♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@sucrine Ihan totta, tuohan kertoo jo siitä että moni asia on mennyt oikein, ja se on mahdollista uudelleen. Eikös nämä varhaiset keskenmenot oo tosi yleisiä, eli missään tuskin on ollut mitään vikaa, siis sinun tai puolisosi osalta :)

Tähän tyyliin yritän itsekin ajatella, kun nyt oli se kemiallinen. Tänään alkoikin kp1, eli tervetuloa uusi kierto ja uusi mahdollisuus (y)
 
  • Tykkää
Reactions: sucrine
@Emmae Voi johtua greippimehusta aikaisempi ovis, mutta oon kyllä lukenu enemmän että ovis ois myöhästyny (n) Jos nyt ovis oli kp10, niin meni hukkaan kun tallettelut ei osunu siihen. Ennen keskenmenoa ovis oli kp14 (eli eihän toi kp16 nyt niin myöhäinen oo :ROFLMAO:). Keskenmenon jälkeen ollu kp14-15.

@Pihlaja87 Vadelmanlehtiteetä voi mun käsitteekseni juoda koko kierron ajan, mutta lopettaa plussaan. Itse oon juonu kp 1-20, koska paketissa on 20 pussia :D

Pahoittelut kemiallisesta @peanut_butter :( ja keskenmenosta @sucrine :cry: Täällä kokemusta molemmista... Tuo on totta, että "onneksi" menee kesken alussa eikä vasta myöhemmin kun on jo kauan ehtinyt olla vauvahuuruissa :notworthy:
 
@peanut_butter ja @sucrine pahoittelut :/ mulla tuli sillon se keskenmeno 6+3, meni spontaanisti tosi "helposti". Mutta raskastahan se on, ei sitä mikään muuta.

Mulla on nyt kp29, ja nyt on tullu raskausoloja! Normaalistikin turpoavista rinnoista on tullu raskaat, kroppaa "kuumottaa" ja alavatsa silleen tuntuu. Samanlaiset tuntemukset oli sillon tossa keskenmenneessä. Tein tosiaan alkuviikosta sen negan ja nyt en ihan oikeasti kyllä testaa ennen ens viikkoa! Mutta alkaa vaikuttaa tutulta.
 
@Kumiankka1 Kiitos. Onpa sullakin ollut jo pitkä matka yrittämisen kanssa. :unsure:

@Lasithuurussa Kiitos. En edes tiedä milloin tarkalleen meni kesken. 6+1 vai 2 oli eka ultra eikä kohdussa näkynyt kuin paksuuntunutta limakalvoa ja verihyytymää. Viikkodigi näytti silti aamulla 2-3. Näytti tosin samaa jo viikko aiemmin. Ja missään vaiheessa ei ole ollut runsasta vuotoa vaan menkkoja niukempaa. Nyt seitsemättä viikkoa. :unsure: Ellei jossain vaiheessa vaihtunut jo menkkoihin mutta en usko. Toivottavasti raskausolo enteilee sulla hyvää. (y)
 
Täällä kp1, yritys pääsee vihdoin alkamaan kunhan näistä menkoista pääsee eroon, jännittävää :rolleyes: menee kyllä lokakuun puolelle näiltä näkymin tää yk1, ainakin jos womanlogiin ja flohun luottaminen. Pitää varmaan hakea ovistikkuja, sitä kun luulee että tietää milloin ovulaatio on mutta sehän voi olla ihan eri aikaan mitä kroppa "sanoo" (n)
 
Yristyksen alottaminen on kyllä jännää! Tsemppiä heti alkuun jo :love:

Mulla onnyt virallisesti menkat myöhässä, kp32 menossa. Mies sano että aikasintaan keskiviikkona antaa mun testata :D kp27 testasin rfsun liuskalla negan, mutta mulla tosiaan se kesken mennyt raskauskin näky vasta kp34 testissä. Kuumotusta ja rintojen turvotusta in edelleen, kasvojen iho alkaa paranemaan myös jotenkin tosi selkeästi. Mutta kaikenkaikkiaan aika kutkuttavaa :p Toukokuisten odottajien pinoa oon jo selaillu, näillä näkymin 27.5. ois ehkä laskettu aika.
 
@Lasithuurussa Pidän sulle peukkuja! (y) Ja muillekin tietysti!

Olen pahoillani keskenmenosta ja kemiallisesta raskaudesta, @sucrine ja @peanut_butter :(

Mulla on nyt kp11, flo ennustaa ovista ylihuomiselle. Oon jo parina päivänä tikutellut ovista, viiva näyttäisikin olevan vahvenemaan päin. Tänään on ollut lieviä menkkatuntemuksia, liekö nämä sitten juurikin tulevaan ovulaatioon liittyisi, kun en oikein ovulaatiotani vielä ole oppinut selvästi tunnistamaan. Nämä kierron alkupäivät ovulaatioon asti menevät kuin siivillä, ovulaation jälkeen alkaa kirjaimellisesti piinaviikot kun yrittää löytää raskausoireita itsestään ja yrittää olla testaamatta liian aikaisin :whistle:
 
Ei tarvi enää jännätä, hanat aukes kuitenki. Liekkö sitten joku varhainen km tai kiinnittymisyritys, kun kuitenkin kerkes oireita olla. Noh, leuka rintaan, lakuja ja pikkasen valkkaria kaupasta nii eiköhän tästä taas nousta. Yk5 tässä taitaa nyt sitte startata.

Muoks. Laskin väärin, yk4 tässä vasta onki!
 
Viimeksi muokattu:
@peanut_butter Mulla on vasta yk 3.

Tuota ovulaatiota olen nyt yrittänyt tikutella, sunnuntaina kp10 viiva oli semmonen keskivahva mutta vielä nega, eilen kp11 viiva oli haalenemaan päin ja tänä aamuna kp12 viiva oli vielä sitäkin hailakampi. Aloin miettiä että oiskohan se ovulaatioplussa ollutkin tuloillaan jo silloin sunnuntaina kp10, mutta en vaan hoksannut tikuttaa sitä sinä päivänä kuin kerran, kun flo ennusti ovista vasta huomiselle eli kp 13:lle. Vai voiko se olla niin että ovulaatio on vasta tulossa mutta viivojen vahvuudet jostain syystä heittelee? Vai onko nuo testit semmosia että viivojen pitäis tasaisesti voimistua ovulaatioon asti, ennen kuin ne lähtee haalenemaan?

Viime kierrossa mulla tuli kp15 illalla epäselvä positiivinen (testiviiva oli reunasta samanvahvuinen kuin kontrolliviiva mutta suurimmaksi osaksi ihan aavistuksen haaleampi kuin kontrolliviiva), ja kp16 aamulla selvä positiivinen tulos (testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva), ja kp16 kuusi tuntia sen positiivisen tuloksen jälkeen oli jo selvä nega.

Jos ovulaatio onkin nyt tapahtunut näin aikaisin, niin talletuksia on ainakin tehty ahkerasti oikeaan aikaan :D Menkkamaista jomotusta, pahoinvointia ja selkäsärkyä on ollu tänään ja eilen.
 
@Apustaja voi hyvinkin olla, että ovulaatioplussa olisi tullut silloin kp10 myöhemmin. Nää on joskus vähän mystisiä.. Mutta hyvä että ajoitus olisi ainakin kohdillaan! Oliko/onko oireita tai fiiliksiä ovulaation suhteen?
Mä en vielä oikein tunnista ovulaatioitani kun on vasta kolmas kierto missä yritän sitä tunnistaa. Flo:sta nyt katsoin niin viime kierossa kun tikutin ovista niin dpo0-dpo1 ollut menkkajomottelua ja dpo 1 märkyyttä. Samaa märkyyttä oli nyt sunnuntaina kun sain sen vahvimman viivan. Ja menkkajomottelua ollu ma-ti, mut ei vielä sunnuntaina. Eilen eli maanantaina tuli myös iltapäivällä yhtäkkiä voimakas mahakipu /selkäkipu/pahoinvointikohtaus, joka kesti ehkä tunnin verran. Mitään ovislimoja en ikinä oo bongannut. Mä nyt huvikseen aattelin tikutella vielä muutaman päivän.

@Lasithuurussa Onnea seuraavaan kiertoon!
 

Yhteistyössä