♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Meillä mies eilen kyseli että joko mun kohtu on terve ja millon on seuraavat "tärppipäivät". Se haluaa lasta niin kovasti, mun sydäntä särkee ku mietin etten sitä välttämättä pysty hänelle antamaan :cry: Hänellä on ikää jo 43 vuotta, kyllä sen lapsen soisi hälle jo tässä piakkoin, mutta eihän se aina mene niinku oppikirjoissa.

Mulla on edelleen tunne, ettei mahassa ole vieläkään kaikki hyvin. Kohtukipuja ei enää yhdynnässä ole ollut, mutta muuten sitten on semmosta epämääräistä vihlontaa ja tunnetta munasarjojen seuduilla.
 
@Emmae Aika osuvasti tikutettu kyllä (y) Mun mielestä toi itsekuri on jo ihailtavaa, ettet tikuttanut tuota aiemmin :D Itsehän aloitin kp9, mutta haluan kyllä oikeastaan nähdä mielenkiinnosta miten se viiva kehittyy. Hyvä että saitte oviksen hyödynnettyä, nyt vaan piinailemaan :rolleyes: Paaaljon plussatuulia sinne päin :love:

@Apustaja Hei, mä uskon että varmasti vielä sen plussan saatte <3 Ootko ollut lääkäriin yhteydessä tosta tunteesta? Missä vaiheessa sun kierto on, josko ne tuntemukset liityykin vaan normaaliin kierron vaiheeseen?

Mä oon tässä alkukierron aikana yrittänyt psyykata itseäni tähän yritykseen. Oon ajatuksen tasolla yrittänyt hyväksyä sitä, että tämä on sellainen asia mitä en voi saada heti, ja että varmasti kaikki on hyvin ja mekin vielä sen plussan saamme. Jotenkin tuntuu että tän myötä olokin on rauhallisempi, tai sitten liittyy sekin tähän kierron vaiheeseen kun kaikki on vielä mahdollista..
 
Täällä tylsä vaihe eli kp 7/28-33 :whistle: onneksi ovis sattuu näiltä näkymin ensi viikolle kun ollaan samoissa vuoroissa töissä, niin tallettelutkin onnistuu :love: ajattelin viikonloppuna alkaa tikuttelemaan ovista ettei se nyt mene ohi!
Ja onnea plussista ja tsempit kaikille talletteluihin! Ollaan aika samoissa kierron kohdissa kaikki :LOL: jospa saatais jouluplussia sitten monta! :barefoot:
 
Mä oon taustalla seuraillut syksystä lähtien ja taustalle varmaan jäänkin, ainakin vielä.. :geek:

Mulla tärppäs ekasta yrityksestä raskaus, mutta oli tm ja jouduin lääkkeelliseen tyhjennykseen lokakuussa. Tyhjennys onnistui ja nyt kuulostellaan kroppaa, että alkaako menkat (ja millon...) Flo ennustaa viikonloppua. Raskaustestit näyttää negaa, mutta nyt odotan rauhassa viikonloppuun testien kanssa, kun ei voi yhtään tietää missä mennään. (n) Turhauttavaa piinailua siis luvassa edelleen... Mutta toivotaan iloista yllätystä, kun jatkettiin heti yrittämistä. :giggle: En oo varma ovuloinko edes, saatika milloin olis ollu, limoista päätellen 6-8.11 välisenä aikana, ehkä...

Muilla plussatuulia ja toivotaan, että mahollisimman moni sais joululahjoista parhaimman, kun testit näyttäs plussaa (y)
 
Mää taas palaan tänne kun oon päässyt pahimmasta harmituksesta yli ja kp2/35. Geelee royalit ostettu, foolihapot, rautatabletit ja greippimehu. Minähän perkele raskaudun kans ennen joulua :D Onnea plussanneille hurjasti! :) Koitan vähä vähemmän tässä kierrossa pyöriä täällä ( oviksen aikohin varmaa 100 kertaa päivässä ). Viime kierrossa kun muka kaikki oireet oli ni tippui niin korkealta, että YRITÄN olla rennompi tässä kierrossa.
 
@Bambinen Kiva että pääsette hyödyntämään oviksen (y) Ja juu tehdään nyt oikeen runsaasti niitä jouluplussia :love::love:

@Rnna Pahoittelut tuulimunasta :( Toivottavasti pääsette pian uuteen kiertoon ja raskaus onnistuu nytkin yhtä nopeasti, ja menee onnellisesti loppuun asti :love:

@toivojatintti Pahoittelut menkoista :unsure: Mä oon itekin hei miettinyt, että voiko tahdonvoimalla raskautua? Jos voi, niin aivan varmasti ollaan kaikki paksuna ennen joulua! :D Tsemppiä kierron alkuvaiheeseen ja toivotaan että nyt on rennompi fiilis (y)
 
Ihanaa @Jennipä että siellä on kaikki hyvin :love:

Onnea @Kumiankka1 plussasta, toivottavasti teilläkin vihdoin kaikki menee hyvin loppuun asti :love:

Meillekkin kuuluu hyvää, poika syntyi tiistaina 30.10 muutamaa päivää ennen laskettua. Molemmat voitiin hyvin alusta asti vaikka synnytys olikin rankka pitkän luteaalivaiheen takia. Kotona ollaan tiputtu kunnon vauvakuplaan, tää on ollut mun elämän parasta aikaa, kannatti jaksaa haaveilla :)
 
@Emmae minä oon katellu jo vaunuja, huoneiden sisustuksia ja kaikkea muuta mitä vauvalle pitää hankkia :LOL:
Täällä menossa kp 8. Ovistestin tein ihan mielenkiinnon vuoksi, niin siihen tuli hailura viiva, eli vois olla et alkuviikosta saattais ovis jo tulla :rolleyes:
 
Tein tässä vielä varmistustestin ja hyvin on viiva tummunut, eiköhän mut voi siis siirtää plussanneisiin.:barefoot: Oireita ei vieläkään oikein muuta kun välillä sellaisia menkkatuntemuksia alavatsassa ja hiukan arat rinnat.

Teillä on kyllä niin jännät paikat monella taas käsillä, että luultavasti käyn silti täällä kurkkimassa, että mikä tilanne.:love:
 

Attachments

Onnittelut vielä @Luumupuu_ :love::love:

Milläs mielellä muut on aloittaneet viikonlopun? :)

Tein just ovistestin kp14 aamu, ja viivat on lähes tasavahvat joten luulen että plussa tulee illalla tai huomenna. Ainakin tähän ovikseen asti oon pysynyt melko hyvissä tunnelmissa ja rentona, jotenkin on sellanen olo että ei tästä tuu kuitenkaan mitään tälläkään kertaa niin turha sekoilla.. :D:unsure: Yritän pitää rennon fiiliksen myös oviksesta eteenpäin.
 
@Luumupuu_ onnea :love: toivottavasti moni meistä tulee perässä!
Mulla aika rennot fiilikset (ainaki vielä:LOL:). Ovista en oo tänään tikuttanu. Eilen oli sama hailura viiva kun aiemmin. Huomenna voisin alottaa päivittäisen tikuttamisen niin jos ei ohi menis tällä kertaa:)
Rentouttavaa viikonlopun jatkoa kaikille(y)
 
Olipa taas ihana käydä lukemassa täältä kuulumisia ja @Kumiankka1 onnea hirmuisesti:love::love::love:
Ja ihanaa että @Jennipä teillä siellä kaikki hyvin, onnea tyttölupauksesta!:love:
@voittamaton Täällä odotellaan innolla pääsyä vauvakuplaan! Tänään 36+2 eli ei ihan hirveän kauaa tarvitse odotella että pojan saa syliin:love:

Kaikille niille joiden kanssa ei yhtäaikaa ehditty kirjoitella, niin yhteisesti tsemppiä piinailuihin ja lämpimät onnittelut plussanneille!
 
@peanut_butter Kiva, että sulla on jo viivat vahvistuneet. Mulla on kp 17 ja edelleen on ovistestissä vain hyvin haalea viiva. Jos ovis tulee yhtään niin kuin aiemmin niin pitäisi kuitenkin olla suunnilleen 3-4 päivän kuluttua. (n) Testailen nyt cb:n digillä ja Sofin liuskalla.

Eilen oli vaihteeksi tosi huonot fiilikset tästä yrittämisestä ylipäänsä, kauhea huoli kaikesta mahdollisesta. Pitäisi saada ajatukset muualle. Ehkä tauko palstasta olisi paikallaan.
 
Kiva, että sulla on jo viivat vahvistuneet. Mulla on kp 17 ja edelleen on ovistestissä vain hyvin haalea viiva. Jos ovis tulee yhtään niin kuin aiemmin niin pitäisi kuitenkin olla suunnilleen 3-4 päivän kuluttua. (n)
Täällä toinen myöhäinen ovuloija. Kp 14 tuli vain pienen pieni värin häivähdys ovistikkuun, kp 16 oli vahvistunut ihan hyvin mutta haalea edelleen. Arvelen että ovis+ olis tänään tai huomenna, kp 18 tai 19.
 
@Apustaja En ole aiemmin käyttänyt liuskoja juuri siksi, kun epäilyttää, miten tulkinnanvaraisia ne viivat ovat.

Tänä aamuna tulikin jättiylläri: digi antoi hymynaaman! Miten ihmeessä liuska oli vielä ihan haalea eilen. (n) Oonkohan esim. tehnyt testejä liian vähäisellä pidätyksellä. Ja toisaalta ei kai se digi voi valehdella? :whistle: Taas oon muuten sekaisin päivistä. Vasta tänään on kp 17.
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae ja Apustaja
Kyllä mä digiin luottaisin. (y) Ja kyllä ne liuskatkin varmaan ihan luotettavia on, oon kolmessa kierrossa saanu plussan tikkuun. Joskus kävi niin että sain melkein plussan kierron puolivälissä (testiviiva oli ihan lähellä kontrolliviivan väriä) ja arvelin jo että ovis oli siihen aikaan mutta en vaan ehtinyt saada sitä tikkuun, mutta sitten yllättäen viikon päästä pärähtikin vasta se selkeä plussa eli testiviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva. Mulla on monirakkulaiset munasarjat niin sen takia mulla ilmeisesti saattaa joskus nuo tikut väläytellä melkein - plussia pitkin kiertoa. Mulla on huomenna gyne, niin aattelin kysäistä että näkyykö siellä mitään ovulaation merkkejä.

Äsken bongasin todella selkeät ovislimat, harmi kun olen kotona vasta illalla niin en voi miestä vielä vokotella sänkyyn :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Emmae ja sucrine
@sucrine Hienoa että hymynaama sieltä tulikin! Mullakin saattaa hyvin olla edellisenä päivänä iiiihan haalea viiva mistä on mahdoton päätellä että plussa tuleekin seuraavana päivänä, ja niin se on sitten tullut kuitenkin. Niin ja tiedän ton tunteen, että sitä alkaa murehtia kaikenlaista :( Koita ottaa rennosti ja olla luottavainen, kaikki on hyvin suurella todennäköisyydellä hyvin ja se plussa sieltä vielä tulee, ties vaikka tulisi tästä kierrosta :love:

@Apustaja Mä vähän toivon, että ovuloisin tällä kertaa myöhemmin. Mun kierrot on aiemmin ollut kevyesti sitä 30 päivääkin tai jopa yli, eli jos luteaalivaihe on pysynyt samana niin mulla on aiemmin ollut ovulaatio jopa kp20. Nyt yrityksen aikaan se on ollut kp14-15, mietin vaan että kohdun limakalvot ehtis rauhassa muhia jos ovis oliskin myöhemmin :D

Täällä mennään siis tosi samoissa, eilen illalla tuli mullakin ovisplussa ja tänään ovis. :) Peitto heilui eilen ja kellistän miehen vielä kun se tuosta herää. (y)
 
@Emmae Mullahan itseasiassa oli greippimehu käytössä tässä kierrossa kp1-kp15, VAIN 1 pieni lasi päivässä :D Sillon edelliskerralla meni huomattavasti enemmän, ja se kuivatti. Nyt ei kuivattanut, ja oviksen aikaan greippimehun kanssa tai ilman on jopa vähän turhan liukasta..o_O Nyt jatkuu punkkulasi/päivä viikon ajan. Mä en ole nyt ihan varma että onko tänään vai huomenna dpo0. Eilen testiviiva illalla vahvempi kuin kontrolliviiva, mutta tänään aamulla jopa vielä vahvempi plussa. Tuikkimista on vasemmalla.

Toivotaan meille kaikille plussia :love::love: Mä nyt ihan oikeasti ajattelin testata "vasta" dpo10. Koitan parhaani mukaan pitää ajatukset muualla tän viikon ajan..

@topis Tervetuloa mukaan! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae

Yhteistyössä