Esikoista yrittämään 2011 vol3

anfia Eikä !!! Oon niin pahoillani :( :( :( Voimia kovasti!! :hug:

Ambro Jo se ovisplussan näkeminen saa pasmat ihan sekasin :) Toivottavasti saat nyt ovis- sekä raskaustestiplussan :kiss:

Täällä ei uutta taivaan alla. Nt-ultra 25.6. eli mun ekana kesälomapäivänä. :)

Hennu & Möhkö 6+6 (ja huomenna taas poksuu)
 
Keskiviikko 30.5.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat :heart:

nimim....................ikä.......YK.. .............KP............JÄNNÄPV

Pamsku..............21............6........... ..46/27-52.....................?
bonus87.............24............5............ .27/35-46......................?
@nnukka............28...........17..............27/28.......................?
pikkumy.............26...........21............ .25/28...tähdenlennonjälkeen

Mircea…………………..22……………12………………20/?............................?
Pionia …………………..31……………12………………20/27-30………………………..9.6
jenni_noora.........28...........5..............18/28..........................?
Ambrosia85.........26..........17..............17/26-30..................12.6

Vissyliini.............30............6............ ..15/27-30...................17.6.
Esikko83.............28............4............ ..15/26-28....................?
lenkkari..............27........... 10.............7/32-33......................?
another..............25............7........... ..4/28?........................?

:heart: Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus
Pionia.................. 7 ....... 8.6
Ambrosia85.........3 ......... 12.6
Esikko83.............2
Vissyliini .............0


:heart: Taustalla :heart:
Crystal83, Miramei


:heart: Plussanneet 2012 :heart:

nimim..............ikä..........plussa. .......LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24...........28.2.........?.... ........YK6 (KM)
Barbababy.....25...........17.3.........?........ ....YK8
melassi....... ..29...........2.4..........?........... .YK11
Hennu86.......26...........5.5..........12.1.13 ....YK12
Tupu_...........27...........7.5..........13. 1.13....YK9


:heart: Plussanneet 2011 :heart:

nimim....................ikä..........p lussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10........... 13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10........ .26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10.......... .....................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.......... .......................YK 4
Tuttava1985......26............12.11............... ................YK 4
Esikko83...........28.....13.11...enkelityttö.. ...................YK 4
Santski............. 28...........19.11...................... ..........YK 7
Selia.................25............3.12..... ............................YK 5
Lillimuks.............25............31.12........ ........................YK1
 
Viimeksi muokattu:
Mie se vaan jännitän täällä, että meneeköhän ihan mönkäseen tää yrityskerta. Ei olla kovin ahkeria nyt oltu makkarin puolella, kun puolisolla on joku ihme lääkitys ja se väsyttää häntä tosi paljon. Hän aikookin mainita asiasta lääkärilleen perjantaina onneksi.

Mie se vaan jatkan lenkkeilyä ja olen pystynyt olemaan erossa tupakasta 12 päivää ^_^
 
Hmm... Täällä juilii kasvukipujaan molemmat munikset tällä hetkellä... Saas nähdä kummalta puolelta ovuloi. Vai irtooko molemmilta?!? Mukavaa että vasenkin munis on herännyt, kun se on hiljaiseloa viettänyt ... Limapuoli on kyllä toisaalta vielä melko heikko, mutta olettaisin oviksen tapahtuvan kuluvan 24h aikana...
 
Mirecalle suuret onnittelut tupakoimattomuudesta! Toivottavasti se pian palkittais :)

Vissyliinille ovisonnea!

Täällä tikutettu tätä kiertoa... kp12 -> ja eilen ostin sitten ihan digitestitkin..
eilen ja toissapäivänä aamulla tehdyt testit tosi vahvat ja omaan silmään controllliviivan vahvuiset (ei kuitenkaan vahvemmat) eilen illalla tehty digi ei kuitenkaan hymyillyt, eli jos oikein ymmärsin niin joko oli ovis mutta digitestiä tehdessä lh määrä oli jo liian vähäinen?
Juilimisten ja limojen tilalle tullut pahaolo ja finnit...
Noh, kattellaan kuinka käy... :)
 
Mircea hienosti on sujunut siulla tuo tupakoimattomuus, matka on vielä pitkä edessä etenkin terassihoukutukset ;) mutta päivä kerrallaan siitä selviää!
miulla takana n. 3,5 v tupakoinnin lopettamisesta, ja edelleen välillä tulee niitä heikkoja hetkiä että kauheesti tekis tupakkia mieli, näkee jopa unia asiasta mutta siitä se helpottuu ajan kanssa :D

vissyliini
lle ovisonnea, sekä ei kun paljon talletteluiden iloa ;)
 
Kiitos kaikille tsemppaamisesta, sitä ei ole missään vaiheessa liikaa! Inhottaa vaan kun olen tällainen hätähousu ja toivoisin näkeväni jo ainakin laihtumisen merkkejä tän lenkkeilyn tiimoilta mutta ei. Puoliso kyllä toteaa koko ajan, että "Ei se muutos hetkessä näy" :'D
 
Mireca ei kannata liikoja laittaa tavotteita! Jahka oot kuukauden kaks ollu polttamatta ja jos paino ei oo karannu nousuun niin sit voit jo onnitella! tosiaan jos korvaa himot liikunnalla niin on mahdollisuuksia siihen laihtumiseenkin :)
 
Täällä Clearblue digi hymyili sunnuntaina, joten oletan oviksen olleen eilen. Eilen ovistikussa oli enää himmeä viiva kun taas sunnuntaina oli vielä kontrolliviivan vahvuinen. Tänään siis varmaankin dpo 1.

Olen vähän miettinyt että tapahtuiko koko ovista ollenkaan :confused:. Tavallisesti minulla on melko karseat oviskivut muutamaa päivää ennen ovista (munarakkulan kasvusta johtuen) sekä muutama päivä oviksen jälkeen (keltarauhanen). Myös yhdyntäkipuja on yleensä ollut oviksen tienoilla. Nyt ei ole ollut oikeastaan mitään kipuja - outoa.
 
Öö, vissii se viimeinen vahvan ovisplussan päivä on niinku dpo-1... Mulla tärähti nyt äsken tikkuun napakan näköinen ovisplussa 3h pisun pidättelyn jälkeen, mutta jos aamupisusta huomenna on vielä vahva tai vahvempi, niin sitte julistan huomisen -1 päiväksi, mutta jos huomen aamuinen tulee olemaan haaleampi, niin se on sitte dpo0, joten katsotaan aamulla tarkemmin...
 
En minäkää varma oo kumminko, mutta tolla mun taktiikalla ei ainakaa liian aikaisia dpo:ita kyttäile ;)

Minä tiiän siitä ton muniksien toimimisen kun mulla on niin selkeet kivut. Jokainen varmaan tietää tunteen kun hengästyneenä alkaa pistämään kylkeen. Mun oviskipu tuntuu samalta, joko vasemmalla tai oikealla puolella lantioluunpään yläpuolella. Siitä kipu säteilee häntäluuhun vihloen. Kipua kestää noin pari tuntia ja välillä se sykäyttää niin voimalla että täytyy kulkea kaksin kerroin.
 
Viimeksi muokattu:
lenkkari, mä tiedän siitä ettei ne heräili henkiin nyt vasta clomien myötä ja tuntuu "outoja" juttuja :D ovishan tosiaan vielä varmistettiin folliultralla + verikokeella..
mutta ilman clomeja ei kyllä ollu mitään tuntemuksiakaan juuri koskaan :(
 
Ensimmäisestä ovisplussasta lähtee aika juoksemaan :)

Mulla oli tässä kierrossa kp 20 illasta kp 22 aamuun vahva plussa ja tuo kp 20 oli mulle dpo -1.
Tosin ovis saattoi olla vasta kp 22, mutta siitä ensimmäisestä plussasta laskin sen 24-48 tuntia.

Nyt tärppionnea tytöt!!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!!

Vieläkö mahtuis yksi esikoista lujasti toivova mukaan... :) Tämäpäs onkin eka sivusto jolle olen rekisteröitynyt, vaikka kaikkia Suomen ketjuja varmastikin olen seurannut, lähes päivittäin (myönnän)... :)

Taustoja: yritystä on takana nyt noin puolitoista vuotta (vuoden 2011 alusta), vaan ei tulosta... Naimisissa ollaan ja molemmat työelämässä joten aikakin mätsäisi niin hyvin. Ekoja lapsettomuuteen liittyviä tutkimuksia tehty, tuloksia odotellessa... Ja tietenkin lähipiirissä kaikki raskautuvat pelkällä siipan näkemisellä...

Nyt menossa kp 19 ja ultralla todettu ovulaatio viime viikolla, josko nyt... : /
 
Tämän aamun ovistesti aavistuksen hailurampi kuin eilis-illan. Joten eilinen siis dpo-1 ja tänään dpo0 Niinku vissii... Ainakaa vielä en oo tuntenu oviskipua.. Eli odottettavissa tänään jossain vaiheessa, tai sitte tapahtui nukkuessa viime yönä.
 

Yhteistyössä