♥ Esikoisesta haaveilijat ♥



♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 8.9.2016)

Yritys päällä:
MissyX 23v (mies 29v)...................ya 8/12 :sleep: (viimeksi nähty 18.5, viimeisin viesti 17.5)
Jes94 21v (mies 24v).....................ya 3/14 :sleep: (VN 12.4)
isbee92 23v (mies 32v)..................ya 7/14 :sleep: (VN 25.7, plussannut :love:)
nanja_ 24v (mies 26v)....................ya 10-11/14, yk 20 :sleep: (VN 5.7 VV 2.7)
Annataika 24v (mies 26v)..............ya 11/14, yk 13 :sleep: (VN 2.12.15 VV 8.11.15)
venla90 24v (mies 25) ...................ya 1/15 yk 9 :sleep: (VN 3.4 plussannut :love:)
tiitu86 29v (mies 29v).....................ya 3/15, yk 6 :sleep: (VN 2.5)
Falisa 25v (mies 25v).....................ya 4/15 :sleep: (plussannut :love:)
M|RA 28v........................................ya 5/15, yk 3
Paputoive 28v (mies 29v)..............ya 6/15, yk 14
ioms 23v (mies 25v).......................ya 6/15 :sleep: (VN 26.12.15, plussannut :love:)
Iigu 28v (mies 38v).........................ya 6/15, yk 2 :sleep: (VN 8.9, km 11/15)
Myya 29v (mies 29v)......................ya 7/15, yk 5 :sleep: (VN 9.4)
mandarina 20v (mies 24v).............ya 7/15, yk 1 :sleep: (VN ???)
Saniainen! 22v (mies 25v).............ya 7/15, yk 12 :sleep: (VN 8.9, viimeisin viesti täällä 21.6)
Pages 27v (mies 27v)....................ya ??, yk 4 :sleep: (VN 13.3 VV 8.11.15)
MerMer 24v (mies 31v).................ya 8/15 :sleep: (VN 15.7)
Domellan 25v (mies 28v)...............ya 8/15, yk 4 :sleep: (VN ???)
TTK86 29v (mies 31v)....................ya 8/15, yk 4 :sleep: (VN 6.9 VV 19.12.15)
Susu90 25v (mies 30v).................ya 8/15, yk 2 :sleep: (VN 8.9 VV täällä 4.11.15 muualla 8.9.16)
Sandzell 24v (mies 25v)................ya 8/15, yk 9
Syli 28v (mies 38v)........................ya 9/15, yk 1 :sleep: (VN 17.3 VV 8.12.15)
_Nonno_ 25v (mies 26v)...............ya 9/15, yk 9 :sleep: (VV 29.5, plussannut :love:)
alisamaria 23v (mies 28v).............ya 10/15 yk 7 :sleep: (VN 2.6 VV 3.5)
Pjawla 25v (mies 31v) ...................ya 11/15 :sleep: (VN 17.3 VV muualla 16.3)
Sophi4 24v (mies 25v)...................ya 1/16, yk 1 :sleep: (VN 7.3, plussannut :love:)
Oinas86 29v ..................................ya 1/16 yk 1 :sleep: (VN 1.6, plussannut :love:)
salapoliisitar 29v (mies 38v) ........yk3 :sleep: (VN 20.2, plussannut :love:)
Lumirinsessa 20v (mies 20v)........ya 1/16, yk 2 :sleep: (plussannut :love:)
annimaria93 23v (mies 25v) .........ya 3/16 :sleep: (VN 4.9 VV 24.7)
Tintti91 25v (mies 28v)...................ya 3/16 :sleep: (VN 15.5 ainoa viesti)
Tiltu88 27v (mies 28v)....................yk 7 :sleep: (VN 19.7 ainoa viesti)
Villisilmä 22v (mies 22v)................ya 4/16, yk 4
Lakritsijukurtti 23v (mies 23v).......ya 4/16, yk 6
Jennipä 23v (mies 23v)..................ya 5/16, yk 3
Pehmis26 26v (mies 26v)...............ya 6/16, yk 4
Kinder_Kitty 23v (mies 26v)...........ya 1/15 (km 6/16), yk 2
jenetsu 28v (mies 26v)...................ya 7/16
Shih 29v (mies 29v)........................yk1
ajatuksissa 26v (mies 29v).............ya 5/16, yk 6
mapi_ 26v (mies 27v)......................ya 7/16, yk 3



Plussanneet 2016:

Sandelinos 26v (mies 29v), ya 7/16, yk 1, plussa 8/16
danissa1 29v (mies 30v), ya 4/16, yk 5, plussa 8/16
stillnobaby 27 v (mies 32 v), yk 2, plussa 7/16
minttumar 21v (mies 23v), ya 12/15, yk 5, plussa 7/16
MerMer 23v (mies 31v), ya 8/15, plussa 6/16, (km 7/16)
Mustikk4 28v (mies 26v), ya 1/15, yk 19, plussa 6/16
Cicada 24v (mies 24v), ya 9/12, plussa 6/16
Maddie 22v (mies 25v), ya 3/16, yk 3, plussa 5/16
Kinder_Kitty 23v (mies 27v), ya 1/15, yk 12, plussa 5/16, (km 6/16)
PikkuMyyh 26v (mies 30v), ya 8/15, yk 4, plussa 5/16
Leikkuri 28v (mies 30v), ya 1/16, yk 4, plussa 5/16
Toukokuinen 27v, ya 4/15, yk 13, plussa 4/16
Illuminated 26v (mies 26v) ya 11/15, plussa 3/16
hipeltäjä89 26v (mies 27v) ya 2/15, yk 15, plussa 3/16
P-P 29v (mies 28v) ya 12/15, yk 1, plussa 1/16
Moon Moth 29v (mies 39v) ya 11/15, yk 2, plussa 1/16

Plussanneet 2015:

Mils 23v (mies 19v)
Unelmoida 26v, ya 7/15, yk 5, plussa 12/15
mimosa91 24v (mies 24v), yk2, plussa 12/15
nennsu 27v, ya 6/2015, yk 4, plussa 11/15
kelokettu 26v, ya 9/2014, yk 14, plussa 11/15
pumpulipallero 29v (mies 39v) ya 7/15, yk 4, plussa 10/15
Kuiske 25v (mies 28v) ya 8/15, yk 2, plussa 10/15
henttis 22v (mies 25v) ya 3/15, plussa 9/2015
Swipulit 26v (mies 27v) ya 9/15, yk 1, plussa 9/15
Ellanolla 32v(mies 37v) ya 6/15, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v) ya 7/14, plussa 8/15
pirplua 24v (mies 24v) ya 6/13, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v) ya 11/14, yk 8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v) ya 10/14, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Tanja12 20v (mies 22v) [ehkäisynä kumi/varmat päivät/keskeytetty yhdyntä] :sleep: (VN 12.1)
kuvituksia 26v (mies 27v) [ehkäisynä e-pillerit (Gestinyl)] :sleep: (VN 29.8)
ipanati 23v (mies 30v) (keskeytetty yhdyntä) ya 8/16 :sleep:

Taustalla:
Vadelmiina 27v (mies 27v) :sleep:
likka90 25v (mies 33v) :sleep:
huupelson 25v (mies 25v) :sleep:
sporttimimmi 28v (mies 38v) :sleep:
ladygreen 24v (mies 25v), odottelee syksyn hoitoja :sleep:

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
Mä nyt tempasin tuohon. Ja laitoin vaan punaisella merkatut päivitykset, mitä on tullut viime listauksen jälkeen. Laittakaa vaan reippaasti korjauksia (punaisella). Uusiakin varmasti tullut vaikka kuinka, mutta kun ei jaksanut bongata niitä tuolta tekstin seasta (etenkin kaikki ya,yk,ikä tiedot..).

Ja siis päivitelkää muutkin listaa kun kerkeätte. Ajattelin nyt vaan itse kokeilla kun aikaa oli.

Laitoin nyt aika reilulla kädellä uinuvia käyttäjiä, joita en itse muista päivitelleen tilannetta pitkään aikaan. Eli merkillä :sleep:. Laittakaa viestiä jos muistatte jonkun päivitelleen tilannetta lähikuukausina. Niitä joita ei muutkaan muista nähneen, niin voisi sitten poistella seuraavan päivityksen yhteydessä? Ainahan sitä sitten pääsee takaisin listalle kun heräilee :)

Ainakin ajatuksissa ja kiuski puuttuvat listalta :eek: ya, yk, ikä tiedot kiitos ja listalle :)
 
Viimeksi muokattu:
M|RA: Kurjaa jos oli "kuumottava" käynti. Eli nyt ei mitään muuta kuin ravitsemusterapiaan? Täh? :eek: Kai ne nyt jotain muutakin tutkii kuin painoa?

Tervetuloa täältäkin Nano89. :)

Onnea uuteen kiertoon paputoive :giggle:

Omaa napaa sen verran et se parin pisaran tuhru loppu siihen :cry:. Mulla ei oo ikinä ollut minkäänlaista tuhruvuotoa, niin kaipaisin kokemuksia miten runsasta vuotoa on ollut ja kauan kestänyt. Ja onko voinut tuhruttaa hetken ja jäädä parin päivän tauolle ennenkuin kunnon kuukautiset alkaa, vai onko tuhruttelu kestänyt kunnon kuukautisiin saakka yhtäjaksoisesti? Itellä tuhrua tuli nyt siis ihan pikkusen, parin pisaran verran valkovuodon seassa...

(muokkasin nyt hirveesti näitä viestejä ettei tuu liian sekavasti ja montaa viestiä kerralla)
 
Viimeksi muokattu:
Mä en oo itseäni lisännyt listalle ihan tietoisesti. Mut sama kai se on nyt, kun oon täällä vähän edes aktivoitunut. :) Toivottavasti laskin nyt yritykset ym oikein. Ilman ehkäisyä toki oltu jo "virallisia" lukemia pidempään.

ya 5/16, yk 6, ikä 26 (mies 29).
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
Paino pitäs saada kuulemma alle 100kg jos halutaan johonkin hoitoihin. Puntari näytti 106kg.
Kyllä ne siihen paino-asiaan puuttu ja sanoivat että kun se vaikuttaa niin moneen asiaan.. Jotain ne varmaan faktaa kertoivat mut meni ihan ohi.. Kyllä mä sen tiesin että ne siitä sanovat. Ehkä mulla suurin kysymysmerkki ollu ne epäsäännölliset kuukautiset mut siihenkin ne sano että syy ylipaino. Eli nyt aletaan selvittää tapahtuuko ovulaatiota mulla.

Ei mulla mitään vastaan ole ravitsemusterapeutin käyntiä kohtaan. Kyllä sen tiedän että syön epäsäännöllisesti ja sit ku syön, ni syön liikaa koska on niin hirvee nälkä. Kiinnostaa kuulla mitä se keksii kun töissä tarjotaan lämminruoka mutta sit pahimmillaan pitää jaksaa olla 6h sen jälkeen ilman ruokaa, että mitä JÄRKEVÄÄ keksii välipalaks töihin.

Mitä tulee herkkuihin ni mielestäni oon lopettanu niiden syömisen aika hyvin. Koska ennen vedin herkkuja viikonloppuna ajatuksella et muut ryyppää, mä otan mun kalorit sipsipussista. Sipsien syömisen lopetin ennen kesää jo. Ja se on jo aikapaljon multa.. Enää ei ees kaipaa niitä. Mut Vieläkin pitäs vähentää herkkuja mut se on välillä niin vaikeeta. Karkkia en syö. Suklaata kyllä. Limua en juo.
Ja joo kuulostaa varmaan siltä et mistä sitä pinoa on sitten tullu?! Nii.i..

Toinen pahe on se et käyn aika usein syömässä jossain "ulkona". Ja nyt en puhu mäkkäristä/
Hesestä vaan jostain ihan perus pasta pihvi ruuista...

On toi kyllä ns. Vaivalloista nyt alkaa sumplii noit lääkärikäyntejä ja labroja.. Koska ne haluaa että meen käymään verikokeissa sitten kun mulla on kuukautiset. Ja sitten ne haluaa että kun on kuukautiset marras-joulukuussa ni varaan ajan ja sit pitää mennä käymään ultrassa ( ne antaa ajan heti siihen, se toimii ns. Päiväpolina eli soitto ja ne antaa heti sulle ajan mahd heti kun on menkat vielä päällä). Eli siis jos on epäsäännölliset menkat ni miten mä selitän töissä et Jos vaikka alkaa pe menkat et heti ma jos mun pitäs olla menos lääkäriin ni miten mä sen järjestän ja selitän töissä.. Huuuh..
 
Pehmis, jos oon ymmärtäny oikein nii toi on ihan kauheen yksilöllistä miten kenelläkin limoja tulee :) toisilla ei tuu limoja vaan on pelkästään vetistä ja toisilla sit tulee "kasapäin" noita limoja, tärkeintä on vissiin se että ite tiedät mikä on sulle normaalia. Alotin tän limatutkiskelun kuukaus sitten ja nyt on jo englanninkielisetki sivut loppunut, täytyy varmaan opetella joku uus kieli et pääsen asiassa taas eteenpäin :LOL:

Jennipä, mulla tuhrutteli eka pari päivää, sit oli parin päivän tauko, sit taas jatku kunnes sit menkat alko eli toivoa vielä on että ne menkat sullakin alkais sieltä :)

Omanapa pikaisesti. Mä löysin tänää elämäni ensimmäisen kerran ovulaatiolimaa! Meinasin hihkasta onnesta kunnes muistin että oon koulun vessassa ja saattais muut ihmetellä :ROFLMAO: Se oli sit se yks klöntsä ja nyt ei oo tullukaan muuta, mut tää on askel eteenpäin nii oon tyytyväinen. Huominen gyne vähän jännittää kun oon menossa ihan uudelle tyypille enkä itseasias edes tiedä onks se nainen vai mies. Ootteko muuten käyny miesgynellä koskaan? Mä en ja vähän alko ahdistamaan tässä ku tajusin et sehän voi olla ihan kumpi vain. Tosin kyllähän ne niitä pimperoita kattelee päivästä toiseen et tuskinpa ne siitä mitään kiksejä saa o_O

Tosta ylipainosta yleisesti, rasvakudos häiritsee hormonitoimintaa ja kehon kykyä kuljettaa hormonit määränpäähänsä. Tää johtuu taas siitä et hormonit on rasvaliukosia ja ne jää helpommin rasvakudokseen koska se on niille mieluisampi ympäristö. Sit lisäks ylipaino heikentää kehon insuliiniherkkyyttä jonka takia insuliinin tuotanto nousee ja se taas nostaa riskiä menkkojen epäsäännöllisyydelle/ovuloimattomuudelle. En tietenkään tarkoita että kaikilla käy just kaikki tämä heti kun on ylipainoa, vaan että tässä on muutama syy siihen miks ylipaino voi aiheuttaa menkkojen epäsäännöllisyyttä. 5-10% painonpudotus riittää parantamaan kehon insuliinitasapainoa. Toivottavasti en ylittäny rajoja ihan kamalan pahasti ja puhunu liian nörttiasioista :geek:
 
Nano89: mun mielestä on ihanaa mitä enemmän täällä on "nörttejä". Itsekkin kyllä etsin aina kauheesti tietoo oli vaiva mikä vaan, mutta kuitenkin kun joku mieltä vaivaa niin on kiva täällä ns. saada kerrottua ne jollekkin ja saada mielipiteitä. Tavallaan ne isot möröt muuttuu pienemmiksi ja helpommin käsiteltäviksi. Vaikka tulee kyllä avauduttuu ihan liikaakin, etenkin nyt kun tuntuu ettei mitään tapahdu niin pienikin asia tuntuu nii isolta :LOL:.
 
Jennipä, ihanaa tosiaan että meitä on useampi! Mun lempinörtteilysivusto on pubmed, sieltä löytää kaikki julkastut tutkimukset niin pääsee toden teolla tutustumaan aiheisiin. Möröt tosiaan pienenee kun niitä käsittelee, mut välillä tuntuu et paniikki iskee ku eksyy vähän ohi aiheen ja löytää ties mitä selityksiä vaivoille. Joo eiköhän se niin oo et avautumisen määrä on aika vakio, sit kun isompia asioita ei ole nii alkaa pohtimaan ja vatvomaan aina vaa pienempiä ja pienempiä asioita :LOL:

Oon huomannu että hormonittomana musta tulee ihan kamala menkkamörkö, oon ihan masentunu, kiukuttelen miehelle ja hermostun helposti koirille. Varmaan parin kuukauden päästä oon noiden koirien kans tuol parvekkeella rähjäämässä ohikulkijoille jos en keksi jotain keinoo tasottaa tätä PMS-vuoristorataa...:ROFLMAO: onko muuten ideoita/vinkkejä, jostain luin et liikunta saattais auttaa mut entä mitä muuta?
 
Nano89: itellä nyt ei hirveitä pms oireita oo ollut, mutta parhaaks oon kokenut yksin olon :ROFLMAO: eipä pääse muut ärsyttää. laitanko sinut listalle?

Yövuoro takana ja päätin repästä ja kattoo noita hiljasempia läpi (huh huh). Suurimmasta osasta löysin "viimeksi nähty" (VN) tiedon jolloin ollut viimeksi sisään kirjautuneena ja osasta laitoin viimeisimmän viestin (VV) josta näkee vähän kans aktiivisuutta. Ahkeralla salapoliisityöllä löytyi myös plussanneita :love: ja jollakin on kerennyt jo vauvakin syntyä. Parista ei löytynyt mitään tietoa.

Olisko nyt helpompi siivota listaa? Ajattelin että jos nuo tiedot jäisi tuohon listaan ja sitten seuraavaan laittais päivitetyn + ilman noita minun lisäämiä merkintöjä. Ja mites nuo plussanneet? En tarkemmin katsonut oliko ketkä ilmoittaneet täällä plussauksestaan, mutta lisätäänkö plussanneisiin vai siivotaanko pois?
 
@Jennipä kiva et lista on nyt siivottu ja käyttäjät tutkittu :p Pitäiskö vaan tehdä kokonaan uusi lista vain tällä hetkellä aktiivisista ja jättää tuo tuohon. Jos joku aktivoituu uudelleen niin pääsee listalle kun päivittää tietojaan. Myös plussanneet voisi jättää nyt tyhjäksi uudella listalla ja aletaan päivittämään sitä mukaan meistä yrittäjistä uusia plussanneita. Kuka haluu olla seuraava?

@M|RA tsemppiä painonhallintaprojektiin. Toivottavasti saat hyviä vinkkejä ravitsemusterapeutilta ja vinkit tuottaa tulosta. Tuohon alle 100kg ei onneksi oo mahdottoman pitkä matka. Pystyt kyllä siihen! :) itselläkin on ylipainoa ja mietin kovasti juuri sitä että mitä polilla siihen sanotaan. Mua jännittää myös se jos painosta keskustellaan miehen kuullen :D tyhmä ja naurettava juttu mutta en haluaisi hänen tietävän painoani vaikka se nyt ei mitään muuttaisikaan tietääkö hän sen vai ei. :D itselle vaan paino on ollut aina arka aihe ja henkilökohtainen asia.
 
Itsekin ylipainon kanssa taistelen, niin mietin että missä menee ne rajat, milloin ensiksi täytyy "vain" laihduttaa ennen jatkoja.
Yleensä ainakin julkiselle puolelle taitaa olla BMI raja 35, eli pitäisi olla sen alle, jotta pääsee hoitoihin. Yksityisellä tuosta kai voidaan joskus joustaa tilanteen mukaan. Nano tuossa jo hyvin selvittikin, miksi näin (y)Lisäksi ylipaino tuo myös raskauteen ja synnytykseen jonkin verran lisää haasteita. Ei ne siellä lääkärissä siis ihan muuten vaan yritä olla ikäviä, vaan miettivät vaan sekä äidin että vauvan parasta :)
 
Varmaan parin kuukauden päästä oon noiden koirien kans tuol parvekkeella rähjäämässä ohikulkijoille jos en keksi jotain keinoo tasottaa tätä PMS-vuoristorataa...:ROFLMAO: onko muuten ideoita/vinkkejä, jostain luin et liikunta saattais auttaa mut entä mitä muuta?
Omega 3 eli kalaöljy voi auttaa PMS-oireisiin (y) Kannattaa myös yrittää välttää sokeria ja höttöhiilareita, niillä on myös vaikutusta pmsään ja varsinkin mielialaoireisiin ;)
 
Yleensä ainakin julkiselle puolelle taitaa olla BMI raja 35, eli pitäisi olla sen alle, jotta pääsee hoitoihin. Yksityisellä tuosta kai voidaan joskus joustaa tilanteen mukaan. Nano tuossa jo hyvin selvittikin, miksi näin (y)Lisäksi ylipaino tuo myös raskauteen ja synnytykseen jonkin verran lisää haasteita. Ei ne siellä lääkärissä siis ihan muuten vaan yritä olla ikäviä, vaan miettivät vaan sekä äidin että vauvan parasta :)
Juu, tiedän kyllä nuo syyt, miksi näin on. :) En vain tiennyt, millaista painoindeksiä niissä pidetään. Kai ne joskus opinnoissakin käytiin, mutta kaikkea ei pysty muistamaan :D

Itse olen siellä BMI 27 korvilla. Harmittaa, kun pääsi kilot hiipimään tässä noin puolentoista vuoden aikana, kun sain sitä ennen tiputettua BMI:n hieman alle 25 korville. Se olis itselleni sellainen ihannepaino, missä koen että mun olis hyvä olla. Mut jatkuvasti tulee keikuttua täällä ("lievän") ylipainon puolella. Koskaan en ole ollut kovin hoikka, joten senkään puolesta en tavoittele ns. kuuta taivaalta, mutta toivon, että saisin itseni takaisin sinne normaalipainon puolelle. Ja että pysyisin siinä.
 
  • Tykkää
Reactions: riikka96
Jennipä toi on kyllä ihan loistava ja aivan takuulla toimiva vinkki :LOL: Mä ehkä vielä hetken pitäydyn pois listalta ettei lähe taas kierrokset yltymään ku piinailut lähenee, parempi etten kauheesti vahdi kiertoa yms :ROFLMAO: mut ehkä tän kierron jälkeen voisin listautuakin!

Villisilmä en ookaa koskaan kokeillu omega-3, täytyy varmaa kokeilla jos niistä olis apua, en vaan oikeen usko vitamiini yms lisiin mut noi ei ihan hirveitä taida maksaa nii vois jopa kokeillakin! :)

Jouduin kohtaamaan mun "pelot" ja mennä miesgynelle ja eihän se nii kamalaa ollutkaan. Se oli vähän vanhempi ja tosi mukava ja osaava. Harmi et tuolla ei saa valita kenelle menee, muuten menisin aina sille kyl jatkossa.
 
Kyl vähän ahisti avata haarat siinä sen edessä mut sit mietin et mitä mäki nyt hermoilen, se tekee vaan työtänsä :LOL: Sit kun lähin nii se sano vielä perään et niiltä löytyy myös neuvola jos haluan valita sen sit kun sen aika on :) Tuskin valitsen kun on vähän turhan kaukana kotoota mut muuten menisin varmasti.
 
Vähän vielä omia juttuja... Mut oho! Ehkä mulla oireista huolimatta on ovulaatio vähän myöhemmin kuin olen kuvitellut. Testasin vielä tänään kertaalleen, vaikka ajattelin sen olevan jo ihan turhaa. Rfsu näytti tältä. Eihän tuo ihan plussa ole, mutta se on myös tehty tosi laimeasta virtsasta, noin tunnin pidätyksellä. Ainut huono juttu tässä on, että tais jäädä tämä ovis hyödyntämättä.
 

Attachments

Nyt on kp 14/25. Luulin oviksen olevan to, ke illalla myöhään oli toimintaa. Tosin äsken nyt sitten ehdittin vielä ennen mun reissunlähtöä. Jonkinlaista nipistelyä oli alavatsalla to ja pe, ehkä vähän myös tänään. Mut mulla on vatsaongelmia muutenkin, kuin välillä on vaikea sanoa tuleeko tuntemukset munasarjoista vai yleisesti alavatsalta. Limoja on ollut näinä päivinä paljon. Ja haluja...

Vähänhän tuo luteaalivaihe on lyhyt, jos ovulaatio onkin vasta nyt. Täytynee kysyä gyneltä siitä, kunhan joskus saan varattua ajan.
 
En nyt varmaksi tiedä mut eikös normaali luteaalivaihe oo 10-16 päivää, niin uskon kyllä että pikkunen ehtii kiinnittyä jos se ei montaa ektrapäivää etsiskele paikkaa. Kiinnittyminen tapahtuu about viikko hedelmöityksen jälkeen (muoks. Minkä varmasti kaikki täällä tietääkin). Hyvä et ehditte vielä nii nyt on ainakin varmasti paljon simppoja siel odottamassa (y)

Mulle gyne sano et jos seksiä on pari kolme kertaa viikossa nii sen pitäis riittää mut eiköhän toikin oo aika yksilöllistä riippuen miehestä ja naisen limoista.
 
Täälläkin tänään kp 14 ja tikut vaan haalenee :( Oon ollu kipeä jo monta päivää enkä tiiä kauanko jaksan tämmöstä enää...pillereiden aikaan ei ollu mitään kipuja. Nyt polttaa, vihloo ja särkee ihan tuolta kohdun ja munasarjojen kohdalta :unsure:

Testaan vielä ovista, mutta tikutki loppuu ku innostuin siitä kp 8 aikaan tulleesta vahvoista viivoista :LOL: No, tilataan lisää, ei onneksi maksa kauheita ;)

Nyt 2 päivän sisällä 2 vauva uutista. Miksei meillekkin vois tulla :( Mies on kyllä ollu tosi väsynyt tällä viikolla, että viimeksi taidettu maanantaina tai tiistaina hommailla...
Mutta oon kyllä iloinen kavereiden puolesta ja toisella pariskunnalla monen vuoden odotus viimein palkittiin :)
 
Jennipä vau hyvin jaksoit listaa päivittää!! Jos vaan poistais nuo nukkuvat seuraavaan listaan, saavat tulla takasin jos haluavat. :)

Joko saa alkaa kuvitella raskausoireita? :D Kp 17 ja dpo2 (?). (Nano89 sulla on kiva toi sun profiilikuva :D) Jos ovis oli kova yöllinen kramppi muutama yö sitten, niin oon tässä jo laskeskellut että simpoilla oli 28h aikaa selvitä hengissä sinne asti, eli ei kai tää kierto niin tuhoon tuomittu olekaan. :LOL: Tiedän varsin hyvin ettei mitään raskausoireita voi näin aikaisin olla ja mun piti nyt ottaa rennosti jajaja... Oireet tällä hetkellä: Nännit kipeet (normaalia) ja nenän tukkoisuus/limakalvojen kuivuus. Eilisestä asti oon kärsinyt kutiavasta nenästä ja luullut että nyt se töissä pyörinyt flunssa iskee, kun nenä on tukossa ja aivastuttaa, mutta muuten on kyllä ihan normi olo (mitä nyt satunnaista kuumeista oloa, mutta lämmöt on ihan normit). Jaksoin reippaana käydä jumpassakin tänään. Ikinä tällaista nenäongelmaa ollut, miks yhtäkkiä on nenän limakalvot näin kuivat. Ei ymmärrä. Joo pitäis taas lopetella googlettelu......

Kivaa viikonloppua! (y)
 
Täälläkin ollaan vielä haaveilemassa mukana! Tarkoituksella ottanut vähän etäisyyttä yrittämiseen, vaikka onhan Täällä silti tullut käytyä uudet kommentit lukemassa :whistle: nyt menossa yk 9...

Viimekuussa olin kesälomalla ja rupes taas kierron loppupuolella haaveilemaan ihan turhaan, kun sai oviksen tikutettua ja oli muka kaikkia oireita. Tässä kuussa ei oo sitten ovisoireita tuntunut ja stressitasot huitelee miljoonassa, koska mies oli töissä joutunut onnettomuuteen. Sen takia makkarin puolellakin on ollut hiljaisempaa, mutta ei sillä niin väliä nyt, pääasia että saadaan mies kuntoon :love:

Meillä myös asunnon etsiminen käynnissä,
Rivaria etsitään, yhdestä kivasta tarjouskin tehtiin, mutta joku muu sen sitten sai :( mitkä teillä on asunnon suhteen ykkös prioriteetit? Meillä mm sijainti, isohko piha ja hyvä pohja.

Plussiakin tuntunut tämän mun tauon aikana tulleen useita, ihanaa! Ootte niin ansainnu kaiken hyvän! Eiköhän me muutkin plussat vielä saada!
 

Yhteistyössä