex kumppanin kanssa ollessa), joten sekin on kyllä vaihtoehto jonka hyväksyn jos jostain syystä ei onnistuisi meillä.

Asutaan Espanjassa ja on pieni jännitys senkin puolesta jos raskautuisi ja täytyisi hoitaa synnytys täällä enlanniksi/espanjaksi. Mutta siitä on monet muutkin suomalaiset naiset selviytyneet niin selviytyisin minäkin :D Sori tää romaani! On vaan kiva kun voi täällä fiilistellä ja etenkin suomeksi.
 
Ensinnäkin hirmuisesti onnea @Bambinen ja @Päppyrä . :love: Aivan ihana juttu!

Täällä on ollut kovinkin kiireinen

@Mary91 Mitä mieltä miehesi on vauvayrityksestä jo nyt ennen häitä? En sinuna murehtisi sitä, että ihmiset luulevat vauvan olevan vahinko. Olette kuitenkin aikuisia ihmisiä ja monikin perustaa perheen jo ennen avioliittoa. :) Eräs tuttuni meni vastikään naimisiin raskaana, eikä käynyt mielessäkään, että vahinko olisi käynyt. Mietit vain omia fiiliksiä ja sitä, mikä sinulle ja miehelle on juuri nyt tärkeää. Minä ja mies emme ole naimisissa eikä sen suhteen ole kiirekään, vauva tuntuu nyt hyvältä ajatukselta meidän tarinaan.
Me taidetaan nyt pitää talvihäät n. 6kk päästä, jos oon raskaana niin sitten olen. Eli aktiivinen yritys alkaa virallisesti tässä kuussa. Viime kuussakin oli jo pari yrityskertaa. :LOL: Onneks asiat selviskin lopulta puhumalla, mies on avoin kaikelle.
 
Hei kaikille kuumeilijoille! Halusin tulla itsekin haaveilemaan teidän kanssanne! Me ollaan miehen kanssa yritetty toukokuusta asti, eli nyt yk 2 menossa. Ollaan siis molemmat 23v ja ensimmäisestä haaveillaan. Tästä kierrosta on ollut todella hyvä tunne, tikutin myöskin oviksen, nyt dpo 10. Tein tänään todella haalean positiivisen testin, ja huomenna tarkoitus testata eri testillä vielä. Jännittää! Ihanaa ja tärpikästä kesää kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja

Yhteistyössä