ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

bb, mun mies varman sanois samaa :D

Ootteko muuten koskaan miettiny, miten reagoitte sitten kun raskaustesti näyttää plussaa? Mä oon kuvitellu sen tilanteen varmaan sata kertaa :LOL: ja oon ihan varma, että ilon lisäksi mä tuun olemaan shokissa :D Vaikka ollaan haluttu lasta viime keväästä ja mullahan on ollu vauvakuume jo useamman vuoden niin kyllä se silti on niin maailman mullistava juttu, että varmasti kauhistuttaa aluksi.
 
Ihana kp kun saatte sen koira-vauvan kotiin =) mulla kans välillä tekis mieli ottaa koira tai kissa, mut en oikein tiedä onko sellasia rotuja, mikä sopis allergiselle ja sitten sitäki miettiny, että kannattaako riskeerata.

Mä päätin, että meen huomena töihin, ainahan sieltä voi lähteä pois, jos siltä tuntuu.
 
ONNEA paljon bb plussasta!! :flower: :hug: :) toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti :) oot aika muhkea morsian ensi kesänä:heart:
Mä oon sellanen, et koen kaikki tunteet hirveen vahvana, dramaattisesti ja must tuntuu, et jos saisin plussan, ni mä itkisin, huutaisin, nauraisin, kiljuisin yms. et miehelle ei jäis mitään epäselväksi.. :D :p

KP :hug: veetutukseen! se on kyl aina ihanaa hakea uus hauvavauva :heart: ne on niin pieniä vielä sillon :)
 
Veetutus johtuu dna:sta... Siellä on kyllä epäpätevä asiakaspalvelu..
Päivällä soittaessa asiat jollain tavalla ja illalla kun soittaa, kun ei tapahdukaan mitä pitäisi niin asiat onkin toisella tavalla..

Meidän hauvavauva on maanantaina 10 viikkoa...

KP
 
kaz
Kiitos halauksista, ilman niitä en jaksaisi :hug: Ja onnea BB plussasta :heart:

Duffy En ole koskaan pitänyt itseäni pessimistisenä, paitsi tämän vauvan saamisen kanssa... En halua kuvitella miltä tuntuu, jos saisi plussan, kun hajottaa sekin jo riittävästi kun käy sisustusliikkeessä ja näkee taulun mikä sopisi lastenhuoneeseen. :'(

Kerroin miehelle ovistestien tilaamisesta, niin sanoi vaan että "omapahan on asiasi, mihin rahasi laitat". Minä sitten että etkö halua lapsia, niin kuulosti että kyllä ne tulee ajallaan. Siihen minä, että mikä se on se ajallaan. Sitten tuumasi että adoptoida ei ainakaan ja minä sitten että entä jos tule luonnollisesti, niin eikö muka mennä tutkimuksiin, niin en saanu enää oikein selkeää vastausta :kieh: :kieh: Aargh, pistää niin vihaksi taas... :kieh:
Anteeksi purkautuminen, mutta kun mieskään ei halua kuunnella :ashamed: Onneksi ootta siellä olemassa :heart:
 
kaz ja nyt meni tosi kauan, et toi mun viimesin viesti latautu tänne ja sillä aikaa olit kirjottanu.. :hug: turhautumiseesi..ei se miehes varmaan kovin tosissaan tarkottanu..ja sillä hetkellä vaan tuntu siltä..
 
bb, mahtavan paljon onnea oikein sylin täydeltä.!!! :hug: :flower: :) onnea matkaan koko raskauden ajaksi :)

kaz, pahoittelut tädistä :hug: ja tuosta keskustelusta miehesi kanssa... ehkä hän ei vain ajatellut mitä sanoi ja tahtomattaan töksäytti asiat liian pahasti, pahemmin kuin tarkoittikaan.!

Duffy, parane pian.! :hug:

ON: kävin tänään ostamassa raskaustestin ja teen sen huomen aamuna... kukas siitä sanoikaan, että ovuloimattomassa kierrossa on niukat kuukautiset.?! mulla kun on ollut jo kahdessa kierrossa niukat... ja sitä edellisessä kierrossa tikutin ja tikkujen mukaan ainakin oli ovis :D tässä edellisessä kierrossa sitten taas en tikutellut... ääh, en tiedä :ashamed:
 
YP joistain keskusteluista oon lukenu sen tiedon..ei siis kirjatietoo..:) onnea testaukseen!

mä ostin eilen aconin herkän ja apteekin oman kaappiin oottamaan..ja nyt ne siel kummittelee vaik viel ei vois todellakaan näkyä mitää..eilen oli vaan taas tosi huono olo koko päivän..
Mä tääl netissä nyt pakoilen siivousta.. :headwall:
 
kaz
HaLPe Mullakin on tuolla kaapissa ollu jo toisesta kierrosta 3 herkkää testiä, enkä ole niitä edes päässyt vielä tekemään, kun ei ole ollu täti myöhässä.. Sen verran löytyy tuota itsekuria vissiin, ku en oo alkanu niitä huvikseen tehdä :saint:
 
Onnea kovasti bb:lle :heart:

Minuu veetuttaa taas, kun tuli se tunne et tässä kierrossa ei varmaan ees ovuloida |O Välillä sitä ajattelee, et josko niin ei oo vaan tarkotettu miun kohalla :'( Täti meni ja otan nyt tässä kierrossa ovistikut käyttöön vaikka lisääkin ressiä. Edellisen kierron ovis oli mukamas niin varma (kauheine oireineen), mutta eipä tainnut olla siitä kyse kun menkat alkoi 20pv myöhemmin. Eikai dpo20 voi olla? Eikös sen pitäs olla n.14pv? Ei ollu tikkuja, niin ei voi tietää! 2 pv on vauva-asioita/kyselyitä satanut ovista ja ikkunoista.. eikö ihmiset tosiaan ymmärrä et miulahan vois olla vaik km tai mitä hyvään ollu.. että joku tahdikkuus ees! Melkein alan porua vääntää.. mie! :ashamed:

No jooh.. oli taas pakko mussuttaa johonkin, helpottaa varmaan kun painan vastaa -napista :LOL: Sorry! Sain kamalan kurkkiksenkin.. tuntuu et kurkku turpoaa umpeen, yök!

Kaikesta huolimatta hyvät pyhät kaikille ja onnea vielä bb:lle :flower:
 
Hellurei!

Ei ollu sitten ihan paras idea tulla töihin, ihan hirvee olo ollu koko päivän ja paleleeki :/ Tänään ois vyöhiski, mut saapa nähdä jätänkö sen väliin.

Mii, yleensähän se luteaalivaihe, eli aika oviksesta menkkoihin on se 14pv, voi olla heittoa 2pv suuntaan jos toiseen. Mutta voihan se olla, että sulla on ollu ovis, jos se on tullu niiden ovisoireiden päätyttyä. Hankala selittää mitä tarkotan, toivottavasti ymmärrät :D Siis kun esim limoistahan sanotaan, että jos tulee ovislimoja vaikkapa 4pv, niin se viimenen limanen päivä tai jopa eka limaton päivä tapahtus ovis. Niin voihan se olla, että se ovis on tapahtunu niiden oireiden jälkeen, jollon se luteaalivaihekkin on ihan normaali. Huh, tulipa pitkä sepostus :D :D

HaLPelle tärppipeukutuksia! b=)d
 
laitetaan tännekin sama, kuin tuonne "isosiskopinoon"..:
mä en pysty enää olee täällä...
anteeks. on tottakai ihanaa, et kaikki plussailee, mut se tekee kipeetä omassa sydämessä, kun ei pysty ymmärtämään, mitä pahaa minä oon tehnyt, ettei meille lasta suoda...
ihan oikeasti on upeeta, että täällä on näin moni plussannut. mutta kidutan vain itteäni, jos täällä notkun katselemassa kuinka muut saa plussia...
tsemppiä kaikille odottajille ja kuumeilijoille... :heart:
 
asty :hug: :hug: :hug: mä mietin joskus tota samaa...uskon, et tuntuu tosi pahalle, ku yritystä jo noin pitkään..voithan sä tulla aina takas, jos siltä tuntuu..Toivottavasti pian myös teille onni suodaan ja plussa pärähtäs testiin :heart: :hug:
 
asty, :hug: :hug: mulla kans ollu samoja ajatuksia, syksy oli pahinta aikaa ja kun kuulin tästä pco:sta, tuntu aluksi että romahtaa kaikki ja mietin että mitä ihmettä mä täällä kaksplussalla teen kun ei sitä lasta meille kuitenkaan tule. Edelleen olen varma siitä, että täältä poistuu kaikki ennen mua, mutta sen ajatuksen kanssa täytyy elää. Aina välillä pilkahtaa toivo mulla ja välillä ryven aika pohjamudissa. Poistan sut listoilta, jos sitä haluat, mutta muista, että aina olet takas tervetullut =) :hug:
 
mä olin ihan surkeena koko illan ton astyn jutun takia..ajattelin, et vuoden päästä jos mäkin oon viel tääl kuumeilupuolella..ja hajosin siihen ajatukseen, et vaik taas on toiveet korkealla, ni kuitenki tipun tässäki kierrossa..eikä oo mitään hajua millo täti ois tulossa, ku en sitä ovista pongannu..saa taas surkeena rampata toista viikkoa wc:ssä kattomassa, et alkoko vai eikö..tuli taas sellanen itsesääli-kohtaus..kyl mä oon niin naurettava ja säälittävä akka tän yrityksen kanssa.. :headwall:
 

Yhteistyössä