Esikoista kuumeilevien :))

Heippa! Ja onnea kaikille plusanneille! Minulle voi päivittää YK3 KP 28/32.

Ovispäivää yritin Davidin testeillä bongata, mutta vahvempaa viivaa ei tullut kertaakaan... Mutta joka toinen päivä peitot heilui tuossa oletetun oviksen aikoihin joten saas nähdä. Täällä on nyt alkanut heräämään suuria odotuksia, vaikka yritän kovasti mieltä hillitä. Vatsaa on nipistellyt ja tuntunut painon tunnetta jos makaan mahallani, eilen oli aivan kaamea jano koko päivän, nenä ollut tukkoinen aamulla ja väsymys on kova. Keksin tosin näille kaikille myös miljoona muuta selitystä, mutta mutta.. Rintoja ei kyllä yhtään turvota tai koske. Huomenna olisi tarkoitus vähän juhlia, joten teen aamulla testin. huomenna siis KP 29, ja tuo mun kierto on vasta yhden kerran ollut 32, joten en ole aivan varma kiertopäivästäni. Oli sitä ennen superpitkä kierto 78pv. Jos huomenna puhdas nega, niin sitten odottelen kuukautisia alkavaksi ainakin sinne kp 32 jolloin testaan uudestaan. Tänään tosin aamulla tuli melkein itku silmään, kun pyyhkiessä tuli rusehtavaa vuotoa. Olin aivan varma, että nyt ne menkat alkoi, mutta sitten koko päivänä ei ole tullut kuin ihan pienen pientä vuotoa. Toivottavasti kyseesä olisikin vaikka kiinnittymisvuoto tms. eikä ne pirun menkat. :stick:
 
Heps muillekkin kuumeileville:)

Minutkin vois lisätä listaan, Ikä 20 ja Kp on 1/32(normaalisti 28) YK on 6

Eli taustoja sen verran, että ollaan kyllä melko nuoria, mies on 21 ja itse sen 20 ja kohta puolivuotta yritetty. Nuorena ollaan molemmat lasta haluttu:) Tässä kuussa teki sellaisen tempun että menkat 4 päivää myöhässä ja yleensä ei heitä itselläni kuin 1 päivällä korkeintaan ja kyllä harmitti kun ne menkat alkoivatkin, siinä jo hiukan innostuttiin molemmat. Kerran on haamuplussa iskenyt ja oli vielä niin että ei oltu lasta yritetty ja söin vielä pillereitä, no negahan se sitten oli. Siitä se ajatus sitten lähtikin kun huomattiin kuinka paljon molempia harmitti ettei ollutkaan mitään. Joskus kyllä tuntuu ettei tuota miestä innosta, mutta sillä se vauvakuume alkuseurustelusta asti on ollut, eikä hän halua liikaa toivoa, vähän pessimisti:D Itsekin aina tulee kuulllosteltua joka kuukausi että nyt taitaa olla jotai raskaus oiretta ja eikä oikeasti ole ollut kun luulo oireita tästä haaveilusta:D

Onnea kaikille plussanneille vielä:))
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: neitiina19
Täällä ollaan, lähinnä olen palstaa lueskellut! Viime viikolla tuli hyödynnettyä ovista oikein urakalla kun testailin tässä kierrossa ovisliuskoja. Nyt ollut sellainen jännä painon tunne vatsassa, ei kai se vielä tässä vaiheessa voi vihjata raskaudesta. Toisaalta kuka tietää. ;o) En ole tähän asti keksinyt minkäänlaisia "raskausoireita" mutta nytköhän se sitten alkoi! :-D

Eilen kerroin ystävälleni meidän vauvatoiveista ja hänellä oli aavistus tullut jo aiemmin että yrittävätköhän.. Ja minä kun luulin pitäneeni tiedun niin visusti itselläni!
 
Heipä hei! Liitynpäs tähänkin mukaan kun tosiaan muissa ketjuissa porukkaa jo aika reippaastikin :) heh.

Minulle voi siis laittaa Maicy/kp27/24?, yk2, dpo10?
Tänään aamulla tein testin, negaa oli. Uuden testin teen nyt sitten varmaan to-pe välillä.. Ehkä jopa vasta lauantaina jos ei menkat nyt ala.
Ikää on 25, ehkäisy jätetty pois heinäkuun loppupuolelta ja yhdet luomut tullu kp24, nyt ylitetty tuo kp24, joten en tiedä mitä pitäs ajatella. Ovista testailin ja se mun mielestä tuli nyt sitten 10pv sitten, joten oottelen varmaan 12-14pv et tulee oviksesta niin jospa se rupeis näyttään sit. Jos ei niin sitten taas ens viikosta testiä ja jos sillonkaan ei vielä näytä mittään eikä menkkoja kuulu niin kai se lääkärille pitäs sit soittaa. Vai kuinka monta testiä ja viikkoa pitäs ootella ennenku kehtaa lääkärille ilimotella :D

Tsempit kaikille!!! :) Toivotaan plussapuhureita hirmusesti !!
 
Hoplaa, yksi kuumeinen liittyy seuraanne! On jotenkin niin "tuore" ketju, joten uskaltaa hivuttautua mukaan herkemmin kuin tuonne konkareiden esikkoketjuun ;)

Täälläkin aloitellaan rakkaan avomieheni kanssa yk1, kunhan vain pillereiden jäljiltä öljynvaihtoviikko tulisi normaalisti :headwall: (viimeinen pilleri "nautitaan kaikella rakkaudella" sunnuntaina.) Ei suinkaan mitään odottelua tai ressaamista, hih.

Tosiaankin ollaan sellainen 10 vuoden ikäeroa harrastava nuoripari, minulla mittarissa 21v ja miehellä 32v. Nyt olisi oivallinen tilanne elämässä pienokaisen siunaantumiselle, on työpaikat ja omakotitalo muuttoa vaille valmis ja totta kai rakkautta jaettavana ylenmäärin, niin toisillemme kuin sille pienokaisellekkin. Molempien ajatusmallina lapsentulolle on aivan sellainen tjottailu-meininki, mutta minä kun niin kärsimätön olen niin varmasti jossain vaiheessa sorrun kaikenmaailman ovistesteihin ynnä muihin raskautumiseen edesauttaviin tekiöihin. ps. Työpanos meillä on ainakin kohdillaan, että alullepanosta(nimenomaan panosta) jättämisestä meitä ei kyllä voi varmastikaan syyttää. Apua, miten tämä nyt tähän meni, no mutta tosiasiahan se on, heh. :LOL:

No joka tapauksessa, pullat uuniin kiitos, kaikille tasapuolisesti!
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei vaan esikoista kuumeilevat!

Lupasin tuossa muutama kuukausi sitten, kun lopetin tällä palstalla, tulla kertomaan, jos niin hyvä onni kävisi, että raskautuisin lähikuukausina. Ja ihan uskomatonta!! Tänään sain plussan (kolmeen) raskaustestiin! Olen tietty ikionnellinen, kun jo jossain vaiheessa meinas epätoivo iskea tän asian vuoksi.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja tästä ketjusta plussanneille! Mä siirryn plussanneiden puolelle :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttönen93;28859223:
Heps muillekkin kuumeileville:)

Minutkin vois lisätä listaan, Ikä 20 ja Kp on 1/32(normaalisti 28) YK on 6

Eli taustoja sen verran, että ollaan kyllä melko nuoria, mies on 21 ja itse sen 20 ja kohta puolivuotta yritetty. Nuorena ollaan molemmat lasta haluttu:) Tässä kuussa teki sellaisen tempun että menkat 4 päivää myöhässä ja yleensä ei heitä itselläni kuin 1 päivällä korkeintaan ja kyllä harmitti kun ne menkat alkoivatkin, siinä jo hiukan innostuttiin molemmat. Kerran on haamuplussa iskenyt ja oli vielä niin että ei oltu lasta yritetty ja söin vielä pillereitä, no negahan se sitten oli. Siitä se ajatus sitten lähtikin kun huomattiin kuinka paljon molempia harmitti ettei ollutkaan mitään. Joskus kyllä tuntuu ettei tuota miestä innosta, mutta sillä se vauvakuume alkuseurustelusta asti on ollut, eikä hän halua liikaa toivoa, vähän pessimisti:D Itsekin aina tulee kuulllosteltua joka kuukausi että nyt taitaa olla jotai raskaus oiretta ja eikä oikeasti ole ollut kun luulo oireita tästä haaveilusta:D

Onnea kaikille plussanneille vielä:))

Moi! Katsoin että oot samanikäinen / samana vuonna syntynyt kuin mä ihanaa nähdä että täällä on joku toinen samanikäinen. Onko kuumeilu vielä ajankohtaista?
P.S Miten pääsen tänne mukaan??
 
Hei!
Täällä on ollut vähän vipinää ja ajatukset on ollut vähän muualla.
Täällä on nyt KP 27/30-35

Mukavaa talven ja joulun odotusta kaikille!

mä olen ihan hullantunut lukemaan odotus, lapsiperhe, rakennusja sisustusblogeja.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä elämä näytti nyt vähän nurjan puolensa.
7 vuotta kestänyt parisuhde on nyt kuukausi sitten päättynyt.
Joten meikäläinen taustailee vaan täällä. Käyn edelleen lukemassa ajoittain teidän kuulumisia.

Elämä vähän sekaisin ja muuttoa ym. järkättävänä.
 

Yhteistyössä