♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Toihan gelee royale saattais M|RA pitää kierron tasaisena. Vai katotko lähteekö kierto itsestään tasoittuu? Onpa kurja et sulla on tommonen olo appivanhempien luona. :/ Mä en usko että toi mun anoppi mua vihaa, sitä on vaan tosi vaikee miellyttää. Sen sijaan appiukko (ovat eronneet) ja sen uus vaimoke on todella ihania eikä päästele tommosia sammakoita suusta. Tiiän ettei toikaan anoppi halunnut tieten tahtoen loukata, puhui vaan mitä sylki suuhun toi. Toi kaikenmaailman lastenteko utelu ym on tosi rasittavaa ja sen pitäs olla kiellettyä, koska ikinä ei voi tietää mikä se tilanne mahtaa olla. Meilläki alkaa puoli vuotta yritystä täyttyä niin kyllä ottaa päähän ihmisten "no joko on pulla uunissa"-kommentit. Tekis mieli sanoo että no v**** ei oo.
 
Onnea kelokettu!! Kyllähän toi selkeä plussa on!

Itse tässä kierrossa ajattelin juoda greippimehua, mutta se vähän jäi. En löytänyt pelkkää greippimehua kaupasta kiireessä, joten ostin sitten verigreippimehua.. Ja sitäki join vain sen litran. Jos seuraavassa sitten.

Paputoive: Huh huh mitä tekstiä! Ei kyllä tarvii tollasta sietää. Itse ainakin jättäisin vierailut väliin, jos toinen ei osaa käyttäytyä...
 
Sandzell mulla on yleensä ovisoireina kipeet nännit ja toispuoleinen alamaha kipu. Toinen puoli on paljo kipeempi ja saatta olla joku puoli tuntia ihan tuskasta vihlontaa. Eli mulla ei kyllä jää ovis huomaamatta.

Paputoive hurjasti tsemppiä uuteen kiertoon! :) Ja voi kamala miten tuo miehes äiti sano sulle! Mä oisin varmaan hermostunu!
Ja siitä greippimehusta, alotin juomaan menkkojen jälkeen ja yritän muistaa juua joka aamu semmosen lasillisen tai kaks. Mulla on nyt kp 15/26-31.

Ihanaa kelokettu!! Paljon onnea ja toivotaan et kaikki menee hyvin :)

Mä täälä ihmettelen miten ei oo vielä ovista kuulunu vaikka yleensä näillä kiertopäivillä pitäs olla. Ehkä kierto on vähän pitempi täsä kuusa.. Alan kyllä huolestuun jos ei nyt parin päivän sisällä tuu oireita.
 
Kelokettu paljon paljon onnea <3

Paputoive ihan uskomaton anoppi sulla, tuli todella paha mieli sun puolesta :( En ymmärrä miten jotkut pystyy päästämään tuollaisia sammakoita suustansa, etenkin kun on näin arasta asiasta kyse.

Mä oon niiin pihalla siitä mitä mun kropassa tapahtuu. Edelleen sama kierto menossa, tällä hetkellä pv 44 menossa, kuukautisista ei tietoakaan :( Jatkuvasti pieniä alavatsakipuja, mutta ei samanlaisia kun ennen kuukautisia tai kuukautisten aikana. Ja nyt rinnat arkana, koskaan aikaisemmin ei ole ollut. En tiedä johtuuko tämä vain siitä että elokuussa lopetin pillerit, kaikki testit on kuitenkin ollut selviä negoja...voisko ne kuukautiset vaan alkaa niin ei tarvis arpoa :/
 
Kiitos onnitelijoista.
Kyllä se nyt pitää ihan oikeasti uskoa kun digitestikin näytti 2-3 viikkoa raskaana (siis hedelmöityksestä).
Jään siis täältä pois ja vaihdan tuonne heinäkuisten palstalle.
Kaikille oikein paljon tsemppiä! Se plussa tulee sieltä pidemmälläkin yrityskerroilla (plussa yk:sta 14)
 
Onnea vielä kerran kelokettu, pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin :)

Kamalia puheita kyllä sun anopilta paputoive :( Todellakin pitäis olla kiellettyä puhua mitään lapsenteosta, kun ei voi tietää mikä tilanne on.

ON: kapselin poistosta 2vk ja oon laihtunu ihan yrittämättä 2kg :D Tääkö oli nyt sitä kuuluisaa ehkäisyturvotusta.. Tilasin ekat raskaustestit ja lisää foolihappoja Raskauskeijusta. Mies on sitä mieltä että heti vaan testaamaan, mutta taidan odottaa vielä että tuleeko menkkoja vai ei. Olo on ollut ihan normaali kuluneella parilla viikolla, niin en herättele vielä mitään toiveita, kun vaikea kuvitella että ovulaatiokaan ois jääny huomaamatta..?
 
Mullakin menkka-ajat käsillä. . Ootan ainaki viikon vielä, kun ei kierron pituudesta varmaa tietoa.. Ei oo juurikaan mitään tuntemuksia. Hyvä ruokahalu kylläkin mut se nyt on melkeen aina. Kaikki on vaan sanonu et mä oon laihtunu! Hah!
 
Täällä kanssa yksi kuumeilija ilmoittautuu :)

Vauva haave, toive on ollut jo hetken. Nyt on neljäs kierto kun haave on todella päällä.
Nyt kanssa eletään niitä päiviä että, tuleeko menkat vai ei. Yrittänyt olla ajattalematta asiaa, mutta minkäs teet.

Niin ja jos vähän esittäytyy vielä:
Olen 27v. ja mies 35v. yhdessä maailmaa katseltu tässä viisi vuotta ja tammikuussa sanottiin tahdon toisillemme. ♡


 
Täällä alkoi tänään menkat. Mieli on hieman ankea, ens vkolla tulee vuosi siitä kun söin vikan e-pillerin :( no enpä mä ees odota enää et raskautuisin tässä ennen kuin päästään sinne lapsettomuuspolille tutkimuksiin. Eli mulle voi päivittää listaan yk7!
 
Susu90: Mikä tilanne? Onko menkkoja näkynyt, vai vieläkö pitkittyy? :)

Pages: Tervetuloa kuumeilemaan!

Kinder_Kitty: Pahoittelut :( Paljon plussatuulia uuteen kiertoon :love::love:

Mites muilla menee? :) Itsellä piinaviikot käsillä, hitto että nää on pitkiä päiviä :LOL:
 
Taas on tullut oltuu vähä taka alalla. Jotenkin nyt pyörii tää raskauden toivominen olemaan liikaa mielessä. :/
Ihana kuulla täällä taas plussaa saatu! Onnittelut!:)

Auttakaa minuu nyt! Mitä ihmettä tää min kroppa nyt oikein touhuaa. Tänään KP 18 ja mulla alko vuoto! Pakko oli hakea aamulla siteet ku en tosiaan varautunut tähän! Mulla normaalisti se kierto on ollut sen 28-32.
Vähän tämä nyt on outoa. Ehkä vähän pelottaa et onko mun stressaus sekottanu nyt min kehon iha tyystin... Mitä tapahtuu. Onko kellään käynyt näin?

Hipeltäjä, ihanaa ! Häämatka :)))))
 
Mulla pitäisi alkaa kanssa menkat kohta, tosin eihän sitä koskaan tiedä jos olisikin raskaana. Sen verran aktiivisia oltiin ovulaatio aikaan. :)
Niin minäkin vannoin etten aloita ovulaatio laskentaa tai tälläiseen keskusteluun tule, mutta täällä ollaan ja ihana saada vertais tukea!

Nyt mennää siis YK 4






 
Sori jos tulee väärään paikkaan, mutta olisi tikuttamisesta kysymys kun oon tuolla alalla ihan noviisi. Mulla ei oo ikinä ollu tasainen kierto, joten ajattelin nyt lähteä metsästämään sitä ovista kun en yhtään tiedä milloin se tapahtuu (jos tapahtuu). Söin e-pillereitä monta vuotta ja lopetin ne puolitoista vuotta sitten ja kierrot on ollu 30-50 päivää, ellei pitempiäkin. Nyt tosin jossain 30-40 päivän hujilla.

Mutta siis, aloin tikuttaa kp11 ja tikuissa ei näkynyt pitkään aikaan mitään, kunnes ko 17 tikkuun ilmestyi viiva. Se ei ollut yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta samana päivänä oli suht vahvat ovisoireet ja seuraavana yönä vasemmanpuoleinen alavatsakipu herätti ja sattui niin että piti ottaa lääkettä. Se "haamu" löytyi tikusta noin kahtena päivänä ja nyt on ollut vain kontrolliviivaa tänne kp24 asti. Oon suht varma noista oireista, mutta tuo tikku hämäsi. Voiko tuollaisen suht tumman "haamun" laskea ovisplussaksi vai tarvitseeko sen aina olla tosi tumma? Hämmentää! Mutta oman kropan analysointi on kivaa! :)

Kiitos etukäteen jos joku osaa valaista!
 
En kyl osaa auttaa tohon ovulaatiotestiin mitään. Kun en ittekkää oo niit kokeillu. Ja syy siihen on et en tajuu niist mitään ja en oo jaksanu perehtyä..

Annataika: jos kierto heittelee, ni oletko kysynyt mielipidettä/apua lääkäristä?
 
Miekään en niistä viiva tikuista osaa sanoa. Itse oon käyttänyt clearbluen hymynaama tikkuja. Ovulaatiohan tulee ihmisillä eri aikaanki siisiinä kierrosta riippuen puolessa välissä.

M|ra, en oo lääkäriä ajatellut tai kysynyt kun yleensä on siis kierto ollut suht säännöllinensäännöllinen et muutama päivä sinne tänne on ihan normaalia että vaihtelee. 28-32 kiertopäivillä alkanut yleensä. Mut tää että nyt sit yli viikon liian ajoissa... KP.18.. Hieman outoa. Voiko min kroppa nyt vaan seota. En tykkää.
 
Heippa pitkästä aikaa!

Taka-alalla ollut ja oikestaan viime kuukauden kokonaan olin käymättä täällä kun tuntui että ihan liikaa pyöri vauva-asiat mielessä. Edelliset menkat kun alkoi niin tuli semmoinen hetkellinen romahdus, jonka jälkeen päätin, että nyt pitää keskittyä muihin juttuihin. Onnistuin siinä välillä paremmin, välillä tosi huonosti.

Noh, jokatapauksessa viime perjantaina uskalsin varovasti ajatella, että mitä jos, kun menkat oli kolme päivää myöhässä. Iltapäivän kauppareissulla nappasin testipaketin mukaan ja samantien kotiin päästyä tein testin ja se oli positiivinen! Ei sitä oikein vieläkään tahdo uskoa, mutta kahden tavistestin ja yhden digitaalisen jälkeen pakko kai se on uskoa että raskaana ollaan :) Mielettömän onnellinen ja samalla epätodellinen olo. Nyt vaan toivotaan, että menis kaikki hyvin.

Jään tänne taustalle seurailemaan, ja toivon ihan jokaiselle mielettömästi onnea yritykseen ja plussatuulia!
 
Miekään en niistä viiva tikuista osaa sanoa. Itse oon käyttänyt clearbluen hymynaama tikkuja. Ovulaatiohan tulee ihmisillä eri aikaanki siisiinä kierrosta riippuen puolessa välissä.

M|ra, en oo lääkäriä ajatellut tai kysynyt kun yleensä on siis kierto ollut suht säännöllinensäännöllinen et muutama päivä sinne tänne on ihan normaalia että vaihtelee. 28-32 kiertopäivillä alkanut yleensä. Mut tää että nyt sit yli viikon liian ajoissa... KP.18.. Hieman outoa. Voiko min kroppa nyt vaan seota. En tykkää.
No ei mitään hajua et voiko "seota". Mut mun ymmärtääkseni pitää siis olla TODELLA PAHA stressi et noin saattais käydä.. Emmätiiä. En oo lääkäri ni en sano mitään.
Mul oli teininä tommonen kierto et 2 vko välien tuli verta! Ihan sairasta! Aika perseestä
Toi sun tilanne ku jos miettii et menkat on paskinta aikaa naisella xD itte varmaan oottaisin seuraavat menkat ja jos on yhtä lyhyt kierto ni sit soittasin jo hädissää lääkäriin xD
 
No joo on tää vähä outoo et tällee vaan vähintään 10pv etuajassa....
Jep! Tää on kyl paskinta aikaa :D vastahan nää loppu. hanat auki ja varmasti itekki soitan jos tää jatkuu. Nyt on jo vähä sellainen olo et mitä tapahtu.
 
Mua vähän mietityttää kun on ollu kavereiden kanssa puhe uudesta vuodesta.. Et tehtäiskö samaa ku viime Uv:nä.. ( en viitti sanoo mitä se on ku muuten mut varmaan tunnistettais) mut siihen liittyy siis ryyppäämistä ja se et pitää varailla asiaan liittyvää aktiviteettipaikkaa.. Et uskallanko sopia mitään . Tai pakkohan tai muuten mä paljastan itseni. Mä en siis haluu kertoo kavereille et missä mennään. Voinhan mä keksii et oon kipeenä tai jotain mut aika tyhmää joutua valehtelemaan.. Ja joo en todellakaan haluu mennä myöskään selvinpäin mukana tai sit kyllä on pakko kertoa pommiuutinen jo todella aikasessa vaiheessa.

Ääh ehkä ei pitäs mennä vielä asioiden edelle..
 
Minulle voi päivittää yk 5!

Taka-alalta olen seurannut keskustelua kaiken kiireen keskellä.
Ihanaa että täällä palstalla on saatu myös plussauutisia viimeaikoina :love:

Itsellä tosiaan yk5 lähti käyntiin, ja olenkin onnellinen että menkat tulivat jo kp35, kun viimeksi meni 11 päivää pidempään. Kerroinkin aiemmin että syyskuusta alkaen olen alannut huomaamaan ikäviä oireita lopetettuani pillerit, eli hiustenlähtöä! Se ei ole edelleenkään loppunut. Tänään varailen aikaa lääkäriin että selvitetään onko tälle jotain tehtävissä. Googletin asiaa ja näyttäisi olevan suht yleinen ongelma pillereiden lopetuksen jälkeen.. kamalaa!

Tarkoitus olisi lisätä tässä kierrossa toimintaa lakanoiden välissä, sillä se on jäänyt aivan minimiin viime kuukausina tämän remonttihässäkän vuoksi. Molemman ollaan vaan niin väsyneitä kun pääsee sänkyyn että ei kertakaikkiaan vaan ole jaksanut. Näin ollen en ole odottanutkaan plussauutisia omalle kohdalleni. Nyt kuitenkin viikon päästä remontti loppuu ja tilanne rauhoittuu vihdoin ;)
 

Yhteistyössä