♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Emmae Sanopas muuta, mullakin on tänään ollut paljon parempi fiilis, varmaan kun on perjantai (y) Koitetaan nyt nostaa vähän tunnelmaa täällä palstalla ja sitten plussataan joukolla :love::love:

Onko teillä tässä kierrossa mitään kikka kolmosia käytössä? Mä juon nyt taas 1 lasin greippimehua joka aamu ovikseen asti. Pohdin että pitäiskö jättää aspiriinit kuitenkin vasta ensi kiertoon, ja kokeilla tässä kierrossa punkkukuuria oviksesta eteenpäin..
 
@peanut_butter Tässä kierrossa ei mitään, mutta ensikiertoon alan syömään rautatabletteja kun on raudansaanti vähän heikkoa mulla.. Mietin, että pitäiskö kokeilla meidän joulukuun kikkoja, mitkä toi viimeksi plussan; joka päivä pitsaa/hampurilaista :ROFLMAO::ROFLMAO: (meillä oli siis nykyisen kämpän remontti :D)
 
Tervetuloa @Viljamii ja @Suspi!

Tuttuja ajatuksia on täällä monella. Olen tarkoituksella vähentänyt palstalla pyörimistä ja yrittänyt suunnata ajatuksia muihin asioihin. Kirpaisee varsinkin ekoista kierroista plussan saaneet. :unsure: Meillä on yk 2 keskenmenon jälkeen ja kaikkiaan ehkä yk 8 tai 9. Tuntuu, että sanon eri keskusteluissa eri juttuja kun laskeminen on vähän hankalaa. Joka tapauksessa kohta vuosi yrityksen aloittamisesta mutta alkuvuosi oli enemmän tulee jos on tullakseen -asenteella.

@Kumiankka1 Kiva kuulla sustakin. Ihanaa, että koira pitää ajatuksia muualla. :love: Mun tiedoista voisi muuten päivittää, että km 8/18. Ehkä olen sanonut sen alun perin väärin.
 
@Viljamii tervetuloa tännekin!

@Kumiankka1 mut voi lisätä listalle. Ikä 29 (mies 27), ya 6/18, yk 5.
Voi että, koiranpentu saa varmasti mukavasti ajatuksia muualle vauvajutuista!:love: Itsekin tasaisen epätasaisesti kärsin pentukuumeesta.:whistle:

Täällä alkoi kp 32 ja dpo 13. Menkkaolo senkuin jatkuu - tuntuu, että hanat aukeaa hetkenä minä hyvänsä. Sen takia ei ole testit erityisesti poltelleet, joten taidan selvitä huomiseen ihan kunnialla.:sneaky:

Oon kanssa koittanut olla vähän vähemmän stressaamatta näitä vauvajuttuja ja keskittyä kaikkeen hyvään elämässä. On niin paljon asioita, joista nauttii ja jotka tuo sisältöä elämään, että ei tässä pitäisi liikaa synkistellä. Tietty kuten sanoitte, tää homma on välillä vähän vuoristorataa, joskus on huonompia päiviä ja joskus parempia, mutta vois ainakin koittaa pitää ne huonot minimissä.:)
 
Kiitos @sucrine ! Onpa ikävä kuulla, että teillä on keskenmeno taustalla. Se on varmasti kova paikka, mutta ihana kuulla että jaksat siitä huolimatta pyrkiä pysymään positiivisena.

Kiitos @Luumupuu_ ! Meillähän on näköjään melkein sama tilanne, tosin mulla on hieman vanhempi mies ja muutama yrityskierto enemmän. Mun kierto on myös jonkin verran lyhyempi. Mutta kiva jotenkin kun on suunnilleen samanikäsiä yrittäjiä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Luumupuu_
Noniin, tein nyt kumminkin äsken testin ihan varmuuden vuoksi niin ei tarvitse yöllä mietiskellä huomista testaamista.:LOL: Negahan se.:poop: Aina se harmittaa, mutta tässä on jo monta päivää ehtinyt sulatella asiaa niin ei kirpaissut niin paljon kuin yleensä.

Eipä auta kuin odotella uutta kiertoa ja toivoa, että tulisi vaikka joku joululahjaplussa.:barefoot:
 
Noniin, tein nyt kumminkin äsken testin ihan varmuuden vuoksi niin ei tarvitse yöllä mietiskellä huomista testaamista.:LOL: Negahan se.:poop: Aina se harmittaa, mutta tässä on jo monta päivää ehtinyt sulatella asiaa niin ei kirpaissut niin paljon kuin yleensä.

Eipä auta kuin odotella uutta kiertoa ja toivoa, että tulisi vaikka joku joululahjaplussa.:barefoot:
Toivotaa tota meille kaikille:love:
 
Täällä starttasi juuri yk 4. Ajattelin tässä kierrossa ruveta metsästämään ovulaatiota ja se on miehellekkin ok. Tähän mennessä ollaan siis oltu asenteella "tulee jos on tullakseen". Kyselisinkin vinkkejä mistä ostaa/tilata ovistikkuja, mikä kp ruveta tikuttamaan, moneltako paras aika testata ym. Aivan vieras asia siis mulle tämä ovulaation metsästys joten kaikki tieto olisi tarpeen! :LOL:
 
@Haavejuttu itse olen tilannut raskauskeijulta One Step- ovistikkuja ja mulla ainakin toimineet hyvin. Se, koska kannattaa alkaa tikuttaa riippuu ihan oman kierron pituudesta. Mulla kierto saattaa vaihdella 28-35 päivän välillä, joten alan yleensä testailla kp 11-12. Ohjeessa sanotaan, että paras aika testata on klo 10-20 välillä, mutta ei se ehkä niin tarkkaa ole. Jos haluaa varmistaa, ettei missaa niin voi vaikka testata kahdesti päivässä.:)
 
@Haavejuttu Samat vinkit kiinnostaisi täälläkin vaikka meillä tosiaan alkaa nyt yk9, tää on nyt eka kierto jossa meinaan tikuttaa.

Ja kertokaahan, miksi sitä aina toisinaan sortuu testaamaan liian ajoissa..? Huoh. Tänään kp21/26-27 ja nyt aamusta tein testin. Täysin tyylipuhdasnega, joten uutta kiertoa odotellessa. Syy miksi tein oli oikeastaan se että on ollut kummallista munasarja nippailua mitä tässä kohtaa kiertoa ei mulla yleensä ole, sekä pahaa makua suussa. Noh niille löytyy nyt sitten varmaankin joku muu selitys... mutts tulipahan testattua, että nuo apteekin testit on itselleni parempia kuin pc:t, jotka mulla antaa törkeetä viivanpaikkaa aina vaikka oon niitä kuullut kehuttavan. Tuossa negassa ei jäänyt mitään arvailujen varaan.
 
Menkat ei vieläkään alkaneet, joten testasin nyt sitten tuolla ovistestien mukana tulleella One Stepillä ja siihen tuli joku haamu/viivanpaikka!:eek: Mulla ei oo näistä mitään aiempaa kokemusta, joten en osaa sanoa tuleeko näihin herkästi viivanpaikkoja.(n) Apuaaa!
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Emmae
@Luumupuu_ kyllä siinä haamua näkyyyyyy!! Iik!! :love: Millä testasit eilen sen negan? :D Huomenaamulla sitten uutta testiä?:love: Jännäää!!

Niin ja @Kumiankka1 odottelen sultakin aamuista päivitystä  :whistle::love:
En malttanut aamuun asti odotella, vaan kävin hakemassa pc:n ja plussan se antoi!:love: Uskomatonta, olin niin varma uudesta negakierrosta ettei millään pysty käsittään. Eilen testasin rfsu:lla ja siihen tuli kyllä viivanpaikka, mutta tulkitsin sen negaksi kun on kyseisestä testistä niin huonoja kokemuksia. Laitoin tähän kuvaan molemmat testit, ylempi siis se eilinen ja alempi äsken tehty pc.
 

Attachments

@Emmae ja @Viljamii kiitos!:love: Tänään on kp 33 ja dpo 14. Täytyy tässä tulevina päivinä vielä testailla ja katsoa lähteekö toi viiva tuosta vahvistumaan.:)

Ei oo kyllä minkäänlaisia oireita paitsi sellaista todella menkkamaista jomottelua ajoittain eikä tää kierto eronnut edellisistä negakierroista mitenkään. Ihan turhaan oon siis aina niitä raskausoireita googlaillut.:D
 

Yhteistyössä