♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kyse siis työkavereista ja ollaan ulkomailla niin koitan peittää mahd. Pitkään mutta kyllähä nää arvaa varmaan aika pian :D

Mulla on ihan kamalat alavatsajuilinnat koko ajan, ilmeisesti verekkyys lisääntyy ja siitä johtuu. Sen lisäksi jatkuva etova olo ja kamalaati ilmaa vatsassa..
 
Sandelinos: paljon onnea plussasta <3 ihanaa, että lisää tulee plussia. :)
tervetuloa tonne odottajien Toukotenavat 2017 ryhmään. Eikö sullaki pitäis toukokuussa olla sitte laskettu ja faceenhan myöhemmin perustetaan toukokuun 2017 la ryhmä.

Nyt vaan lisää teille kaikille plussia ja onnea siihen kaikkeen <3 <3 oli muutenki pakko tulla kattoo onko muita nyt plussannu jne.

Itsellä nyt 4+1 rv menossa, rinnat senkun turpoaa ja nälkä on ihan kokoajan ja lievän krapulan tyyppisiä oireita jos ei syö säännöllisesti. Oksentelulta onneks vältytty(vielä). Mut ihan raskaana oleva olo nyt ja alkushokista selviydytty. Nyt aika raukee ja väsyny olo ku ei oo ihan kunnolla viime öinä uni tullu. On tää sellasta myllerrystä ollu.
Mä tuun taas lukemaan teidän kaikkien kuulumisia ja kovasti peukut pystyssä, että lisää sais hyviä uutisia niin plussia, kuin yrittämisen vaikeuksiinki liittyviä positiivisia edistyksiä <3 paputoiveelle kans niin paljon voimia ja toivotaan et hoidot lähtee pian rullaamaan ja kysta olis vaikka hävinny :)
 
Kiitos kaikille onnitteluista <3 Huomenna palaillaan suomeen niin ihanaa nähdä miten miehike tulee vastaan kun meillä on nyt yhteinen salaisuus :)

En tiedä @danissa1 varmaksi viikkoja kun viim. kuukautiset alkoi 5.8 ja kierto on 34-39, yleensä tuolla lähempänä 39. Nyt sain kuitenkin tuon vahvemman ja selkeämmän haamuplussan jo kp 30. Toukokuussa kuitenkin varmaan la :) Teen sen digitestin kun se tulee postissa alkuviikosta ja sitten varmaan soittelen neuvolaan miten selvitetään viikkojen tarkkuus :)
 
Kiitos kaikille onnitteluista <3 Huomenna palaillaan suomeen niin ihanaa nähdä miten miehike tulee vastaan kun meillä on nyt yhteinen salaisuus :)

En tiedä @danissa1 varmaksi viikkoja kun viim. kuukautiset alkoi 5.8 ja kierto on 34-39, yleensä tuolla lähempänä 39. Nyt sain kuitenkin tuon vahvemman ja selkeämmän haamuplussan jo kp 30. Toukokuussa kuitenkin varmaan la :) Teen sen digitestin kun se tulee postissa alkuviikosta ja sitten varmaan soittelen neuvolaan miten selvitetään viikkojen tarkkuus :)
Mää pikasesti laskeskelin et sulla ois varmaan joku 4+0 nyt.. koska voi aatella niin et haalea plussa tänään niin siitä 2vko takaperin on ollut suunnilleen ovis.:)
 
Moikka kaikille!

Vieläkö mahtuisi uusi kuumeilija mukaan? :) Täällä kirjoittelee siis 29-vuotias nainen keski-suomesta. Menimme mieheni kanssa muutama viikko sitten naimisiin, joten vauva saisi nyt luvan tulla. E-pillerit lopetin jo kesäkuun alussa, mutta keskeytetyllä ollaan menty pari kuukautta, koska en halunnut raskautua missään nimessä ennen häitä.

Historiastani voisin kertoa sen verran, että päälle parikymppisenä yritimme exäni kanssa lasta noin vuoden tuloksetta. Emme käyneet tutkimuksissa missään, sillä suhde ajatui eroon.
Kun sitten tapasin nykyisen mieheni kävi meille vahinko ja raskauduin lähestulkoon heti tapaamisemme jälkeen. Tämä raskaus päättyi yhteisellä päätöksellä aborttiin vuonna 2012 (saa kivittää). Suhteemme oli ihan alussa, enkä uskaltanut vielä uskoa sen kestävyyteen. Uskokaa minua; se oli elämäni vaikein päätös jota kannan lopun elämäni jonkinlaisena taakkana sydämessäni.

Mutta nyt uutta kohti ja toiveikkaina eteenpäin. Sairastuin muutama vuosi sitten kilpirauhasen vajaatoimintaa, joka osaltaan saattaa vaikeuttaa myöskin raskaaksi tuloa. Jännityksellä siis odotan mitä tuleman pitää..

Mutta jos siis mukaan huolitte, niin voisi listaan päivitää;
Shih 29vuotta (mies 29vuotta) kp 6/25-28 ja yrityskierto 1 :)
 
Ihania vauvauutisia tullut tänne!! :love::love: Voiku tästä tulisi nyt joku mega aalto ja nuo vauvahöpinät tarttuis jokaiseen meistä :whistle:

Tervetuloa mukaan Shih! Mitä noita menneitä murehtimaan, ratkaisut pitää tehdä ja niin että minkä siinä tilanteessa kokee parhaaksi :) Mutta uskon kyllä että tommoinen kalvaa mieltä varmaan aina.

Tänne ei mitään ihmeellistä. Joskus kesäkuussa(?) tikuttelin oviksen kp12 ja nyt on menossa kp12 enkä saa millään vahvaa viivaa.. Ärsyttää. Limat alkoi muutama päivä sitten että menikö se ovis jo vai onko vasta tulossa? En osaa analysoida limojen koostumusta, mutta miten ne noin muuten sijoittuu ovikseen? Ärsyttää jos meni jo. Ei ehditty nimittäin hommailemaan mitään kun vasta eilen :unsure: Mies kyllä sanoi että nyt tärppäs. Että kesällä kuulemma nähdään seuraavaksi sit tulos :ROFLMAO:
 
Ihanaa, onnea plussanneille!! <3 Voi, kunpa tästä nyt tosiaan tulisi isompikin hyvä tuuri meille kaikille. :)

Mä kans ostin niitä ovulaatiotikkuja kaikesta huolimatta. Tänään jo tikutin, vaikka tiesin että vielä on turhaa. Nyt on kuitenkin vasta kiertopäivä 8/25. Mut piti testata. Yllättäen ei mitään näkynyt... Pakko kai vaan nyt kokeilla, et saanko mä tikuilla ovista kiinni. Tietäis vähän konsultoida lääkärikin, kun pitäis mennä noin kuukauden sisällä kontrolliin sen mun kystan takia.

Tervetuloa tänne, Shih!
 
Tervetuloa Shih! Menneet on menneitä ja nyt ollaan täällä kaikki samanlaisin toivein, toivottavasti tärppää pian! (y)

Täällä on kai dpo 2. Ostin ananaksen ja ajattelin syödä sitä nyt muutaman päivän, jospa auttais mahdollista alkiota kiinnittymään niin että pysyis loppuun asti matkassa :love: Voi kunpa tämä ois meidänkin kierto :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Sandelinos
Oi, lisää plussia tulee :love: Onnittelut Sandelinos!:)

Ja tervetuloa kuumeilemaan Shih :)

Vietin nyt vähän hiljaiseloa täältä ja keskityin kutomiseen :LOL: Kaveri halusi pitkävartiset villikset, nii niiden kans oon nyt ähertäny :)

Ovistestejä tilasin sittenkin ja testasin tänään huvikseen, että miltä näyttää. Nii kaks tasavahvaa viivaa tuli o_O ja kp 8! Voiko olla muka totta?! Miestä en saanut hommiin nyt ku on niin väsynyt, niin huomenna sitten...toivottavasti kerkeää vielä :unsure:
 
Jenetsu: Oho! Entä jos sulla olikin valemenkat ja ootkin raskaana ja ovistesti on sen takia tumma? Lukasin muutaman sivun taakkepäin niin sulla oli kipuja vielä menkkojen jälkeenkin? Anteeks, menee vähän yli nää mun arvuuttelut, mut ovisplussa kp 8 on vaan aika erikoinen :eek:. Ja täällä on ollut taas niin ihana plussatuulahdus niin aina kai saa toivoa että tuulahtelis niitä plussia entistä enemmän :ROFLMAO::giggle:
 
Aa, ups. En ehtinyt näkee kuvaa niin en tiennyt että oli ollut haaleempi aijemmin. Mutta kyllä mä laskisin plussaks. Kannattaa tietty testata ja kattoo tummuuko entisestään :)

Ite varmaan uitan taas huomenna yhden r-testin. Negaa taas odotan, mutta tää menkattomuus on kauheeta kun alkaa pyörittelee päässä olisko sit kuitenkin raskaana. Parin päivän aikana tullut tehtyä liian monta googlehakua sanoilla "pitkästä kierrosta plussanneet" :ROFLMAO:
 
R-testi oli kyllä nega ku tein semmosenkin öö, keskiviikkona muistaakseni :LOL: Tuli noiden ovistestien mukana.
Raskauteen en usko, oli niin kipeät ja runsaat menkat :unsure: Kipuja mulla kyllä on ollu ja on edelleen...

Teen kyllä vielä noita ovistestejä kuitenkin ja katon, miten viivojen käy, vahvistuuko vai ei :) Kellistän kyllä miehen huomenna ihan varalta ;)

Nuista teroluteista...söin niitä sen 10 päivää ja menkat muistaakseni alkoi 2 päivän sisällä viimesestä pilleristä. Oli 3 kuukauden satsi niitä, mutta ei tarvinnu käyttää ku se yks 10 kpl ja menkat palautu normaaliksi :) Kaveri käytti kans nuita, nii sain osan annettua sille ku ei ite enää tarvinnu.
 
Kuinka monta päivää ennen ovulaatiota teillä on alkanut testit tummua? Mä arvasin, et tää testaaminen ei tee mulle hyvää, kun alan asiaa sit kuitenkin liiaksi murehtia, vaikkei tässä vielä edes pitäisi olla h-hetket käsillä. :D
 
ajatuksissa, mulla tässä kierrossa tuli kp 12 illalla ekan kerran tasavahvat viivat mutta vasta kp 14 illalla kontrolliviivaa vahvempi (jonka jälkeen taas monta päivää yhtä vahvat mutta sitähän ei periaatteessa enää lasketa) :confused: Aiemminkin on yleensä selkeä viiva näkynyt jo pari päivää ennen varsinaista plussaa :) Mutta tämä on varmaan niin yksilöllistä.

Jäipä nuo ananaksen syönnit sitten yhteen kertaan, kun tuli niin helvetillinen ylävatsakipu että mies oli lähellä soittaa ambulanssin. Jospa se meidän (mahdollinen) pikku alkio pystyis kiinnittymään ihan sisulla ja ilmottais itsestään parin viikon päästä :love: Toiveet on korkealla niinkuin joka kuukausi :unsure:
 
Ajatuksissa: mulla viime kierrossa lähti tummumaan parii päivää ennen ovistestit ennen vahvinta viivaa. Jäi kyllä melko haaleeksi se vahvinkin viiva, ehkä just ja just tasavahva ja seuraavana päivänä oli jo haaleempi. Tässä kierrossa oli useamman päivän semmonen negaa tummempi (vähän sellanen kuin pari päivää ennen ovista edelliskierrossa), mutta ei lähellä kontrolliviivaa. Oisinkohan kaiken kaikkiaan seittemän testiä käyttänyt ja kaikissa samantyyppistä viivaa. Oon laittanut siitä edelliskierron ovistesteistä kuvan tähän ketjuun... pari kuukautta sitten? Jos nyt on kp 48 ja pari viikkoa edelliskierron piinailua päälle niin.. on siit jo 9-10 viikkoa aikaa.

Varasin gynelle ajan viikon päähän. Vähän kyselin et paljonko mahtais maksaa, eli alle kahdensadan pitäis jäädä (siis lääkärin maksu, joku muu kulu + ultra). Tietty toivottavasti menkat ennen sitä alkais niin vois jättää tuommoset johonkin tulevaisuuteen. Nyt tietty mietin et kannattaako ottaa papakoetta ja entä jos se suosittelee jotain labroja jne. kun kaikki maksaa sitten lisää. Toivottavasti menkattomuus riittäis mullakin siihen, et vakuutus korvais. Kp 55 olis meneillään silloin kun on se gyne.

Villisilmälle ja jenetsulle tsempit piinailuun :X3:
 
Täälläkin ovisstressi :rolleyes: Tikuttelua en harrasta ja vielä ei oo mitään tuntemuksia ollut koko oviksen lähestymisestäkään ja nyt siis kp12. No ehkä vähän kosteemmat olot tuolla alhaalla mut äh en tiedä. Enkä tosiaan tiedä miten päästään tällä viikolla talletteleen ja eilisen vietinkin googletellen hakusanoilla "raskaaksi kp11" :ROFLMAO: Voi morjens. Mieskin vaan hyssyttelee ettei se puuhailu nyt niin päivän päälle ole....No kylläpä se saattaa olla :cautious: Oon jostain syystä 99% varma etten plussaa tästä kierrosta, joten käytän nyt sitten aikani yrittämällä oppia tuntemaan kroppani jne. Onneks on tässä nyt muutakin ajateltavaa, kuten stressaava työ joka vie kaiken energian, mahdolliset tulevat asuntokaupat yms. :whistle:
 
Moikka!
Hurjasti onnea Plussista! Aivan ihanaaa!

Uudelle jäsenelle tervetuloa mukaan!

Täälläkin alkoi yk6
Nyt on kp 12 menossa ja ovista tikuttelen.
Mulla yleensä alkaa tummentua vasta k
Juurikin kp 12 ja sit tulee tasavahva tai vahvempi kontrolliviivaa ja sitten alkaa jo seuraavana päivänä hiipumaan kunnes taas häviää.

Mua on jostain syystä alkanut hirveesti stressaamaan kaikki ja kaipailisin vinkkejä millä sais stressiä pois?

Onpa täällä muuten paljon hoitoalalla olevia!
Itse oon tällä hetkellä myyjänä ruokakaupassa.

Paputoiveelle paljon tsemppiä!
Ja tietty kaikille muillekin niin ovis kuin raskaus plussiin!
 
Mulla on nyt kp 10 ja äsken tuli ihan pieni haamu ovistestiin. Eli toivoa sopii, että se ovulaatio on juurikin silloin kuin kalenterin ja olojen mukaan pitäisi (torstaina siis). Mitään nippailuja ym en oo huomannut kyllä oviksen aikoihin, eli niin tarkasti en itse sitä tunnista.

Meillä kanssa taitaa olla yk 6 nyt menossa, jos nyt lasken sieltä, milloin asiaa käytiin miehen kanssa enemmänkin läpi. Toki sitten ilman ehkäisyä on oltu kohta varmaan se yhdeksän kuukautta, alkuun toki varovaisemmin.. Vaikka miten tää on vielä lyhyt aika, niin silti on olo, et mitä jos ei ikinä. Etenkin, kun liian lähellä on lapsettomuutta suvussa. :(

Kevyt liikunta ainakin auttaa stressiin, mua helpottaa esim metsässä lenkkeily. Myös lukeminen ja värittäminen on mulle ihan hyviä keinoja. Jos alkaa vaikuttaa nukkumiseen, niin jättäisin illasta kännykät ja muut pois. Sitten itse yritän kiireen ja stressin keskellä antaa itselleni myös "anteeksi". Eli että jos elämä muutenkin kuormittaa, niin en ruoski itseäni siitä, jos koti on vaikka normaalia sotkuisempi tai jotain asiaa ei ole tullut hoidettua. Itse ainakin olen kauhea suorittaja, mutta oon yrittänyt siitä ajatustavasta päästä vähän pois, et kaiken ei aina tartte olla viimeisen päälle, tai edes omien standardien mukaan tehty. Kyllä ne hommat odottavat.
 
Kiitos Terolut kokemuksista M|RA ja jenetsu! Mulla alkoi tänään tulla semmosta ruskeaa tuhruvuotoa. Joskus mulla alkaa menkat näin tuhrutellen (etenkin jos pidempi kierto) ja joskus sitten ihan suoraan kirkkaana punaisena vuotona. Huomenna varmaan sit virallisesti kp 1, jos tuo vuoto tuosta sit vaikka runsaantuisi. Tänään mulla menossa kp 57 ja 3. päivä viimeisestä Terolutista.

Shih tervetuloa mukaan joukkoon. Menneet on menneitä, minä en ainakaan kivitä sinuu tommosten asioiden takia, ihan varmasti on tarpeeksi vaikea päätös ollut tehdä joten ihan turhaa semmosista on minusta toisten mennä syyllistämään ketään. Plussatuulia sinne! :)

Onnea oviksen metsästykseen, tärppeihin ja piinaviikoille kaikille!
Ja kiitos kaikille, jotka on tsemppiviestejä laittanut! :)

Jennipä hyvä päätös to gynellä käynti! :) Tsemppii kovasti käynnille.
 
Noista ovistesteistä...tein sitten seuraavana päivänä nii oli enää haalea enkä tiiä onko tuo ees plussa, mistä laitoin kuvan ku on vähän vaaleampi ku kontrolli. Joku ihme pomppaus tullu arvoissa tai jotain :) Nuo on vielä erittäin herkkiä testejä, nii saattaa reagoida herkemmin. Pregcheckin ovistesteihin en saanu viime kierrossa yhtään plussaa kp 16 mennessä, kaikki tikut hailakoita vaan :unsure:

Mulla on vielä semmonen womanlog kalenteri puhelimessa, mihin voi merkata menkat, yhdynnät ja vaikka mitä muuta :) Se ennustaa ovista vasta viikon päähän ku laitoin kierron 30 päivän mukaan. Katotaan ja seuraillaan ;)

Kuitenki nyt 2 päivän välein harrasteltu petipuuhia, niin jos samalla tavalla jatkuu koko kierron, nii eiköhän se joskus nappaa...toivottavasti :)
 
@jenetsu Mulla on kanssa tuo womanlog, se on kyllä hyvä kalenteri kaiken kaikkiaan. :) Helppo seurata kiertoa ym., tosin oireita mä en sinne juuri jaksa merkitä.

Koska mä en muista nyt yhtään, niin oliko täällä kenelläkään mitään gelee royaleita tai muita käytössä? Foolihappoa tai monivitamiineja varmaan moni syö, mutta niiden lisäksi? Mä tässä jo heikolla hetkellä mietin, että ottaisko nuo geleet käyttöön.
 
Kiitos Terolut kokemuksista M|RA ja jenetsu! Mulla alkoi tänään tulla semmosta ruskeaa tuhruvuotoa. Joskus mulla alkaa menkat näin tuhrutellen (etenkin jos pidempi kierto) ja joskus sitten ihan suoraan kirkkaana punaisena vuotona. Huomenna varmaan sit virallisesti kp 1, jos tuo vuoto tuosta sit vaikka runsaantuisi. Tänään mulla menossa kp 57 ja 3. päivä viimeisestä Terolutista.

Shih tervetuloa mukaan joukkoon. Menneet on menneitä, minä en ainakaan kivitä sinuu tommosten asioiden takia, ihan varmasti on tarpeeksi vaikea päätös ollut tehdä joten ihan turhaa semmosista on minusta toisten mennä syyllistämään ketään. Plussatuulia sinne! :)

Onnea oviksen metsästykseen, tärppeihin ja piinaviikoille kaikille!
Ja kiitos kaikille, jotka on tsemppiviestejä laittanut! :)

Jennipä hyvä päätös to gynellä käynti! :) Tsemppii kovasti käynnille.
Nonii. Alkaispa!
 

Yhteistyössä