Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Wau mikä uutinen täälä oli, OnNeA Chiba!! :heart:

Itte tulin vaa pikaseen kertoo ultrakuulumiset.. Huomenna tuun paremmin kirjotteleen jos vaan kerkeen, ku oli polttarien viimejärjestelyä.. Eli, kaikki oli oikein hyvin ja kaveri vastas täysin viikkoja. Saatiin aika varma sukupuolilupaus, mutta se jääköön salaisuudeksi.. (..koska mä vahvasti epäilen, että mua seurataan 2+ kautta.. ;))
 
Onnea ihan hurjasti Chiballe! Aivan ihania uutisia :)

Onnittelut myös hienoista ultrakuulumisista Pikkumyylle ja muillekin!

Kiitos myös kovasti onnitteluista. Kyllä tämä vauva-arki on niiiin ihanaa :heart: Meillä on käynyt tosi hyvä tuuri sen suhteen, että poika nukkuu usein öisin ainakin yhden noin neljän-viiden tunnin pätkän, joten siinä saa itsekin vähän pidemmän tovin nukkua. Ja nukkuipa tuo yksi kaunis yö melkein seitsemän tuntia putkeen :O Kyllä oli tällä äidillä huuli pyöreänä, kun katsoin kelloa pojan herätessä! Edelleen täytyy antaa päivittäin korviketta, mutta se annettava määrä ei ole juurikaan noussut vaan pärjätään vajaalla purkillisella eli mun oma maito on siis lisääntynyt. On se vaan niin hieno pikkumies, kun jaksaa tilailla tissimaitoa ahkerasti alun takkuilusta huolimatta! :) Äiti ja isi on ihan umpirakastuneita pikkuiseen :heart:

Hyviä vointeja kaikille!

Jomi & pikkumies 3,5 vkoa
 
Missä Epa?? Mikä siellä on vointi?? :)

Apua, huhtikuisissa syntyy tänään ensimmäinen vauva sektiolla :| Lapsivedet oli tullut ja istukka vuotanut verta. Eilen aamulla olivat koittaneet saada vuodon haltuun ja tälle aamulle olivat sanoneet että viim leikkaavat.
Ja meillä tuo mies ei usko et voi tulla jopa kuukauden etuajassa tai sit ihan kunnolla myöhässä. Mitä vaan voi tapahtua. Huih.

En eilen muistanut kertoa kun olin tuosta kummijutusta niin häpeissäni et kävin taas LiDl shoppailee siskon kanssa :D Siellä oli ihan hirveesti vauva kamaa! Ostin vanuisen unipussinki pojalle! Maksoin siitä 7€. Lisäksi ostin paksumpia sukkia pojalle ja pinnikseen sen pissisuojan patjan päälle. Kävin myös eilen hakemassa paketin postissa jossa on netistä tilattuja kankaita. Niistä olis tarkotus noille junnuille tehdä vähän pipoja ja collaripöksyjä. Ja muutama sisustuskangaskin sieltä löyty :) Meinaan tilata vielä lisää netistä kankaita noita kestoja varten ja et saan itselle liivinvuojia sit tehtyä niistä myös kun samalla ne rytkyttää koneessa kun vaipatkin. Ja sisko kerto eilen et ne kannattaa pestä pussissa sitten :LOL: No älä hitossa? onneks mulla on tollanen oma insinööri neuvomassa,enhän mä muuten pärjäis :D

Tänään saan vihdoin tilaukseen uudet silmälasit. :) Oon itkenyt verta noiden vanhojen kanssa ku ne puristaa päätä niin raivostuttavasti säädöistä huolimatta ja valuu inhottavasti aina nenää pitkin alas kun ei ole niitä kumityynyjä nokan vartta varten.
 
Voi syysmyrsky ihana kun joku huutelee muakin! :)
Tänne ei oikeestaan mitään ihmeitä, kipeä olen, tuntuu että haarat ratkeaa ja selkä naksahtaa (tullut nyt 15kg elopainoa lisää, en ole koskaan ollut näin jättiläinen) äippäpolilla rampataan joka toinen viikko rd:n takia vaikka vauva kasvaa keskikäyrällä mutta halutaan varmistua ettei sit yhtäkkii ookkin "jättiläinen". Toisaalta kiva kun näkee vauvan aina ultrassa mutta toisaalta se stressaa mua ja vauvaa. Myös siksi niin tarkka seuranta että en halua aloittaa insuliinia koska mulla on tosi paha piikkikammo :( Neuvolassa en muista edes koska olen käynyt kun sanovat että turha käydä heti äippäpolin perään.

Koti alkaa olla vauvantuloa varten valmis ja vauvan häätö alkaa ensi viikolla koska en halua päästää yliaikaiseksi, perheessä ja tuttavilla niin monta kohtu kuolemaa kun päästetty yli että se mietityttää suuresti. Äippäpolilla eivät ole ottaneet vielä kantaa että olisiko mahdollista käynnistää viim. vkoilla 39-40. Huomenna menemme miehen kanssa ostamaan viimeiset tavarat vauvaa varten ja sitten vauva saa luvan tulla! :)

Eka äitiyslomapäivä on maanantaina, ajattelin käydä viemässä töihin itse tehtyjä mokkapaloja.

Epa ja Jokke 34+4 :heart:
 
Huomenta ja ihanaa perjantaita! =)

Ihan ekaks sydämmelliset onnittelut ja halit Chiballe :heart: :kiss: :flower: Olihan se jo aikakin sinun siirtyä tälle puolelle!! ;)

Ja kiitos naiset vinkeistä siihen miehen sisko asiaan, yritän puhua miehen kanssa asiasta josko päästäisiin yhteisymmärrykseen. Sisko asian varmasti ymmärtää ihan ilman selittelyäkin, tää on nyt miehen pää lähinnä käännettävänä :)

Ja ONNEA pikkumyylle ihanista ultrakuulumisista ja sukupuli veikkauksesta :heart: Mä luulin että muakin seurataan täälä, ja kun ei olla siis sukupuolta kerrottu kellekään niin silti kaveri tuli kertoon että joku oli sanonu että meille tulee poika :D Noh, se siitä tiedosta sitten kun pieleen meni...

syysmyrsky Mä olin ihan kauhuissani kun huomasi tuon huhtikuun ekan syntyvän, joko me oikeesti ollaan niin pitkällä että niitä jo alkaa putkahtelee?? :O

tiuhtilla on äly-söpö möhkö!! :heart: Ja sä et kyllä todellakaan näytä siltä että painoo ois tullu! Etkös sä sitä kortisoonia syöny alussa niin eihän se oo ihmekään jos kiloja tulee javarsinkin kun oot niin hoikka. Mutta murehditaan niistä ylimääräisista kiloista sitten toukokuun jälkeen, eiks je? ;)

Ja vai ootta te meloonia pukkaamassa :D :D Mä näytän vaatimattomasi siltä kun oisin hylkeen nielassut :) Tää hikka homma ei oo yhtään niin kiva kun oisin kuvitellu, koko maha nytkyttää parhaimmillaan tuntikausia. Ja melkein aina YÖLLÄ!! Ja tavis potkut ei niin haittaa unta mutta tuo tasainen mahan nytkyäminen kyllä, nimimerkillä toissayönä heräsin jo puoli 4 :O

Täytyy ottaa kyllä ens neuvolassa tuo rd- ihan tosissaan puheeksi kun ylityksiä kuitenkin tulee aika usein ja sf menee käyrän yläpuolella ja painoo tullu aika reilusti niin kyllä mun mielestä on jo perustetta lähtee seuraamaan vauvan painon kehitystä jos se kerran muissa kunnissa tehdään jo automaattisestikin! Nih!

Ihanaa vkonloppua mammat! :heart:

viida ja eskimo prinsessa 28+4
 
Viimeksi muokattu:
Hellurei :)

Ihanaa PERJANTAI! :D ja mulla alkaa LOMA!!!! ens viikon siis lomalla! ja katotaa mitä neukkutäti sanoo keskiviikkona kun menen sokerirasitukseen ja kerro mun työtilanteestani sinne ;)

Chiballe täältäkin sylintäydeltä onnea :heart: IHANAA! VIHDOIN JA VIIMEIN! ja kyllä, pitää poksua jo 4+0! ;)

Myy, Onnea ihanista ultrakuulumisista! :) etkö edes mulle kerro kumpi tulee :D no ei, vitsi vaan.. ei tarvii kertoa :) ihanaa pitää pientä ylläriä meidänki joukossa kasassa!

syysmyrsky ja viida, oikeesti, te olette jo niin pitkällä :) kohtahan te jo jakaudutte! mutta eka odotetaan Laren ja "kuumeilijan" sekä Memelisan ja Epan (olikohan muita?) uutisia =)

Memelisaa edelleen huutelen, onhan kaikki kunnossa??? :| ei oo kuulunut kyllä pitkään toviin hänestä mitään..

viida, kiitos sanoistasi :) mä tosiaan söin kortisonia ja se kerää nestettä.. ja mieksin ihmettelee minne ne 18kg on mennyt, minäki hiukan.. mutta on mulle jalkoihin ja persiiseen tullut ylimäärästä aika paljon, ihan kunnon selluliittimuhkurat on takareisissä! ja kyllä otat rd:n puheeksi että miksei sitä seurata sen tarkemmin!!!!! ihme touhua kyllä minusta! vaadi saada "hoitoa" siihen, eli ylimäärästä seurantaa yms..

Epa, hui kauhistus kun ihan säikähin, sullahan on jo 35 viikko menossa :D ei tosiaan mene sullakaan kauaa enää :) koita jaksaa kipujen kanssa :hug: enää ei ole kuin n. 5 viikkoa! ja kerro tosiaan huolesi eteenpäin kohtukuolemasta ja toivotaan jotta pääset toivottuun käynnistykeen rv39-40 :) ja tänne kans mokkapaloja :D hyvää äippäloman alkua!!! lepäile :heart:

oikein ihanaa viikonloppua muruset :heart: nauttikaa! pakkasten pitäisi hieman luhtua, eli eikun ulkoilemaan! =)

tiuhti ja pikkumies 27+1
 
Epa Jaa siellä mennään samoilla fiiliksillä ku täälläkin. Oleks sä saanut yöt nukuttua kuitenkin kivuista huolimatta? Ite heräilen meinaan omiin huutoihini ku kylkeä käännän ja mies vieressä et "mitä MITÄ mihin sattuu".. Mutta terkkarista sanottiin että lantion löystyminen on vaan hyvä merkki siitä et voi synnyttää alateitse! Että psyykataan toisiamme sitten sillä viimeset viikot :D
Onko sulla siis raskauskiloja tullut se 15 nyt? Täällä tullaan hyvää vauhtia perässä. Mulla sanottiin sen ekan äippäpoli käynnin jälkeen et ei tehdä jatkoseurantaa. Toisaalta oon helpottunut mut myös pelottaa et mitä jos poika onki sit kauhee votkale kun synnyttämään pitäis alkaa : / Mitä sun on nyt arvot ollut?

viida Sama täällä. Mä en ainakaan ole vielä valmis vaikka oonki kauhee mursu ja hiukan kyllästynyt tähän mursuna olemiseen.. Ja kuitenki lapsi on vielä niin pieni : / Muutaman viikon saa kyllä pysyä vielä masussa! Miks sulla ei oo automaattisesti rd-seurantaa!! Sielläpä seurataan tilannetta hyvin jos äidin itse pitää kysellä painoarvioiden tekemisen perään : / Mitkä arvot sulla on koholla?

Voi meitä rd-tankkeja..:heart:
 
Höttiäinen Ei oo muuten kirjoittanut aikoihin,ei tähän ketjuun ainakaan kertaakaan ja höttiksellä on LA jossain mun ja epan välissä kaiketi?? Mikäköhän siellä on vointi.. Ja Memelisan perään oonki koittanut huudella mikä siellä on meininki..

Tässä on kyl niin monet synnytykset nyt tulossa et oikeesti jännittää itseeki :)
 
Eipä ollu virtsiittiä täällä.. :) maanantaina soitan bakteeriviljelyn tulokset..

Mulla tänään taas toi selkä niin stanan kipee, et oksat pois. :(
Eikä tukivyötä voi enää pitää, kun toi kaveri tuolla ottaa nokkiinsa kaikesta, mikä vähääkään painaa vattaan. Kun ittekki painaa mua tonne rakkoon ja alapäähän niin, et huh.. :( Helvetti..

Miten te saatte noi kuvat näkymään tähän tekstiin? o_O

Emby^ ja nökö 21+4 :heart:
 
Minäpä sit tempasin oikein tänään ja savustin koko meen kodin. Kaikki vaatteet,petivaatteet,patjat,sohvat ja matot on tällä hetkellä ulkona pakkasessa ja siellä ovat myös yön yli. Toivottavasti niillä on jotain toivoa. Tekstiilejä on koko kylppäri täynnä jonottamassa pesuun. Itellä migreeni ja silmät kipeenä savusta. Hyvä minä:'(
 
Syysmyrsky Tsempit savun kanssa taisteluun! Meillä aikanaan koira sytytti tulipalon ja koko kämppä oli savupatsaan vallassa, vain lattian rajassa metrin verran ettei ollu savua. Me oltiin evakossa pari yötä jolloin oli läpitalon tuuletus ja sit vaan imurointia ja tekstiilien pesua + kattoja ja seiniä. Mutta niin vain kaikki haju katosi ja kukaan ei huomannut parin kk päästä kun asunto luovutettiin seuraaville että siellä oli mitään savua ollutkaan, vuokrakämppä kun oli kyseessä ja ei tietenkään vakuutusta. Teillä onneks vakuutus!! Veikkaan että esim nuohoojalla saattaa olla vaikutus korvaako vakuutus, koska senhän vastuulla kaiketi on huomata jos tiiliä on irtoomassa? Eli onhan nuohooja käynyt kuluneen vuoden aikana? :)

Ja tuohon rd:n niin eka pomppi nuo paastoarvot mutta olikohan itseasiassa sun ohjeita joissa oli että tuhdimpi iltapala auttaa ja niin tekikin :) Eli se on pysyny nyt pääasiassa jopa alle 5. Mutta nuo tunnin arvot :kieh: Reippaasti yli menee silloin tällöin ilman mitään loogista selitystä. Jos mittaan aamupalan jälkeen ja aamupala on mulla aina tismalleen sama, niin heittoa ihan hirveesti. Vrt 5.6 ja 8.4 :O Ja noita yli kasin arvoja siis tuppaa tulemaan, eli ei ees mitenkään siinä hilkulla. Sanoin lääkärillekin että pitäsköhän alkaa seuraamaan joka päivä noita arvoja (tähän asti 3krt/vko) niin sitten vasta hoksas että joo pitäshän se että tietäs tuleeko niitä ylityksiä enemmänkin. No älä ihmeessä?? Miks ihmeessä mun tarvii tämä asia sanoo kun terkka eikä lääkäri itse älyä?? :O

Emby Olikohan se thumbnail linkki mikä piti kopioida ainakin sieltä aijaa.com:sta :) Mäkin aina unohdan ja sit pitää aina testata millä sen saa näkyy. Nyt meet hakee sellasen kunnollisen tukivyön sieltä välinevuokraamosta!! Ei niiden kuulu mahaa puristaa vaan nimenomaan tukee =)

ON Täällä silmät turvoksissa itkemisesta ja huutamisesta :D Ei mennyt ukkelin kanssa keskustelut ihan niinkuin olin ajatellut mutta lopputuloksena mies ehkä kuitenkin ymmärti mun pointin sisko asiaan ja lupasi että saadaan olla kahdestaan ja oli vieläpä lopussa samaa mieltä asiasta :heart: Ja jotenkin huojentunu fiilis kun sai purettua tuntoja ylipäänsä. Ilma on puhtaampi ja pää kevyempi :)

viida ja eskimo prinsessa 28+5
 
Hey
Chiballe vielä tännekin puolelle paaaaljon onnea! Oon niin iki-onnellinen ettei mitään rajaa!:heart:
Toivottavasti saat aikaan semmosen plussa-aallon että tullaan rytinällä perässä, vaikka tällä hetkellä tuntuu että aallokko vie mua vaan enemmän ja enemmän merelle päin!:headwall: Josko jostain sais ison uimapatjan jolla vois vaan kevyesti lipua odottajien satamaan!:rolleyes:;)

Ihanaa lauantaita mammat!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy87
Piipusta tippui tiili ja tukki hormin. Metri lattian rajassa oli savutonta tilaa muutoin niin sankkaa ettei eteen nähnyt. Tää tapahtu siinä ajassa kun tökin pesän puita saadakseni ne palamaan paremmin kun luulin savuamisen johtuvan siitä. Hetken päästä en enään nähnyt edes eteeni. Onneksi oli peltiämpäri vieressä johon patakintaalla keräsin kytevät puut ja heirin ovesta pihalle. Miehen tullessa töistä minä istun tpaidassa ja yöhousuissa hangessa koiran kanssa. Saas nähdä korvaako vakuutus..
Nuohooja on käynyt juurikin vuosi sitten. Mutta veti pelkällä käsi/vaijeri pelillä piiput läpi.. Meillä oli makuuhuone ainoa mihin savu ei ollut levinnyt joten se on myös ainoa lämminhuone tällä hetkellä. Onneksi sais kaikki pyykit pestyä viime yön aikana,sekin vie tosi paljon hajua pois. Mut harmitus on melkosen suuri : /

viida Aika erikoista seurantaa kyllä.. :O Eikä mitään pikkusia ylityksiä. Paastot tosiaan ite sain kuurin kunnon iltapalalla,mut aina ei vaan jaksa tehdä kauheeta satsia illalla viimeseks kun toinen silmä nukkoo jo, ja aamulla sen sit näkee arvoissa. Epa sitä sillon mulle suositteli ja toimii kyllä!
Ja hyvä että saitte asiaan selkoa miehen kanssa. Useimmiten se ikävä kyllä vaatii sitä silmämunien valuttamista ja äänen korottamista,mutta loppu hyvin kaikki hyvin :)


POKS 32+0 A P U A :D
 
ihanaa raskausaikaa muru :heart:

iseeyou
Myö ollaankin niin kivoja, ettei meitä voikaan jättää ;) Joo kohta täällä aletaan jakautua! Saadaan lisää vauvoja :D 25.2. teillä pojalla on juhlat ja mulla laskettu aika :heart: Mä täällä uteliaana kyselen, että uskallatko jo paljastaa pojan nimen? :D Ei oo siis pakko vastata, jos et halua!

Omaa napaa Mä meinasin maanantaina pyörtyä neuvolassa painon takia... en oo ikinä nähnyt tällaisia lukemia... ei ois enää montaa kiloa, niin tulisi 80kg täyteen :ashamed: Kauhee läski minusta tullut... neuvolan tätikin sanoi, että hänkin jo huomasi edelliseen kertaan verrattuna (siis viikko väliä!), että mun naama on ihan turvonnut. Kiva siitä oli sitten mennä passikuvia otattamaan ajokorttia varten. Ja nyt uutena vaivana on tullut sormien turvotus, voimattomuus ja puutuneisuus etenkin yöllä. Alkaa olla hankala pitää koiran hihnaa kädessä, kun ei meinaa oikein olla voimaa enää.

Käytiin eilen kaupassa ja on se ruoka vaan kallista. Meillä meni reilu 200e! Vauvalle ostettiin kaikkea pientä, kuten amme (tosi ruma mun makuun, mutta en enää jaksa nipottaa enkä etenkään lähteä etsimään näillä jaloilla... saa nyt luvan kelvata toi Prisman läpikuultava sininen amme...). Mukaan lähti vauvaöljyä, talkkia, kertakäyttöisiä vaipanvaihtoalusia, tissirasvaa (mulla meinaan kuivuu nännipihat nyt tosi herkästi), vaippoja kahta eri merkkiä, äidinmaidonkorviketta varuiksi (jos sairaalasta kotiuduttua ei maito ole vielä noussut kunnolla tms. niin ei tartte kotiutumispäivänä lähteä kauppaan), kaksi tuttipulloa jne. Miehellä meinas mennä jo hermot, kun siellä tietysti piti lukea kaikki selosteet, kun ei oo vielä ihan tuttua puuhaa :D Mies vaan kävi hakemassa toisten hyllyjen väleistä ruokaostoksia, kun mä seison sen samaisen hyllyn vieressä tutkiskellen vauvajuttuja :LOL:

Viime lauantai oli ihana päivä, mutta minulle samalla myös raskas. En tiedä, aiheuttiko liika jalkeilla olo sun muu hässäkkä harjotussuppareita ja alavatsan kivistämistä. En ollut aiemmin tuntenut sellaista kipristelyä alavatsassa, ja vähän säikähdinkin. Jo aamupäivällä vessan pöntöllä istuessani alavatsaa kipristeli ihan kuin olisi ilmavaivoja, joita ei siis kuitenkaan ollut. Pitkin päivää vähän väliä vatsa ihan kovana. Illalla pari tuntia putkeen vatsa kovana. Välillä kipristeli.

Kyllä on muuten pojalle vaikea valita nimeä!!! Tuntuu, että tytön nimiä on vaikka kuinka, siis mieluisia ja kauniita, mutta pojalle tuntuu olevan vain kourallinen. Ja ihan älyttömän vaikea päättää. Toki vauvahan saattaa näyttääkin ihan erilaiselta kuin mitä oltais mietitty. Mutta hankalaa kyllä on.

Täällä meinaa vähän flunssaa tai jotakin pöpöä pukata päälle :( Tänään ei oo kurkku ollut enää niin kipeä, mutta pari päivää oli nieltäessä tositosi kipeä! Nenä meinaa olla myös vähän tukkoinen, ihan kuin ei olisi jo muutenkin hankala hengittää. Toivottavasti ei nyt kipeäksi tulisi... mut olihan mulla syksylläkin flunssa pelkillä kurkkuoireilla! Et mieluummin sitten niin kuin että nokka vuotaisi oikein kunnolla.

Mulla meni eilen hermot niin totaalisesti :mad: Meidän valittaja-naapuri valitti jälleen kerran aivan turhasta. Oltiin oltu pois kotoa max.11min ja itse tämä naapuri ei siis ollut kotona lähtiessämme, ja viesti tuli siis 11min kotoa lähtömme jälkeen. Niin jo tuli tekstarina, että hän ei jaksa enää kuunnella meidän koiran ulvomista ilta toisensa jälkeen ja että huutaa taas ihan hulluna. Joopa joo... totta on ehkä se, että koira on haukkunut lähtömme jälkeen hetken. Mutta sitä en allekirjoita, ettäkö se olisi täällä metelöinyt koko sen 1,5 tunnin poissaolomme ajan! Ja miten niin ilta toisensa jälkeen ulvomista??? Ollaan oltu kotona joka ilta. Mä en enää käykään missään, vaan olen kaikki illat kotona! Ei ole meidän koira kyllä ulvonut täällä iltaisin! Toki haukkuu joskus ohikulkeville koirille tai leikkiessään, mutta että ihan häiriöksi asti ja mukamas putkeen???? En ole kuullut. Kävin sitten ihan ovella kysymässä toiseln puolen seinänaapurilta, että onko meiltä kuulunut ääniä. Nainen oli ihan ihmeissään, että ei ole kuullut yhtään mitään ja oli ollut koko illan kotona! Tämä valittaja-nainen on ennenkin valittanut ihan samasta asiasta, viimeksi joskus loka-marraskuussa, kun olimme ehtineet olla pois kotoa alle puoli tuntia. Sama homma silloinkin; kotiin tullessamme kämppä oli hiljainen eikä kukaan muu naapuri ollut häiriintynyt. Töissä ollessamme pidämme koirallamme sitruunapantaa. On tällä naisella pokkaa valittaa, vaikkei hällä meidän mielestä olisi edes oikeutta valittaa (vaikka olisikin aihetta), koska hän itse ei huolehdi vastikkeistaan, koiransa jätöksistä jne. Hän ei koskaan maksa vastikkeitaan, vaan mieheni isännöitsijänä joutuu aina muistuttamaan ja pyytelemään taloyhtiön yhteisiä rahoja korkojen kera. Koiransa paskoo yhteiselle piha-alueelle, kun koira on siis vapaana tuossa pihalla, eikä sitä käytetä siis kävelyllä missään/koskaan! Ymmärrän kyllä miksei, siihen on ihan hyvä syy. Mutta kyllä omistajan on huolehdittava lemmikkinsä jätökset pihalta pois. Naapuri oli vauvuillaan jo ajanut koiran paskaan. Että mä olen vihainen :kieh: Laitoin kirjeen tälle naiselle postilootaan ja annoin paukkua! Ja tämä ei jää tähän, tulkoon puhumaan ihan kasvotusten tai vastatkoon kirjeeseen, ja olkoon asiallinen! Tuollaisia selviä syytöksiä en aio enää sietää. Joskus aiemmin hän kirjoitti viestissään mulle: "Teistä ei ole koiran pitäjäksi." Sitten tämä nainen on välillä niiiiiiiin naapuria että... toivotteli meille joulun alla onnea ja on kuulemma niin iloinen meidän puolestamme. Mutta nyt ei enää mene läpi; kaksnaamainen nainen, jonka mielialat heittelee ihan urakalla! Kohtelee naapureitaan mielialansa mukaan. Mun mieskin on sanonut jo pidemmän aikaa, että tämä kyseinen nainen on muuttunut ihan oudoksi sen jälkeen, kun tähän muutimme. Aluksi hän oli aivan ihana naapuri. Sittemmin ei enää edes tervehdi miestäni :O Pakko sillä on olla mielenterveysongelmia, ei voi olla ihan normaalia, ettei se ihminen kykene työssäkäyvänä huolehtimaan raha-asioistaan (on siis sanonut mulle ihan kasvotusten, että eihän se nyt haittaa, jos jättää kännykkälaskun rästiin, että pääsee itse ulkomaille tai reissuun!!! siis mitä ihmettä????) ja mielialat heittelee laidasta laitaan. Voi hohhoijjaa... otan asian esille, siis tämän valittamisen seuraavassa taloyhtiön kokouksessa ja kyselen vähän muiltakin, että onko meidän koira todella ollut häiriöksi!
 
Voi tsiisus, minne ihmeeseen mun tekstit katos :mad:

Niin siis toivottelin Chiballe suuresti onnea plussauksen johdosta, ihanaa että vihdoinkin pääsit tänne odottajien puolelle :heart:

tiuhti_ Ihana massu :heart: Ja Memelisalla kaikki ok, kirjoittelee enempi tuolla maaliskuisten murusissa!

lemonade Kiva kuulla, että kunnollinen iltapa on auttanut yöpahoinvointiin :D

Emby^ Kuulostaa niiiin tutulta; pissahätä kova ja sit ei tuu ku liru. Vauveli vaan painaa jo sen verran, että saa tuntumaan ku ois vuosisadan pissahätä. Inhottava vaiva etenkin öisin.

Taisinpa kommentoida muillekin, mutta en millään nyt jaksa uudestaan kirjoittaa. Muistikaan kun ei oo enää mikään paras :ashamed: Harmittaa tosi paljon, kun olin kirjoitellut ja lähetin viestin, mutta osa olikin hävinnyt... Nyt pakko lähtee jatkamaan vaatekaapin laittoa... eilen lähti kaksi sikaisoa pussillista vaatetta keräykseen!!

Ja tänään poksutaan taasen :heart: POKS POKS rv 38 POKS POKS

"kuumeilija" ja poitsu rv 38
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Ja pitihän mun vielä lisätä se, että toissapäivänä ekaa kertaa koneella istuminen aiheutti todella ikävän tunteen ylävatsalla, tuli ahdistava olo ja olo helpotti vasta kävelyllä. Alkaako paikat tosiaan jo valmistautua enemmänkin tulevaan suureen koitokseen?? APUA!
 

Yhteistyössä