♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Kinder_Kitty Kiitos listan päivityksestä! Pisti silmään, että mapi_ tais plussata viime viikolla, hänet vois varmaan siirtää tuonne plussanneisiin :)

@ajatuksissa Mulla on ollut kierto aikalailla 28 päivää, välillä voi pari päivää heittää. Kyllä mä oon varma, että me molemmat siirrytään odotus-puolelle parin viikon päästä ;) Ollaan näköjään melkein samana päivänä tänne rekisteröidyttykin niin eiköhän vaihdeta "osastoa" myös samana päivänä :D

@Sofia90 ja @annikata Tervetuloa! Mulla kans yk5 menossa ja säännöllinen kierto, mut eipä se ole vielä tähän mennessä ole asiaa auttanut. On tää raskautuminen sellaista tähtitiedettä että..:alien:
 
@ajatuksissa Mulla on ollut kierto aikalailla 28 päivää, välillä voi pari päivää heittää. Kyllä mä oon varma, että me molemmat siirrytään odotus-puolelle parin viikon päästä ;) Ollaan näköjään melkein samana päivänä tänne rekisteröidyttykin niin eiköhän vaihdeta "osastoa" myös samana päivänä :D
Ihanaa optimismia - tästä mä tykkään! :D Ehdottomasti uskotaan tähän, ja toivotaan parasta! :love:
 
Lääkäri soitti ja sanoi et alotetaan kuitenkin kilppari lääkitys pienimmällä annoksella ja 6viikon päästä sitten kontrolli niistä arvoista kun kuitenkin raskautta toivoessa ois hyvä olla tsh:n 2,5 ja mulla on nyt 3.6.. muuten kaikki arvot oli hyviä.. sanoi et hyvin lievänä on tuo pco ja verikokeissa ei siis näy tyypilliset pco:n arvot.. mutta kun oireita kuitenkin on siihen liittyen.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Coda
@Tuimatar , olen miettinyt ihan samaa että miten kaikilla riittää aikaa heilutella peittoja aina tiettyyn aikaan! Jos minä en ole väsy töistä niin mies on. Tuntuu että joka kuukausi on aina jotain mikä estää touhut :eek:

@ajatuksissa , ekalla kierolla ostin apteekista ovistikut ja silloin sain selkeän plussan. Nyt 4kuukautta olen sitten käyttänyt raskauskeijun, rfsun ja pregchekin tikkuja ja niistä en tosiaan ole saannut niin kunnollista viivaa kun apteekin. Ajattelinkin nyt ens kiertoon ostaa sieltä. Ärsyttää tämmönen juupaseipäs-en tiedä fiilis! Että onko vika nyt tikuissa vai mussa. Ens kuussa jos olisi viisaampi :unsure:
 
Täällä nyt kp. 13/28-30
Ovis on mun mielestä todella lähellä, tosi jännää jo pelkästään tää oviksen tikuttaminen, saatika sit ku alan testaamaan raskauden tärppiä. Piinaavaa! josko myöhemmin tänään tai huomenna.:X3:
@annikata Tsemppiä yritykseen kyllä se tärppi sieltä vielä tulee!
@Tuimatar Oon kans miettinyt tota et miten tällästä peittojen heiluttelua jaksaa kukaan?o_O
@kiuski Muistatko minkämerkkisiä ne apteekin ovistikut oli josta sait selkeen plussan? mulla käytössä noi halvat raskauskeijun tikut ja liuskat.. tuntuu siltä kun ovis olis parhaillaan mutta tikku näyttää tältä?
 

Attachments

@Tuimatar , olen miettinyt ihan samaa että miten kaikilla riittää aikaa heilutella peittoja aina tiettyyn aikaan! Jos minä en ole väsy töistä niin mies on. Tuntuu että joka kuukausi on aina jotain mikä estää touhut :eek:

@ajatuksissa , ekalla kierolla ostin apteekista ovistikut ja silloin sain selkeän plussan. Nyt 4kuukautta olen sitten käyttänyt raskauskeijun, rfsun ja pregchekin tikkuja ja niistä en tosiaan ole saannut niin kunnollista viivaa kun apteekin. Ajattelinkin nyt ens kiertoon ostaa sieltä. Ärsyttää tämmönen juupaseipäs-en tiedä fiilis! Että onko vika nyt tikuissa vai mussa. Ens kuussa jos olisi viisaampi :unsure:
Kun ei heiluttele niitä peittoja kovin usein muuten, niin jaksaa ovulaatioviikolla. :D Ei meilläkään aina kovin aktiivista ole, mutta onneksi ovulaation aikaan edes kohtuullisesti. Tässä kierrossa sitten onnistunut paremminkin. :)

Mä kans vähän mietin, että ostan jossain vaiheessa vaikka ihan clear bluen digitaalisia ovistikkuja, jos ei ala tärppi käydä. Ne on vaan hullun kalliita.

Nyt tulee limajuttuja. Mut on muuten ihan mahdottomasti valkovuotoa tässä kierrossa. Liekö geleen vai jonkun muun vaikutusta.
 
@Sofia90 tais olla apteekin omia, makso jonkun 30e ja siinä oli muistaakseni 7tikkua. Eikö toi sun nyt ole aikalailla jo plussa? :eek:

Yhden tikun tänää vielä tein ja nyt siinä ei näkynyt enää oikeestaan mitään. Eli sinne män. Voi :poop:. Ens kierrolla sitten parempi tuuri :cool: Eniten mua varmaan rassaa täs touhussa tää turha odottelu. Että kun tietää et ei tärppää niin sitten venaat sen kuukauden uutta yritystä. :poop::poop::poop:
 
@Sofia90 kiitos! Hyvällä fiiliksellä olen asennoitunut tähän tulevaan kiertoon (y)
Toi sun ovistesti näyttää mun silmältä plussalta! Veikkaan että jos teet vielä huomenna aamulla se tulee olee ehkä hitusen tummempi, mutta huippu sulla näköjään menossa tai tulee tod. näk. Yön aikana! ;)
 
Kaikille jotka harkitsette clearbluen dig. ovistestejä niin suosittelen! Itse oon käyttänyt jokaisella edellisellä kierrolla OneStep liuskatestien lisäksi. Eli oon varmuuden vuoksi käyttänyt molempia niin ovis ei mee vahingossakaan ohi, ja opin paremmin tunnistaa oviksen myös. :):D Hyvin molemmat testit täsmänneet :cool:
 
@annikata hyvähyvä! (y) joo mä varoiks testaan nyt illalla kahdeksalta ja huomenna aamupäivästä:) mun silmäänki tuo näyttää melkeen plussalta:) peitto on heilunut tänään ja eilen ja toissapäivänä,rankkaa puuhaa:LOL:
@kiuski kiitos tiedosta :) jos ei tässä kierrossa tärppää niin saatan ostaa kokeiluun vaikka just niitä apteekin omia o-testejä. ja voihan pee:poop: jos ei sulla nyt tärpännyt,seuraavalla kerralla tärppää!
 
Onneksi on anonyymit palstat! Tässä tuli jo valiteltua seksin aikatauluttamisen vaikeutta, mutta nyt sain riesakseni vielä uuden puolen tähän. Mies nimittäin lähti työpaikan saunailtaan ja tuli nyt sit kotiin aivan ajoissa ja silti melkoisessa kunnossa :X3::LOL: Oma alkoholinkäyttö on toistaiseksi yrityksen takia kokonaan seis (Mehiläisen sivuilla oli oikein kunnon pelotteluartikkeli siitä miten jo kohtuullinenkin käyttö voi jopa puolittaa raskauden mahdollisuuden), mutta mies ei asiaa ole tainnut edes ajatella eikä itseäni sinänsä häiritse. Meillä ei siis normaalistikaan juoda edes viikottain ja silloinkin yleensä kohtuudella, mutta näemmä ainakin työpaikan saunaillat on kosteita vaaranpaikkoja täynnä... Miten teillä?
 
@Tuimatar meillä ei kumpikaan juo ja jos juodaan nii mun aloitteesta ku tykkään viinistä. Sitäki ehkä tosin vaa pari kertaa puolessa vuodessa, ollaan tällaisia tosi hurjapäitä :ROFLMAO:

@Sofia90 no teillä on ainaki nyt hyödynnetty ovulaatio, peukkuja pian alkaviin piinailuihin :)

Mulla on limojen perusteella ovis täs lähipäivinä! FF :n mukaan olis viikon päästä eli nyt varmaa pelataan varman päälle ja paneskellaan reilusti lämpöjen nousun jälkeenkin :LOL: Täällä hetkellä vaikuttaa että ei tuo ota stressiä "vauvantekoseksistä" vaan on tyytyväinen vaan et touhutaan (y)

Joku kyseli iästä jokunen päivä sitten ja joo, 27v täällä, jos nyt ennen joulua tärppäisi niin saataisiin lapsi ennen sitä 28,5v ikää, ihan ku sillä nyt olisi jotain merkitystä :LOL:

Mitäs teidän viikonloppuun kuuluu?
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
@Sofia90 Ei tuo tosiaan ihan plussa ole, mutta eiköhän seuraava ole jo! :) Mä en oo tosiaan varmaan edes noin vahvaa viivaa saanut. Tsemppiä kovasti piinapäiviin!

@Tuimatar Meillä juodaan myös tosi vähän. Mies enemmän, kun tykkää ostaa välillä erikoisoluita, mutta itse oon huono juomaan mitään. Siideri silloin tällöin tai pieni lasi valkoviiniä. Nyt "yrittämisenkin" aikana olen kyllä aika huoletta juonut, jos on jotain tehnyt mieli. Eipä niitä kertoja kyllä montaa ole. :) Hurjaa tosiaan meilläkin.
 
Sori mulla tulee viestejä nyt ripotellen. En puhelimella selatessa koskaan muista kaikkea kerralla ja muokkaaminen on olevinaan vaikeampaa kuin uuden kirjoittaminen. :D

En muista yhtään, kuka kysyi niistä särkylääkkeistä. Mut mä oon yrittänyt siirtyä ibuprofeenista mahdollisimman paljon parasetamoliin. Menkkakipuihin kyllä käytän edelleen Ibumaxia, mutta muuten koitan pärjätä Paratabseilla, vaikkei se kyllä minulla ihan yhtä hyvin pelitä. Lievät päänsäryt yleensä helpottavat, mutta esim nyt on sen verran napakka päänsärky, että kovin mielelläni ottaisin ibumaxin.

Mulla on todella kiireinen viikonloppu pakollisten kirjallisten raporttien ym kanssa. Eipä taida rentoutumista olla luvassa. Ja ensi viikko on aivan tappavan rankka! Saas nähdä, miten sitä jaksaa.
 
Pahoittelen jo etukäteen, nyt tulee pikainen pelkkään omaan napaan keskittyvä päivitys (kommentoin paremmin kunhan pääsen koneelle). Enhän mä malttanut ensi viikkoon odottaa testauksen kanssa, kun oli niin kaikin puolin varma olo että raskaana olen. Ja siihen testiin piirtyi kuin piirtyikin hentoinen haamu! Koskaan ennen en ole muuta niissä nähnyt kuin kontrolliviivat joten väkisin alkoi kädet täristä ihan holtittomasti... Kissallekin onnistuin kaatamaan raksut pitkin lattioita ja nyt vaan odotan että mies tuolta heräisi (ja pääsisin esittelemään ällöä pissaista testitikkua, kröhöm...). Ihan epätodellinen olo!
 
Heh, nyt kun katson tuota lataamaani kuvaa uudestaan niin on kyllä tosi tosi hailu viiva... Se vähän tummeni tuosta kuvanottohetkestä (räpsäisin heti "tuoreeltaan"), mutta ei kai sitä liian kauaa pitäisi tuijotella.

Mies heräsi ja kuultuaan uutiset totesi vain "jaahas". Että juuri ja juuri sai innostuksensa pysymään kurissa... :cautious: Täytyy antaa sille aikaa totutella ajatukseen.

Selasinpa nyt teidän muidenkin kuulumiset, ja alkoholiin en ole itse yritysaikana kovin niposti suhtautunut, vaan ajattelin satunnaisen viinilasin tai afterword-drinksun jättää pois vasta kun plussa pärähtää. Särkylääkkeistä olen aina käyttänyt vain paracetamolia kun maha ei muuta kestä, mutta järjellä ajateltuna ainakin menkkakipuihin voi ihan huoletta käyttää ibuprofeiinia?

Paljon tsemppiä ja pitkää pinnaa oviksen tikuttajille! Uskoisin että useammin vika on tikuissa ja testauksen ajankohdassa kuin teissä, joten yrittäkää ainakin olla ottamatta liikaa stressiä hailuroista viivoista. :) (helppohan se on vierestä neuvoa...)

Onpa muuten helpottavaa kuulla, ettei muillakaan koko ajan aika ja jaksaminen riitä jatkuvaan peittojen heiluttamiseen! Vaikka onkin mukavaa puuhaa, mulla ainakin rupes vähän tuntumaan pakkopullalta silloin ovisviikolla, kun yritin saada miehen houkuteltua makkarin puolelle ainakin joka toinen päivä...

@Kinder_Kitty Hyvä että saat apua vaivoihin ja seurataan tarkasti tilanteen kehittymistä. Toivottavasti lopputulos olisi toivottu! :love:

Uusille tervetuloa ja kaikille tasapuolisesti paljon onnea plussan metsästykseen!:):love:
 
@mannamakaroni wau viivahan tuo on!! Ei kai sillä viivan vahvuudella niin väliä, tuon kuitenkin selvästi näkee eli ei tosiaankaan tarvii tihrustaa. Onnea nyt varovaisesti, testaa uusiks vielä parin päivän päästä niin sit on jo varmasti vahvistunut :love: kyllä se mieskin innostuu kun ensin vähän sulattelee (y)

Mulla on tuon alkoholin kanssa sellaiset fiilikset että yritän elää mahdollisimman normaalia elämää siihen asti kunnes todistetusti olen raskaana. Eilen justiinsa tehtiin vähän parempaa ruokaa ja vähän viiniä tuli kans nautittua :) Olen monesti viikonloput töissä niin ei kyllä tule paljoa juotua senkään puolesta, ehkä jos tapana olisi juoda joka viikonloppu ja paljon niin sitten kyllä rajoittaisin.

Ja joo nuo petipuuhat... Olen monesti miettinyt että jos oltais alettu lasta yrittämään silloin kun alettiin seurustella, niin kyllä olis muuten tärpännyt nopeasti :LOL: on nimittäin "pikkuisen" hiljentynyt meno makkarin puolella niistä alkuajoista :LOL: ja tosiaan tuntuu, että aina on jompi kumpi väsynyt tai sitten muuten tulee aina jotain esteitä ettei voida hommailla sopivaan aikaan :( täytyy vaan luottaa siihen että kyllä se ajoitus (+kaikki muu) joskus osuu kohdalle.
 
Vau, hienoa @mannamakaroni ! Kyllä minä myös tuon plussaksi sanoisin. Nyt vaan toivotaan vahvistumista! :love: Ja mies varmaan vaatii vähän asian sulattelua, ja ehkä hän haluaa vielä varmistaua asiasta parin päivän päästä. Ei varmaan vaan "osaa" vielä olla iloinen ennen kuin on vähän aikaa asiaa ekaksi pähkäillyt. Kyllä se siitä innostukseksi muuttuu. :)
 
kka
Voisin mäkin lyöttäytyä tänne ensimmäisestä haaveilijoihin. Me jätettiin pillerit pois viime viikolla, eli ihan tuore tapaus olen mutta sitäkin malttamattomampi ja innokkaampi... :whistle:

Itse oon 25-vuotias, avokki taas 26-vuotias ja kyseessä olis siis kummankin ensimmäinen lapsonen. Meidän arkea ilostuttaa tällä hetkellä kolme kissaa ja käärme, ensi viikolla lauma kasvaa neljännellä katilla ja herppejäkin on suunnitteilla ainakin pari lisää. Tähän asti on vietetty suhteellisen railakasta nuoren parin elämää mutta kesästä asti on puhuttu että eiköhän tuo yöelämä ole jo aika nähty ja oma pieni perhe alkaisi olla ajankohtainen. :rolleyes:

Itse en yleensä katso testejä plussalasit silmillä vaan ehkä liiankin skeptisesti mutta mannamakaronin testi näyttää kyllä jopa mun mielestä selkeästi plussalta, hurjasti onnea siitä! Pidähän pieni matkassa loppuun asti! :love:

Listaan voi siis lisäillä kka 25 v (mies 26 v) ya 10/16 (y)
 
Kokeilen vielä jos saisin kuvan liitettyä niin voitte antaa arvionne kun onhan tuo nyt ihan superhailakka haamu, varsinkin kuvassa...
Kokeilen vielä jos saisin kuvan liitettyä niin voitte antaa arvionne kun onhan tuo nyt ihan superhailakka haamu, varsinkin kuvassa...
Kyllä tuo ihan selvä haamu on minunkin mielestä, toivotaan, että vain vahvistuu entisestään!!
 
Tää ketju päivittyy kauheeta vauhtia, koitetaas pysyä perässä.
Täällä mies on aina ollu ja on edelleen innokas heiluttelemaan peittoa joka päivä, mutta itse olen valmis 2-3 kertaa viikossa. Nyt kuitenkin varmistellaan, että aineet riittäis jokaiselle päivälle kun eikös ne säily pari-kolme päivää.

Alkoholia mies nauttii kyllä viikoittain, saunassa bisse ja viikonloppuna muutama erikoisolut. Itse en ole koskaan oikein juonut, nyttemmin lähinnä punaviiniä sillon tällön juustojen tai ruuan kanssa.

Joku puhu vitamiineista. Ostin elokuussa multivitan raskaus ja imetysajan vitamiineja joita suositellaan myös raskautta yrittäville. Särkylääkkeitä en oo uskaltanu ottaa lainkaan muutavaan viikkoon. Joudun tosin ajoittain syömään Heinixiä nokkosrokkoon, tästä kyl pitäis varmaan keskutella neuvolan kanssa vai mitä mieltä olette?

Testailin 1,5kk saamatta mitään o-testiin, mutta viikko sitte tuli yhtäkkiä kaksi tasavahvaa, tosin ohi meni se vahvin. Kävi niin nopeesti, että pe aamuna testasin negan ja la aamuna tasapaksun ja su aamuna negan. Tuli ovislaskurin mukaan niin kuin pitikin. Raskauskeijun o ja r liusketestejä käytän.

Nyt on kp 24/28-30 ja koko viikon ollut alavatsassa nippailuja ja poltetta ja rinnat oviksesta lähtien tosi arat. Sellainen tunne nyt hetännyt, ettö olisko se tämä kierto nyt osunut nappiin...jännää..

Ihanaa @mannamakaroni, tsemppiä jos on sitä miltä näyttää

Mukavaa kun tulee lisää yrittäjiä, plussatuulia kaikille!
 

Yhteistyössä