♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

M|ra: Mistä tilasit spermatestin ja miten se toimii? Saako siitä tietää et onko tarpeeksi siittiöitä vai miten?
mä oon sellanen hätähousu et haluisin kaikki mahdolliset testit ja tietää et onko mahiksia saada luomuna lapsia. Nyt yk4 käynnissä ja sellanen juupaseipäs fiilis koko kierrosta. Tosin kp5 vasta menossa et koko kuu aikaa vielä.
 
M|ra: Mistä tilasit spermatestin ja miten se toimii? Saako siitä tietää et onko tarpeeksi siittiöitä vai miten?
mä oon sellanen hätähousu et haluisin kaikki mahdolliset testit ja tietää et onko mahiksia saada luomuna lapsia. Nyt yk4 käynnissä ja sellanen juupaseipäs fiilis koko kierrosta. Tosin kp5 vasta menossa et koko kuu aikaa vielä.
No se testi oli aika epäselvä. Vastaus oli ehkä vähän tulkinnan varanen myös. Säästäisin rahat johonkin muuhun tai sit ota se toisiks halvin. Se halvin oli vähä nii ja näi. Annoin siit palautettakin kun enkunkieliset ja suomenkieliset eros toisistaan.. Mut toisaalta jos vika onkin miehessä.. On hyvii ja huonoipuolia..

Tilasin raskauskeijusta ja mies teki sen "salaa" silleen et en tienny et se aikoo tehä sen. Siin piti olla mm. Muutama päivä ilman laukeamista. Jotain kippoja ja kuppeja siinä tul mukana et pikkasen sai leikkiä kemistiä. N.30€ makso se testi.
 
Kinder_Kitty voimia! <3

Minä yritän enemmän taustailla ainakin tämän kierron, tuntuu että stressi raskautumisesta on jo niin kova, että se jo sinänsä voi estää raskaaksi tulon (n) Yritän siis keksiä itelleni jotain tekemistä ja muistella mitä elämä oikein oli ennen ko alettiin yrittään :rolleyes: Ehkä se plussa sieltä tulee jos sitä ei niin ahdistuksella toivo ja odota! :unsure:
 
katso liitettä 911 Hei!

Saankohan liittyä tähän keskusteluun, olemme siis mieheni kanssa yrittäneet esikoista pian 2 vuotta tuloksella lukuisia epäiltyjä kemiallisia raskauksia, muuten tuloksetonta. En ole aikaisemmin missään palstoilla aktivoitunut, mutta nyt tarvitsisin kipeästi apua. Haluaisin siis kysyä mielipidettä vähän outoon tilanteeseen, liittyen pregcheck-testiliuskoihin. Tein muutaman haaleasti positiivisen testin viime viikolla ti-ke, kun menkat olivat pari päivää myöhässä. Kuitenkin menkat alkoivat torstaina, kivuliaina ja suht runsaina, mutta kerkesivätkin jo loppua kp3 kohdalla (normaali vuotoaikani noin 6pv). Olen kuitenkin huomannut tässä lähes kahden vuoden yrittämisen aikana, että usein juuri nuo kierrot, jolloin olen kerennyt jonkinlaiset positiivisen testin tehdä, mutta menkat kuitenkin alkaneet (kemiallinen?), vuoto on ollut normaalia rajumpaa ja kivuliaampaa, mutta jäänyt odotettua lyhyemmäksi. En siis ihmetellyt asiaa nytkään. No, tein kuitenkin varmistukseksi kp 2 kaappiin jääneen testin, koska meillä käytössä hormonivalmisteita ovulaation tukemiseksi, joten ajattelin varmistaa asian, jotta lääkkeiden ottaminen tuntuisi turvalliselta - ja yllättäen testiin tuli tosi haalea, mutta kuitenkin erottuva "plussaviiva", tosin melko väritön. Tein testin taas parin päivän päästä, ja koska viiva ei ollut juurikaan muuksi muuttunut, hain vielä yhden paketin kaupasta ja tein seuraavana päivänä yhden, ja tänään vielä kp6 yhden. Viiva edelleen sama, haalea, kuvassa huonosti erottuva, joten jouduin tummentamaan kuvia hieman, jotta näkyisi. No kuitenkin, epäilen vahvasti viivojen olevan vain viivanpaikkoja, ja olen siis syönytkin ovulaatiota stimuloivia hormonivalmisteita normaalisti. Haluaisin kuitenkin vielä mieleni rauhoittamiseksi kysyä teiltä mielipidettä ja kokemuksia: oletteko saaneet ko. testeistä selviä viivanpaikkoja? Kuvassa testit aikajärjestyksessä alhaalta tlöspäin: alin kp2 ja ylin kp6.
Mainittakoon vielä, että tein myös toissapäivänä apteekin oman raskaustestin, joka mielestäni puhdas nega. Tämä siis tukee epäilyjäni viivanpaikasta. Toisaalta kuitenki myös pelottaa ajatus kohdunulkoisen mahdollisuudesta, sillä eivätkö kivulias vuoto ja haamuplussat voisi viitata siihen?
Kiitos jo etukäteen avusta, todella stressaavaa kun haluaisin jo siirtää ajatukseni seuraavaan kiertoon ja yrityskertaan.
Maanda, tervetuloa! Mä oon ainakin RFSU:n testeillä saanut tolllaisia viivanpaikkoja. Muistelen että joskus Pregcheckilläkin, etenkin kuivuneesta tikusta olen sihrustanut jotain viivanpaikan tapaista/roskishaamuja. Himotestailijoiden viestiketjusta, saat varmaan enemmän vastauksia, sillä moni testailee siellä paljon ja jakaa kuvia siihen ketjuun.
 
Kohtu oli tyhjä kuten arvasin tiesin :cry: tänään pussi tuli ulos ennen lääkäriä ja kivut loppu kun seinään viime yö oli ihan tuskaa kipujen kanssa...:cry:

Taidan pitää hieman taukoa täältä vaikka lukemassa käynkin mutta palaan myöhemmin listoille..kun pitää odottaa vuodon loppumista...seksiä ei saa harrastaa korkean tulehdusriskin vuoksi..
Kinder_Kitty, oon niin pahoillani <3 <3 <3 Voimia! Toivotaan että elimistösi muistaa raskautumisen ja ensi kerralla tämä tapahtuisi nopeammin. Toki sitten kun olette itsekin siihen valmiita. Paljon halauksia!
 
Tullu niin paljon tekstiä tänne siitä ku viimeksi kirjottelin ettei melkeen pysy perässä :D
Mutta Kinderkittylle kauheasti voimia! Kuinka epäreilua :(
Ja sulla on kyllä Mustikk4 ollu aika rankka tuo ivf, kaikkine komplikaatioineen. Ihana että plussa sieltä tuli! Oisitko jaksanu heti perään toista punktiota ja ivf:ää jos plussaa ei olisi tullut? Mulla vähän jänskättää jos ja kun sinne punktioon joutuu. Kaikkialla sanotaan että se tekkee niin saakelin kipeää :/ oliko sulla mies siellä mukana?
Mulla on tässä puolenvuojen letrojen syönnin aikana ultrattu kaks kertaa. Kummallakin kertaa on löytyny se yks johtofolli ja sitten vähän pienempiä. Että mitään vikaa ei kyllä missään pitäisi olla, ettei raskautuis...mutta silti ei :( laskeskelin että ovis pitäis olla tässä viikonlopun paikkeilla. Ollaan miehen kanssa lähössä Leville kylpylöimään...eli lähetään hotelliin pupuilemaan koko viikonlopuksi :D
 
Kyllähän se vaan niin on, että vaikka miten rentona yrittäisi asiat pitää, niin kyllä itsellä ainakin viime kierrossa ovulaation jälkeiset päivät olivat vaikeita. Keksin itselleni vaikka mitä oireita, ja menkat sitten olivatkin vähän normaalista poikkeavat. Tai sitten kyttäsin niitä entistä enemmän. Nyt tuntuu helpommalta jo tämä kierto (tällä hetkellä oletetusta ovulaatiosta on vasta 3 päivää), kun ei oo ihan pakko keksiä joka asiasta _raskaus_oiretta. Mut joo, "älä stressaa" on todellakin maailman huonoin neuvo, minkäs sille mahtaa jos stressaakin.

Mä just viime viikolla mietin tuota sukupuoliasiaa. Aluksi olin sitä mieltä, että haluaisin tietää, mutta ehkä en sitten kuitenkaan. Jotenkin olisi jännittävää, että vasta syntymän hetkellä saisi tietää sukupuolen. Eikä tulisi etukäteen läheisiltä pelkkää "tyttö"- tai "poika"vaatetta, vaan saisi erilaisia, neutraalimpia tavaroita. Miehen kanssa ei olla asiasta keskusteltu vielä, koska vauvaa ei toistaiseksi ole tulossa, mutta ehkä tosiaan itse toivoisin, ettei sukupuolta etukäteen selvitetä. :)

Välillä on vaikeaa, kun vaikka mies noin kuukausi sitten sanoikin, että vauva saa tulla jos on tullakseen (toki hiljaisen hyväksynnän antoi jo kuukausia sitten, kun hänen aloitteestaan ehkäisy pois jäi), niin hän ei halua vielä mitään varsinaista yrittämistä. Toisaalta se on tosi hyvä, niin tää homma pysyy toistaiseksi rennompana, mutta välillä olisi ihana kun voisi enemmän puolison kanssa puhua vauvakuumeesta. Tokihan mä voin nytkin puhua, mut toisaalta en halua tästä tehdä vielä mitään superisoa numeroa. Jotenkin helpompi vielä odotella vähän hiljempaa, että hänellä vauvakuume myös vähän enemmän voimistuu. Ja on se toive lapsesta selvästi voimistunutkin, koska syksyllä vielä oli ehdottomasti sitä mieltä, että ei vielä. Kaikesta huolimatta välillä tuntuu, että oon vähän yksin tän asian kanssa, kun en oo edes kavereille kertonut vielä mitään "yrittämisestä". Kaikki aikanaan kuitenkin.

Paputoiveelle tsemppiä ovulaation metsästykseen! Toivottavasti onni suosii ja olette saman katon alla tärkeinä päivinä. :)
Meillä kun ehkäisykapseli poistettiin nii ostettiin kondomeja ja ensimmäiset kerrat käytettiin niitä. Kohta jo ei käytetty ja pelattiin venäläistä rulettia. Sitten puhuttiin että "tulee jos on tullakseen", kohta taas mies kuukautisten alkaessa mies oli huojentunut etten pamahtanut paksuksi. Sitten jo taas puhui että aikoo seuraavassa kierrossa kondomit ottaa käyttöön. Kohta sitten ei kuitenkaan ja sovittiin taas että tulee jos tulee. Mies tuntui alussa jahkailevan juupas-eipäs. Meni aika pitkä aika ennenkui mies vasta ns yrittämisestä puhui, eikä ottanut nega-kierroista paineita, tuntui että oli vaan parempi ettei plussaa kuulunut. Kuitenkin ajan kuluessa mies tajusi ettei vauva ihan noin vaan meille taida tulla. Meillä on oikeastaan koko ajan oltu vähän silleen että minä yritän ja mies vaan on "tulee jos tulee" asenteella. Ei ole ottanut mitään stressiä asiasta. Hänelle ei ole ehkä niin suuri haitta, jos vauva ei vielä heti tule. Minulle se on isompi asia. Ehkä miehet (monet) ei pode samanlaista vauvakuumetta kuin naiset ja ovat asian suhteen viileämpiä. Vaikka meillä mies on suhtautunut lunkisti näihin yritysjuttuihin on hän selvästi tajunnut että minulle se on iso asia ja kova kuume on. Tukee minua ja yrittää parhaansa. Ei ole kokenut painostavana vaikka olen puhunut ja ovulaatioita testaillut ja itkut itkenyt kierron vaihtuessa toiseen. Suosittelen kyllä puhumaan omalle miehelle omista tunteista, vaikka toinen ei ihan samalla aaltopituudella olisikaan vielä yrityksen suhteen.
 
Must tuntuu et siit asti ku mies kävi yksin lääkärissä et saatiin se läheteasia kuntoon.. Ni se on alkanu ymmärtää enemmän et jokainen seksikerta on mahdollisuus eli vähä et jokainen zäänssi on mahdollisuus xD

Ärsyttää vaan et nyt mun kierto sit vaan kestää ja kestää.mietin et pitäskö ottaase yks terokuuri ku se kerta on kirjotettu vai ootanko vielä.. R-testi puhdas nega.
 
Heippa! Mä ehkä uskaltaudun kans kirjoitteleen tänne ny ekaa kertaa. Taustalla oon seuraillu hetken ja nyt kun tunnuksenkin sain tehtyä rohkenen osallistumaan, vaikka koskaan en ole keskustelupalstoilla pyöriny, joten sori jos en tajua kaikkea!:rolleyes:

Minä ja mies 26vuotiaita ja lapsi olisi kovasti tervetullu:love: Itse sain opiskelut kesäkuussa päätökseen ja miehellä vakityö. Me ei olla varsinaisesti yritetty kun viime kierrosta, kun seurasin vähän missä vaiheessa ovuloisin (en tiedä tarkkaa päivää) mutta ehkäisy jätetty jo helmikuussa ja kiertojen mukaan menossa nyt yk 4. Ja tänään tosiaan alko tuo 4. kerta kun menkat alko, jotenkin ehdin olemaan jo varma että oisin raskaana mutta pah... nyt ehkä uskallan myöntää, että lievästi kuumeilen kun olin niin pettynyt että menkat alko, kuumeilua ei helpota että suvussa on alle puolen vuoden ikäisiä vauvoja :love:
Kiva päästä lukemaan muittenkin tarinoita (vaikka ei aina niin positiivisia) ja jutteleen samassa tilanteessa olevien kanssa. Meillä ei nyt niin montaa yritystä vielä ole, täälä jollaikin paljon enemmän mutta tsemppiä kaikille!

Listalle en ainakaan vielä itseäni ilmoita..
 
Meillä minä otin vauvakuumeeni puheeksi helmikuussa, mies sanoi silloin vaan että ei tiedä mitä mieltä itse on/ei ole miettinyt asiaa. Keskustelu jäi lyhyeksi :D Noh, oli vissiin kuitenkin alkanut miettiä, sillä maaliskuussa ei sitten yks kerta laittanutkaan kumia ja oli kyllä täysi (iloinen) ylläri itselle :love: Himmailtiin kuitenkin vielä pari kuukautta ja nyt tiedän että miehelläkin on kova vauvakuume, vaikka ei asiasta suoraan olla puhuttukaan. Tosin meillä on yritys niin alussa ettei ole vielä ollut tarvetta asiaa enempää ruotia. Teille kaikille toivon pikaisia plussia, olette ne ansainneet!

Nyt on kyllä alkanut huomata miten hitaasti aika menee, nyt vasta kp4 ja melkein 2 viikkoa vielä ovikseen! Olen kaiken lisäksi lomalla, joten ajatukset pyörii tyyliin vaan vauvojen ympärillä, melkeinpä olisi helpompaa olla töissä jossa ei ehtisi asiaa niin miettiä.
 
Joo kyllä meilläkin tää "yritys" vielä alkuvaiheessa, niin en kyllä suurempia oo murehtinut. Enemmän ärsyttää se kun oon sellanen ihminen että kun päätän ja haluan jotain niin sen pitäis olla "kaikki mulle heti nyt". Tää asia nyt ei vaan ihan toimi niin..:whistle: ja pillereitäkin ehin 8v popsia..

Muilla tuntuu olevan tuota, että mistä pitäny vähän houkutella. Onko kellään muulla päinvastoin? Meillä mies ois ollu paljon aikasemmin valmis kun mää ja jouduin sitä jarrutteleen.:LOL: 2014 syksyllä puhuttiin siitä ekaa kertaa vakavasti, mutta ite olin just alottanu koulun ja vaikka mies ois halunnu jo sillon, halusin ite käydät opiskelut loppuun. Nyt si alkuvuodesta ei ollu miehellä mitään sitä vastaan että lopetin pillerit.

^Joo ja aika kyllä matelee, mulla kp2 vasta ja oottelen ny jo et loppuis menkat ja menis aika eteenpäin nopeemmin!
 
Voimia kinder_kitty:(

Mippe90: meillä miehen kaa ollaa aika ajoin suhteen aikana puhuttu lapsien hankinnasta ja ollut molemmilla välillä vauvakuumeitakin. Ei ikinä ennen vaan tuntunut sopivalta hetkeltä. Nyt kun sitten minusta alkoi tuntua että olisi jo aika, niin ei miestä paljoa tarvinnut suostutella :love:. Vähän mietti että kun hänkin saisi ensin vakituisen työn (määräaikaisella mennyt tähän asti) niin olisi hyvä, mutta totesin että jotkut saattavat tehdä vuositolkulla määräaikaisilla soppareilla niin ei sen takia kannata jäädä odottelemaan :). Nyt sitten ukko tuli tällä viikolla kotiin ja kerto tehneensä vakkari sopparin :D. Tässä rupee melkein taikauskoseks ja alkaa pitää kaikkee tommosta merkkinä siitä, että kohta ollaan raskaana :rolleyes:.

Kp 16 menossa, mies lähti aamusta reissuun. Nähdään seuraavan kerran sunnuntaina. Nyt toivon että ovulaatio osuis ensviikon puolelle niin päästäs hyödyntämään, (talleteltiin tietty ennen reissuakin :X3:). Ovistestit näyttää tasasen haaleeta, mietinkin näyttääkö ne ovistestit aina haaleeta viivaa vai onko joskus ihan valkosenpuhdasta negaa? Aamuvirtsasta oon ottanut, aika myöhään oon heräillyt. Ajattelin ensviikolla kokeilla ottaa pari kertaa päivässä, aamuvirtsasta ja puolenpäivän jälkeen, kun vissiin on päiväsaikaan enemmän lh pitoisuutta. En vaan jaksais miettiä sitä montako tuntia pitää olla juomatta ja montako tuntia ootella kupla otassa :cautious: tuolla muuten hyvä info ovistikuttelijoille http://www.perhoset.fi/page/6/ovulaatiotesti-info
 
Tulin pikaisesti päivittämään vaan omaa napaa. Täällä kp22, mies tuli kotiin ja heti talleteltu tietty! :X3: ovistesti tänä aamuna aamupissasta aika hyvä jo (liitän tähän kuvan).

Jennipä toi linkki oli hyvä! Mulla ainakin antaa välillä tommosia lähes valkoisia negoja. Tosi paljon vaihtelee virtsan värin mukaan. Jos pissa kirkkaampaa niin ei meinaa tulla väriä tikkuun. Aamupissa mulla tumminta ja aamupisseistä myös parhaat tulokset (vs iltaliruihin). Tänään ajattelin vielä tikuttaa seuraavasta (päiväpissasta). Ärsyttävää vaan kikkailla sen pissallakäynnin/juomattomuuden kanssa.

Edit: testit tilattu kiinasta (ebay), vähän ehkä huonoja testejä... tai kun toi ite kontrolliviivakin aika hailakka viiva verrattuna joihinkik toisiin ovistesteihin.
20160701_060221.jpg
 
Tulin pikaisesti päivittämään vaan omaa napaa. Täällä kp22, mies tuli kotiin ja heti talleteltu tietty! :X3: ovistesti tänä aamuna aamupissasta aika hyvä jo (liitän tähän kuvan).

Jennipä toi linkki oli hyvä! Mulla ainakin antaa välillä tommosia lähes valkoisia negoja. Tosi paljon vaihtelee virtsan värin mukaan. Jos pissa kirkkaampaa niin ei meinaa tulla väriä tikkuun. Aamupissa mulla tumminta ja aamupisseistä myös parhaat tulokset (vs iltaliruihin). Tänään ajattelin vielä tikuttaa seuraavasta (päiväpissasta). Ärsyttävää vaan kikkailla sen pissallakäynnin/juomattomuuden kanssa.

Edit: testit tilattu kiinasta (ebay), vähän ehkä huonoja testejä... tai kun toi ite kontrolliviivakin aika hailakka viiva verrattuna joihinkik toisiin ovistesteihin.
katso liitettä 912
Just tollasia viivoja mäkin oon saanu.
 
Vielä tummenee. Joko voi tulkita ovis-plussaksi? On sihrustamista :D

20160702_093044.jpg

Toki jatkan testailua ja jos lähtee haalenee niin plussaksi tulkitsen. Alamahalla jotain kipuilua on ollut (oikealla), etenkin yhdynnän aikana ja halut lisääntyneet. Talletuksia on tehty ahkerasti ja täytyy jatkaa samaa rataa että olisi joku siimahäntä odottelemassa sitten. Toiveet korkealla koska uskoisin oviksen tapahtuvan. Toivottavasti vaan ehtisi tapahtua nyt tässä ihan lähi-vuorokausina koska sunnuntai on taas viimeinen pupuilupäivä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sandelinos
Kyllä mie paputoive tulkitsisin tuon plussaksi. Ite teen niin että ensin testailen nuilla liuskoilla ja sitten ku alkaa näyttään siltä että oisko se plussa niin varmistan clear bluen hymynaamalla. Ei tarvi sitten ainakaan arvuutella :) nuilla clear blueilla ei kyllä raaski koko ajan testailla, ku niin saamarin kalliita.
Ihanaa, että että sulla Paputoive mies nyt kotona ja ovis tapahtumassa. Tullee ainaki semmonen olo, että onpahan oikisti päässy yrittämään. Mullaki oli mies alle puolivuotta aina viikot muualla koulutuksessa...oli kauhian ressaavaa aina miettiä millon se ovis ois ja ehtiikö mies siihen. Sattu kyllä melkeen aina niin hyvin kyllä että ovis sattu kuitenkin viikonlopulle.
 
Paputoive: kyllä sulla ovisplussa näyttää olevan :)
mulla ei aina ovisplussa ole edes yhtä vahva mut lähes. Tulkitsen sillon ovikseksi ja rfsu testit ei oo edes kauheen hyviä. Mulla pitäis ovis tulla nyt tulevalla viikolla. Siis jokupv about ke-la. Mut en oo varma. Nyt jo limat lisääntyny et tekis mieli hakee ovistikkuja ja tikuttaa. Olis niin paljo helpompaa ajottaa se vaikka nyt tiheitä seksikertoja oiski.
ai että mä toivon et tää kierto vihdoin tuottais tulosta ja teille muille samoin <3
 
nanja_ toi clearbluen hymynaama testi olis kyllä hyvä, mutta itseeni ainakin tuo kallis hinta vähän ärsyttää niin ei oo tullu hommattua. Mulla menee muutenkin ihan hulluna noita testejä yhessä kierrossa kun on pitkä kierto, mut ei uskalla jättää ihan kp20 testailujen aloittelua, jos oliskin lyhyt kierto tulossa. Niinpä tilasin noi testit vaan kiinasta nii saa testailla niin paljon ku sielu sietää :D Toi reissuilu kyl sotkee aika paljon tätä vauvantekoprojektia kun ei tosiaan pääse aina välttämättä hyödyntämään oviksia.

danissa1 nyt vaan tsemppii kiertoon, paljon peiton heilutusta! ;)

Me pupusteltiin joka päivä: to-su. Toivotaan et tässä tapauksessa liika ei olis liikaa ja tuottais haluttua tulosta. Me ollaan parin viikon päästä menossa yhteen isompaan kesätapahtumaan. Jännäilyä siihen saakka nyt sitten et alkaako menkat. Testaan varmaan silloin viikonloppuna ihan vaan sillä et uskaltaako siellä sidukkaa ottaa, vai mennäänkö limpparilinjalla. Jotenkin hassu ajatus että parin viikon päästä vois plussa tulla tikkuun. Toiveet on kyl korkeella, mut silti joku tunne et ei pidä innostuu, ei sieltä kuitenkaa mitää plussia tuu ku ei oo ennenkään tullu.
 
Paputoive: Te ootte sit touhuillu just hyvin. Mä uskon siihen et mitä enempi ja usein seksiä ni on tuoreita ja virkeempiä siittiöitä. Itekki 3 aikasemmassa kierroissa touhuiltiin vaan 3vrk välein eikä mitään tulosta. Saas nähdä auttaako tää tiheämpi seksi nyt. Toki näissä on vaan sitä tuuriakin mukana.
Itellä ihan samat ajatukset et jännää ku vajaa 3vkn päästä saattaa olla plussa testissä, mut sit mikse yhtäkkiä nyt tulis ku ei aikasemminkaa. Sitä vaan ois niin vaikee uskoo et se onni ja koko homma muuttais koko elämän niin ihanaksi.
Toivossa on hyvä elää <3
 
Me ollaan yleensä oviksen aikaan pupuiltu suunnilleen joka toinen päivä. Reissuhommien vuoksi toisaalta ekat kierrot taidettiin olla aina vähän liian ajoissa. Miehellä on vaan semmonen ongelma, että ei pysty pupuilemaan joka päivä, tulee muuten kipeäksi sieltä (n) Noh, joka toinen päivä pitäis olla joka tapauksessa ihan riittävä :rolleyes: Viikon päästä pitäis olla ovis, ennen viikonloppua otan vielä ovistestit käyttöön :X3:
 
Toivottavasti @Paputoive teillä nyt tärppäis, pidän lippua korkealla! :3

Omaa napaa: Mulla on viimoset 5 kiertoa ehkäisykapselista huolimatta tasaantuneet (kapseli syyskuussa 3v eli teho heikkenemässä selvästi) ja kierto 34-39vrk. Ovulaation oon tuntenu n. Jokatoinen kierto ja niissä kierroissa kovut olleet hirveitä. Viime kierrossa ovulaatiota en tuntenut ja tänään alkoi vuoto, eli kun kapseli poistetaan on kierron 12. päivä eli päästään heti toivottavan ovulaation kynnyksella heti yrittämään :)
 
Paputoive tsemppiä jännäilyyn/piinailuun! :X3:

Täällä kp 8/27. Ajattelin aloittaa oviksen tikuttamisen kaiken varalta jo huomenna, koska tänään tullut voidemaisen sijaan liukasta/vetistä valkovuotoa. Viime kierrossa ovisplussa tuli kp 13 ja tuskin tulee nytkään aiemmin mutta meneepähän aika nopeammin kun on jotain tekemistä :whistle:
 

Yhteistyössä